Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ROZCHOD
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.6.2021 > Moc hezky z lásky napsané verše...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 3.6.2021 >
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.6.2021 > Díky, přátelé.
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.6.2021 > ta nenávist na konci mě nějak vyděsila … no míza a příroda jsou potvory! taky
Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 8.6.2021 > anae> díky, já to tak bohužel měl s každou ženou po rozchodu... odnesla si vždy všechno včetně dětí, a odplatou byla pro mě nenávist až za hrob...
<reagovat 
Čtenář - 10.6.2021 > A kde máš tu tvoju Magdu, český chalan?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.6.2021 > čtenář> 

Jak tahle dementní poznámka souvisí s dílem juliána?

Jestli chceš znovu válku anonyme, budeš ji mít.
Nenechám tady řádit NWO, katolický soudruhu.

Tvůj debilní NWO kamarád mi vyhlásil válku kvůli sebevražednému buznovi, co lezl do prdele církvi a oni ho nechtěli.

Ty ty církevní kryptozmrde NWO, nebo kolemjdoucí, dej už pokoj na věčný časy.
Nebo tu budeš mít znovu kryptožidy.
Na vás se vybíjet je O.K., to není černá magie, to je exorcismus.






Nejnovější vtipy:


Proč UFO raději havarují v Rusku než v USA?
Protože v Rusku jim aspoň podají sirky.
ZATO v USA je vždy problém.


Očkování je zabiják.
Izrael je naočkován z 62%
Palestina 4 - 10 %
Izrael zavedli angličani před cca 100 lety, protože pochopili, že židy v Evropě nikdo nechce, tak to šoupli místo Palestiny.
Starověká pomsta.
To není hoax, ale historická realita.


Spíš než vtipy jsou to popisy realit, což ve srovnání s propagandou tvoří humor.

To peklo, co jste si to rozjeli, kdy jste se odkopali jako NWO, celá banda se Slováčkem, mengele anonymem a stupidním christian slovákem, kdy provokujete jako organizovaná skupina... jasně NWO.



Vy jste přesně ti zmrdi, co potáhnete boj proti neočkovaným "přenašečům" viru, ochotný jít k popravám a šikaně, zombie dav ubožáků bez vlastní vůle, vy covid pas free pasivní přenašeči.


Taková verbež jako vy - anonymní sračky - by měla už vychcípat co nejdřív, ať se můžou lidi normálně rozvíjet.


Ten zmrd Martin, měšťácký debílek zas vymaže julanovo dílo a tebe ty mrdko nechá řádit. Furt stejná písnička.



<reagovat 
Peslov (Občasný) - 15.6.2021 > Snažím se porozumět Vašemu dílu, ale stále nevím, zda na jeho gró nahlížím správně -od Vás, jak jsem pochopil, se zde čeká vždy nějaká mystifikace
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.6.2021 > Peslov> 

Moje reaktivnost je možná divná, ale vaše jednání taky.
Můžete mi objasnit, proč jako
"Vedoucí Ústavu středoevropských studií Fakulty veřejných politik Mgr. Petr Slováček, Ph.D."
... tzn. politická entita otravujete na uměleckém serveru?
Nijak netvoříte a umělecky se neprojevujete, kromě udavačství otravujete umělce s pojmy jako "gró" (to si nechte do nadnárodních korporátů), nebo vašimi politicky podkreslenými postřehy, že se od něj čeká "vždy nějaká mystifikace", tak co svým jednáním chcete? Když jste ho chtěl dostat před soud, pak jste nabonzoval mne za žiďáky a to je jediný vaše dílo, které publikujete?
Jaký jste rozkošný udavač!
Moc hezké.

Nehledě na to, že jste evidentně vůbec nepochopil, že julián a jako X svých verzí se jen a jen bránil nelidské šikaně nějakých anonymních sviní.

To nevidíte záměrně, nebo jste jedna z těch anonymních sviní?
Proč otravujete vy politický zájme na uměleckém serveru?
A zrovna teď, když se stav věcí uklidnil, máte tendenci znovu a znovu se do toho j*bat (když jste ten doktor, tak hvězdička).
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.6.2021 > Peslov> Všichni si na Litwebech tykáme, tak to neměňme...
V podstatě nerozumím já tobě.
Možná že jsem na Totemu brán za mystifikátora, ale mých děl se to určitě moc netýká. Co si pamatuji, tak všechna jsou míněna vážně a protože jsem patét, nostalgik, sentimentální romantik atp., tak lidé bez citu si patrně myslí, že věci myslím ironicky atd. Jde o to, že člověk s prožitým životem a všemi ranami osudu-smrtelnými nemocemi, úmrtím blízkých atd atd působí na ty "šťastné" divně, ale věř mi, že se vnitřně usmívám, možná jen ze zoufalství, možná proto, že už o životě i smrti vím víc než ostatní a že to, tedy osud, nezměním.
Ale co především vidím jako důležité je láska k poezii. Já tedy píši poezii existenciální-neodekadentní, která není tak krásná a snová jako třeba poezie Skácelova ap., ale zase se více dotýká lidských témat, trápení ap. Občas napíšu něco "pro většinu", ale jen pro srandu, radost, nebo abych si dokázal, že bych to svedl, jenommže má chandra mě přivede opět ke smutku, tam jsem doma.
Nevím jestli jsem odpověděl dostatečně, asi jsem zabrousil jinam... díky za koment, j.
<reagovat 
 Čtenář - 18.6.2021 > j.f.julian> NEODPOVĚDĚL SI DOSTATEČNĚ NUDLO. PŘÍŠTĚ DRŽ RADŠI HUBU (EGIL DĚLÁ BUBU).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter