|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Rasistický útok na Totemu.cz Autor: Peslov (Občasný) - publikováno 29.3.2021 (17:36:35)
|
| |
|
Dobrý den. Předevčírem se mi dostaly do rukou přesvědčivé indicie (řekněme rovnou důkazy) o tom, že jeden z uživatelů nebo uživatelek Totemu.cz spáchal trestný čin dle paragrafu 355 TZ. Shodou okolností je to ta samá osoba, která si mně před nějakým tím dnem zde v diskuzi stěžovala, že je zde na Totemu.cz napadána nebo šikanována, ale, jak se zdá, jedná se o typický příklad případu, kdy zloděj volá chyťte zloděje (tato osoba , dle indicií, bezdůvodně (či chorobně vztahovačně) napadá další pokojné uživatele Totemu.cz, navíc tato osoba prý nese největší díl odpovědnosti na odchodu spisovatele a novináře Filipa Sklenáře z tohoto světa.). Do toho se já nechci zaplétat, co je ovšem v mé kompetenci, je postavit se účinně, co nejrazantněji, proti útokům na židovský národ (shodou okolností již několik let s mými studenty zpracováváme příběhy lidí, které postihl holocaust).
Dneska ráno, poté, co jsme s několika uživateli Totemu.cz zajistili důkazy tohoty TČ, jsem podal oznam k instituci, která má toto v kompetenci.
Žádám tímto ovšem osoby další, které mají k celé záležitosti co říci, aby mi podaly zprávu na e-mail petricek.slovacek@gmail.com.
Děkuji předem za spolupráci.
Zlu je třeba, pokud možno, se postavit již v samém jeho zárodku!
|
|
|