Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
LORDI
Autor: Draculina (Občasný) - publikováno 20.4.2003 (15:23:37), v časopise 17.1.2004
Viden 19.04.2003 /Planet Music W:O:A - ROADSHOW

Ten kdo ma rad poradnou muziku a nebyl tam o hodne prisel.


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 20.4.2003 > ..ja mam rad muziku..dovoluji si rict, ze pokud ne poradnou, alespon dobrou..a prave proto na ni nechodim do cirkusu nebo na vesnickou pout..
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 20.4.2003 > To je fešák :o)
Body: 5
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 20.4.2003 > Cedrik> Ze jo a to si jeste nevidel ty ostatni z LORDI.
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 20.4.2003 >

... copak Toonicku, maminka te nepusti.............................................?!!!!!!!!!!

 

                PS: pokud je pro tebe  Viden vesnice tak fakt nevim.

                       A kde pak zijes? Asi na jine planete, ze....!

 

                                                      poklona


<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.4.2003 > Draculina> ..z moji poznamky nijak explicitne nevyplyva ze povazuji viden za vesnici.. ..jo, maminka by jiste nesouhlasila s moji ucasti na akci podobnyho razeni, nemluve o tom, ze ta postava vypada spis jako pajac nez muzikant nebo spevak.. nevim jako ty, ale ja zakousil vychovu, maminka je navic vytvarne nadana a tak me vedla k rozvijeni schopnosti rozeznavat co je hezke a co ne(tzn. skarede, hnusne, kycovite, nechutne, shit)..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> 

...kdyz tvoje maminka je opravdu vytvarne nadana tak se ji opravdu divim ze nechala vyrust neco jako jsi ty...lepe receno si myslim, ze mela venovat vice casu tve vychove a kaslat na to vytvarne umeni...urcite jsi neco zakousil ale ze by to bylo vychovu, o tom tezce pochybuju...navic se mne nezda ze by jsi byl az tak schopnej rozeznat co je dobre a co ne, jinak by se tva "dila" pohybovala v trochu jine dimenze...hlavne by se dobra vychova projevila na stylu tveho projevu...na grotesknosti cele diskuze prispiva jeste fakt ze s tvojim chovanim by si se asi sotva dostal do pozice ktera by ti umoznila  takove akce vyfotit.

Docela bych rada vedela kolik ti vubec je ze delas takoveho mudrce... PS: Maminka te naucila co je hezky a co ne, tim jsi asi prisel o vlastni nazor, ne ?


<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.4.2003 > Draculina> 

..ja jsem nenapsal ze me naucila co je hezky a co ne, napsal jsem, ze me vedla ke schopnosti rozeznavat....atd.. (coz je obrovsky rozdil)..      kdyz uz na neco, co jsem napsal reagujes, tak si to, prosim alespon precti, jinak by se nestalo ze to obracis o 180 stupnu(naopak(to znamena ze to ma uplne jiny ne-li opacny vyznam))..

 

 

 jinak to s tym chovanim souhlasim..  na to, abych fotil podobne akce bych se musel pohybovat v okruhu lidi, kteri podobnou muziku poslouchaji, hraji, atd.., na co ma asi jen malo lidi zaludek(natoz fotografu) soude podle toho ze tyhle kapely fotis zrovna ty..


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> 

...naucila rozeznat nebo naucila...jedno je privod, druhy je resultat, takze v podstate je to to same ! Zda se mi, ze ona schopnost k tobe ani nikdy nedorazila...jinak tady vedes dost slabou obranu ktera je postavena na slovickareni nikoliv na smyslu ci na fakticke argumentaci...dobre chovani podle mne by nemelo byt zavisle na okruh lidi ve kterem se pohybujes ale zalezitost slusnosti. Jinak s tvojim chovanim v okruhu metalistu by jsi asi brzo dostal pesti, ver mi.

 

Jinak me dost tesi ze me zaradujes mezi lidi jako jsou Bob Ellis, Ross Halfin, Chris Leibundgut, Alex Solca a pod., kteri evidentne na to zaludek maji a navic jsou uznavani po celem svete. To ze ty je mozna nebudes znat na tom nic nemeni.... Nemuzu za to ze jsi neznalec a ze mluvis o tyhle scene jako slepej o barvach. Bude daleko lepsi kdyz se budes drzet maminciny sukne i nadale a nebudes se plect se do veci o kterych nemas ani zdani. Navic by ti nesedelo fotit rychle pohyby muzikantu na podium, vzdyt ty fotis jenom hotove billboardy u zastavek a plakaty za oknem  .

 

Ty jsi psal ze jsi na TotEmu slavny, rada bych vedela cim si se tu tak proslavil, hmm asi tvojema "schopnostma rozeznat co je hezke a co ne a co je shit..(

<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.4.2003 > Draculina> 

..ja ti verim, proto se mezi primitivami mentalistickeho razeni ani nevyskytuju, jak jsem napsal driv, nemam na to zaludek..

 

..jinak nevim odkdy fotim hotove billboard u zastavek.. mozna ty jo.. 

 

jo a zajimalo by me, kdy jsem napsal tvoji osobe neco vulgarniho..

 

faktom ale zustava, ze ja jsem si uz jednou redakci upovedomil o tvojim psanym projevu.. od ty doby si prestala psat vyslovene sprosta slova(to neznamena ze momentalne pises prave na urovni), co jsem necekal..


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> 

Tesi me ze jsi nevysel ze zvyku a sel se stezovat "mamince"... asi vim ceho se ta tvoje stiznost tykala, nojo, pravda nekdy boli...ale kdyby jsi to ted nenapsal tak bych to ani nevedela, tolik k uspechu tveho stezovani....

 

co pro boha je "primitiv mentalistickeho razeni" ? Nova rasa ? Nebo sebeobraz ?

 

Zajimalo by me taky za co povazujes slovo "shit" ktery jsi pouzil uz nekolikrat anebo mam odvodit od tve otazky ze neznas vyznam tohoto slova ?

 

Faktem je spis, ze si tady hrajes na neco co bys rad, ale bohuzel ani v nejmensim na to nemas, ani intelligence, ani vychovu, ani talent, ani charisma, ani odvahu, ani soudnost sam k sobe a uz vubec ne k druhym. Chyby ti podstata lidskeho chovani a zivotobyti.

 

Jine lidi by te asi nazvali "niemand" , ja te povazuju za male dite ktere kope kolem sebe aby se ho za kazdou cenu nekdo vsimnul.

 

Schluss !

 


<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.4.2003 > Draculina> 

..joo?? ja myslim ze to ci nekdo na to ma posuzuje nekdo jiny..

 

..primitiv mentalistickeho razeni?? viz fotka..

 

..joo, s tym nimandem bych souhlasil, coz ale neznamena ze si nemyslim ze mam lepsi fotky.. tedy alespon ne takove kyce jako ty..

 

..kdyz jses tak dobra, proc to o sebe porad rikas??.. to abych si toho jako nekdo vsiml??..


<reagovat 
toono (Stálý) - 21.4.2003 > ..myslim, ze lidi se vkusem te patrne nemaji radi..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> cha cha cha ! To se ti povedlo!!!! cha cha cha........................................ cha! Se vkusem ? che che!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.4.2003 > Draculina> ..to ze fotis takove tragedy, kteri na podiu vypadaji jak strasaci do maku me jen utvrzuje v tom ze jses asolutne primitivni automat na kyce(navic se sprostym vyjadrovanim)..
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> 

  Koukam ze to nemas v hlavince srovnane.

  Mel by sis to tam poradne v te sve bedne srovnat nez neco placnes!!

  A ze meles jen hlouposti!

 

A ten primitiv jsi jedine TY!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.4.2003 > Draculina> 

..nerikej..

 

..mela bys mi bejt vlastne vdecna, jediny co je na tobe zajimavyho jsou moje poznamky..

 

tak nejak vyargumentuj to, cos napsala.. asi to bude tym, ze nejsem nejakej neoholenej, potetovanej wozrala, kdyz ti to nekriticky nehodnotim.

 

..joo, jses nejlepsi, fotis mentaliku, sataniku a metelici.. tos chtela slyset??


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> Na co si tu vubec hrajes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.4.2003 > Draculina> ..mas dojem, ze si snad na neco hraju??.. proc??
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> 

 Asi mas potrebu bejt zajimavej, ze!

 A kdyz uz to nedokazes jakousi tvorbou tak kazdeho prudis!!

 

PS: no, je znat ze jsi "CHARAKTER"!!!!!!!!


<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 21.4.2003 >

co se skádlívá.... ..

k fotce nemam slov

mohla bys prosim na totem poslat naky fota od tech lidi , co jsou uznavani po celem svete a maji na to zaludek?


Body: 5
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > LIPIKO> 

Vazena Lipiko, kdyz uz davas za 4 tak bys treba mohla napsat za co to je.......kdyz uz nic.

 

                    PS: a jake pak fota lidi mas na mysli????????????????????!

                          Abych se ti treba trefila do "vkusu". jaka pak Ramba Camba se ti libi??


<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 21.4.2003 > Draculina> 

Jinak me dost tesi ze me zaradujes mezi lidi jako jsou Bob Ellis, Ross Halfin, Chris Leibundgut, Alex Solca a pod., kteri evidentne na to zaludek maji a navic jsou uznavani po celem svete. To ze ty je mozna nebudes znat na tom nic nemeni.... Nemuzu za to ze jsi neznalec a ze mluvis o tyhle scene jako slepej o barvach.

 

chtela jsem spis videt, co se libi tobe, kdo jsou tvoje vzory a fakt me zajima jestli to bude stat za prd nebo ne.

Jinak me se treba posledni dobou libi obycejnej Štreit

 

k te fotce , nestalo se ti nekdy, zes treba neco ochutnala , nechutnalo a maminka ti rekla: a CO ti na tom prosimte nechutna?!

kousla sis jeste parkrat abys to zjistovala? asi tak jsem na tom nekdy ja, proste se mi nechce a nejde mi to
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > LIPIKO> Ja nevim jak ty ...... Ty potrebujes do zivota a nebo pro praci najakej vzor?????????????????????? Aha zajimave.
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 21.4.2003 > Draculina> 

a muzes poslat naky fota tvejch vzoru?

 

 


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 22.4.2003 > LIPIKO> 

Ty jmena ktera jsem uvedla jsem neuvedla jako muj vzor, ale jako spolecnost fotografu do ktere me zarazuje "toono",

 

napr. 

 www.rosshalfin.co.uk

www.photofeaturesint.com/bios/alex.html

 

 


<reagovat 
toono (Stálý) - 21.4.2003 > ..mam silny dojem, ze moje veci jsou tady navstvovanejsi nez tvoje. asi polovinu(1/2, 0.5, 0,5) vsech navstev u tebe tvorim ja(toono)..pod moje weci pise poznamky daleko vic lidi.. to je objektivne overitelny FAKT(skutecnost).. nebo snad nesouhlasis??
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 21.4.2003 > toono> 

 To je mi absolutne vurt ...

 

 Pro mne je dulezite, ze o me prace je zajem tam kde ziju.  A ze se tim uzivim.

 

 Tvuj nazor ci ulety nalady jsou mi ukradeny a pro me nezajimave.

 Evidentne mas potrebu bejt neustale stredem pozornosti a tak kopes kolem sebe!

 

Dej si voraz!

 


<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.4.2003 > Draculina> 

..mozna..

 

..ale pred chvili si tikala ze tady chci byt zajimavy, nacez jsem odpovedel ze to nemam zapotrebi.. a ty rikas ze ti je to jedno..

 

..ja jen, ze argumentujes uplne zcestne a odporujes si..

 

..v lidske spolecnosti to muze byt pricinou trapnych situaci, viis??..


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 22.4.2003 > toono> 

Vsimla jsem si ze asi polovina nastev je od tebe, tak asi moje prace ma predse jen neco do sebe, ze ?!?!

 

Kazdym dalsim slovem co tady napises dokazes jenom ze mas potrebu se zviditelnit za kazdou cenu.

 

s tou lidskou spolecnosti s tebou souhlasim, ale to neni tvuj pripad...

na rozdil od tebe ja tady nepocitam znamky pod mou praci a taky neprehodnotim jednotlive kritiky ani v dobrym ani ve zlem. Muzes si dal psat co chces, uz proste na zadny tvuj projev reagovat nebudu. Nemam zajem s tebou diskutovat o tom co delam a jak to delam a jestli se ti to zamlouva nebo ne. Tvuj nazor je pro me nerozhoduijci a zbytecny.

 

 

 

 


<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.4.2003 > Draculina> 

..ty jses nechapava, nebo co.. rozumis psanymu textu..??..

 

..jak se muzu chtit zviditelnovat tady, pod tvyma prispevkama, kdyz nikoho nezajimaji a uz vubec sem nechodi moje cilova skupina..

 

..rozumis tomu, co jsem napsal??..ze se pokud by jsem se chtel zviditelnovat tak to nedelam tady.. taky ze se zviditelnuju ale ne tymto zpusobem..

 

 

..s tou lidskou spolecnosti souhlasim, neni to muj pripad, ja se neztrapnuju..


<reagovat 
sédy (Občasný) - 22.4.2003 >

Me se fotka libi protoze... kdo uz na konzerte byl, vi jak tezke je tam udelat fotku, obzlaste pak na konzerte metaloveho zanru. Fotka ma pekne barvy je dobre vysvetlena a libimi se mi prosviceny kour v pozadi, je to puntik nad i.

 

Pak k te debate ktera se tady vede. Chci akorat rict, ze kadza scena ma svoje plus a svoje minus, svoje klise a realitu, dobry lidi a lidi ktery stoji za prd. Kdyz nekdo dela hudbu tak at ji dela dobre (v pripade fotky, at spiva dobre). Je potom jedno jak vypada nebo jak se stroji. Preci se to tem lidem, ktery se treba metalem zabivaji a maji ho rady, libi. Proto by to nemelo nijak ovlivnit hodnoceni. Kdyz do toho ovsem nekdo musi plest svuj vkus na hudebni scenu, tak to neni objektivni.


Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 22.4.2003 > Ja jsem asi "primitivami mentalistickeho" - jen tak mimochodem, pise se primitivy - razeni.. jeste ze nemam vkus a nedokazu ocenit opravdove umeni, ktere vytvari ubozacek toono.. Moc se mu za to omlouvam, ale jestli ho potkam, tak mu nakopu PRDEL - pozor, vulgarismus, ale protoze urazil nejen me, ale celou scenu, ktera drzi na mnohem pevnejsich zakladech, nez cela jeho spolecnost, kterou mu jeho mamka vymyla mozek, tak si nic jineho nezaslouzi.. Kdybych tady mel rozebirat fotku, asi bych opakoval slova Kateriny.. Jen k tomu dodam, ze hodnotit fotku podle toho, ze je na ni Lordi z metalove sceny hur, nez kdyby na ni byl treba Rafael Kubelik je dost ubohe..
Body: 5
<reagovat 
 čtenář toono - 22.4.2003 > čtenář> ..presne odpovidas psychoprofilu posluchacu tehle muziky.. aby bylo jasno ja mam docela tvrdsi hudbu rad, ale metal je absolutne death..hh.haha.. vasi scenu neni treba urazet.. o fotkach to samy..
<reagovat 
 čtenář hanibal kanibal - 22.4.2003 > čtenář> Ty jsi maly ubohacek, proste mentalni deformovane dite, asi te maminka prilis dlouho kojila nebo vubec ne, to spusobuje tezke traumata jak je u tebe videt. Nemas prehled ani v hudbe, ani v umeni, jses proste maly "buzerant", otravovac a vyborny priklad nizke rasy.
Radsi jdi fotit okna anebo vyfot z blizka prdel - jako z makrem, aby ses poradne na sebe podival
Je mi upulne jedno jestli me vytknes chyby v cestine, ja cech nejsem, takze to je v pohode
Ale nez nekoho kritizujes mel by ses koukat sam na sebe, ty ignorante

oh, treba jdi se stezovat mamince ted, anebo redakce...mimo jine, buh vi jak to s tou maminko bylo anebo je......

nelezel jsi nahoru jako male dite na sadech a koukal se si pod jeji sukne ???

Ubohace jeden malej, ty se mas jeste hodne co ucit na tomhle svete

Jinak fotce davam za
Body: 5
<reagovat 
čtenář hanibal kanibal - 22.4.2003 > muj prispevek se samo tykalo nasemu toonovi, ale myslim ze to je uplne jasne, jen jsem to chtel duraznit
<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.4.2003 > čtenář> ..prihlas se jeste 50 krat at to tvy pritelkyni zvedne sebevedomi..
<reagovat 
 čtenář hanibal kanibal - 22.4.2003 > toono> myslim ze draculina nema za potrebi zvednout sebevedomi, za to ty ANO
<reagovat 
čtenář rokoko - 1.5.2003 > Lordi jsou skvela kapela a tak je i fotka
Body: 5
<reagovat 
Tomsus (Občasný) - 18.1.2004 > Ta fotka je jenom o efektu. Jako (téměř) všechny fotky červených západů slunce. Takhle to cítim já...
<reagovat 
čtenář Yarlan_Zey - 19.3.2004 > Foto je supr, práci jak vidět děláš dobře a lidi kteří argumentují na tolik blbě (např.:toono a Igracek) jsou prostě lidé, kteří mají nějaký komplex z mládí nebo současnosti (např.:byli zneužíváni rodiči apod.). Ať si zajdou na koncert podobného ražení, vezmou si sáček do kapsy, když na to nemají žaludek a zkusí něco vyfotit, když udělají aspoň podobnou fotku, pak klobouk dolu.
<reagovat 
čtenář Honza - 9.10.2004 > Podle me je skupina Lordi, skvela.. obzvlast jejich klipy.. neporadil by jste mi nekdo kde sehnat jejich cedo, v Praze se neda sehnat...
Mail: sky-wolker@seznam.cz
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 24.11.2004 > čtenář> hmmm tak to nevim ,-)))
<reagovat 
čtenář Asy muž - 1.10.2005 > Podle mého názoru není důležitý kdo koho a kde vyfotil ale jak ho vyfotil. A tato fotka je udělaná moc dobře...
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 22.4.2003 >

fotka neni dobra, ale ten napad, ukazat smesnost metalistu, to je supeeer. a este ten vrcholne ironickej popisek. bravoo


Body: 5
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 22.4.2003 > Igracek> 

tak takhle to je  , no tak to dam asi taky za jedna

 

supr drakulo, proc jsi to nerekla hned?


<reagovat 
 čtenář hanibal kanibal - 22.4.2003 > Igracek> Igracek...nebo spis Magoracek ?

To ze se tady pokousis o jakesi zesmesnovani metalove sceny ti odpustim, jses asi clovek ktery to proste neumi lip vyjadrit
Ale ze delas stejnou chybu jako ten "techno-toono", totiz ze se pustis do osobni urazky bych od tebe ani necekal - kdyz je to podle tebe spatna fotka, tak proc davas 1 ? Aby jsi byl jiny nez ostatni, za kazdou cenu ?
To ze nekdo pri podani fotky do totemu zaskrtne policko "zadam o hlubsi kritiku" neznamena ze chce byt vystaveny jako idiot na "pranger" a kazdy pes se u neho muze zvednout nohu ale znamena to ze ten clovek zada o kritiku ktera se tyka celkove kvality fotky bez ohledu na motiv, jedno jestli positivni nebo negativni

Nevim kdo je tady smesny.....
<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.4.2003 > čtenář> ..uz jsem ti jednou psal, ze to zkazene maso skodi zaludku, navic kdyz s nim premejslis..
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 22.4.2003 > čtenář> 

proc me nemas rad? vzdyt jsem dal jednicku,

 ja vas vsechny miluju, popar i metalak, kubanec i kubanec, blondyn, nebo brunet, fakt, mir pro cely svet -United (trosku kecam, metalaky bych vyvrazdil :))

 

(smesny jsem tu jenom ja a ten pan na fotce)


<reagovat 
 čtenář hanibal kanibal - 22.4.2003 > toono> no, skodilo by to kdybych sesral tebe, ale ja zasadne zadky nejim...
<reagovat 
 čtenář Berenika - 1.10.2005 > Igracek> Jestli si chceš vylejt svoje starosti jseš na śpatnym místě. Zavolej si radši na 800 155 555, tam ti určitě poraděj.

A musim tě trošku opravit: Směšný není ten pán ale jenom TY!!! Běž si poslouchat to svoje ozone a neotravuj!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter