Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SMUTNÁ KRÁSA 2021
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.2.2021 > julova aktualizace. aha. neni schopen vypotit nic jinýho, tak po dvacátý osmý publikuje to samý, jen s odstraněnejma dvěma pravopisnejma chybama. a to považuje za takovej úspěch, že se holt musí pochlubit. mrzí mě, že nemám sílu a čas si to přečíst. filosofující nácíčci, to bejvaj vrcholný perly jelitoismu.
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 28.2.2021 > souzním s krásnou a chytrou Helen, tlustoprdky, hlupačky ani anonymy tu nechceme, TEČKA!

báseň je krásná!
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Místy vkus - 28.2.2021 > Místyflus> Helen, krásná Helen,
jako sova z Athén
navštěvuje smutný kraj,
hned jej transformuje v ráj!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 28.2.2021 > souzním s krásnou a chytrou Helen, tlustoprdky, hlupačky ani anonymy tu nechceme, TEČKA!

báseň je krásná!
<reagovat 
 čtenář Místy zkus - 28.2.2021 > Místyflus> 
Helen, moudrá Helen,
jako sova z Athén
navštěvuje smutný kraj,
hned jej transformuje v ráj!
<reagovat 
 čtenář jméno - 28.2.2021 > Miroslavek> Impotent a feťák,
nevzdělaného nýmand
není žádnej chytrák
jak J. F. Julian!
<reagovat 
 čtenář oprava - 28.2.2021 > Miroslavek> Impotent a feťák,
nevzdělanej nýmand
není žádnej chytrák
jak J. F. Julian!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 28.2.2021 > Absolutní krása, básnička jako břit!

Pro anonymy opakuji po 13 že já, anál a jfj nečtem příspěvky zbabělců, kteří neberou odpovědnost za své hemzy, ale to jen pod čarou, jste nám úplně volní i kdybyste každý hate opakovali tisíckrát, kokto!

jak by napsal jfj - HH nečteme
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář tiše - 28.2.2021 > 1 helen> Absolutní krása,
básnička jak břit,
hemzy tiše střásat,
anonym potřít!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 28.2.2021 > https://fb.watch/3Xmsb2TxsP/

přímý přenos-hlavně pro neandrtálce!
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář lze - 28.2.2021 > Miroslavek> 
Pro neandrtálce
to poslat odkaz chce!
Neandrtálcům lze sloužit,
kultivovat je, pro to žít!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.2.2021 > Dovolte abych se pochlubil, od rána četlo tuto věcičku na různých serverech víc lidí než sledovalo demonstračku, což mě netěší, ale bojuji jak mohu... jenže volovi oči neotevřeš, ten jde za stádem...
<reagovat 
 čtenář ... - 28.2.2021 > j.f.julian> ...
<reagovat 
 čtenář citace z Nového zákona - 28.2.2021 > ZZTOP> "Slyšeli jste, že bylo řečeno: ‚Oko za oko a zub za zub.‘ Já však vám pravím, abyste se zlým nejednali jako on s vámi; ale kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou; a tomu, kdo by se s tebou chtěl soudit o košili, nech i svůj plášť. Kdo tě donutí k službě na jednu míli, jdi s ním dvě. Kdo tě prosí, tomu dej, a kdo si chce od tebe vypůjčit, od toho se neodvracej.
Slyšeli jste, že bylo řečeno: ‚Milovati budeš bližního svého a nenávidět nepřítele svého.‘ Já však vám pravím: Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují, abyste byli syny nebeského Otce; protože on dává svému slunci svítit na zlé i dobré a déšť posílá na spravedlivé i nespravedlivé. Budete-li milovat ty, kdo milují vás, jaká vás čeká odměna? Což i celníci nečiní totéž? A jestliže zdravíte jenom své bratry, co činíte zvláštního? Což i pohané nečiní totéž? Buďte tedy dokonalí, jako je dokonalý váš nebeský Otec."

(Mt 5, 38-48)
<reagovat 
Čtenář - 28.2.2021 >

judlá judlá judlá

judlá judlajdá

vaří se tam jula

julajda
<reagovat 
čtenář smutek 2021 - 28.2.2021 > Zpovykanci zpovykaní
nelítostně popravení
v prachu a v popelu ani
nestihnou činit pokání!

Julianovi již sládne
pivo na rtech (jak naděje
co v nespatřených stínech zlátne);
Julian se pousměje;

Ochraňuje republiku;
realitu smutně krásnou,
nemění ji za repliku
vlasti, komus' zaprodanou...

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.3.2021 > čtenář> no, chyba, že jsem to četl-jen proto, že to vypadalo jako báseň...

Není do dobré, buď si na verších dej záležet nebo neurážej svým diletanstvím poezii a mě svou anonymitou, takhle jsi způsobil, že už si další rádoby verše nepřečtu!
<reagovat 
 čtenář sedm + sedm - 28.2.2021 > analfagot> Už je tvoje báseň slavná
na stránkách, kam přispíváš,
čtená, ztichlá, vyzpívaná...
A s Máchovou? Vždyť to znáš...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.3.2021 > čtenář> tady bych potřeboval vysvětlení, jelikož je na tom hodně pravdy!!!???
<reagovat 
 Čtenář - 5.3.2021 > j.f.julian> Nic, mrzí mě, jestli ti tady někdo někdy ublížil, popř. ubližuje, ale je fakt, že sám již delší dobu naplňuješ tento server (nehledě na to, nakolik ti jeho úroveň připadá pochybná) poněkud hůře snesitelnou atmosférou, kterou jsem se již v záchvatu akutního zoufalství pokusil odlehčit několika říkankami, což se z odstupu viděno nepodařilo, protože na té rovině, kterou zde často otevíráš, se dost těžko dá reagovat nějak odlehčeněji či něžněji atd., aniž by člověku hrozilo, že sám dost rychle zabředne do téhož.
Nevím, kolik vás autorů takto hořkých a často dost destruktivně nabitých příspěvků tady celkově píše (s tím, že doposud optimisticky tak napůl vycházím z předpokladu, že nikdo z toho není např. placený troll nějaké zahraniční mocnosti, ale i kdyby byl, tak stejně by i za jeho pseudonymy existovala opět nějaká živá bytost - k níž by tedy měla tato moje slova dospět), nevím, zda se tu náhodou dokonce po většinu té doby nehádáš především se sebou samotným, nebo zda zároveň i do tebe samotného se někdo dlouhodobě destruktivně pouští, ale je frustrující už jenom to, že zvenku se obě varianty na stávající úrovni komunikace těžko rozlišují.
Rozpoznávám, že by bylo naprosto k ničemu, kdybych se toho sám stával součástí - kdyby mě to i přes veškeré donkichotské pokusy o nějaké svěžejší provětrávání takových komunikačních struktur začalo ve skutečnosti pohlcovat taktéž.
Přeji ti klid a vnitřní pokoj.
<reagovat 
Čtenář - 6.3.2021 > Také já ti prasáčku fašistická přeci co nejvíc obdivovatelů. Nechť!
<reagovat 
Jsi nahlášený! (Občasný) - 7.3.2021 > Když už má někomu šplouchat na maják, tak u Atlantiku.

Vše nej, kámo. A až se vrátíš, napiš. Zapijeme to!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter