Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
AGENDA 21 + 30 + CHEMTRAILS
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.10.2021 (06:58:06)
takový je plán podle Agendy 21+30, jen výňatek, týká se to všech lidí na planetě, takže vy očkovaní zde uvidíte, že dopadnete stejně jako my myslící-připomínám, že vše běží podle plánu, viz strašení v tv atd., konce jsem viděl již před lety v klinické smrti, lidé mi nevěřili a od té doby se nevyjadřuji, jen sleduji a dnes už i vy, že Program ovládnutí lidstva, snížení zalidněnosti se plní bod po bodu! Pomůže jediné!!! Nikoliv demonstrace, stávky, s tím vším Plán počítá-pomůže jen ten nejtvrdší ozbrojený odpor a ustanovení Lidových soudů a okamžité exekuce Trestu smrti. Nelze nikoho zavírat do koncentráků, které připravují na ovce a neposlušné. Přijdete o všechno, peníze, majetky, staré zabijí všechny, mladé sterilizují vakcínou. Proč myslíte, že vlády nařídili lidem odevzdat zbraně?! Opět součást plánu, ale chce to jednat tvrdě a ihned, no, to se dočtete níže, co v námi chtí udělat-opakuji, vakcinace je jen jeden krok...

Nový světový řád ...
Fáze 1: Simulujte hrozbu a vyvolávejte strach. (prosinec 2019-březen 2020)
- Vyvolat pandemii v Číně.
- Zabít desítky tisíc starších lidí.
- Zvýšení počtu případů a úmrtí
- Očkování od začátku považujte za jediné řešení.
- Zaměřte veškerou pozornost na Covid-19.
Výsledek, (téměř) všeobecná panika
Fáze 2: Zasejte plevel a rozdělení. (březen 2020-prosinec 2020)
- Zavedení mnoha zbytečných, libertinských a protiústavních donucovacích opatření.
- Paralyzovat obchod a ekonomiku.
- Sledujte podřízenost většiny a odpor vzpurné menšiny.
- Stigmatizovat rebely a vytvořit horizontální rozdělení.
- Cenzura disidentských vůdců.
- Trestejte neposlušnost.
- Zobecnění testů PCR.
- Vytvořit zmatek mezi případy, nakaženými, nemocnými, hospitalizovanými a mrtvými.
- Diskvalifikujte všechny účinné léčby.
- Naděje na záchrannou vakcínu.
Výsledkem je (téměř) všeobecná panika.
Fáze 3: Přináší zrádné a smrtící řešení. (prosinec 2020-červen 2021)
- Nabídněte všem bezplatnou vakcínu.
- Slibují ochranu a návrat k normálu.
- Stanovit cíl proočkovanosti stáda.
- Simulace částečného oživení ekonomiky.
- Skrýt statistiky nežádoucích účinků a úmrtí na injekce.
- Vydávání vedlejších účinků injekcí za "přirozené". účinky viru a nemoci.
- Obnovte pojem varianty jako přirozené mutace viru.
- Odůvodnit zachování donucovacích opatření tím, že se neuplatní práh stádové imunity.
- Trestat zdravotníky za nezákonný výkon péče a léčení. -
Výsledkem jsou pochybnosti a pocity zrady mezi očkovanými, odrazení odpůrců.
Fáze 4: Nainstalujte si aplikaci Apartheid a QR kód. (červen 2021-říjen 2021)
- Dobrovolně plánujte nedostatek.
- Zavedení očkovacího průkazu (QR kódu), který bude odměňovat očkované a trestat odolné.
- Vytvořit apartheid privilegovaných proti ostatním.
- Odebrat právo pracovat nebo studovat těm, kteří se nevaxinovali.
- Odebrat základní služby těm, kteří nejsou očkováni.
- Zavedení platebních testů PCR pro osoby, které nejsou očkovány.
Výsledek, První fáze digitální kontroly, ochuzení oponentů
Fáze 5: Nastolení chaosu a stanného práva. (listopad 2021-březen 2022)
- Využijte nedostatku zboží a potravin.
- Způsobí ochromení reálné ekonomiky a uzavření továren a obchodů.
- Nechte nezaměstnanost explodovat.
- Aplikujte třetí dávku vakcíny (boostery).
- Zabývejte se vraždou žijících starců.
- Zavedení povinného očkování pro všechny.
- Posilujte mýtus o variantách, účinnosti vakcíny a imunitě stáda.
- Démonizovat odpůrce vakcín a činit je zodpovědnými za mrtvé.
- Zatýkání opozičních vůdců.
- Zavedení digitální identity pro každého (QR kód): Rodný list, občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz, průkaz zdravotní pojišťovny ...
- Zavedení stanného práva, aby byla opozice poražena.
Výsledek, Druhý stupeň digitálního řízení. Uvěznění nebo odstranění oponentů.
Fáze 6: Zrušte dluhy a dematerializujte peníze. (březen 2022 - září 2022)
- Spustit hospodářský, finanční a burzovní kolaps, bankrot bank.
- Záchrana ztrát bank na účtech jejich klientů.
- Aktivujte "Velký reset".
- Dematerializace peněz.
- Zrušení dluhů, půjček a úvěrů.
- Zavedení digitálního portfolia. (Digitální peněženka)
- Zabavení nemovitostí a pozemků.
- Zakázat všechny globální léky.
- Potvrdit povinnost očkování pololetně nebo ročně.
- Zavést příděly potravin a stravu podle Codex Alimentarius.
- Rozšířit opatření na rozvíjející se země.
Výsledek, třetí stupeň digitálního řízení. Rozšíření N.O.M. na celou planetu.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář administrátorka Anička - 22.10.2021 > julo, ty blbe, nejdřív si ujasni, kde je na ženský kunda, až pak mel o něčem složitějším, třeba o kedlubnách.
<reagovat 
Čtenář - 22.10.2021 > NEŘIKAL TYDÝT, ŽE JESTLI ADMIN NESMAŽE, ŽE UŽ SEM NEBUDE CHODIT? ŽE UMŘEL NA RAKOVINU? ŽE NĚCO CHYTNUL OD SVÉ SEXUÁLNÍ POMŮCKY, KOŽKY Z ČUMUKA? NO NEŘIKAL? NEŘIKAL, AHA;).
<reagovat 
Čtenář - 22.10.2021 > Jste k němu neohleduplní. Copak si nedovedete představit to zoufalství, když si musí psát komentáře sám sobě? To Jíťa by mu pomohla, láska si nevybírá, že, ale musel by odkejvat lampion. Tak snad dostane rozum. A pak společně koupí totem a vrátí mu jeho dávnou slávu. naši jula a jíťa.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.10.2021 > trochu rad a paragrafů, když vás napadne nějaká covid Bohuňa, tedy cigošská bachyně, a bude vás chtít cvičit!

https://cz24.news/vyzva-vsem-cechum-dejme-rousku-dolu-a-dychejme-volne-pravni-a-zdravotni-argumenty-dokumenty-ke-stazeni-sdilejte/?fbclid=IwAR1bmcX7Fc8o3SL1YUO45VtAg8FJI5-mDrDPud9PzKuI508REkB9_L1bQHs
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 22.10.2021 > je to síla a vše se vyplňuje jak jsi mi řekl ještě před umělou pandemií... Tenkrát jsem ti nevěřil- takže co jsi to ještě viděl v klinický smrti, sem s tím, teď už ti uvěří všichni!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 22.10.2021 > analfagot> 

NWO tu agendu prý posunulo o dalších 10 let, protože se jim to zatím nedaří, tak jak chtějí. Myslím si, že se jim ani ty fáze předtím nezdařily tak na 100%, holt probíhají vzájemné boje.
Tipuju, že na jaře 2022, nebo ještě v zimě, se něco semele s těmi alieny, rozbíhá se dobrý projekt, mimozemské vysílání GF, tedy snímá se to mimosmyslově, mluví o tom Chvátal na SV … jestli se podaří u dostatečného procenta lidí odstranit kultický šok, mohli by už přistát.
Pak by se už na očkovaný a neočkovaný nehrálo a už se to nikdy ani řešit nebude --- ani to, že očkovaní umírají - už to nikoho zajímat nebude, nebude se to už řešit. Prostě umřou, aniž by to někdo reflektoval.
Budou jiný děje, vývoje a starosti.
Ty plazí a hmyzí zrůdičky NWO nejsou tak silný, jak to bývalo. Dostaneme je na kolena a střelíme do hlavy.
<reagovat 
 Čtenář - 22.10.2021 > analfagot> VIDĚL JSE APOKALYPSU! NEJLEVNĚJŠÍ VÍNO V LIDLU BYLO ZA SEDMNÁCT, TO MI ZCELA ROZBILO ROZPOČET. VIDĚL JSEM JÍTU NA BALONKU, DRŽELA SE Z POSLEDNÍCH SIL A - TO ZROVNA LETĚLA NAD MALEŠICKOU SPALOVNOU! VIDĚL JSEM EGIL DÁL ŠÍŘIT PORNO JAKO REDAKTOR, A TO V ČASOPISU NETVOR (SPECIALIZACE NA KRÁLOVSKOU DISCIPLÍNU, SADOMASOCHISMUS), ALE ANI NEZAPOMÍNAT NA NAŠE NEJMENŠÍ A ŘÍDIT JEJICH SEZNAMOVÁNÍ S PORNEM ČASPOISECH NĚŽNÉ DOTEKY. VIDĚL JSEM APOKALYPSU!!!
<reagovat 
 Čtenář - 22.10.2021 > čtenář> JSEM SLYŠELA, ŽE K OCHRANĚ PLANETY PŘED UFONY SE CHYSTÁ ZNOVUOBNOVENÍ CHARTY 77.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 23.10.2021 > Halllóóóóó!!!
Copa to, pročpak nás covid ČT24 neinformuje o tomto důležitém glejtu, nejlépe pak každou čtvrt hodinu!??
Že by byla spřízněna a zkorumpována covidisty? To se mi nechce nějak věřit...

Toto se tyka Rakouska ale CR je clenem EU, tedy to jiste plati i pro nas. [Přesměrováno z Rational Great Awakening 🧐🤔💡😉 (Mattes)]
Evropský soud pro lidská práva (ECHR) je úzce propojen s Radou Evropy a obvykle se řídí jejími usneseními a radami. Každá země, která podepsala Evropskou úmluvu o lidských právech, podléhá rozsudkům ECHR. Rakousko přidalo k ECHR v roce 1958.
Tato usnesení je proto třeba brát velmi vážně.
👉🏻 Rada Evropy již 27. ledna 2021 přijala rezoluci 2361, že každý členský stát je povinen:
7.3.1.) Zajistit, aby občané byli informováni, že očkování NENÍ povinné a že na nikoho není vyvíjen politický, společenský či jiný tlak, aby se nechal očkovat, pokud si to nepřeje;
7.3.2.) Zajistit, aby osoby, které nejsou očkovány, protože to není možné kvůli možným zdravotním rizikům nebo si to dotyčná osoba nepřeje, NEBYLY diskriminovány;
https://t.me/chaos_covid19
Každá země, která podepsala Evropskou úmluvu o lidských právech, podléhá rozsudkům ECHR. Rakousko přistoupilo k ECHR v roce 1958.
Tato usnesení je proto třeba brát velmi vážně.
👉🏻 Není těžké vidět, že implementace této novely zákona o opatřeních Covid-19 několikrát porušuje rezoluci Rady Evropy 2361. Všichni, kdo jsou za to zodpovědní (což zahrnuje především kývnutí federálního prezidenta), se spoluviní na porušování lidských práv, které je tím vyvoláno.
👉🏻 Všichni zúčastnění to nepochybně budou muset dříve či později celit odpovídajícím důsledkum.
<reagovat 
 Čtenář - 23.10.2021 > j.f.julian> haló, julo, ta co rakovina? :)))
<reagovat 
 čtenář julián - 23.10.2021 > čtenář> nejde a nejde. co dělám špatně?
<reagovat 
 čtenář REDAKTORKA JITKA - 23.10.2021 > čtenář> málo si ho třeš o kožku z čumuka. přidej!
<reagovat 
 čtenář julián - 23.10.2021 > čtenář> To by mohlo být ono. Ale ještě se poradím s Martinem Zounarem ze Slivence, 604 377 197.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.10.2021 > https://fb.watch/8Q0DtOZkqx/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 23.10.2021 >

Puzzle se nám skládá...

Gates a Babiš, dva vrazi spoluupracují, takže se můžeme těšit...

Krásné srovnání covid vrahů a vakcinačních vrahů před 100 lety,

a jak by řekl Černý - je to všechno jen náhoda???

No to víte že není, vy knechti, kteří jste zase sežrali jógra vrahovi

Vojtěchovi. Ústavní právník již oznámil, že VŠECHNY jeho restrikce jsou NEPLATNÉ! Ale říkejte to poserům a zbabělcům, kteří stojí frontu na jed na nádraží... To snad není možné, co to je za knechty!

Ještě má někdo z vás pochybnost o mé slušnosti??



https://www.facebook.com/100001260242150/videos/314374373368189/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 23.10.2021 > https://www.facebook.com/100001260242150/videos/908953733334197/
krása a pravda!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.10.2021 >
Proč nenosit roušku ani respirátor?
Prof. MUDr. Jaroslav Michálek, PhD, imunolog a onkolog:
"Roušky a respirátory nasazené na obličeji jsou největším zdrojem kontaminace nás samotných. Ve vydechovaném vzduchu totiž vydechujeme miliony virů a bakterií, kterých se naše chytré tělo potřebuje zbavit. Většina z nich se však zachytí v mikroskopické síti, kterou naše rouška představuje, a hned dalším nádechem vdechujeme velké množství těchto nežádoucích mikroorganizmů zpět. Existuje několik vědeckých studií z posledních 10 let, které definují přesně, o jaké patogeny se jedná. Mezi viry to jsou nejčastěji adenoviry, viry chřipky a parachřipky, respirační syncitiální viry, z bakterií potom streptokoky, stafylokoky a Gram-negativní bakterie. Pokud roušku máme na obličeji několik hodin denně, zákonitě pak dojde k oslabování našeho imunitního systému".
Podívejte se na všechno s nadhledem, třeba vesmírným:

www.vesmirnyrodnylist.cz
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.10.2021 >
Prymulu už jsem vám pouštěl, když míval na očkování a roušky jiný názor, a teď tady máme vraha ze stejné Bílé covid mafie, který dneska touží neočkované trestat odnětím svobod, zaměstnání atd., ale v roce 2010 mluvil zcela opačně, darebák zkorumpovanej! KUBEK, šiřitel Poplašných zpráv, fašista, zločinec a člen organizované skupiny grázlů!

https://fb.watch/8R3AorNcLL/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.10.2021 > https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Trestny-cin-Ockuj-se-jinak-nepracujes-Na-Hamacka-jde-udani-681382?fbclid=IwAR1Vs_6zREv4TdPKwvsNvcMMu6a88ukvCew89pES9IF0k95FAdlW1ktXBvg
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2021 >
28.10.2021 18:29:25 j.f.julián
https://www.facebook.com/100009582743586/videos/170215061897294/

kdyby se každý naučil cca 5 paragrafů z našeho zákona a 2 ustanovení Ústavy jako tento právník, který dlouhodobě obhajuje segregované, tak by to pomohlo! Dle mého názoru se neláme nic, vše je před námi a dopadne to tak, že budou mrtví i na straně těch, kteří na "neočkované" chystají genocidu! Na straně lidu, tedy očkovaných i neočkovaných, je mrtvých již tisíce (a to jsem minimalista), bohužel všechna média jsou koupená, takže pravdu se ještě dlouho nedozvíme. Lze pozorovat, že nastupující vláda již patrně převzala kufříky, už mluví jinak než před volbami. Myslím, doufám, že vše se pohne až nám vezme vláda práci, což bude jen další krok k vakcinaci nejen doteď nenapíchaných, ale i další dávka pro již zastrašené ovce. Pak snad.... Opakuji, chybí nám vůdce, který by ustanovil Lidové soudy a vyhlásil TRESTY pro covidisty! To, že budou zatím bez samotné exekuce je v tuto chvíli mimo mísu, je třeba postupovat tvrději a nemilosrdněji, než naši vrazi!
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2021 > já bych jednoho vůdce znala!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2021 > kdo mě sleduje, tak si dnes asi pomyslel, ten Julián měl zase pravdu. Před volbami jsem vás žádal abyste volili Volný blok, jestli chcete opravdu něco změnit. Neposlechli jste! Varoval jsem, že Bílá mafie bude jen přitvrzovat, a už je to tady! Doteď nám vládlo asi 8 zmrdů z covid Bílé mafie MESES, od teď jich budeme kromě těchto živit dohromady 28!!!!!!!!
Doufám, že se brzo zhoupnou u Lidových soudů!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.10.2021 >
analfagot (Stálý) - 28.10. > j.f.julián
https://zdravi.doktorka.cz/nemecti-vedci-publikovali-dalsi-zavazna-varovani-k-dlouhodobemu-noseni-rousek-respiratoru?fbclid=IwAR0ReiheTjJkjDFa9J0eTQ7wGwJ4BBkJaB9BSUDucAyHQ6MJvEB8NYyebUw

máme tady odpovědi lékařským vrahům a covid mafii, která nás nutí a děti vyloženě vraždí chodit se špinavýma hadrama na dýchacích cestách! Já samozřejmě chápu OVCE, které podlehnou masírce a říkají si, že to "chvíli" vydrží, ale je to jen ukázka jejich slabého charakteru a nízkého sebevědomí, jakož i neskutečné ....

Tato německá studie mluví za vše-ti šmejdi nás chtějí zabít a kdo to pořád nechápe, že hadry nepomohli vůbec ničemu, jen ničí a posléze zničí váš život, tak si je zaslouží! HRŮZA!

jestli i po tomto článku, po této studii od skutečných odborníků bude někdo obhajovat hadry tak je ZMRD! Včera podobnej idiot pobodal zdravého v buse-chápete co s vámi dělaj ti vrazi! Proto už nosím všude bouchačku a potká-li nějakého zpovykance kterej na mě vytáhne rybičku tak nebudu váhat ani vteřinu! Přibývá nás a to je dobře!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.10.2021 > Dosluhující ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) se dnes na tiskové konferenci vytasil s tím, co možná nastane v souvislosti s covidem-19. Padla dokonce i slova jako „zákaz neočkovaných na pracovišti“.

„Pokud by se situace zhoršovala, tak by došlo k rozšíření míst, kde by bylo potřeba prokazovat očkování, testování nebo prodělanou nemoc. Pokud by došlo k potřebě prokazovat toto i na pracovišti, tak by to znamenalo, že testování nebo povinnost předložit potvrzení o testu by přešla na zaměstnance, který by musel prokázat, že je testován nebo očkován nebo že tu nemoc prodělal. Ten názor je takový, že pokud by ta povinnost přešla na zaměstnance, čili on by musel prokázat očkování, prodělanou nemoc nebo testování, a v případě testů, kde s tím jsou spojené náklady, tak by to hradil zaměstnanec, a pokud by nebyl schopen to předložit, tak by to byla překážka v práci na straně zaměstnance,“ pronesl na dnešní tiskové konferenci Hamáček, což právě Záloma rozčílilo.



„Vzhledem k tomu, že z očkování se stala nikoliv věc osobního zdraví, ale věc politická, je odpor vůči očkování u mnoha lidí vyjádřením jejich politického či ideového postoje, nebo věcí svědomí,“ zmínil Zálom ve svém podání, které mají ParlamentníListy.cz k dispozici.

„S ohledem na tyto skutečnosti jsem nabyl podezření, že tímto byla splněna skutková podstata § 402 trestního zákoníku (apartheid a diskriminace skupiny lidí). Bránit určité přesně definované skupině lidí pracovat, přičemž tuto skupinu lze definovat na základě morálního či politického přesvědčení, je podle mého názoru naplněním toho, co tento paragraf postihuje, a ministr Jan Hamáček se dopustil trestného činu,“ dodal Zálom a žádá o řádné prošetření.

Jan Hamáček zmiňoval úpravu legislativy jako tzv. italský systém. Ten by podle něj zvýšil zájem o vakcinaci.
<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 27.10.2021 >

Jsem se courla mainstreamovým zpravodajstvím a už uvažují o povinném očkování.
To je něco tak zločinného na první pohled, strašný.
Vakcína, která je neověřená a po které drží na rameni magnet … a která je evidentně genocidní.
Já nevím, budeme se muset asi odstěhovat do Dánska, nebo přežít zimu v lese v zemljance, počkat, jestli přeci jen to nespasí GF a když ne, tak tu suicide story.
S těmi oočkovanými už se nedá počítat a ty jsou jak stádo … než pochcípají, tak to může trvat až 10 let.
Já pod NWO prostě žít nebudu.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 27.10.2021 > čtenář> 

Když pročítám diskuze u očkovacích témat, tak se tam hodně vyjadřují neočkovaní, kteří jsou mírní jak ovečky a z jejich reakcí je znát, že si neuvědomují praxi NWO a neví, čemu čelí. Očkovaní už se nevyjadřují, zřejmě už zovcovatěli úplně, nemají názor, jsou už jenom zombies.

Jak jsem se dozvěděla od GF, že příští rok přilítnou, ale jen pro těch cca 10 - 15% lidí ochotných vzdorovat NWO, zbytk už je odepsaný a stejně umře a jejich přílet jejich smrt jenom urychlí.
Zase je fajn, že už se nemusíme mazat s kultickým šokem masového obyvatelstva, očkovaných, jen ať jim škubne. Ať ti, co si zaslouží svobodu a nový věk můžou žít.

Vydržet, příští rok je podstatný.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 27.10.2021 > čtenář> Ještěže mám totem.cz, nebýt tohoto serveru, tak jsem se jako Aine nenaučila v letech 2008 - 2010 nenávidět lidi a opovrhovat jimi. Jak se mi to teď hodí, kdybych byla lidumil, tuhle genocidu bych duševně nezvládla.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 27.10.2021 > čtenář> 

Současná situace je velice úlevná. Z pozice tzv. "paranoidní schizofreničky", což je titul, který bych vyfasovala na psychině, kdybych tam byť jen jednou jedinkrát zašla, jsem se cítila dlouhé roky bídně a nechápala jsem, proč nemohu najít s touto společností vůbec žádné souznění.
Teď to vím - protože jsou to nekvalitní totalitní mrdky. Covid očkování situaci vyčistilo, rozčíslo a ukázalo v plné kráse.
Si můžu s tím rozkošatělým duchem hledat kamarády mezi takovými plošticemi …. tohle by měl vědět od začátku každý člověk, který má dimenzi ducha, že žije mezi plošticemi a proto se nemá trápit.

Snad GF přilétne, ploštice zhebnou a duchovní dimenze už nikdy nebudou považovány za patologické příznaky.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 27.10.2021 > čtenář> 

tohle zavání rájem, ač se to tak teď vůbec nezdá.
Volná příroda, všude plno místa, oploštělý zlý lidi po smrti … prázdný ulice a silnice, žádná byrokracie, high tech a nespoutaná svoboda
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2021 > čtenář> Co budem jíst a kdo vyrobí ten high tech?
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2021 > čtenář> Mimozemšťani nám z dimenze vždycky pustí žrádlo a high tech na balóncích. Jako předvoj vypustí lampion. My v telepaticky smluvený čas vyběhneme z chýší jako nahaté děti a budeme čekat, až se ladně snesou nebeské dary. Ve zbylém čase se budeme modlit, aby tohle zásobování neselhalo. To by pak magdí běsnila.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.10.2021 > čtenář> Jíst budeme asi jídlo a jak to bude s high-tech, to určí komunikace lidstva s mimozemšťany, což by se mělo začít prakticky dít 2022. Bylo by co řešit.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2021 >
29.10.2021 13:56:38 j.f.julián
BOMBA! Údajná konspirace světa se ukázala jako pravda. Mám jen tento odkaz-jinak to nejde, ale předpokládám, že to bylo včera na covid PRIMĚ... Ten, v podstatě největší vrah, byl usvědčen Senátem USA, že stojí za vznikem covidu a že lhal ve všem. Co víc chcete napíchanci? Aha - další dávku, že?!

https://rumble.com/vo9bxl-2021-10-25-anthony-fauci-obvinn-z-mysln-li-o-pvodu-c-19.html?fbclid=IwAR0gyMywh1uUeeXpEXHWhJccZCsk1Jx3bDn_tpoJRqzLG0w0lrKFiJDo-QI
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2021 >
29.10.2021 14:59:57 j.f.julián
Víte, jeden můj citát je o to, že hloupost vás nejvíc pobaví! No a co je lepší než příklad totálního zblbnutí a vypatlanosti covid mafií...

https://magazin1.sk/ockovanie-mi-predlzilo-vlasy-a-vybielilo-zuby-ceske-miss-robia-reklamu-ockovaniu/?fbclid=IwAR33c8qmZz4dqxjRvm6OkyPLJQ7tSOB65jZU9ehlPm_Ucy5YuHJpc166KJ4

tak tohle jsou oni! Ti napíchaní, kteří věří na hadry a "vakcínky"! Do takové kategorie jste se možná sami přiřadili ve frontách na lékařský zákrok na NÁDRAŽÍ! Blahopřejeme!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2021 > Hele, já vím, že v tomto famózním CD neuvidíte souvislost... ale třeba...

https://youtu.be/f4bKtJ15Kns

je to poezie psaná vysokejma botama...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2021 > každé dítě má víc rozumu než tenhle idiot...


29.10.2021 18:27:08 j.f.julián
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/ockovani-nakonec-stejne-bude-povinne-motivaci-mohou-byt-penize-tvrdi-kubek-40376406#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40376406&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz



hromadný vrah Kubek promluvil...

Patrně mu slovo DOBROVOLNOST říká tolik, co Hitlerovi! Doufám, že se brzo ZHOUPNE u Lidových soudů, rád se ujmu toho poselství jako soudce, či jako prokurátor, i tuto oběť národu přinesu! Koledník ještě zapláče!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.10.2021 > Že jsou očkovaní superpřenašeči se všeobecně ví, nu a dle očkovaných je to hoax... AHA, a co tenhle názor spoluautora mRNaA technologie? To bude asi výmysl paní z pekárny, že?

https://svobodnenoviny.eu/spoluvynalezce-mrna-technologie-plne-ockovani-jsou-superprenaseci-covidu/?fbclid=IwAR0G7uOIQ9xprzDqAdUUq4OT2719bUqahTnx-Xe7fpatSUKg-_0GduX8a8I
<reagovat 
Čtenář - 29.10.2021 > cc
<reagovat 
Čtenář - 29.10.2021 > Jste rozesírači - placení, hloupí, zfetovaní.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.10.2021 > čtenář> říká zbabělý anonym?! Gratulujeme k debilitě!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2021 > j.f.julian> Tohle nebyl opravdový jula, protože ten anonymy nečte ani na ně nereaguje.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.10.2021 > přesně, to byla Bohuňa z Redakce! Tak co Orlík? CD Oi bych nominoval na nejlepší album konce 20 století. Absolutní krása!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2021 > j.f.julian> Na stará kolena pózuje, ale koncem 20. století jula ujížděl na Kelly Family.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.10.2021 >
Právě mají vrazi z covid bílé mafie v covid tv pré... tak tady něco na vyvážení názorů...

https://pravyprostor.cz/ministr-zdravotnictvi-pujde-pred-soud-za-urazlive-vyroky/?fbclid=IwAR20guzIDmccyF06u0NFYlKV4aU-0Bh0FTRrpjPi3kLQ2oZt8_PWLktidEw
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.10.2021 > https://www.facebook.com/100003495144926/videos/668415854134218/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.10.2021 > https://www.facebook.com/100001806816890/videos/2715863748715652/

názor lékaře, který není závislý na vakcíně-poslechněte, velmi střízlivý a erudovaný názor.

Covid mafie je zoufalá, protože potřebuje napíchat lidi do konce roku, jinak nedostane DOPLATEK od farmaceutických firem, proto zvyšují tlak a vydírání lidí! Vydržet, už se jim ten domeček hroutí a dle mých info už pracuje v ilegalitě "skupina", která tyhle šmejdy ztrestá... Doufám, že se zhoupnou, či dostanou igelitovou roušku!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 31.10.2021 > no a je to tady!

To nám naše státní televize kterou si platíme a měla by být objektivní zapomněla sdělit:
Předmět: POLSKO + VIDEO Z POLSKA - tak, to už není žádná
sranda !!!
Aleksander Kaczyński : POLSKO UDEŘILO !!
https://www.tvp.info/…ent
Polská TV stanice TVP INFO informovala polské občany o tom, co EU, USA a NATO " upekly ". Samozřejmě, hlásná trouba protektorátního režimu v Praze, ČT24, nám, občanům České republiky, "zapomněla" tuto informaci přinést. Na setkání Visegrádské skupiny v Praze předložil Frank-Walter Steinmeier (spolkový prezident Německa) devítistránkový dokument vzniku Evropského superstátu. (original v příloze). Členské státy se vzdají:
1) vlastní armády, vlastních tajných služeb, vlastního zákonodárství, vlastního daňového systému, vlastní měny.
2) kontroly nad státní hranicí včetně systému a procedury vpouštění a relokace migrantů.
3) Vytvoří společný vízový systém, společnou zahraniční politiku transformace.
4) NATO v preambuli textu vlády Francie a Německa oznamuje:
"Naše státy sdílejí společné předurčení a společný žebříček hodnot, které dávají předpoklad ještě hlubšímu sjednocení našeho obyvatelstva. Budeme tedy usilovat o politickou unii v Evropě a zveme další Evropany k připojení k projektu."
* Vznikne společná armáda „European Security Compact” na principu „ohrožení jednoho státu/ohrožení všech států.
* Rozvědka a kontrarozvědka bude podřízena jednomu centru.
* Bude zvětšena pravomoc „Evropského veřejného žalobce“ a vznikne jednotný trestní zákon.
* Národní státy nebudou mít právo rozhodovat o migraci a nebudou mít vlastní azylovou politiku.
* Rozmístění migrantů bude povinné a bude respektovat rovnoměrné rozdělování uprchlíků a národní státy to nebudou moci odmítnout.
* Německo a Francie už ve jménu EU začaly jednat se severoafrickými zeměmi na nejvyšší úrovni o pravidlech migrace a rozšíření dialogu na toto téma.
* Bude zavedena jednotná měna euro pro všechny členské země, otázka nezní zda, ale kdy to bude přijato
* Bude zaveden jednotný daňový systém a bude odstraněna konkurence v daňovém systému mezi jednotlivými zeměmi…“ To je tak ve zkratce všechno.Takže je to tu, vážení. Když jsem to četl, vzpomněl jsem si okamžitě na Mnichovskou dohodu 1938…
Tohle je naše naprostá likvidace a podle všeho evidentní příprava na válku.Je to otevřená realizace Nového světového řádu v Evropě /NWO/.
Celý text, s nímž Steinmeier vystoupíl v Praze, si můžete přečíst tady: http://www.tvp.info/25939587/ [2]polsky).
Nezdá se, že by šlo se o fake, nebo hoax. TVP INFO je polská veřejnoprávní televize. A o tomto všem by měli za nás rozhodovat současní samozvaní psychopati, co jsou v celé EU? No s pánem Bohem!!…Tak už vím, proč Velká Británie vycouvala z EU.Také proč začíná aktivně couvat Maďarsko. My zatím stále lezeme někomu do …… Kolik naši představitelé za to dostanou - asi dost - a potom se vytratí někam do bezpečí. Tak to už není žádná sranda !!
VÝZVA PRO CELÝ ČESKÝ NÁROD !!! ROZŠIŘUJTE TO, JAK SE DÁ !!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.10.2021 > a já mám další BOMBU!


https://fb.watch/8_u3v2mk8T/

Rumunský europoslanec odkryl pravdu! Tedy - odkryl jí asi jako odkryla Česká covid tv své smlouvy! Ještě si očkovaní myslíte, že tj pro vaše zdraví?! Normálně vám lžou, znásilňují vás a vy jen békáte a jdete s hlavou skloněnou na porážku! Okamžitě požadujte odstoupení vlády-nové i staré a vystoupení z EU, jestli si tedy chcete zachránit holý život:. V dalším plánu vám odeberou majetek a povraždí vaše děti! Pořád nic, volové?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.10.2021 > 1 000 právníků a 10 000 lékařů podalo žalobu za porušení norimberského kodexu
vipnoviny / 4 days ago

Nový Norimberský soud 2021
Tým více než 1 000 právníků a více než 10 000 lékařských odborníků pod vedením Dr. Reinera Fuellmicha zahájil soudní řízení proti CDC, WHO a Davos Group za zločiny proti lidskosti.

Fuellmich a jeho tým představil PCR chybný test a nařídil lékařům, aby případnou komorbiditní smrt, označovanou jako smrt na Covid, označili jako podvod. Test PCR nebyl nikdy určen k detekci patogenů a je 100% vadný při 35 cyklech. Všechny testy PCR pod dohledem CDC jsou nastaveny na 37 až 45 cyklů. CDC připouští, že jakékoli testy po 28 cyklech nejsou příznivé pro pozitivní spolehlivý výsledek. To samo o sobě zneplatňuje více než 90% údajných případů COVID / „infekcí“ sledovaných použitím tohoto chybného testu.

Kromě chybných testů a podvodných úmrtních listů je samotná „experimentální“ vakcína v rozporu s článkem 32 Ženevské úmluvy. Podle článku 32 Ženevské úmluvy IV z roku 1949 jsou „zakázáné zmrzačení a lékařské nebo vědecké experimenty, které nevyžadují lékařské ošetření chráněné osoby“. Podle článku 147 je provádění biologických experimentů na chráněných osobách vážným porušením úmluvy.

„Experimentální“ vakcína porušuje všech 10 norimberských kodexů, které ukládají trest smrti těm, kteří se snaží porušovat tyto mezinárodní zákony.

„Vakcína“ nesplňuje následujících pět požadavků na to, aby mohla být považována za vakcínu, a je z definice lékařským „experimentem“ a testem:

Poskytuje imunitu vůči viru
Jedná se o „děravou“ genovou terapii, která neposkytuje imunitu vůči Covidu a lže se že snižuje příznaky, přestože je dvakrát větší množství 60% očkovaných pacientů vyžadujících ER nebo JIP s infekcí covid.

Chrání příjemce před získáním viru
Tato genová terapie neposkytuje imunitu a dvakrát naočkování můžou virus stále chytit a šířit.

Snižuje úmrtí na virovou infekci
Tato genová terapie nesnižuje úmrtí na infekci. Zemřeli také dvakrát naočkovaní nakažení Covidem.

Snižuje cirkulaci viru
Tato genová terapie stále umožňuje šíření viru, protože nabízí nulovou imunitu vůči viru.

Snižuje přenos viru
Tato genová terapie stále umožňuje přenos viru, protože nabízí nulovou imunitu vůči viru.

Následující porušení norimberského kodexu jsou následující:
Norimberský kód č. 1: Dobrovolný souhlas je zásadní
Žádná osoba by neměla být nucena provádět lékařský experiment bez informovaného souhlasu. Mnoho médií, politických a nelékařských osob říká lidem, aby to udělali. Neposkytují žádné informace o nežádoucích účincích nebo nebezpečích této genové terapie. Vše, co od nich slyšíte, je – „bezpečné a účinné“ a „přínosy převažují nad riziky“. Země používají lockdowny, nátlak a hrozby, které nutí lidi, aby si vzali tuto vakcínu nebo jim byla zakázána účast ve svobodné společnosti na základě mandátu očkovacího pasu nebo zeleného průkazu. Během norimberských procesů byla dokonce stíhána média a členové byli usmrceni za lhaní veřejnosti spolu s mnoha lékaři a nacisty, kteří byli shledáni vinnými ze zločinů proti lidskosti.

Norimberský kód č. 2: Výhody úspěšných výsledků neprokazatelné, než jinými způsoby
Jak je uvedeno výše, genová terapie nesplňuje kritéria vakcíny a nenabízí imunitu vůči viru. Existují i ​​další léčebné postupy, které přinášejí plodné výsledky proti Covidu, jako je Ivermectin, Vitamín D, Vitamín C, Zinek a posílený imunitní systém proti chřipce a nachlazení.

Norimberský kód č. 3: Základní experimenty na výsledcích pokusů na zvířatech a přirozené historii nemocí
Tato genová terapie přeskočila testování na zvířatech a přešla rovnou na lidské zkoušky. Ve výzkumu mRNA, který použila kandidátská studie na mRNA s opicemi makaků rhesus pomocí BNT162b2 mRNA se v této studii u všech opic vyvinul zánět plic, ale vědci považovali riziko za nízké, ačkoli šlo o mladé zdravé opice ve věku od 2 do 4 let. Izrael použil Pfizer a Mezinárodní soudní dvůr přijal žalobu na to, že 80% příjemců s plicním zánětem dostalo injekci díky této genové terapie. Navzdory tomuto alarmujícímu vývoji Pfizer pokračoval ve vývoji své mRNA pro Covid bez testování na zvířatech.

Norimberský kód č. 4: Vyhněte se veškerému zbytečnému utrpení a zranění
Od zavedení experimentu a zařazení do systému hlášení CDC VAERS bylo v Americe hlášeno přes 4 000 úmrtí a 50 000 zranění očkováním. V EU bylo hlášeno více než 7 000 úmrtí a 365 000 poranění očkováním. Jedná se o závažné porušení tohoto kódexu.

Poznámka MK: Článek je z května 2021. K dnešku je jak v EU, tak v USA hlášeno přes 15 000 úmrtí a statisíce s vedlejšími účinky. Bavíme se pouze o oficiálních číslech, kde jsou hlášená pouhá 1-3 % případů.

Norimberský kód č. 5: Žádný experiment nebude prováděn, pokud se vyskytne důvod myslet na úraz nebo smrt
Viz #4, na základě lékařských údajů založených na faktech, tato genová terapie způsobuje smrt a zranění. Minulý výzkum mRNA také ukazuje několik rizik, která byla pro tento současný zkušební genový experiment ignorována. Studie z roku 2002 na špičkových proteinech SARS-CoV-1 ukázala, že způsobují zánět, imunopatologii, krevní sraženiny a brání expresi angiotensinu 2. Tento experiment nutí tělo produkovat tento spike protein kdy se dědí všechna tato rizika.

Norimberský kód č. 6: Riziko by nikdy nemělo překročit prospěch
Covid-19 má 98-99% míru zotavení. Zranění očkováním, úmrtí a nežádoucí vedlejší účinky genové terapie mRNA toto riziko výrazně převyšují. USA a EU zakázaly používání „děravých“ vakcín pro použití v zemědělství kvůli studii Marka Chickena, která ukazuje, že se objevují „horké viry“ a varianty … což činí nemoc ještě smrtelnější. Toto však CDC pro lidské použití ignorovalo, protože plně vědělo, že z děravých očkování vyplývá riziko nových smrtelnějších variant. CDC si plně uvědomuje, že použití děravých vakcín usnadňuje vznik horkých (smrtelnějších) kmenů. Přesto to ignorovali, pokud jde o člověka.

Norimberský kód č. 7: Přípravu je třeba provést dokonce i proti vzdálené možnosti zranění, invalidity nebo smrti
Nebyly provedeny žádné přípravy. Tato genová terapie přeskočila pokusy na zvířatech. Vlastní klinické studie farmaceutických společností fáze 3 na lidech budou ukončeny až v roce 2022/2023. Tyto vakcíny byly schváleny na základě zákona pouze pro nouzové použití a vnuceny dezinformované veřejnosti. Nejsou schváleny FDA.

Norimberský kód č. 8: Experiment musí být prováděn vědecky kvalifikovanými osobami
Politici, média a herci, kteří tvrdí, že se jedná o bezpečnou a účinnou vakcínu, nejsou kvalifikovaní. Propaganda není lékařská věda. Mnoho maloobchodních prodejen, jako jsou Walmart & drive-through vakcínová centra, není způsobilých podávat experimentální lékařské genové terapie neinformované veřejnosti.

Norimberský kód č. 9: Každý musí mít svobodu kdykoli experiment ukončit
Navzdory pobouření více než 85 000 lékařů, sester, virologů a epidemiologů – experiment nekončí. Ve skutečnosti v současné době existuje mnoho pokusů o změnu zákonů s cílem vynutit dodržování očkování. To zahrnuje povinné i nucené očkování. Experimentální „aktualizační“ dávky jsou plánovány každých 6 měsíců bez jakéhokoli postihu rostoucího počtu úmrtí a zranění, které již tento experiment způsobil. Tyto „aktualizační“ dávky budou podávány bez jakýchkoli klinických zkoušek. Naštěstí tento nový norimberský proces ukončí tento zločin proti lidskosti.

Norimberský kód č. 10: Vědec musí experiment kdykoli ukončit, pokud existuje pravděpodobná příčina, která má za následek zranění nebo smrt
Ze statistických údajů je zřejmé, že tento experiment má za následek smrt a zranění, přesto se všichni politici, farmaceutické společnosti a takzvaní odborníci nepokoušejí zabránit tomu, aby tento experiment genové terapie způsobil újmu dezinformované veřejnosti.



Co můžete udělat, abyste pomohli ukončit tento zločin proti lidskosti? Sdílejte tyto informace. Vezměte své politiky, média, lékaře a sestry k odpovědnosti – že pokud se podílejí na tomto zločinu proti lidskosti, také se na ně vztahují zákony stanovené v Ženevské úmluvě a Norimberském kodexu a mohou být souzeni, uznáni vinnými a popraveni. Soudní řízení postupuje, shromáždily se důkazy a velký rostoucí počet odborníků bije na poplach.

Navštivte webové stránky Výboru pro Covid na adrese: https://corona-ausschuss.de/ a pokud se vás tento zločin týká, nahlaste událost, zúčastněné osoby a další podrobnosti na následující webové stránce:

https://www.securewhistleblower.com/

Zločiny proti lidskosti se týkají nás všech. Jsou zločinem proti vám, vašim dětem, vašim rodičům, vašim prarodičům, vaší komunitě, vaší zemi a vaší budoucnosti.

Překlad: Martin Kirschner (www.vipnoviny.cz)

Zdroj: https://breaking-news.ca/the-new-nuremberg-trials-2021-please-share-this-info/

Sdílet na sociálních sítích:
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.10.2021 > j.f.julian> 

Je to sympatická iniciativa.
Nejdřív chtějí do lidí narvat to tekuté kovové cosi, jak na tom drží magnety a pětikoruny a pak to roztočit s 5G, lidem nakecat, jak hezky Elon Musk na Jupiteru spolupracuje s Galaktickou federací, což je pak taky jen banda neznabohů a hurá do totality, ze které už není cesty ven.
Lidi rozdělit na čarodějnice a inkvizitory a jejich příznivce. Jedna banda sejde.
2022 by toto mělo rozlousknout. Cokoliv, co se zatím děje proti tomu očko zvěrstvu, je skvělé.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter