čtenář PřilítliMimozemšťani - 5.10.2021 > čtenář> To nevím šupináči, to bys musel být v církvi, nebo žít v podzemí. Vy jste měli děti vždycky rádi, sice po svým, ale měli … mladý, měkký, žádný prorostlý starý maso.
Transformuj se, zkus to.
Když vynecháš kokain, tak se určitě po několika měsících abstinence budeš schopen rozbrečet … věřím ti, to dokážeš, musíš nacvičovat.
<reagovat
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2021 > čtenář>
No jo, církevní reptiliánský úchylové, děti k obědu, nezákonné inflitrace do lidské rasy.
Snad 2023 už by mohly být psychoscannery, jen co se skamarádíme s Galaktickou federací.... dementi, co mají otrockou duši už se naočkovali, tím pádem vypustí duši a nebudou překážet v procesu osvobozování a ten zbytek mimozemšťany už konečně pochopí a přijme.
A pak šupino, podle toho, co řekne psychoscanner - jesti jsi infiltrace, tak tě čeká cesta na věčnost a jestli jsi klasická inkarnace, můžeš cvičit tu transformaci na savce.
Třeba někde na nějaké planetě existují i srstnatý krokodýli, co cucaj mlíčko - buď tohle, nebo ten upír obecný, kdyby ti to nešlo rovnou, určitě se nějaká cesta najde.<reagovat
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2021 > čtenář>
Jedině, že se nenechal očkovat.
To není Julolíbes, i když já juliana uznávám za projevený stupeń jasnozření, až na to, že nikdy nepochopí, co ty jsi za plazoidního reptiloidního šmejda a furt si tě romantizuje jako savce.
Naštěstí na tom ve vztahu k plazům nebude jako MírZemi.
Tě přejdou humory, až si poslechneš, co se píše o "včelkách" a očko na otevři svou mysl. To tě přejde humor.
Co dyž nekecaj?
Hele, to bude zajímavé, jak probíhá ten poslední soud, tak se to hezky selektuje ve prospěch galaktické éry. Ti, co se semkli k "normálnímu očko světu" a vyprdli se na duchovní vzestupy, mimozemšťany a Gatese, tak asi pomřou.
Pokud včas nepřiletí GF, aby jim trochu pomohla, kdyby náhodou nechtěli úplně zdechnout.
Hraje se o čas a všechno všecičko je spravedlivé, přesně podle kosmického zákona.
Uvidíme, kdo tu bude za rok, co se semele, kdo bude mrtvý a živý. <reagovat
Čtenář - 7.10.2021 > PřilítliMimozemšťani> Šikovnej jseeem, moc neštěkaaam, roztomilý ouška maaam, a připomíná mi to, že bych měl krom pokrytectví, jehož se dopouštíš relativně málo, upozorňovat na ta pokrytectví, kterých se dopouštíš každý den.
Nebohé koťátko nebylo "utahané", ale psychologicky devastačně (předpokládám, že násilně) odtržené od jediné bytosti, kterou v této fázi života potřebuje -- maminky.
Jsi zloděj a tyran koťátek, jítí. To ti na cti nepřidá. Ale aspoň víme, s kýmpak máme tu čest. Kdyby to viděl čamuk.
<reagovat
čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.10.2021 > čtenář>
Krokodýle, na této planetě bude svoboda - nadchází věk Vodnáře. Vy ještěrky svobodu, lásku a mír nenávidíte a neznáte, tak budete muset zemřít. Jednou, pokud na této planetě nějaké "lidstvo" přežije a zůstane internet, si budou moci budoucí očištěné a svobodné lidské generace podívat, jak se projevovali krokodýli, když byli spadlí do lidské podoby. A to přesto, žes tam tu chlupatou věc nedal, asi to byl stejně čůrák, cos tam chtěl narvat, při tvým vkusu a inteligenci.
A nebo nezbude nic - planeta může prožít éru svobody i bez lidí, jejichž mentalita je doposud otrocká.
Vyhraje SVOBODA.
<reagovat