Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Venuše
Autor: Joneli (Občasný) - publikováno 10.9.2021 (21:31:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
Joneli (Občasný) - 10.9.2021 > Je to malba.
<reagovat 
 čtenář Uz prilitli! - 12.9.2021 > Joneli> A jak vysvetlis tu pristavajici vesmirnou lod plnou mimozemstanu, kdyz je to podle tebe pouha malba? Jezisi vy proste nejste schopny pochopit, ze na nebi jsou svetla, jste beznadejne zplostele 2D.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 13.9.2021 > čtenář> ještěrko, tohle nemám ráda, když se mě snažíš imitovat a snažíš se vyvolat dojem, že jsem stejný hovado jako ty.
Proč myslíš, že se hezky podepisuju PřilítliMimozemšťani???
Tady pán to průměrně napatlal, ta loď tam překáží, je to tak na 4 body, proto jsem mu to nehodnotila, protože to není ani dobrý, ani špatný, teď abych mu to fakt ohodnotila. Přiděláváš mi práci.
<reagovat 
Čtenář - 22.10.2021 > Ty jsi kluk, že tě baví malovat rakety?
<reagovat 
El condor (Stálý) - 18.11.2021 > Tak já jsem už v penzi a přesto si stále rád přečtu o UFO. Taky sci-fi romány... A na www.kosmonautix.cz o všem, co se týká kosmických letů, těch minulých i těch, co se chystají...
Proč by tedy autor, když rád kreslí, nemohl popustit uzdu fantazii?!
I když ta raketka mne pobavila...😉
<reagovat 
 Joneli (Občasný) - 18.11.2021 > El condor> To je pak škoda, že ti unikl jeden z nejbáječnějších českých výtvarníků sci-fi komiksů František Kobík.
<reagovat 
Dani (Občasný) - 30.1.2022 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Joneli (Občasný) - 31.1.2022 > Dani> Děláš hodně dobrý věci, hodnocení si cením. Děkuju.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter