Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pes Lov, stíhač nacistů
Autor: lanovka-dýně (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.12.2021 > Tak jak si debil, ale...
<reagovat 
Čtenář - 31.12.2021 > TOBĚ TAKY BRZY UDĚLÁME NĚJAKOU TU OŘECHOVOU VARIACI.
<reagovat 
Čtenář - 31.12.2021 > Jaromíre, pouštím ti tvojí nejoblíbenější... to zas byl den, viď, snad si to zvládnul, vždyť nakupuješ jak za mlada! Auťák, barák, pozemky-ty umíš, chlape bídnej, čau!
<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2021 > čtenář> Ano ano, toto dílko julíka-bulíka jsem o pár stránek vedle taky zaznamenal. Ale nenchtěl bys ho radši politovat? Když si někdo musí utvářet o sobě takovýhle představy, má už dost sám oo sobě a tebe netřeba. Běž pryč, my teď asi pojedeme nějakej čas s Magdou Slováčka.
<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2021 > čtenář> Je to přesně tak. Jula, jak nám v opakujících se atacích kreténismu vykládá, nemá zapotřebí ani lásky, ani peněz, za to hodlá stíhat očkované. Pro základní pročištění populace to bude chtít - podle odhadu jeho jediné příznivkyně Magdy - povraždit miliony jedinců. Takže pes Lov je jen začátek.
<reagovat 
Čtenář - 31.12.2021 > JE TO LEGRAČNÍ. NIKDY JSEM SI NEDOVEDL PŘEDSTAVIT, ŽE TOTEM TAKHLE VYZRAJE. NECHŤ SE MU TAK DAŘÍ I PŘÍŠTÍ ROK!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2021 > čtenář> 


Ne, není to legrační.
Kdybys tu nebyl, ty židovská zrůdo od NWO, dalo by se tady normálně existovat.
Je záhada, proč to administrátor tohoto webu trpí.
Mě jste dokázali zabanovat jednoduše jako Aine.
Tak proč tadytoho chcípáka ne?
Ten evidentně dělá zlo, napadá uživatele.
Asi je to Martin sám nebo co.
Nechápu.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

prostě totem.cz je NWO web, který podporuje otevřeně zlo a antilidské pochody.
Jste zločinci.

<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> TO SI PŘEHNALA MAGDI, MARTIN TO URČITĚ NENÍ. TEN JE HODNÝ MARTIN, MARTIN hodný. OMLUV SE MU JEŠTĚ TEĎ HNED DO ZPRÁVY, NEŽ tě POZVYPÍNAJ.
<reagovat 
 lanovka-dýně (Občasný) - 31.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> Nemohla sis tohle schovat až k Novoročnímu přípitku?
<reagovat 
 Čtenář - 31.12.2021 > lanovka-dýně> ty se taky okopíruj
<reagovat 
Čtenář - 1.1.2022 > vždyť, KDO tě mrdá, děvko zlá, KDO ti kroutí kozama???
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter