Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Založení PAP
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 15.11.2020 > Věřím v úspěch a rovnou na to sázím tři míče. Dva bedmintonový a jeden medicinbal pičo.
<reagovat 
Čtenář - 15.11.2020 > Tak to prostě je. Alkoholová demence je nevratný proces a bude se to jen zhoršovat. A z podobně nemocných si už člověka přestává bavit dělat prdel.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.11.2020 > analfagot> nejhorší je ten vyplašenej prezident Kubek, toho je potřeba potrestat nepodmíněně!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.11.2020 > Miroslavek> Neboj, Mirku, posílám ti interně noty...
Tak jsem čekal co řeknou ti odborníci na závěr a nezklamali!
Prý na internetu už dávno běží kampaň proti očkování, tak ať okamžitě vláda šíří kampaň PRO očkování!
Prostě jde jim opět jen o prachy!
Ten pocit z těhle nechuťáků má už mnoho z nás, já jsem chtěl jít původně s dětmi a přáteli na Demonstraci v úterý s lidmi co to organizují, ale nebyli mi schopni sdělit za koho kopou a proč se třeba nepřidají k PAP nebo SPD, takže kopou za koryta a jdem jako hnutí sami, doufám, že za rok už zaplníme Václavák!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 15.11.2020 > Jsi pravý vůdce§ konečně!
tvá oblíbená...

https://youtu.be/_ARgtIqoRj4?list=PLrvwjtIRdGV6_EV6t44CBjx3GzJNnXdyQ
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.11.2020 > 1 helen> Helen, vždycky když vidím tvé krásné a moudré oči, tak se rozsvítí v mé duši slunce...

děkuju za písničku, momentálně ji mám stále v hlavě. Tedy až po tobě, to víme!
<reagovat 
Čtenář - 16.11.2020 > Pes nás v zimě potřebuje víc než kdy jindy. Nedovolme, aby trpěl.
<reagovat 
Čtenář - 16.11.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 15.11.2020 > Ten název, tedy PAP, je brilantně příhodný. V angličtině se tak říká prostoduchému braku a jinému kulturnímu šuntu. A je jisté, že když v tom figuruje fašulián, bude to vskutku pap. A whole lot of pap.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.11.2020 > čtenář> ani netušíš jak se zesměšňuješ...
ale všeho dočasu!
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> TAG TOHLES PŘEHNAL KAMARÁDE! EGIL JE MOJE HRAČKA, O TU SE S NIKYM DĚLIT NEBUDU. NAJDU SI TĚ BRZY, TO SLIBUJU. TVÁ MÁŇA
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Ok, přiznávám, dostalz mě. On jednou nastane čas, kdy tuhle neskutečnou dobu Ponížující smrti literatury sepíšu. Krutej, bolestnej humor to bude, jako život sám. Ale jedno nevim, zrovna jsem tenkrát byl ve světě: jak to bylo doopravdy tenkrát s tim tvym milencem. Řiká se, že si to hodil z ponížení a jasných důkazů, že i to kozatý jelito bude "uznáváno" v oficiálních strukturách víc jak on. Za určitých okolností bych byl tedy ochoten s tebou prohodit pár vět. TEN PŘÍBĚH POTŘEBUJU, přiznávám. Tož se ukaž.
<reagovat 
 čtenář ..secret writer - 16.11.2020 > čtenář> 


Pomocí ..jistých mezer ve svý řeči
udržuj věcnost, pozemský človíčku – zajistíš

si tím snad, mimo jiné, i ..na věčnosti

..plusový body pro/
nejpodstatnější „svoje //maličkosti“


<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> -
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Už zase chčiješ na legendu... které bylo u řiti pozlátko úspěchů u komise masturbantů falešné kultury.

Já místopřísežně prohlašuji, že k pohrdlivému smíření s úspěchem Omítkáře došlo někdy v roce 2006 a polykání nikoli naprázdno proběhlo z důvodů, o kterých nic nevím.
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Nu, příliš vstřícnosti jsem nečekal, ale zkusit jsem to musel. A nějaká soukromá korespondence by nebyla? Bral bych všechno (svinstvo). S tvym utkvěle vymknutym přesvědčením o legendě ale koukám nic nehne. No, asi to tak má bejt. .
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Máme pomalu rok 2021 a stále bažíš po dekádu a půl starém soukromém cukrování dvou buzniček. Proč asi. Minimálně jedna z nich jest legendou, to se nedá nic dělat. Bohužel ti zbude jen substituční léčba v podobě zakladatele strany Píčus Anál Pičus, protože náš epistolární román si nechám pro svou vlastní pozůstalost. PAPá!
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Šlapeš si po štěstí;). Ale i takhle dobrý. Tvoje pojetí legend je záživný, skoro jako nadutost a představy o sebe-kultovnosti soudruha MudrLínka z literry. Jistě vzpomeneš, jeden z vás. Taky perzóna, taky legenda. Jenže ten má u mě kapitolku jistou, ty s tim druhym prdelošťouralem možná stěží odstavec. Nu, tvoje věc. Minul si životní šanci, aby aspoň něco.


<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> HÉJ VY DVA, NERUŠTE, JULA STUDUJE ÚSTAVU.
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> E. Ale dobrota mého srdce nezná mezí. Nabízím ti odběr aspoň jiného zboží. Pokud se nepletu, jel si nějaký čas v dopisování si s uživatelem Path Adamski. Hele, kundo (vidíš, jak se tě doprošuju a vtírám?), což mi takhle poslat aspoň část týhletý korespondence? Prosíím!
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Já jen doufám, že buditelské tendence toho PAPlpa neutlumí žádná vakcína.

JJuliáne, jestli té Ústavě nerozumíš, nenech se odradit. Vylož si ji po svém a následuj své fanatické přesvědčení. Bude prdel.
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Ježíš tam by musely bejt perly! Taky jako ty ráda používala co nejvíc cizích slov. Pro-síím!
<reagovat 
 Čtenář - 15.11.2020 > čtenář> Myslíš tobě cizích slov? Vzhledem k tomu, že to byla Slovenka, asi neměla moc na výběr, než ti znít cize. Prostě na tobě čtení Pižliána zanechává docela velké následky. A samo sebou, že jsem sáhodlouze hovořil úplně s každým, kdo tě kdy poznamenal. Julíka nevyjímaje. A nikdy ti nic nepošlu. Jdi se okoupat a spát.
<reagovat 
 Čtenář - 16.11.2020 > čtenář> WoW! Ještě že jsem si to nepřečetl včera. Už tak mi pokazila noc tvoje tak procítěná vykreslování egilových cecíků. A ještě tebe ve vaně... Radši se dneska zbourám,
tyhle představy musí pryč!


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.11.2020 > https://youtu.be/CJ81xkUnfUY

a zakázali zpívat...
tak to tady máme, jo kryl do toho viděl, ten by ty zasraný rouškaře vyhnízdil...

dobře si poslechni tentext, rouškaři vyplašenej, uslintanej, zbabělej udavači!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter