Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Julo vrať se, Zendrich se taky vrátil
Autor: hlavně pravopis! (Občasný) - smazáno


Čtenář - 14.10.2021 > Čtenář - 14.10. > ...třeba Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala... dneska fakt perlíš!


Čtenář - 14.10. > co je ve vakcíně:
1) kovy, které se světelně odrážejí v mikroskopu, ostré agresivní tvary, zkrouceniny
2) malé disky zřejmě z kovu, které jsou průmyslově vyrobené a které se shlukují
3) divné černé cucky bůhvíčeho
4) něco, co vypadá jako čipy
5) paraziti, kteří chovají jako živí

Když kapička covid vakcíny vyschne, zbude po ní kovově šedě se lesknoucí film, ve kterém jsou černá vlákna.
Krevní obrazy očkovaných jsou katastrofální. Aspoň to říkají doktoři, co se tímto zabývají celý život a poznají krevní obraz zdravého a krevní obraz člověka před trombózou, či infarktem.

Co když to nejsou konspirace?

Kdo si to píchnul, je mrtvej.
A kdo zařídil, aby si to lidi nechali píchnout, tomu prostřelíme jednou palici.

Kdo? Divný hipíci s mimozemšťany, jak jste je celý život neměli rádi, ty jak zbudou, jak přežijou vaši smrt.
A pak, že spravedlivost neexistuje.




Čtenář - 14.10. > čtenář> Lidé (což i já trochu jsem), žívají v sociálních bublinách. Mám okolo sebe skoro jen samý kurvy, hajzly, vždy ale aktivní a víceméně inteligentní jedince. Pak řekněte: kde já bych si udělal přehled o realitě, kdyby mi na totem nepsali tydýti takovýhle nesmyslata? Děkuji za to (osudu, samozřejmě, ne jim)!

(Slovo Žívají se mi na tomto svém příspěvku povedlo nejvíc)



Čtenář - 14.10. > čtenář> Já jsem taky nadšená, nemít totem.cz, nemohla bych si nikde jinde tak dokonale ověřit, že lidi jsou zlý apatický svině, který tolerujou esesáky a mučení lidí, že jsou nechápaví udavačský zmrdi, co potřebují korektní totalitní zacházení a jestli jim něco jde, tak pronásledování nevinných a těch, co mají aktivního ducha a něco pozitivního chtějí docílit.
A že takového odpadu skutečně není škoda, když to pojde.
A to jsem zjistila jen díky totemu.cz



Čtenář - 14.10. > čtenář> ŽÍVAJÍCÍ ZNÍ JEŠTĚ LÍP.



Čtenář - 14.10. > čtenář> Nemít totem, nemáš si kde ověřit, že lidi jsou svině? POKRAČUJ PROSÍM, PRO TYHLE "ARGUMENTY" TOTEM MILUJU. Ale bacha, vrátil se Zendrich, tak ať tě nazastíní:))).



Čtenář - 14.10. > čtenář> no je to tak - chápej, já lidi nemusím, v realitě si s nima nerozumím, nudí mě a ubíjí mě s nimi mluvit, připadá mi lepší se s nimi nijak nezaplejtat. Celý život jsem si myslela, že je to tím, že jsem špatná a že mám spoustu myšlenek, o kterých s nimi nemohu mluvit. A tak jsem se jim vyhýbala, oni mi tím pádem nemohli ubližovat, já si od nich dala odstup, ale ztratila jsem přehled, co to je za svině. Jasně, že na internetových diskuzích je to vidět, že je to odpad, ale říkáš si - internet, roj zla.
Když se mi stalo, co se mi stalo, že se mě pokusilo NWO zabít paprskem smrti a přilítli alieni, tak jsem si říkala, tohle by lidi přeci měli vědět! Že se tohle děje. A tak jsem to sepsala, dala k tomu obrázky a odpublikovala.

Výsledek?
Tolerované týrání od esesácké zrůdy (tebe), ticho a udání.

Jen díky totemu.cz mi těch očkovaných není líto, že pojdou, to je v pořádku.
Zaplaťpánbů, vždyť by nás tyhle kurvy úplně vylikvidovaly a zatáhly do děsivé totality.
To není pravda, že totem.cz je zbytečný.




Čtenář - 14.10. > čtenář> Tak hlavně ať umře moje babička, viď, pak bude hned líp:))).



Čtenář - 14.10. > čtenář> já nevím, mě je tvoje černá bába úplně u prdele, po čí smrti doopravdy toužím, je tvoje smrt, to říkám od začátku, že jsi NWO.
To musíme popravit, což ale třeba Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala jako na člověka, jasné není. Tak doufám, že se oočkoval a i s MOSADEM a vlastizradou potáhne do černý díry dějin, na který už nikdo vzpomínat nebude.

Tyhle divný lidi, co jsou oočkovaný a doposud žijou, to jsou ty hitlerovi mimísci, jak jsou vždycky ochotný kvůli vlastní pohodlnosti, zbabělosti a idiocii navést svět do pekla.

V těch dokumentech o vakcíně padají i velice odvážné věty:

třeba:

"Asi je načase začít samostatně myslet"

hmm to je odvážný co? Škoda že je to nenapadlo dřív.




Čtenář - 14.10. > čtenář> ...třeba Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala... dneska fakt perlíš!



Čtenář - 14.10. > čtenář> ja ja, upřimnost se cení. ...Zenaddrichovi, na kterýho jsem spoléhala... no já se poseru!



Čtenář - 14.10. > čtenář> tak hlavně ať chcípne ta tvoje zasraná černá bába, debile!



Čtenář - 14.10. > čtenář> np fakt, ten mi vyrazil dech - já si myslela, že má morální kredit a on se postavil za nadnárodní mafii MOSAD a zradil svoji zemi a národ a týrání mé osoby mu nevadilo evidentně, dokonce si myslel, že jsem virtuální a s tebou - esesáckou sviní od NWO - se kamarádí.

To si pak říkám - ještěže kosmický zákon není tak naivní, jako já a ví, že lidstvo je potřeba vyčistit od takových prevítů, že nestačí jen vymlátit tu desetiprocentní infiltraci do lidské rasy.



Čtenář - 14.10. > čtenář> hlavně popravit co nejvíc našich babiček, aby jste vy dobří mohli žít. bez toho to nepůjde, že? báby černý posraný!



Čtenář - 14.10. > čtenář> ale nebuď patetickej, pár neočkovaných staříků a stařenek vydrží, aby uchovali paměť dějin, to bohatě stačí … tvoje černá bába nikoho nezajímá, mě jde spíš o čistku v husákových zmrdech
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter