Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CHTĚL BYCH MÍT V HLAVĚ TAKY NASRÁNO
Autor: admin revolušn (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.12.2021 > ŽE TY SES NECHAL NAOČKOVAT?! NO PAK SE NEDIV, MUHEHE:))).
<reagovat 
Čtenář - 12.12.2021 > Je poznat, že jsi úplně mimo. Vždyť ty by si nedal z hlavy ani aktuální tabulku Gambrinus ligy, že?
<reagovat 
Čtenář - 12.12.2021 > KDO NENÍ BÁSNÍK, UMŘE. PAMATUJ SI TO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.12.2021 > ale ty se mýlíš, ty máš v hlavě tak nasráno, že ti ty sračky tečou ušima!
<reagovat 
 Čtenář - 12.12.2021 > j.f.julian> julo, prcá diaz helen? a smíš se aspoň dívat? musí to bejt hukot ve vašem "světě", závidim.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2021 >


Ve tvém NWO bezemočním světě se však můžeš přihlásit na závody v prasoprdectví a to si myslím, taky můžeš přičíst k hodnotám typu "tohle narozdíl ode mne žádný z těch s nasráno v hlavě nemá".


<reagovat 
 Čtenář - 12.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> koko co?
<reagovat 
 Čtenář - 12.12.2021 > čtenář> A emoce mám. Je mi líto našeho národa, že si Samková zlomila kotníky z příliš rychlý jízdy na sáňkách, je mi líto Anglie, že Hamilton nezískal osmej titulMS. Je mi líto předsedy vlády Sedmikrásky že neví, co se na něj chystá... Je mi líto kurva, o tom nepochybuj!
<reagovat 
 Čtenář - 12.12.2021 > čtenář> PŘEDSEDA VLÁDY SEDMIKRÁSEK, TO JE DOBRÝ, TAK MU BUDU ŘIKAT.
<reagovat 
 Čtenář - 12.12.2021 > čtenář> Ještě horší je to ale s tim Hamiltonem. Znáš tu bloncku? Co furt za nim cupitá, průběžně upravuje vlasy, nosí pití... Jak ta se teď asi cítí, TO by mě zajímalo. Pravda zvítězila? Nikdo nemá štěstí navždy? A - nedostává teď v padocku od Lewise napráskáno? Ano ano, někdo za to musí nést vinu. Černoši, to jsou teprve řádně krutí otrokáři! Takže tohle jsou teprve otázky, co nějaký city.
<reagovat 
Čtenář - 12.12.2021 >



LASKAVĚ SE UKLIDNI OPIČÁKU

https://www.youtube.com/watch?v=t3J_2R9rAp8

<reagovat 
 Čtenář - 12.12.2021 > čtenář> FC LIVERPOOL? OK, TAK TY TAM MÁŠ KROM NASRÁNA I OŘÍŠKY. BUDEME SI ROZUMĚT, POSÍLÁM TI DO ZPRÁVY ČÍSLO ÚČTU.
<reagovat 
Čtenář - 13.12.2021 > vymrdat špinavý kurvy vokurkou zelenačkou do posranejch prdelí a pak vylízat tu šmakuládu kyselym jazykem vod pionýrek
<reagovat 
 Čtenář - 13.12.2021 > čtenář> Upřímné dílo julouši, od srdce, děkujeme.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter