Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OVCE musí na porážku...
Autor: kodet (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.3.2021 > dílo autora july, uživatele doporučovaného redaktorem Martinem do zborníku (a časopisu)
<reagovat 
Čtenář - 14.3.2021 > Ale teda uznávám, že závody ve zbrojení jsou legrační. Kdo koho líp udá :D Nová soutěž na Totemu. Vítěz
obdrží knížečku. Otto Skorzeny. Mé velitelské operace. Kdo koho rychleji nechá zlikvidovat Mosadem.

:D :D :D :D :D

Má to ale i temný podtext. Totalita vždycky začíná v hlavách malých řadových cvoků.



<reagovat 
Čtenář - 14.3.2021 > Každopádně ať jak je to :D

Magda.
<reagovat 
Čtenář - 14.3.2021 > Ťululun Magda se učí ovládat (na rok 2002) sofistikovanou technologii značky Totem.

Magdi, tvé žalostné testovací pokusy olepit to tady tou krásnou frndou byly zcela veřejné. Ty, jak jsi zahlcená tagy, úplně ztrácíš kontrolu nad jinými aspekty svého publikačního projektu. Prostě se ti to vymklo. Jako všechno ostatní.
<reagovat 
 čtenář REDAKCE - 14.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> Magdítko, opakujeme, tvůj vypíčený příspěvek nebyl skrytý. Byl odhalený jako ta rozcapená květuše.

Tu původní frndu nepostoval Zendrich, to jsem byl taky já.

Máš v tom zmatek a sama zanášíš totem strašným kvantem bludů. Piš radši ty memoáry z multidimenzionálních válek a dál maluj. Jako investigativec stojíš za vaginální úprdek. Tvé malůvky mají mnohdy kouzlo. I ta Rihanna. Tak maluj, šup.
<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
TADY

<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> Magdítko, a prosím tě, jak jsi přišla na to, že Zendrich Magdičkou myslel zrovna tebe? Ty jsi opravdu Magda, nebo ses s tím jménem už natolik identifikovala? A i kdybys byla Magda nebo s oním jménem díky mému vlivu tak osobně spjatá, fakt myslíš, že kdokoli mluví/kreslí o jakékoli Magdě, automaticky mluví/kreslí o tobě?

<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jinak jsem sám zmaten, jak je možné, že v poznámkách se to dílo objevuje, byť publikované v seznamu rubrik 29.12. rozhodně není. Když plácneš na Váš prostor a v té debžo nabídce uhodíš na poznámky, tak tam, nyní již dolejc, najdeš tu pipku i s odkazem na to "dílo". Tedy asi když si pod nepublikované dílo mrštíš nějaké žblebty, tak tě profláknou do poznámek :-)

To je logika systému. Pořádek v poznámkách musí být, i když je někdo píše pod nepublikované dílo. To se nedá nic dělat. Tedy tak.
<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> Ťuťu ňuňu, Magdítko, nemáš zač.
<reagovat 
 Čtenář - 14.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> Magdítko, tak nejdřív nebohému zendrichovi vyčítáš, že není schopen se projevit "nějak normálně" a vzápětí mě tepeš za mainstreamové debílkovství?

Jako trošku přemýšlet bys nad tím svým protiřečením mohla, úzkoprsatá, nepochopeného zendricha šikanující Magdičko :D
<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2021 > čtenář> Magdi, když budem opravdu ale opravdu upřímní, ze všeho nejvíc tě popudila jeho noblesní ignorace tvého somrování o pozornost.

To bylo nářků, věnuj se mi!

A pak jsem ho párkrát zaparodoval, tys to zbaštila a najednou jsi taaakhle zpupná. Realita je, že opravdický Zendrich se ti nikdy věnovat nebude. V kosmickém řádu je tři létající talíře nad tebou.


<reagovat 
 Čtenář - 16.3.2021 > čtenář> Prostě aeronet Magda konstruuje další spiknutí, aby měla co rozkrývat.

Každopádně mám jako vždy recht, a než se k tomu poznání dýchavičně, tempem slimáčím došineš, můžu si třeba zpívat.

Lala

Tralala
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter