Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CENZURA
Autor: PRASAČKA (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 1.12.2020 > HOLA, VÍTEJ DO KLUBU PAP!
Je to neuvěřitelnej hnus, my to máme zablokovaný už úplně všude. Jak nesouhlasíš s jejich sluníčkářstvím nebo povinnym očkováním ap., tak jdeš do prdele!
Nejhorší je, že ti rouškaři ap. si myslí, že se jim to vyhne! Nevyhne, Buď budou navždycky držet držky, nebo...Je potřeba tyhle teroristy a zrůdy tvrdě ztrestat, teď nám budou odpouslouchávat mobily, budou vám šmejdit po účtech a bytech, s očkováním dostanete čip, horší než Hitler a Stalin dohromady a ty kreténi rouškařský to neviděj, zabít tyhle prasata!
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2020 > A nemněli k tomu třeba nějaký pádnější důvod_? O tom vy se dalo asi úspěšně pochybovat
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 1.12.2020 > Těm co tu hájej islamisty a odsuzují socialismus před 89 rokem řeknu, že tohle je mnohem horší než za komoušů.
Zltý časy to byly, zlatý komunisti v 80 letech, dřív nevím.
Dneska mě zklamal i Trump, kterej vyhodil toho odborníka a experta, kterej se odvážil říct pravdu-teda že roušky jsou na hovno!
Já začínám věřit jfj že tohle zastaví jen válka.
Kupuju zbraň a v lednu dělám zbroják!
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> vykecat se, zvlášt když vim a chápu mega hovno, od toho byly amlity vždycky. ale "tvořit" odstavce čistě pro alkoholovýho fašouna nudlu, to je fakt extrém.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.12.2020 > https://www.facebook.com/groups/169031730310538/?multi_permalinks=800448693835502¬if_id=1606672130501335¬if_t=group_highlights&ref=notif

šmejdi!
Doporučil 
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 2.12.2020 > přesně tak, mrdáš jen hovna a nebavíš nás
<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 2.12.2020 > PRASAČKA> S Německem bylo plno práce. Germáni vždy byli mezi napudrovanými frantíky, černokněžnickými anglány a bohémskými čechy. Oploštili se schválně, jako protiváha. Vzniklo SS a 3. říše. To máš jak díl z Červenýho trpaslíka. Pak ovšem přišel zázrak a obrodila se německá duše, pustila si do šedo-béžovo-stříbrné (pozor jsem výtvarně nadaná) modrou (alláha-nakreslila jsem ho a vím proč je zakázanej - muslimky by nechodily z mešity domu vařit).
Toť národní vzkaz tu naci.
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2020 > Bohuno, když si tak mladá, tak ukaž kozy, my ti pak povíme na kolik vypadᚧ
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 3.12.2020 > ZPÁTKY DO ŠKOLY, VÍŠ HOVNO!
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 1.12.2020 > tomu hnusu body nedávat, voni tam dělaj mladý ZHULENÝ PIRÁTKY V TÝ CENZUŘE, potřebujou rozjet migrantama😷😷😷
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> impotent
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> impotent
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> TOZ PŘEHNAL UFONE. JULA JE NÁŠ NÁRODNÍ KLÁTIČ. co ten už postříkal obrázků! no, spíš pokapal... :)))
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.12.2020 > čtenář> Dám ti dobrou radu - nepoužívej cizí slova, když nerozumíš jejich významu, je to trapné a jsi směšná!
Relativně je 55let??? Aha, jak znám ženský, tak relativně mladá bys byla do 99 let, pak bys říkala, že jsi ve středním věku...
Prostě si přiznej, že jsi stará vyjetá paprika o kterou normální chlap už nestojí, nic neumíš, vařit, psát, trpíš inkontinencí, jsi v přechodu, máš pomerančovou kůži a kruhy pod očima, jsi tlustá a máš platfus! Tak zalez do sklepa s rouškou a čti si pohádky o princeznách, ale hlavně nás tu neotravuj, kapiš?!!!
A prosím tě, už se tu neztrapňuj, tvé psaní mi fakt nedělá dobře
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 3.12.2020 > j.f.julian> Gratuluju, Juliáne, vytřel si si s ní řiť a je to tak správně, tyhle k... si sem choděj jen pobrečet a přitom nehledaj chybu v sobě. Neviděl jsem že by tahle rádobyanonymní prcka někoho ohodnotila, jen prázdný extremistický kecy, neuvěřitelná arogance hlupáka.
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> VŠAK ON SE ORIENTUJE A JEN NÁS ZKOUŠÍ;), JE TO PRÍMA DĚDA. JEN SI NIKDY NEVRZL A TAK JE TROCHU SMUTNÝ. ALE V NEBÍČKU SI TO ZASE BUDE ROZDÁVAT S ČUMUKEM, DOBRÝ ČASY SE MU VRÁTÍ. VŠICHNI MU TO PŘEJEME.
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> Tak proč nezajde někdy mezi nás, do věže? Tam by si vybral, s Petulou tam zrovna na takovýhle nejvíc čekáme (líčíme:)).
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> Kdo nebyl ve věži, o světě ví hovno. Jednou tam byl balet. Nebo spíš holka, docela šikovná, měla něco zatančit. Petula ji ale donutila (prý aby nenastydla) navlíct se do neskutečně vytahanýho svetru. A bylo po tanci. Spíš to vypadalo, jako když tam někdo máchá hadrem na podlahu. Vedle toho to i petule slušelo a - o to šlo!

Julu do věže musíme dostat, on tam prostě patří!
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> Tak tady jako taky uměj mazat, ale většinou to nedělaj. Pak už by sem dala jedno dílo ročně už jen žaža a jedno aaen. To už by asi někomu mohlo začít bejt nápadný. Nesmažou, neboj a - bij! Ostatně, kdo nejede na hraně každodenního výmazu je buď čunda nebo čunďák.
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> TAK, A TEĎ NÁS SMAŽE SÁM NUDLA. A BUDE PO PRDELI. CO PAK BUDEME DĚLAT. JAK BUDEME ŽÍT, BEZ KULTURY?
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> A neb Kdo nevěží neni Čech.
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> CO TI JE DO JEJÍHO POHLAVÍ IDIOTE?! ČLOVĚK PIČUS, STAČÍ.
<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 2.12.2020 > čtenář> Naštěstí jsem ho/jí vždy viděla jen na fotkách. O jeho/její povaze toho moc nevím. Jsem jen zvědavá. Mohla bych se zeptat mimozemšťanů, ale nechci plýtvat jejich čas na vyložený kraviny. Dobře, člověk píčus. :-))) To musí stačit. Ten obličej je mužský, ty punčocháče ženský. Vždycky mě to fascinovalo.
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> má kliku. k reklamnímu okýnku. drž se pryč na sto julových honů!
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 2.12.2020 > čtenář> Ne, dobrý. Petula i věž může být v klidu. Já literárům nikdy radši nic nedělala. A transsexuálům opravdu nezávidím. Když je tohle postižení literární tvorba - kompikovaná sexualita ve věži a řídí totem, tak se fakt radši nebudu do ničeho motat.
Nerada bych škrábla o kosmický zákony, chápeš. Je to asi týden, co jsme kosmicky vyhráli. Je brzo začít hned dělat nový kraviny.
<reagovat 
 Čtenář - 2.12.2020 > čtenář> a mám ještě jedno hrůzostrašný podezření: petula se zná se zendrichem. ze skautu. ale scifi nebaví nikoho z nás čtyři.
<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 2.12.2020 > čtenář> 3D to nebude brzdit
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 3.12.2020 > Ta vole, z tý Jourový je pěkná kur... Cenzorka chce zavést cenzuru v EU, prý mazat, co se jim nelíbí včetně účtu, to je neuvěřitelná svině zaprodaná, doufám, že si ji vyhlídne nějakej migrant!!!
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 3.12.2020 > mám dost, zkus příště chat ODS, tam jsou na tebe zvědavý
<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 3.12.2020 > PRASAČKA> Hele poslouchej - já na tebe reagovat nebudu bezprostředně, protože jsi spíš nácek/já anarchista a tam to někde začíná a vzhledem k rozdílným intelektuálním dovednostem, jiným životním predispozicím a zkušenostem a mladšímu mozku si pravidla anarchisticky určuju sama.

Jdu psát na téma misogynismus pod další ! anonym. Jestli mě vyfakuje i ten, tak mám teda smůlu. Ale tady se sešly ženy.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 5.12.2020 > https://youtu.be/6SlOOI5bUX0?list=WL
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter