Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Julo vrať se, Zendrich se taky vrátil
Autor: hlavně pravopis! (Občasný) - smazáno


 Čtenář - 14.10.2021 > čtenář> Čtenář - 13.10. > Já, ani když nenapíšu nic, je v tom pořád víc obsahu, než kdybys ty sesmolila román. Ostatně, už jsme dlouho nemluvili o slavném egilově šestém pádu, který je nejtěžší. Takže:


Čtenář - 13.10. > PŘESNĚ, epidemie v Česku roste. To mají Češi za to, že nedostatečně volili Babiše. A jak říká a doufá Ufo Jíťa, proto i umřou. Jen jula a ta jeho žába tu bude strašit navěky.



Čtenář - 13.10. > čtenář> TAK! SOUDCE JULA A JEHO ŽÁBA ČUMUKO. TAK!



Čtenář - 13.10. > čtenář> Když vím, že se hraje o brutální totalitu a vidím, kolika zmrdům je to úplně u prdele, tak si přeju, ať zhebnou, protože jejich civilizační selhání je neodpustitelné a zaslouží si zemřít.
Ostatním nastane nový věk. Takže žádná šikana neočkovaných, ale smrt očkovaných. Dokud nepochcípá tenhle plebs, neotevřou se možnosti ani pro kontakt s galaktickými rasami.



Čtenář - 13.10. > čtenář> přechod do svobodné éry není lehký - a je to i ten mytologický armageddon, kdy do "králoství božího" projdou jen ti, co jsou toho hodni.
Neprojdou nezodpovědní zmrdi a otroci, kteří věří sdělovacím prostředkům - ti, co by navedli svět do totality.
V novém věku obstojí jen ti, co jsou schopní myslet sami, mají svědomí, mají odvahu, mají etiku.
Neexistuje spravedlivější dělení zrna od plev, než je covid vakcína.

Co říkají konspirace (tzn. to, co bude za půl roku oficiální pravda) - vakcíny jsou plné grafenu, parazitů, čipů a je to zabiják.

Takže - já to nezařídila, moje prácička to není a přeju smrt těm hajzlům, který chtěli všechny kvůli svý debilitě vykoupat v totalitě, že by i Orwell mrkal úžasem.
Nic jinýho si ty mrdky nezaslouží.



Čtenář - 13.10. > čtenář> co taghle zkusit domácí elektrošoky?



Čtenář - 13.10. > čtenář> To je vždycky otázek - jak mohl vůbec vzniknout ten Hitler, jak s tím mohli lidi jít?
Vždyť máme odpovědi denně před očima.
Je to proto, že lidi jsou zasraná totalitní verbež, bezohledný zmrdi, kterým je riziko totality totálně u prdele. Pro svobodu nejsou ochotný nic obětovat, ani dva měsíce nejistoty, nebo ztrátu zaměstnání, takovej odpad si zaslouží chcípnout, když vím, co všechno jsme museli warrioři proti NWO vydržet, aby kdejaká kunda mohla žít … bylo to přehnaný, kundy musej chcípnout.




Čtenář - 13.10. > čtenář> PRO TVŮJ NEUTUCHAJÍCÍ ZÁJEM, ASPOŇ NĚCO TI VYSVĚTLÍM: hITLER VZNIKL TAVBOU V KLADENSKÝCH SLÉVÁRNÁCH.



Čtenář - 13.10. > čtenář> DOBRÝ NÁPAD. JÁ BYCH ZAS MOHL JÍTĚ PŮJČIT KNIHU Chirurgem snadno a rychle. Ale obávám se, že i z ní by vyděďukovala, že všichni krom ní jsou špatný a zejtra přiletí ýtý.



Čtenář - 13.10. > čtenář> a jejich parchanti zhebnou taky, pokud to GF nevyléčí, protože je potřebuje pro nový věk.
Jinak kdo si to nechal píchnout vědomě, tzn. nebyl malý dítě, ten chcípne.
Čus bus.



Čtenář - 13.10. > Víte, proč mám totem rád? Je ponižující, nejvíc se smát vlastním vtipům. Ale kde je tak naprosto prázdno s invencí (tkzv tvorba EGIL), tam se za upřimný smích nad vlastním slovy nemusím stydět.



Čtenář - 13.10. > čtenář> já ti to věřím



Čtenář - 13.10. > čtenář> coo?



Čtenář - 13.10. > čtenář> no že z toho máš dobrý pocit, jak jsi skvělý



Čtenář - 13.10. > čtenář> gdo?



Čtenář - 13.10. > čtenář> a kdy to vymažeš?



Čtenář - 13.10. > čtenář> VONO SI TO FAKT MYSLÍ, ŽE SE S TIM BUDU BAVIT. TY VOLE!



Čtenář - 13.10. > čtenář> tak ještě ne... kdyžtak t napíšu zase zítra, už to můžeš vymazat - na tý realitě se nic nemění, jen to můžu napsat méně rázně a nebo zase přitvrdit ... jestli to ještě jde, ale asi ne. Je jedno jakou formou se to řekne.
Dá se to říkat každý den a pořád je to tak.


Čtenář - 13.10. > člověk se nenarodil 1984, aby si takovou kundovinu vážně odžil, že jo - je lepší je nechat pochc..pojít
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter