Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UPÍT SE!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 11.10.2021 > Je to ... dokonalý. Metrum a vůbec všechno. Možná až moc, na to nejsem ve "tvym" stylu zvyklej. Podle mě bys tam měl nechat ten "pyj", je to zajímavější.

Když to po sobě teď čtu, tak to vypadá, že jsem nespokojenej, ale naopak. Výrazy neotřelý, metrum dokonalý, Miki byl král, tématu rozumíš na celym světě nejvíc ty...
Bílý s kolou se blbě rýmuje, viĎ?? joke.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.10.2021 > Dík, TONDO! Já to ani nezkoušel zrýmovat.
<reagovat 
Čtenář - 10.10.2021 > Čtenář - 9.10. > Na kolenou tě všichni prosíme nudlo - bojuj! A rak neni špatnej, horší by byla žába. BOJUJ, JAK JEN TY TO UMÍŠ NUDLO, BOJUJ!!!
analfagot (Stálý) - 9.10. > Jaromile, to je smutná zpráva.
Gratuluju ti k nové básni, jistě bude tak opěvována jako Nasráno!
Bohuňu upozorňuju, že je to zase jen báseň, víme, že z posledního verše nebude měsíc spát, ale Járovi stále stojí brk, tak ještě vydrž, prej v hrobě už nestojí...
Body: 5
Doporučil
Čtenář - 9.10. > analfagot>



analfagot (Stálý) - 9.10. > Jaromile, to je smutná zpráva. Gratuluju ti.
Čtenář - 9.10. > kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...kopnout do panimandy,
můj pyj už kdosi svěsil, Ďábel si pracky zamnul...

TOHE SE ČLOVĚK NENASYTÍ:))) CELEJ EGIL!
Čtenář - 9.10. > Jo? A kolik stojí rak kačerů? Nebo se to počítá na kolečka štěrku? Julovo umírání, to je letitá tradice na totemu...
Čtenář - 9.10. > Julo, když ti dábel mne pyyj, tak se nemá svěsit, to jsi zase špatně pochopil.
j.f.julian (Stálý) - 9.10. > je smutné, že jsi dodnes nepochopila co je to báseň...
Čtenář - 9.10. > JULO NEPOIJ, NEBUDE TI DOBŘE:)))
PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 9.10. > Báseň je taková smutná, celý je to smutný.
Já sice vím, že doba není veselá, lež vládne společnosti a všude je tolik toxicit, věk i ten chlast pochopitelně hraje roli.

Ale jsem si jistá, že za rozvojem té nemoci stojí i smutek, deprivace, stres., který ti způsobila místní zrůda Bohuňka, nějakej kripl z redakce na kokainu, který tu terorizuje všechny, kdo publikují. A ještě má ta zrůda pocit, že si to platí a má na to právo. Že má právo za 2000 Kč měsíčně mučit a týrat lidi a ničit veškerý život tohto serveru.


Snad tý svini někdo jednou prožene kulku palicí, i když to by pro tuhle plazí kreaturu byl příliš lehký trest. Jenže tyhle zasraný kurvy rakovina zevnitř nesežere, tyhle mrdky nic nebolí, jen jejich oběti trpí.

A tady se tě nikdo nezastal, všichni věřili, že Bohuňa jsi ty, protože je to tady samej pokrytec, lhář a poskok NWO.
Doporučil
Čtenář - 9.10. > Ale julá, on za to nestojí, Volný. Jestli se uchlastáš, dostaneš flákanec.
Čtenář - 10.10. > čtenář> Nebude ani na flákanec, Volný nic nevydělal. Smůla, no. Přitom slíbil příspěvek na chod totemu a založit fond na podporu Chlupajzníkovejch básníků. Zlej svět, zlej! Tak snad nám příští rok zachrání ti ufoni, jinak už nevim.
j.f.julian (Stálý) - 10.10. > vydělal za každý hlas 200 korun!
Čtenář - 10.10. > j.f.julian> ani kačera donalda, tupe
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 10.10.2021 > čtenář> smajlík... ano, nenaučili jste mě to, styďte se!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.10.2021 > čtenář> Bohuňo, na to že se ti mé básně nelíbí, či dokonce se o ně a o mě vůbec, ale vůbec, nezajímáš, je k podivu, že máš ve svém stolečku čarodějnice archiv se jménem jfj...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.10.2021 > Reaguju na tvou provokaci u básně Hlína a u tvé... teď nevím u který to bylo... no prostě to moc nechápu, dloooho jsem vedl a teď jsi mě přeskočil o 500 hlasů!? Když ty ale pořád tvoříš, těžko ti stačit.
Neodpověděls jestli můžu zveřejnit reakci na trilogii??
No, vím že umíš předpovídat budoucnost a taky vím, že k tý tragický události něco napíšeš, protože ten "mrtvý" ti byl hodně blízkej... tak jsem smutně zvědavej, jmenovat nebudu, to by bylo přes... ale Zeman to není, Bohuňo!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.10.2021 > nevím nevím, myslím, že jsou chvíle a místa, ze kterých už je cesta jen dolů... ať je to kamkoliv!

<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 14.10.2021 >

No ji, Volek nedoved (nebo nechtěl?) přestoupit do nové ohrádky

Myslím, že se mohl ..prokopat ještě k nějakému dalšímu pokladu, a bylo by to dobré i pro nás, jeho obecenstvo

((...)).


Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.1.2022 > Zeanddrich E.> No, o tom přemýšlím hodně často ve spojitosti s umělci, kteří byli tak talentovaní a nej v tom co dělali, ale zemřeli tak mladí...
S věkem jsem dospěl k názoru, který tedy rozvíjím v trilogii, že např. Suchý bez Šlitra, Šimek bez Grossmanna, Gott bez Jirky Štaidla, Werich bez Voskovce atd. pro mě umřeli již ve chvíli, kdy jim odešel partner, pak už to nestálo za mnoho...
A ještě z jiného úhlu...
Třeba Wolker, Orten atd atd zemřeli ve chvíli, kdy měli, osud nezměníš a oni toho vytvořili tolik krásného, že dle mého názoru už by jen stagnovali. To samozřejmě nikdo neví, třeba já miluju Seiferta, když psal rýmy a ve volném verši jsem se nenašel...což je nadnesené, třeba "Jako kouř marihuany" v podání Jirky Schwarze mě dostalo.
Zkrátka, osud-osobně si myslím, že být tady ještě 20 let, tak bych psal krásné, i když smutné verše-mám to prostě naopak-nejdřív jsem žil a nyní na to ve verších vzpomínám, možná proto mě KDOSI dává opakovaně najevo, abych se o sebevraždy už nepokoušel, protože jsem tu NĚCO nedodělal, že jsem tu stále něco dlužen...

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter