Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TAK MĚ TAK NĚJAK NAPADLO
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 26.12.2021 (19:57:14)
Od malička poslouchám, jak a kde všude řádili s holkama Suchý se Šlitrem...
Těší mě, že jsme měli stejného koníčka...
----


„Když rozum bloudí po cestách,
po kterých šel jen chorý,
bojí se neznámého...“


~ TAK MĚ TAK NĚJAK NAPADLO ~


Tak mě tak napadlo,
že tepla už se nedočkám,
na rtech mráz, v krvi nasládlo,
a zdáli připlouvá můj prám...

~

Že po těch letech sluníčka
dokoulí se ta kulička,

jen tma se světem rozlije,
pohltí moji duši,

dobouří světské árie,
smrtka mé plány zruší…

~

Že pro to dětství stálo žít,
marně ty sny dnes hledám,
z nicoty slunce vykouzlit,
postavit se všem bědám!

~

Že zemřel jsem kdys před léty;
taková zvláštní chvíle…
šťastné dny jenom přelétly,
oči jsou nedožilé.

~

Já léta už se nedočkám,
však slunce, to je lákadlo!
Snad, třeba ještě šanci mám…
Tak mě tak nějak napadlo.



VĚNOVÁNO:

Jiřímu Suchému


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 26.12.2021 > 5 bodou anotaci, Seleně, a hlavně básni, poslední verš mě potěšil, věřím, že se vyplní!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 26.12.2021 > dyby s těma sebepochvalama počkal aspoň hodinu, chudák.
<reagovat 
 Čtenář - 26.12.2021 > čtenář> To víš, ýťě to chvilku trvá, než odtrhne zrak od oblohy. Pak ale přijde a svýho julu i ona pochválí. Za cenu přehlídnutí nějakýho toho lampionu by to ale nestálo. Tyhle dva, to je fakt dvojka, tyhle dva.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2021 > čtenář> 

Přesně tak - obloha plná mimozemských družic, co se hýbou v kooperaci s myslí a dají se telepaticky navádět a taky vyfotit a evidentně to vzrušuje jenom mě.
Nechápu.


Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

"Já léta už se nedočkám,
však slunce, to je lákadlo!
Snad, třeba ještě šanci mám…
Tak mě tak nějak napadlo.
"

Já ti fandím juliáne, dočkáš se.

<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Léta už se nedočká a ýťa mu v tom fandí. NO MILUJ JE!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.12.2021 > Jednoduchý prosťáčku bez fantazie!
Sebepochval jsem opravdu dalek asi jako ty do představivosti!
Opakuji, zde probíhají i jiná než veřejná kouzla, třeba zprávy mezi přihlášenými, k čemuž ty ses nikdy kvůli malému talentu nedobrala, takže víš prd, co si sdělujeme, ale to není tento případ-tady probíhá čilá osobní a telefonická komunikace! Já vím, je to na tebe moc info, takže to nepobereš, tohle je spíš info pro ty se ZDŠ a více, respektice s IQ alespoň 88, což tě hluboce převyšuje, takže si dej Bohuňo vlastňáka a hlavně vakcínku, ať zhebneš!

Umírá tisíce lidí po vakcíně! Fakta jsou-naše vláda NIC! HNUS-TEROR na občanech-podrobně vám to podá odbornice MUDr. Soňa Peková!

A tohle si do sebe pícháte, dokonce opakovaně?!! Gratuluji-zkuste ZÁVĚŤ, jestli to ještě stihnete...

https://www.facebook.com/1414284009/videos/299458705439073/
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2021 > Nedělej fóry julo, odpusť ýťě. Snad se už dost naponižovala, aby se ti vetřela do přízně. Tak se S+Š přeci jen trochu přiblížíš, ona ti ji taky asi ukáže, pak si spolu zazpíváte Purpuru na plotně a budou sexy vánoce. A možná vůbec ne poslední julo! Vzhůru!
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2021 > A ty ýťo jakbysmet. Cožpak nepoznáš, že tě jula jen škádlí a zkouší? Jestli si ta opravdu pravá? Jestli dokážeš oddělit zrno od plev? Musíš ještě rychleji opakovat: židi a cikáni a němci a belčičani a... VŠECHNO ŠPATNĚ! Jen jula je borec. A on pak přijde a bude blaho. A ty Julo, kunda, představ si to, VOPRAVDICKÁ KUNDA! To by bylo, co? Sice na poslední chvíli, ale nakonec přeci jen jednou.. Šťastní vám stojí za dveřmi, vy naši dva prasecí přátelé, koukejte toho využít!
<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2021 > čtenář> PRAVDA PRAVDA, JSOU OBA ROZTOMILÍ, TIHLE DVA NÁCÍČKOVÉ. A KDYŽ JSEM TEDA TEN REDAKTOR, MOŽNÁ I MAJITEL TOTEMU: PŘISPĚJEME VÁM VŠICHNI I NA SVATBU. UPLNĚ TO VIDIM, NA OBŘADU ZAZPÍVÁ PETULA, ZENDRICH POŠLE DAR, ZARÁMOVANÝ VLASTNÍ OBRÁZEK, AÁÁEN TAKY NĚCO, BUDE TO VELIKÁ SLÁVA. UŽ NEVÁHEJTE!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 > čtenář> 

Jak musí být bytost nešťastná a skříplá, aby tohle dokázala produkovat.
Tuhle zkušenost má jen žid od NWO.

<reagovat 
Čtenář - 27.12.2021 > https://www.youtube.com/watch?v=dJJDtMq7Qh4
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2021 > Ano, představit si, že jula sám sebe nechválí a má autentické přícmrdy typu analfagot, vskutku vyžaduje nadpozemskou fantazii. To my tu nikdo nemáme, judlátko, takže se dál budeme chechtat, jak si hraješ na své vlastní fandy.

ýťí moc dobře ví, že to nakonec rozlousknou mimozemšťani, ale jejich přílet bude nejpozději v roce 2023 zase nutné odložit, takže kdoví, jestli to někdy někdo rozlouskne.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 > čtenář> 

Na nebi je plno jejich družic, jsou viditelné i pro mameluka, co nevidí ani éterické pole. Jsou polosvětelné, inteligentní, jejich pohyb na nebi opticky zaujme.
Nejvíc jsou samozřejmě nápadné na zataženém nebi.
Já jsem všemi deseti pro, ať už na to 2022 vlítnou. Na co budeme čekat?
Až apatickým blbům dojde, že tu je vážně mimozemská civilizace a vaše žiďácko-nacistický NWO, co spolupracovalo s šupinatýma obludama a něčím, co se vyblilo z infekčního vesmíru?

To bysme se načekali.
Co já vím.
Doufám, že jo.


<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> To asi myslíš skylink.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 > čtenář> 

Ne, není to skylink.
Skylink nezastavuje, nepozuje, nemění směr, nedá se domluvit telepaticky, kam poletí a hlavně ho nevidíš, když sněží..

http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596

Není to sice "wau loď", ale takhle to na nebi vypadá.

Ale co vykládat debilům, který tohle nechápou a bez špíny Elona Muska a čínských družic jsou v prdeli.


<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Á, paninko pro pánajána, to máme dávno vysvětlené. To jsou buď čínské lampiony, a/nebo, jako v tomto případě, dočista nic.

To se na nás nezlobte, to je pro založení sekty málo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 > čtenář> 

Je to subtilní a můj levný digi foťák to stejně zachytil.
Tam je to buď tak - chceš vidět, soustředíš se, vidíš.
Nebo - jsi zlý zmetek a nevidíš, protože existuje tuna na tuny divných existencí, která si myslí, že se jim ještě máš úslužně podbízet a servírovat jim létající talíře ve vysokém rozlišení.
To umí Pavel Roško, já nerada fotím, nějak mě to nikdy nechytlo.

Jenže - ten stejný princip je i na nebi - chceš vidět, soustředíš se, vidíš. Když si člověk všimne, že něco polosvětelného, téměř neviditelného, nápadně pluje polem, tak brzo zjistí, že s tím něčím se dá domluvit a že to něco komunikuje.
Nechce vidět, nemá tam Star Trek, není to, nevidí, protože nechce.

A v tomto existuje toto:
Sekta se zakládá na bázi sladkých keců a obratného využití lidí ochotných následovat Vůdce.
Ne na bázi nějakých důkazů.
Kdyby toto měl být důkaz naprosto naprostý, tak by to hlavně vedlo k tomu, že žádná sekta není potřeba.
Protože je potřeba změnit sráčský myšlení od NWO, které se vysmívá mystice a mimozemšťanům. A zabaluje se do bezvěreckého bezetického barbarství a úpadku.
A taky myslet je potřeba, otvírat si obzory.

To ne, to není pro každýho.

S tím kontaktem s mimozemšťany z Galaktické federace se při nejhorších vizích, co jsem slyšela, počítá prý až do deseti let.
To bych asi nevydržela, doufám v příští rok.

Ale možná se bude muset ze slušnosti počkat, až pochcípá tak půlka těch s vakcínou, aby jim to nebylo líto, že stejně exnou.
Jo, líbivý úslužný Armageddon.


<reagovat 
 Čtenář - 27.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> talíže :) Ta teda :D
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 >

Pavel Roško vyfotil tohle:




Jako na to nemám, to je mi jasné.
Mně se podařilo na třetí fotce vyfotit stínový náznak talíře, tam má to slabounké světlo i tvar.

Ale co.
Jednou bude společnost bez takových bestiálních židovských zrůd, přísavek a parazitů lidské společnosti jako jsi ty Bohuňo a omlouvám se Juliánovi, že mu tady dělám zbytečné diskuze s Bohuňou.
.

A už nebude nutné se o viděné a vyfocené přít do absolutního vyčerpání.


<reagovat 
Čtenář - 27.12.2021 > teda ýťí, takhle záludně zničit to nejhezčí na té talížní polízanici... to ti zas určitě poradila světýlka lampionů. těšíš se na ohňostroje? to teprve bude!
<reagovat 
Čtenář - 27.12.2021 > To je plachtící jezevčí hlava. Krásně to ten zvířátkolog zachytil.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2021 > čtenář> 

A patří do blázince, viď.
Takhle jste s námi zacházeli celý lidský dějiny, viď?
No, až tobě mozek přistane na stěně, budou doufám ty zástupy lidí, co si nevšimli, že nejsi člověk, mrtví.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.12.2021 > Bohuňo, idioti to mají dávno vysvětlené! Proč? Protože idiotka věří jen to mu na co si šáhla, takže ohanbí Seleny také neviděla, a doufá, jako každý shemale, že tam má ptáka! Gratuluji"
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter