Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TOČENÝ UŽ ZEJTRA
Autor: Diaz (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.12.2020 > Když nemá vláda rozum, budou muset alespoň hlídky zodpovědného občanstva vypráskat hosty ven z pár z hospod
Měli bychom asi už založit Civil gardu. jako v USA
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.12.2020 > čtenář> a kdo bude v těch hlídkách??nemakačenkové a fašističtí slovenští migranté??
Tak sem s nimi, my jim ukážem, kde nechal tesař díru!
Tyhle fóry si publikuj v Hlinkově měsíčníku!
Čechy Čechům!!!

PAP + SPD
Doporučil 
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 4.12.2020 > PAP + SPD, dobře, Julián na Hrad!
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 4.12.2020 > CHLASTAT! PAP!
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2020 > Už zase otevřít hospody -nejblbější počin této vlády
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 3.12.2020 > čtenář> Vláda za to nemůže že jsi suchar a neumíš chlastat👎👎👎nasaď si náhubek a zalez do sklepa, srabe sobeckej💀💀💀
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 3.12.2020 > čtenář> Ono asi není úplně příjemné, když 3 miliony primitivů svůj ochmelkovský absťák kolektivně ventilují stále agresivnějšími výhružkami. A z jejich pohledu to dává smysl. Systém je vyšlechtil pro nekvalifikované práce a nasávání oblbováku.

Nepřekvapivě jim (ožralům) nevadí, že chlastací potenciál alhoholu objevili arabáši, protože to prostě neví. Bylo by zajímavé sledovat, jestli by tahle sorta volila raději svět bez teráristů za cenu abstinence, nebo by raději podržela knajpy a teráristy. Bé je správně podle mě. Dyk ony ty teráristy maj i rádi, pokavaď tady nejsou. Dobře se na ně nadává u piva. Navíc se díky nim snáz omlouvá vlastní nechutná misogynie.
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 3.12.2020 > čtenář> Arabové vymysleli i algebru, alchymii a čísla. Pohlížet na ně jako na méněcenné idioty je nápad méněcenných idiotů. Zdánlivě tak vypadá celá česká veřejnost na internetu, hlavně na idnes, novinkách atp. Vlastně veřejný prostor vypadá jako knajpa čtvrté cenové, kde se bezhlavě předvádí jeden ořrala vedle druhého. Všichni se pro svou zastrašenost předvádí jako velcí chlapáci, přičemž upjatě a rigidně následují vzor misogynismu, teorii o méněcenné ženě, kterou mají právo fyzickou převahou ubít.

Protože tento vzor byl do lidstva násilím rván ze strany drakoniánského impéria, jakkoliv to komukoliv připadá jak sci-fi, a to dlouhé tisíce let, z novodobé éry.

Ženy jsou totiž silné strážkyně života a v tomto období dimenzionálního vzestupu a přechodu civilizačních fází, kdy je naším úkolem prohloubit a zachovat lidskost a zároveň prudce zvýšit intelekt a vědomí, jsou nesmírně důležité. Proto se je snažil globálně mocenský systém tak zdecimovat, aby v tomto období "nezabraly", jako čarodějky a strážkyně života a lidstvo se propadlo do svého konce.
Naštěstí se to až tak nepovedlo, i když lidstvo zdecimované je.

Nicméně, ani muži nejsou skuteční viníci zla na zemi. Jsou toho obětí, muži ženy, černí bílí, mladí staří atd.

Problém je, že myšlení je zakázané. Na veřejných diskuzích si nikdo přes tlupu vystrašených mužských, kteří se hystericky kryjí fašismem, rasismem, sexismem, kteří plusují nejidiotštější příspěvky a "hejtují" vše, co má IQ, nikdo si nic netroufne. kdo půjde usměrňovat rozjařenou knajpu čtrvté cenové? Nikdo rozumný. Problém je, že to někdo evidentně uměle podporuje, nebo je toto nechutná přirozená reakce populace jako následek dlouhodobé decimace.

Nezbývá, než čekat na zázraky a reálný fakt, že mimozešťani musí mít nejprve přichystané pole, než si sem s lidtvem "sednou". Teda doufám, že fakt nejsem jenom magor :-D
<reagovat 
 Čtenář - 4.12.2020 > j.f.julian> A julda tentokrát opravdu dostál svým slovům, že anonymy nečte :D
<reagovat 
 Čtenář - 5.12.2020 > čtenář> Viním architekturu současného webu.

Nepapírová média z hysterie žijí, takže ji rozdmýchávají především ony. Clickbait je norma. Síla protichudných píčovin podmaněna jest. Jak donutit nic netušící oběť kšeftů s daty, ať klepne na reklamní leták pod pláštíkem "článku"? Na dostřel titulku typu "Kultura v Česku upadá" je radno umístit titulek jako "Čeští herci si polepší díky dotacím".

Máš jistotu, že idioti, kteří by si zvlášť nepřečetli ani jeden článek, si teď "přečtou oba (titulky)", aby se mohli dosytosti vyřvat ve spravedlivém rozhořčení nad debilitou těch, kdo ty slátaniny píšou, i nad neblahým stavem všeho, všeho!

Spolehlivě přistanou do diskuze, kde pak dalších 5 hodin štěkají na jiné idioty, a médium vlhne dočasně ukojeným mamonem, neb setrvání těch kreténů na článku znamená lepší vývar z reklam i víc dat pro sdílení s obchodními partnery.

Samo sebou, že tenhle hnusný, bestiálně cynicky komerční "ekonomický model" ničí psyché společnosti. Je teda potřeba vymyslet jiný web s jinak monetizovaným obsahem.

Nutno podotknout, že když obviníš novináře z děvkovství, které je vlastně ještě odpornější, než bývalo to ideologické, zahrnou tě obviněními z totalitářského smýšlení, protože je asi chceš cenzurovat a to dělají ubohým novinářům totalitáři a -- fujky, fujky, což jen potvrzuje, jaké bezpáteřní a oportunistické, intelektuálně nepoctivé kundy to jsou.
<reagovat 
 čtenář řpilítnou mimozemšťani - 5.12.2020 > čtenář> Většina lidí považuje tento svět médií, současné politiky, ekonomie atp., za lidský konstrukt. Lidi by si to zařídili jinak. Že jsou za tím zlé mimozemské obludky, které ovládaly tento sektor galaxie dávno dávno dozadu, tomu nikdo nevěří, je to považováno za konspirační teorii pro totální šílence.
Tak snad to budoucnost odhalí, tu pravdu.
To ničení psychiky společnosti je samozřejmě první produkt, nikoliv druhotný. Stejně tak jako zákaz volné energie, aby se točily technologie poškozující přírodu, mají za prvotní záměr poškození přírody.
Nikdo nechce věřit, že tu skutečně působilo a setrvačností stále v 3D realitě působí takové záměrné ZLO.

Musí se začít úplně jinak, na prvním místě musí být člověk, planeta, biosféra. To chce člověk a normální lidské myšlení.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 5.12.2020 > https://youtu.be/6SlOOI5bUX0?list=WL
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter