Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Báseň v próze o tom, jak se svého času vojáci základní služby na řádné dovolené chovali neřádně a a co všechno z toho plyne pro dnešní den
Autor: admin Revolušn! (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.12.2021 > Já mám nejraději ty scény od soudu se svobodníkem Hasmanem. Nu ano, tím darebou, co šikanoval vojína Voříška. Voříšek byl hodný, ale nezachoval se správně. Své utlačování měl okamžitě hlásit nadřízenému. On to ale neudělal a teď tedy musí před celým soudem popisovat, jak vykonával psa. Přísedící se smějí. Dobře mu tak, Voříškovi. Snad se ponaučí a zítra všechno a hned nahlásí rovnou dozorčímu útvaru.
<reagovat 
 Čtenář - 14.12.2021 > čtenář> KRÁSNÉ ČASY, TAKY NA NĚ RÁD VZPOMÍNÁM. I JULA MILOVAT TEHDEJŠÍ VÝCHODONĚMECKOU ROCKOVOU HUDBU, VŠICHNI JSME SI JI ZBOŽŇOVALI. TAK SNAD NEUMŘEME DŘÍV, NEŽ SE TYHLE BLAHÉ ČASY VRÁTÍ. JEN KDO SE SNAD NEVRÁTÍ JE LENKA. ANO TA, CO UKRADLA MICHALOVI TRANZISTOR (CHÁPEJ ANALOGOVÉ RÁDIO NA DVĚ PLACATÝ BATERKY). A JAKOBY TO NEBYLO MÁLO, UŽ SE V TĚCH DNECH I CHYSTALA NA FUNKCI ZPĚVAČKY VE SKUPINĚ KABÁT.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter