čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Já jsem se fak namakala, abych v magickém procesu vytvořila jako strážce cestu pro budoucnost, nicméně máš pravdu, že vím hovno o světě a o těch zrůdách, které dělají náš druh. Je v pořádku, že vychcípají - udělá se místo a šance.
Zůstanou chytřejší, který už nikdy vidět ani NWO, ani Gatese, ani vakcíny a budou chtít sundat 5G.
Datlovací piči už budou mrtvý a tím se udělá cesta pro budoucnost.
Nikdy jsem lidstvo nemilovala, ani si nedělám chutě na něco takového.
Nenávidím nelogiku, pokrytectví a lži a mlátičku 5G do hlavy.
Ale lidi tohle všechno zbožňují, to je jejich svět. Debilita, lži a mikrovnný záření.
Jediná cesta, jak se z toho dostat, je smrt těch davů.
Ale co víš, nedělej si z toho hlavu - kdyžtak za dva roky hodně idelaistů s normální logikou umře a vy tu můžete plazíčkové totalitně esesácky řádit, než vás sejme něco kompletně, protože Vodnář rovná se svoboda, totalita je nepřípustná.
<reagovat
čtenář PřilítliMimozemšťani - 8.10.2021 > čtenář> Ne jenom moje, docela dosti lidem "hráblo", když spustili LHC v CERNu 2008/2009, nejsem jediná, komu mikrovlnka do hlavy nedělá dobře a otevřené brány pekel z vaší strany na nás puštěné taky nic moc.
Nejsem jediná, kdo se oddělá, když se ukáže, že pekelné mocnosti jako jsi ty nejdou sundat.
Neříkej JENOM TVOJE peklo.
Asi je víc lidí, kteří na nebi to, co tam vidí a co vidí i foťák. Pokud není šance vás panáčky z NWO zničit, už nic nedává smysl.
Jenže, zdá se, že teď je nejhůř, než se začnou dít věci. Tak já radši vydržím, i když se tak moc snažíš k tý sebevraždě dovést.
2 roky, to se dá vydržet.
<reagovat