Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co je to?
Autor: Larique (Občasný) - publikováno 26.8.2021 (09:17:37)
Je to věc?
Ne.
Je to živý?
Ano.
Je to zvíře?
Tak trochu.
Jsi to ty?
Tak se nemůžeš ptát. Zvířata to potom bolí.
Prosvítá to prostorem nekonečna?
Ano.
Je to tajemství vepsané do mračen letní bouře?
Tak trochu.
Má to barvu?
Je to nehmotně krásnomodré...
Je v tom zakleté srdce komet zářících na přelomu věků?
Ano.
Dá se v tom tančit?
Ano, a anděl se v tom může dokonce i utopit.
Nevím, napověz mi prosím...
Tak třeba svléká se v tom jitro. Nechává v tom jeho modřínovou modř a bezesné noci v tom zanechávají notový zápis pro dvě čela přitisknutá k sobě na jednom malém polštáři...








Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.8.2021 > lidi by neměli chlastat, pak by se tohle nedělo
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 27.8.2021 > Krásné - až na překlep s mračny.
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 27.8.2021 >

Hezké to je:)

(PS: o andělech toho zatím moc nevím, ale jejich schopnosti bych ..rozhodně nepodceňoval :) )


Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 27.8.2021 > Proč na Totemu vůbec nemluvíš? Nestojíme ti tu za slovo?
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2021 > čtenář> Ahoj, neni to tak pro me snadne kvuli casu jsem tu zridka. Vlastne jsem zacal abych vnimal reakci, zda me texty nekoho pohladi. Nasel jsem nahodou totem. Kdyz mam cas a inspiraci, vlozim sem text. Je mile vnimat ze jej nekdo cte.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí č.2 - 3.9.2021 > čtenář> No ale právě proto sem primárně chodí i ti další lidi

Vzájemnost, a určitá oběť v podobě své jisté vynaložené námahy, a jistého vynaloženého času je ten princip, na kterých jedině takové servery fungují, a jedině mohou dlouhodobě fungovat (jinak je tu člověk na dluh, který stejně bude muset dříve či později někde splatit)

Tak se polepši
<reagovat 
Joneli (Občasný) - 10.9.2021 > Je to výborný! Ale má to jednu chybu - prozrazení. Poslední čtyři slova to celé hodí do koše. Rychle vymazat! A bude to super:)
<reagovat 
 Larique (Občasný) - 5.10.2021 > Joneli> ahoj, děkuji ti za komentář. Hned opravím :) jsme rád že ti mé řádky přijdou čitelné. Nemám teď kvůli změnně zaměstnání moc inspirace a času, ae lbudu se snažit...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter