Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NÁROD ++ ÚTOK KUBKA ZBRANÍ na občany + Plán Velkého RESETU po bodech!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 15.11.2021 > ok, někomu není pomoci, tak ten bude čelit Lidovým soudům a jestli doteď neví, co to znamená, tak ať se podívá do roku 1945...
tady je odkaz včetně komentů, proč vzrůstají čísla... no jasně, že protože ta Bílá mafie opět krade naše peníze!

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/za-pacienty-s-covidem-je-priplatek-tyden-pece-prijde-na-temer-580-tisic-130239?fbclid=IwAR0qGClB7S_yRM7u5nKGWJ_nBT3rQp7P7H7f23nR0O2tjKQaVSh47zm0e1A
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.11.2021 > a tady je řešení covidu...
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Japonci-otocili-kormidlo-Vakcina-nicemu-nepomohla-Prisli-s-lekem-ktery-Cesko-i-EU-odmita-Ted-se-podivejte-na-vysledky-683467?fbclid=IwAR23XtAeGzQe4x1jMBIA1okWMkwWffFisiwfsJ3MWMgAlfs4puJckyMm2Y0
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.11.2021 > https://fb.watch/9ic8tzRxOD/
krása! Slovenský Volný už je jediný, který říká pravdu! Naši odborníci už jsou uctíváni jen v cizině, u nás jsou uzurpováni!
<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 15.11.2021 >

Rektor Karlovy univerzity:

Zaznamenali jste u vás na univerzitě případy komunitního šíření?
Musím říci, že v posledních týdnech nikoliv. Zjišťujeme si z jednotlivých fakult data o proočkovanosti studentů a velmi mě těší, že se pohybujeme mezi 80 až 85 procenty, někde je i přes 90 procent očkovaných. A to se týká i kolejí. Chtěl bych tedy studentům poděkovat za tento zodpovědný přístup a je to cesta, kterou se podle mě můžeme dostat z této epidemie.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/tomas-zima-univerzita-karlova-skoly-covid-19-epidemie-virus.A211112_205754_domaci_ised



Tomu říkám správná normalizační mládež.
Jak je znám ze ZŠ, už tam to byla nekvalitní rozjívená hloupá a neschopná verbež, děti Husákových dětí, nelze se divit, nedivím se, že se konce svého studia nedočkají.

Nevím, nevím, jak moc je taková demonstrace k čemu.
Pozdravuj české pány a věz, že demonstrujete i proti 4/5 národa.

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 15.11.2021 > čtenář> problém těhle idiotů, kteří nepochopili, že je to vše jen manipulace a oni jsou ovce nastane ve chvíli kdy lockdown pro neočkovaný ukáže, že nemocnice jsou plné očkovaných a ti to cíleně šíří dál a dál! Ale je jasný, že zmrdi z toho opět nesmyslně obviní ty zavřené neočkované...
Třeba jim to dojde až začnou chcípat ve velkém a neočko se budou smát, ale mně je to fuk, já se bavim!

Demonstrace je proti idiotům a koho tam počítáš ty, nebo jiní idioti je mi taky u prdele!
Jedno je jasný už teď-na ty zasraný předražený testy normální člověk nepůjde, neočkovaný už nechtěj doktoři ani přijímat do ambulancí-takže nám tu jednoduše řádí už jen pozitivní testy a pandemie OČKOVANÝCH!
Jen kretén, kterej neumí počítat a myslet si může myslet něco jinýhp, a ten ať prostě vyklidí prostor pro ty myslící...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.11.2021 > analfagot> 

Všichni jsme idioti, i ty, který věříš, že zemřeš v konkrétní datum.
Běžte si demonstrovat, nemáte oporu, 4/5 s váma nejedou. Dokud ty 4/5 nevychcípají, nic nezmůžete.
Proto tam nejdu, nebudu se zbytečně namáhat.
Naším nepřítelem už dávno není NWO - ty už jsou de facto i se svými nároky na tuto planetu vyřízení.
Naším největším nepřítelem je dav.
Jen corona epidemie ukázala tuto realitu v plné kráse - jen díky této vyjevené realitě je jasné, proč se mi s těmi kriply nikdy nežilo dobře - nevěřila jsem, co to je za odpad.
Teď je to vidět.
Tak na smrt našeho národa.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> CHA CHA CHA, jak malý překlep ukáže charakter člověka!!
Když jsem to po sobě četl, tak jsem si uvědomil, že by se má slova dala vykládat i tak, že jsem do idiotů zahrnul i tebe... chtěl jsem to opravit, ale říkám si, vyzkouším jí... protože chytrý člověk nezačíná hned útočit, ale ty jsi samozřejmě zaútočila, což o tvém malém sebevědomí vypovídá víc, než cokoliv jiného. Proto jsem tvůj cintát dočet jen k tomu slovu a víc už mi nepiš, nehodlám číst nic od člověka, který si myslí, že jsem idiot!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.11.2021 > j.f.julian> 

Charaktere, mě to teď uhranutě zajímá. To datum je pro tebe evidentně stěžejní. Pokud to nemáš úchylně vymyšlené tak, že v ten den rituálně spácháš sebevraždu podle ceremonie posledního NWO, tak tu ještě hrozí, že zemřeš stresem z toho, že možná neumřeš. Pokud to stejně přežiješ, i tak se to bude pozorovat.
Pokud totiž přežiješ datum, ve kterém jsi přesvědčený, že zemřeš, může to nastartovat v tvém vědomí novou evoluci. A ta může být zásadní bez ohledu na již zvrácené geny rozseté po světě.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> Koukám, že česky neumíš! Nebudu to číst, nepiš mi sem, VŮBEC!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.11.2021 > j.f.julian> 

No promiň no, předpokládám, že ti diskredituji tvé šlechetné snahy se na Staromáku domluvit s dalšími potrhlíky na dalším postupu a poslechnout si magického Landu. To nevím, jestli dáte frekvenci, aby se tam stavila aspoň GF, natož nějaký andělé. Podmiňuješ si to tím, že si nesmím myslet, že jsi idiot, když se chováš jako idiot. To už jsem se naučila - nesmíš mít přehnané požadavky.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.11.2021 > vidím že ti dělá problém pochopit jednoduchou větu, Bohuňo! tak jen jedno slovo. NEVOTRAVUJ!

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.11.2021 > j.f.julian> 
Mně se taky nelíbí, že moji osobu okamžitě schrstneš dohromady s tou esesáckou zrůdou z redakce, ač jsem jediná, která tě na tomto webu jednoznačně odseparovala od té bytosti, v jejímž zrůdném manipulativním kolotoči ses mlel, když jsi vypadal jako jeden jediný mega úchyl s miliony různých alternicků a příspěvků, v nichž se prase nevyznalo.
Holt, alkáč.

Tak si na mě nezkoušej něco s charakterem.

Co budete na tom Staromáku dělat? Tvrdě s naštvaným a významným výrazem postojíte? Poslechnete si někoho, kdo umí trochu mluvit, kdo řekne, že se nenecháte to a tamto a vy pak řeknete sjednoceně "jo!" a pak zahraje Landa?
No to teda otočíte, já ti říkám, tohle nezapomenou.

Jediný potenciál by byl, kdyby se tam našla synchronně fungující skupina, co by přitáhla mimozemšťany vědomým povelem aspoň k malé manifestaci na nebi.
To by bylo aspoň něco. Začal by nabíhat aspoň efekt vyššího muže.

Jenže z těch chytráků, co se tam sejdou, jsou půlka nácci odvolávající se na Žižku, jenže na útočící agresivní akci není čas, dále se tam sejde duchařská alternativa strašně důfající v boží zázrak. Že jako přijde, tak jako nějak.
Těch, co to chápou aspoň s těmi mimozemšťany, těch se tam sejde tak desetina počtu a ještě hrozí, že je pro diskreditaci hnutí antirouška anticovid Láská Páně vyobcujete z náměstí.

Ale věřím, že si to určitě užiješ.
Doufám, že neplánuješ zemřít ten den.
Že to není to DATUM.


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 15.11.2021 > PROHLÁŠENÍ LÉKAŘÚ A SPECIALISTŮ
Jako lékaři a odborníci jsme zděšeni především následujícími fakty:
1.Rezignovalo se na základy klinické medicíny. Místo anamnézy, klinického vyšetření a laboratorního nálezu je diagnostikována „nemoc“ na základě jediného výtěru z nosohltanu špatně nastaveným PCR testem. Tato „nemoc“ je zjišťována i u zcela zdravých lidí, kteří jsou neustále nesmyslně a draze plošně testováni, a to včetně dětí.
2. Všichni zdraví lidé jsou na základě presumpce viny považováni za infekční, dokud nedokážou tzv. bezinfekčnost – a to pomocí postupů, které žádnou bezinfekčnost prokázat nemohou. Potvrzení o bezinfekčnosti tak dostanou například očkovaní aniž by byla jejich bezinfekčnost prokázána.
3. Lživě se tvrdí, že imunita po očkování je lepší a delší než imunita po prodělání nemoci. Toto tvrzení popírá publikovaná data i samotné základy imunologie.
4. Jsme svědky porušování Hippokratovy přísahy – je vyvíjen tlak na nedodržování lékařského tajemství, restriktivní opatření jsou zneužívána proti zákonům lidskosti, lékařská etika dostává vážné trhliny a jsou porušována doporučení WHO i dalších autorit včetně verdiktů soudu.
5. Od počátku jsou návrhy na levnou léčbu odmítány bez bližšího zkoumání a čekání na všespásnou vakcínu se po dlouhé měsíce stalo modlou. Politici si zčásti přisvojili kompetence k diagnostice, léčbě a prevenci.
6. Po půl roce je zřejmé, že dobrovolnost vakcíny byla jen další lží. Je vyvíjen nátlak na očkování, i když je již zřejmé, že vakcína není účinná v zabránění přenosu nákazy.
7. Vakcíny jsou experimentální, nemají dosud ukončené třetí fáze klinických studií, za možné budoucí nežádoucí účinky farmaceutické firmy neručí. Očkování na nádražích a v obchodních centrech, bez sepsání anamnézy, bez pečlivého vyšetření a poučení očkovaného odporuje zásadám lékařské profesionality a etiky.
8. Celá epidemie je prezentována jednostranně, není připouštěna svobodná diskuse, objevuje se cenzura, experti s oponentními názory jsou umlčováni, dehonestováni a označováni za dezinformátory, odmítače či popírače, čímž se slovník oficiální propagandy nápadně přiblížil slovníku totalitní strany z období před rokem 1989.
9. Lidé jsou již rok a půl strašeni neuvěřitelnou mediální masáží, na níž se bohužel podílejí i lékaři a porušují tím jednu z hlavních zásad medicíny – především neškodit. Primum non nocere.
10. Vláda není schopna odpovědět na základní otázku – kdy opatření skončí. Je zřejmé, že ani nulový počet pozitivních testů nepovede k ukončení restrikcí, protože „co kdyby“. Tento postup je natolik arogantní a hloupý, že vzbuzuje podezření, že jde o záměrný plán na okleštění lidských práv a svobod.
MUDr. Vladimír Čížek, lékař a předseda etické komise
Prof. MUDr. Jiří Beran CSc., lékař, epidemiolog a vakcinolog
MUDr. Jan Brodníček, praktický lékař, pneumolog
MUDr. Martin Čížek, lékař
MUDr. Jana Dumková, odborná asistentka
MVDr. Václav Fejt, mikrobiolog
RNDr. Tomáš Fürst Ph.D., matematik
MUDr. Miroslav Havrda, lékař
MUDr. Jan Hnízdil, lékař
MUDr. Hana Hrbáčová, lékařka
Doc. RNDr. Arnošt Komárek Ph.D., matematik, biostatistik
MUDr. Jaroslav Konečný, praktický lékař
RNDr. Zuzana Krátká Ph.D., imunoložka
MUDr. Jarmila Kudová, lékařka, viroložka
MUDr. Kateřina Lucká, lékařka
MUDr. Soňa Peková Ph.D., molekulární genetička a mikrobioložka
Prof. MUDr. Jan Pirk, DrSc., lékař, kardiochirurg
MUDr. Šimon Reich, lékař
MUDr. Hana Štefaničová, lékařka, kardioložka
Mgr. David Šubík, sociolog
MVDr. Jiří Urbánek, exředitel prodeje a marketingu ve farmaceutickém průmyslu
MUDr. Hana Zelená Ph.D., lékařka, viroložka

<reagovat 
Čtenář - 16.11.2021 > PRO LIBERTATE!

Krása, konečně se nás zastávají právníci, podávají TO a covid hujeři lezou do pasti a jejich domek z podvodů a lží se jim vrací, šmejdům zlodějům a vrahům. Ale chápu, že natvrdlí idioti je budou obhajovat a "litovat".

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Pro-Libertate-Ministerstvo-zdravotnictvi-trestnim-oznamenim-konecne-otevira-Pandorinu-skrinku-683589?fbclid=IwAR0CQSFCQU_y1RC-vppOzDE2ZX9brEm70FL6SHRyksPCsmN8HICzFrt5YzI


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.11.2021 > https://www.facebook.com/groups/404862414314079/?multi_permalinks=438006627666324%2C437382037728783%2C438003500999970%2C437908191009501%2C437897144343939¬if_id=1636890880960048¬if_t=group_activity&ref=notif

NOVINKA-nakažení po 3 posilovací dávce!

Pořád nic, vy tečkovaní?? AHA, blahopřejeme! Myslím, že 4+5 už bude opravdová tečka! Děkujeme že posilujete byznys vrahů covid mafie-Smékala, Maďara, Prymuly a dalších zlodějů a vrahů. Vy uvěříte i tomu, až vám tihle knechti budou tvrdit, že vás nakazili ti zdraví neočkovaní, kteří už budou zavření doma, že? Ty vole, vám ani nedošlo, že* vás zbytečně už 2 roky zabíjí v hadrech, vy si to prostě nesundáte! Tak upřímnou soustrast, já, ač na smrtelné posteli, vás ještě všechny TEČKOVANÉ přežiji! HNUS!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.11.2021 > https://www.facebook.com/1479927339/videos/226873822881376/

takhle na fašisty!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.11.2021 >
20.11.2021 13:11:53 j.f.julián
https://fb.watch/9oDJAI9PHg/

V roce 2076 se prý dozvíte co do vás píchají za sračku!!

Výsměch lidem - ANO, je to ZLOČIN a zločince je třeba potrestat!!

Už nastal čas!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.11.2021 >
20.11.2021 14:40:49 j.f.julián
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/sukl-covid-umrti-ockovani-nezadouci-ucinky-vakcina-koronavirus.A211109_104944_domaci_ihav?

prý mají starost o naše zdraví! Mrtví na očkování je nezajímají, tosíce vedlejších účinků-miliony po celém světě je nevzrušují-Je třeba ozbrojená odpor proti vrahům a zlodějům, proti těm stvůrám totalitním!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.11.2021 > https://www.facebook.com/100000006137831/videos/387337376339509/
Bilderberg
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.11.2021 > https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=190983213228142&id=100069493920786&from_close_friend=1¬if_id=1637508589859566¬if_t=close_friend_activity&ref=notif

Ústavní soud rozhodl-restrikce, které mají platit od 23.11.21 jsou NEZÁKONNÉ! Už se probuďte, zahoďte hadry a žijte!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 24.11.2021 >
24.11.2021 20:03:31 j.f.julián
OČKO HUJEŘI-jen pro vaši info. Rok a půl tvrdím, že dle Agendy 30 máte do dvou let dostat 8 vakcín-po páté mají přežít jen ti nejsilnější... jste zahlcování covid podplacenými médii o prospěšnosti vakcím, strašeni fotkami mrtvých (mnohdy očkovaných), ale tady je jiné kafčo-posuďte sami, jestli chcete věřit, je mi to fuk-já se napíchat nenechám za NIC na světě tímto hnusem! To, že vám pár teček neublíží hned-NIC neznamená. A teď sledujte, jak vám lhali a jak jste hloupí, když jsem vás varoval! Převčírem v Čt, že bude brzo potřeba 4 vakcína, aby jste okamžitě šli na trojku! včera už říkali, že je jisté, že bude potřeba 5-slovy PÁTÁ!!! A dnes již v té samé Čt24 říkali, že 6-šestá je určitě vhodná! Během 3 dnů-ROZUMÍTE UŽ??? Já vím-nerozumíte, tak sledujte jak dopadnete...

https://www.facebook.com/100000116878368/videos/1063355604410373/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.11.2021 >
25.11.2021 12:14:17 j.f.julián
https://www.facebook.com/100072202417944/videos/2034506986717291/

pravda o zločinech vakcín, vakcinace, EU od odborníka, tečkovaní, jsou-li alespoń IQ 22, tak se teď musí chytit za držku, gratulujeme!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.11.2021 >
https://fb.watch/9vcR-IDcjc/

opět slova pravdy, není co dodávat! A vy, kteří pořád tvrdíte, že poslanec Volný šířil nepravdy, tak doufám, že se doma v tajnosti stydíte a že jako první nasadíte smyčku covid mafii, která vás a vaše děti cíleně zabíjí!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.11.2021 > https://cz24.news/experti-apokalypsa-ockovanych-nemate-tuseni-jaka-hruza-prichazi/?fbclid=IwAR1DfCf0enE4KDeeInkDekV9Nh2zxyhA_qLrdl9xx_XPuc8gZIzfVb_Xva8

apokalypsa očkovaných!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.11.2021 >
25.11.2021 13:15:16 j.f.julián
Apokalypsa očkovaných!

https://cz24.news/experti-apokalypsa-ockovanych-nemate-tuseni-jaka-hruza-prichazi/?fbclid=IwAR1DfCf0enE4KDeeInkDekV9Nh2zxyhA_qLrdl9xx_XPuc8gZIzfVb_Xva8

každý ať si samozřejmě vyhodnotí sám, nikomu nevnucuji tento názor, za mě snad jen, že můj bratr mě neposlechl, a ač já trpím smrtelnými nemocemi a on byl zdráv, tak já žiji a on po druhé dávce zemřel! Ani po té první, když trpěl vedlejšími účinky mi nenaslouchal a vše, co zde zveřejňuji odmítal vůbec číst a poslouchat. 2 VŠ, Ředitel mnoha sekcí zahraničního obchodu, překladatel odborné literatury atd., je tedy patrno, že selský rozum je víc než Diplomy, což ale MY, které covidáři dehonestují jako nevzdělané, máme víc rozumu než oni! OPAKUJI, když to Kubek, Maďar, Smékal, Svrčinová ap. knechti, dělají osvětu vakcín a dusítek za prachy, tak se to dá pochopit-nikdy ovšem omluvit, ALE VY, kteří tyhle bláboly, kterým už nemůže věřit ani průměrný retard, roztrubujete zadarmo, tak jste směšní, trapní a patříte do klece!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.11.2021 > http://svobodnenoviny.eu/sef-kliniky-v-chemnitzu-spachal-sebevrazdu-a-napsal-vakcina-proti-covidu-19-je-genocida/?fbclid=IwAR2wWB7sGlp02Obl4-WE44MZFLyaRFEE5prAWaXh30Fs2bFnGENPzGrdMXA

další sebevražda kvůli covidistům, vrahy musíme zastavit SILOU!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.11.2021 >
https://fb.watch/9vBrKpQktr/

lékaři, kteří nejsou závislí na covid krvavých penězích hovoří pravdu! část 1.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.11.2021 > https://fb.watch/9wJPdam5v4/

krásná akce u vraha Kubka!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.11.2021 > PROSTĚ KRÁSA! PRAVDA po dlouhé době!!!
100% falešné testy

Covid je od začátku podvod!

SLOVO LÉKAŘKY!

v neděli ve 13 hodin na Letné!!!

https://www.facebook.com/100006973983333/videos/1172978256567836/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.11.2021 > Nestyď se za to, žes to nevěděl, že tě to nenapadlo!

Nyní ale už máš všechny informace, proč se neočkovat, takže se MŮŽEŠ rozhodnout,

nemáš však ani jednu pravdivou informaci, PROČ se očkovat!!!

Tu se přý dozvíš až v roce 2076 od výrobců vakcín!!! Copa to, japa to??

27.11.2021 07:53:01 j.f.julián
Státní fašismus-etika očkování!

https://fb.watch/9xzMJS2L0q/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.11.2021 > https://fb.watch/9xNTbU3Jja/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.11.2021 > a něco pro zasmání!!!pro Bohunu i Mimozemšťanku-vy jste taky zamrzlé

https://www.facebook.com/100002703141434/videos/1597635050336584/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.11.2021 > tak si to zopakujme, které body, že jsou ta konspirace?? Teď přichází bod 5 a 6, ta bude opravdu pro fajn šmekry!


27.11.2021 21:44:06 j.f.julián
A protože opakování je matka moudrosti, tak si odškrtněme body Velkého resetu...

Jsme právě u bodu 5!!!!! Pro ty, kteří obviňují neočko, i když všechna čísla ukazují, že chřipku přenášejí očko, tak DOPORUČUJI bod číslo 6! Pak jim asi dojde, že plakali na špatném hrobě, ale bude pozdě!!!

Cesta k novému světovému řádu.

Fáze 1: Simulujte hrozbu a vyvolávejte strach. (prosinec 2019 – březen 2020)Zorganizujte plandemii:

– Zabít desítky tisíc starších lidí.


– Zvýšení počtu případů a úmrtí – Očkování je od začátku jediným řešením.

– Soustřeďte veškerou pozornost na Covid-19.

Výsledek, (téměř) obecná panika.

Fáze 2: Zasejte plevel a rozdělte jej. (březen 2020 – prosinec 2020)– Zavedení několika zbytečných, svobodu ohrožujících a protiústavních donucovacích opatření.

– Paralyzovat obchod a podnikání.

– Sledujte podmanění většiny a odpor vzbouřené menšiny.

– Stigmatizujte rebely a vytvořte horizontální rozdělení.

– Cenzura disidentských lídrů.

– Treste neposlušnost.

– Zobecnění testů PCR.

– Vytvářet zmatek mezi nakaženými, nemocnými, hospitalizovanými a mrtvými případy.

– Diskvalifikujte všechny účinné léčby.

– Naděje na záchrannou vakcínu.

Výsledek, (téměř) obecná panika.

Fáze 3: Přineste zrádné a smrtící řešení. (prosinec 2020 – červen 2021)– Nabídněte bezplatnou vakcínu pro všechny.

– Slibujte ochranu a návrat k normalitě.

– Stanovte cíl očkování stáda.

– Simulujte částečné oživení hospodářství.

– Skryjte statistiky o vedlejších účincích a úmrtích v důsledku injekcí.

– Vedlejší účinky injekcí vydávejte za „přirozené“ účinky viru a nemoci.

– Zrekonstruujte myšlenku varianty jako přirozenou mutaci viru.

– Odůvodněte zachování donucovacích opatření neuplatňováním prahu stádové imunity.

– Treste zdravotnické pracovníky za nezákonný výkon péče a léčby.

Výsledek, pochybnosti a pocity zrady mezi očkovanými, znechucení mezi odpůrci.

Fáze 4: Instalace apartheidu a kódu QR. (červen 2021 – říjen 2021)– Dobrovolně plánujte nedostatek.

– Zavést očkovací pas (QR kód), abyste odměnili očkovaných a potrestali odolných.

– Vytvořit apartheid privilegovaných vůči ostatním.

– Odebrat právo na práci nebo studium osobám, které nejsou očkovány.

– Zakažte základní služby pro lidi, kteří nejsou očkováni.

– Zavedení platebních testů PCR pro osoby, které nejsou držiteli vakcín.

Výsledek, první fáze digitální kontroly, ochuzení protistrany.

Fáze 5: Zavedení chaosu a válečného práva. (listopad 2021 – březen 2022)– Využijte nedostatek zboží a potravin.

– Způsobte ochromení reálné ekonomiky a zavření továren a obchodů.

– Nechte nezaměstnanost explodovat.

– Aplikujte třetí dávku vakcíny (booster).

– Zabývajte se vraždou žijících starých lidí.

– Povinné očkování pro všechny.

– Zvyšte mýtus o variantách, účinnosti vakcíny a imunitě stáda.

– Démonizujte odpůrce vakcín a obviňujte je z odpovědnosti za úmrtí.

– Zatkněte opoziční lídry.

– Zavést digitální identitu pro každého (QR kód): rodný list, doklad totožnosti, pas, řidičský průkaz, průkaz zdravotního pojištění…

– Zavedení válečného práva s cílem porazit opozici.

Výsledek, druhý stupeň digitálního řízení. Uvězněte nebo odstraňte protivníky.

Fáze 6: Zrušení dluhu a dematerializace peněz. (březen 2022 – září 2022)– Spustili hospodářský, finanční a burzovní kolaps, bankrot bank.

– Aby banky ušetřily ztráty na účtech svých klientů.

– Aktivujte „Velký reset“.

– Dematerializujte peníze.

– Zrušte dluhy a půjčky.

– Prosazování digitálního portfolia. (Digitální peněženka)

– Konfiskace majetku a půdy.

– Zakažte všechny globální léky.

– Potvrďte povinnost pololetního nebo ročního očkování.

– Zavést příděly potravin a stravu na základě Potravinového kodexu.

– Rozšíření opatření na rozvíjející se ekonomiky.

Výsledek, Třetí etapa digitálního řízení. Rozšiřte N.O.M. na celou planetu.

vyšlo na : https://www.australiannationalreview.com/health/mike-yeadon-ex-pfizer-scientist-sent-this-out-on-thursday-we-are-approaching-stage-5/preklad : tadesco

Autor: Boris Mesár


4


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.11.2021 > Včera jsem vložil body které nás čekají ve Velkém resetu, tady je položena v odkazu legitimní otázka, proč lékaři neléčí a nechávají lidi cíleně zabíjet. Takže, teď už tedy víte, PROČ!!! Jsou to vrazi!

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/tisice-davek-ucinnych-leku-na-covid-lezi-zbytecne-ve-skladech-proc-40375125?fbclid=IwAR3B257PoyJ35GRrEZqo95TJbe2RAQJwAtPpwQSgZm8nZVF-_-eGXl5yTJ8#utm_source=facebook
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.11.2021 > slovo lékaře?? ANO, ale jen takového, kterému prachy nezatemnily mozek, tedy takového, který nepodlehl vábení Ďábla a Bílé covid mafie! Tady jich pár máme! |Desinformace, tomu říkají covid média, a tak nám pouští naučené věty českých vopiček, které doslovně papouškuje celý svět! Tihle lidi, kteří tu propagují smrtící injekce, tedy nejsou zas tak chytří jak jsme si mysleli! Dostávají miliardy dolarů po celém světě a nejsou schopni býti důvěryhodní??? HNUS! To i já bych ty vakcíny uměl lépe prodat, ale já zase nejsem kurva!

Takže PRAVDU...

https://fb.watch/9AoiGHUg_l/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.11.2021 >
29.11.2021 12:06:12 j.f.julián
Já upozorňuji všechny své lékaře, kteří se mě údajně bojí a udávají mě státním zástupcům, chtěli by mě odstranit do blázince ap., že toto video jsem pánovi nepsal JÁ, toto je důsledek jejich "léčby" lží, jejich zpronevěření se Hippokratově přísaze, jejich vlastizradě a jejich Zločinnému spolčení proti Národu. Tohle si myslí minimiálně 3 miliony Čechů, kteří nejsou ovcemi! Já tento vývoj jen konstatuji již dlouho, v jejich Plánu se s ním dokonce počítá, nicméně, tihle covidisté si asi, a to už víme, neumí spočítat, že oběti nebudou jen lidé po smrtících injekcích, ale že to budou i samotní vrazi!

https://fb.watch/9Ar42b3c58/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.11.2021 >

https://fb.watch/9AG7-RSP5u/

útok KUBKA zbraní na pokojné obyvatele! Do vazby s tím grázlem.

1 koment, který stojí za to...

Kubek je fašistickej grázl, který chce vyvolat Občanskou válku, nedodržuje základní lidská práva, porušuje Ústavu ČR, porušil Hippokratovu přísahu, ignoruje zákony a Rozhodnutí soudu! Vyzývám všechny lékaře aby tohoto zaprodaného ksindla a člena covid mafie okamžitě odvolali a vyloučili z Lékařské komory, uvědomte si, že tento darebák a zločinec bude souzen u Lidových soudů s ostatními, kteří zapříčinili SMRT našich spoluobčanů a nyní se snaží pod rouškou nezákonných vládních opatření zabít i naše děti! Pro toto zločinné spolčení je jen jeden trest! TREST SMRTI! Zabavení majetku celému příbuzenstvu je až druhý bod! Upozorňujeme všechny lékaře, že je budeme soudit podle jejich činů a žádáme občany aby si pořizovali záznamy o odmítnutí, či zanedbání léčby pro kohokoliv!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2021 > j.f.julian> 

Diskuze doktorů, na které jsi dal odkaz, jsou skvělé, ale zrovna tato akce ve mě nevzbouzí moc nadšení.
Kubek je nějaká esesácká svině, to se dá předpokládat, skáká jak systém NWO píská. Ale takoví jsou běžně zvyklí chodit kolem novinářů a okatě je ignorovat.
A to jim ty novináři nenadávají a nestaví se před auto chápeš? Připomíná mi to typickou špinavou NWO taktiku nahrané situace a provokace.
NWO tuhle taktiku umí bezpečně, ale tihle nasraný hoši ne.
Je to strašně naivní a nevypovídající. Oni dokázali, že jsou na něj nasraný a že ho vyprovokovali.
Diskuze těch doktorů mají mnohem větší váhu.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.11.2021 > já vím, je to tak, ale já jsem vděčný i za málo. Boj teprve začne! Vše směřuje k datu mé smrti... sám jsem zvědav, jestli se vyplní, jestli ne, tak to klidně přiznám a své vize přehodnotím, ale zatím to vypadá na tu první variantu! Pořád nemám komu bych svěřil své knihy, aby je vydal aspoň posmrtně, tak jsem z toho špatnej. Anal ok, ale tam je jiný problém...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2021 > j.f.julian> 

Já taky nevím, je to to nejpodivnější, co jsem kdy slyšela, že někdo viděl datum své smrti v klinické smrti. Jako já fakt nevím, hlavně neříkej to datum, nechci tuhle tenzi sdílet s tebou. Pokud to přežiješ, tak to nemusíš přiznávat a pokud ne, tak zase nebudeme vědět, že je to to datum....
Třeba to mohlo odrážet nějaký mezník, který se naplní jinak, než smrtí.
Vlastně si to docela přeju, že by to datum pro tebe mohlo znamenat třeba nějaké velké vítězství, osvobození, přelom systému, nebo něco takového.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.11.2021 > https://www.facebook.com/photo/?fbid=6553497784692053&set=pcb.6553498078025357

tak takhle nás mohou očkovat všechny a 10X za sebou!

Chybí jaksi jehla i stříkačka, rukavice a svatozář!! Ty vole, tak na tohle vás skočilo 70%??

To mě poser u pasu! Gratuluji!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.11.2021 > Datum nikomu neřeknu, jako už nikomu neříkám budoucnost, kterou jsem viděl, protože mi stejně nikdo nevěřil, ale zatím se opravdu vše naplnilo. Čísla mrtvých, která jsem předpověděl si bohužel ověřit celosvětově nemohu, protože to jsou jen hoaxy.
No, ono jde totiž možná o ještě horší událost, která bude korespondovat s mojí smrtí, a tady jen naznačím... nebudu v tom sám!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2021 > j.f.julian> 

Ono je všelijakých vizí, některé jsou hodně temné ... neříkám, že ti vůbec nevěřím, viděls nějakou revoluci, ve které zemřeš.
Nevylučuju, že se to stát může. Nějaká doba chaosu se dá určitě předpokládat, obecně následující roky jsou stěžejní.
Věřím, že se diktatura NWO zlomí, ale že bude hodně obětí a počet lidské populace bude klesat, tomu věřím.

Mě se taky plnily vize, viděla jsem výseky růzých událostí, obrazy, které se naplnily, ale ta vize se od potom od žité reality přece jenom lišila, ač jsem si byla jistá, že tohle je ten okamžik, kdy se vize naplnila.

Tak třeba ten den nemusíš umřít a přesto se ta vize naplní.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.11.2021 > já hlavně nepotřebuju aby mi kdokoliv věřil
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.11.2021 > https://www.facebook.com/100006246761320/videos/915478716039568/

krásný rozhovor s lékařem, který osvětluje spoustu nejasností... když věnujete tomu čas, který byste věnovali hoaxům z ČT24, tak si patrně zachráníte život!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.11.2021 > https://www.facebook.com/100001260242150/videos/702741927356879/

tady jsou fakta vhodná pro ty, kteří chtějí slyšet důvody proč se nikdy nesmíme dát napíchat smrtící vakcínou!
Je to až Ďábelská sonda do covidistů!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.12.2021 > Říká se, že Rakousko bylo vybráno jako první země k provedení hromadné sebevraždy proto, že jsou občaně zvyklí poslouchat. Tady je příspěvek, který opakuje to, co všichni víme, jen bohužel u nás není již v Parlamentu žádný hlas, který by tuto PRAVDU hlásal. I VY JSTE HO UMLČELI! STYŤTE se, vy kteří jste volili stranu Rittikga, koštěte Novotného, zloděje v neziskovkách Fialu a další covid zaprodance. I VY jste způsobili, že tu je válka a že budete "dobrovolně" umírat za svobodu, na kterou máte ze zákona, z Ústavy. z Listiny základních lidských práv nárok!

https://www.facebook.com/100060211150136/videos/177213857628985/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.12.2021 >
Vakcína zabíjí! Důležité a u nás tajené informace o vakcínách, které nám vrazi chtějí vnutit povinně!

Dobře poslouchejte, než si do sebe necháte vpíchnout ten hnus a jed!!

https://fb.watch/9Gc__qhz3a/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.12.2021 >
03.12.2021 22:01:07 j.f.julián
Je to tady. Dárci krve jsou diskriminováni! Brzo bude v nemocnicích nedostatek krve, protože se po vakcínách sráží a je nepoužitelná. Španělské studie potvrdily, že ve vakcínách je oxid grafenu, který naše covid mafie prohlásila za hoax. Bavím se v tv zprávách, jak se všichni diví, že lidé jsou agresivní! Doufám, že budou ještě daleko víc, protože jde o život nás i dětí, covid mafii je potřeba zavřít už jen pro jejich dobro, pro jejich zdraví-na svobodě jsou nebezpeční lidem i sami sobě! V Německu jsou již formuláře na 6 vakcínu, do dvou let jich má být 8, což opravdu bude Tečka za životy vakcinovaných! Opravdu si tu ještě někdo myslí, že údajné konspirace jsou hoaxy, když se všechny již potvrdily? OPAKUJI - jediná konspirace je ta, kterou nám předkládá covid mafie a covid média-nevěřte těm šmejdům ani slovo!

https://cz24.news/otresne-odhaleni-prvni-nevedomky-zaockovani-kteri-zjistili-ze-maji-v-sobe-smrtici-spike-proteiny-transfuzni-centra-v-cr-a-sr-vyrazuji-darce-krve-typu-0-byli-totizto-ockovani-pf/?fbclid=IwAR1XiS0SG4-OoaVGLq3WEYug0RHaVx-S2yIlrNPdGQmSnoz0hCzlAtZO9dc
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.12.2021 >

https://www.facebook.com/1078224026/videos/964206857777766/

uniklé body Smlouvy s Pfizerem... hnus nad hnusy, myslím, že se přestanete divit, co že se to tu děle!

Všichni, kdo tohle podepsali by zasloužili smyčku!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter