Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Galaktická federace a vesmírný vir
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.5.2022 (04:06:15)
Protože byla diskuze pod mým dílem na třetí stránce graficky rozhozená komentářem pod mým falešným nickem,
který je dílem NWO, tak příspěvek rehabilituji a kopíruju původní nyní nedohledatelnou diskuzi,
pokud se mi to povede.

Bohužel, podle mých zkušeností je toto práce redakce, proto proti té obludnosti nezasáhnou.
Jediná možnost je, že falešný nick "PřilítliMimozemšťani" tento komentář smaže.
Když se NWO uvolí, když se mu milostivě zachce.




Galaktická federace měla v dřívějších epochách historie naší galaxie neustálé potyčky a války
s nepřátelskou stranou, zastupovanou většinou Drakoniány a reptiloidními druhy.
Dalším obrovským neduhem byla jakási zkorumpovanost, či nesoulad a nejednota v uvažování,
kdy vznikaly odštěpené skupiny, které se nově organizovaly do galaktické mafie, která ve výsledku
podléhala Drakoniánům.
Galaktická federace představuje vrchní organizaci v naší galaxii, je i galaktickou policií, udržuje
pořádek, dbá o chod galaxie tak, aby bylo dosaženo spravedlivosti. Stěžejní filosofií je plné
podřízení se kosmickému zákonu, kosmickému vědomí, Stvořiteli. Dodržují veškeré pro ně známé
kosmické zákony, dodržují etiku a udržují emoční výbavu svých bytostí na vysokých standardech,
dbají o čistou duši s čistými hodnotami, s přímým napojením na Stvořitele.
Pokud se vyskytly odpadlé, degenerativní skupiny, pro které kosmický zákon nebyl již tak
významný, které se přidaly ke galaktické mafii a daly se na stranu zločinu, byli nuceni proti nim
válčit. Jejich odštěpení ale brali jako vlastní selhání, že je s nimi něco špatně, že chyba musí být na
jejich straně, když se dějí tak strašné věci. Brali je jako opozici, která musí mít z nějaké části
pravdu, ač jejich jednání bylo naprosto amorální a devastující.

V „Poselství Amenti“, což je jakýsi přehled galaktických dějin, které se vztahují k naší zemi,
je několikrát popsán okamžik, kdy Galaktická federace vyhrála válku a následně nařídila
nepřátelské, poražené straně „inkarnační plán“, aby měli šanci napravit svoje viny a spasit svoje
duše. Nikdy k tomu nedošlo, nepřátelská strana se na jakékoliv úmluvy nehorázně vykašlala a za
nějakou dobu se historie opět opakovala.
Už tenkrát mě napadlo – proč je probůh normálně neoddělali, nebo nevyvezli z galaxie???

Toto řešení napadne člověka na naší planetě, s poměrně brutálním DNA, které nám výrazně zhrublo
od éry Atlantidy. Tisíce let bestiálního, brutálního zacházení mělo na naši genetickou výbavu
samozřejmě velký vliv. Z člověka se stal nekompromisní zabiják, což je stav, do kterého se
standardní vysokofrekvenční člen Galaktické federace jen tak nedostane.
Moje primitivní řešení se ale nakonec ukázalo jako kosmicky opodstatněné.

Během dimenzionální války jsem se pod extrémními nápory útoků ze strany drakoniánského NWO
dostala do stavů, kdy jsem se propojila s planetou, vesmírnými a kosmickými silami a začala
operovat myslí v dimenzionálních, vesmírných systémech v podzemí naší planety, to vše ve
spolupráci s Galaktickou federací. Dostala jsem se do stavů, kdy jsem byla schopná načíst
kosmologii, příčiny dějů, nejen na galaktické, ale i vesmírné úrovni. Byla jsem psychicky vykoplá
do vesmíru, většinou v několika časoprostorech najednou. Pátrala jsem po původní identitě zla,
které mne zužovalo a jeho původ byl vypátrán a jeho identita určena nakonec jako vesmírný vir.
Protože mne tato obludnost stále napadala a já byla už ve stavu naprostého zoufalství, jednoho dne
jsem „skočila“ do černé díry nekonečna, ve fatálním odevzdání, ať kosmické vědomí vymaže buď
mě, nebo nepřátele, z veškeré existence bytí, z nekonečna a věčnosti. Tento radikální a vrcholně
hazardérský kousek se mi vyplatil, byl to jediný psychický – mentální počin, který spaloval a ničil
nepřátele. Když jsem zjistila, že to funguje a že planeta Země tento můj počin vítá ve svém srdci,
tak jsem toto kouzlo aplikovala přes střed naší planety a začala obrovská kosmická debordelizace,
šílená militantní zuřivá válka, která ve výsledku vymlátila podzemí a radikálně oslabila zlé síly.
Pro Galaktickou federaci to byl jev, který nikdy takto naplno neviděli, oni sami by takového
postupu nebyli schopní, nikdy by je nenapadlo chtít zlikvidovat své nepřátele ve veškerém času
a prostoru, zlikvidovat jejich duchovní podstatu. Ať se nepřátelská strana chovala sebehůře, vždy
na ni uplatňovali milost do určité míry. A věřili, že jsou schopní otočit.

A to byla jejich největší chyba, kterou dělali celé věky. Nevěděli, že mají tu čest s vesmírným
virem. S vyloženě škodlivou formou existence, kterou je potřeba porazit a následně nemilosrdně
zničit. Jako kdyby byli bílé krvinky a měli tu čest s virem nemoci. Člověk taky chce bílé krvinky,
co vir nemilosrdně zabijí a ne, že mu odpustí.

Až naše rasa a naše planeta v této dimenzionální válce přinesla konečné řešení, které se ukázalo
jako opodstatněné, to jediné pravé.
Poslat ten vir k fatální absolutní likvidaci, vyhnat ho z galaxie a vesmíru, přesně s tím záměrem,
kde jediná instance, která o všem konečně rozhodne, je Stvořitel, kosmické vědomí.
Galaktická federace si nikdy ničeho takového netroufla, udělat takový hazardérský počin.
Toto řešení se vykrystalizovalo až s člověkem v současné události. Kosmické vědomí dalo jasně
najevo, že tyto bytosti vesmírného viru zničí a spálí minimálně v rámci našeho vesmíru, co s nimi
bude za hranicemi našeho vesmíru, to už jde pochopitelně mimo naši vůli :-)

Ani nelze říct, že by byla Galaktická federace tak hloupá, že by byla jejich chyba, že toto nevěděli
dřív. Všeho bylo akorát tak do času, veškeré děje, i ty hrozné a negativní, veškeré naše
nedokonalosti, měly v kosmickém příběhu svoji roli a význam. Kdyby neexistovaly, věc by se
nezdařila a na naší planetě se současným lidstvem by se nenašla protilátka, psychický stimul,
proti vesmírnému viru, který nás zužoval miliardy let.






Poznámky k tomuto příspěvku
 čtenář Kiki - 30.5.2022 > DELTA 2> 

poslechni ji zrychleně, ona stejně všechno natahuje jako detektivku, dřív bys propásl konec světa než ona se vykecá
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 > čtenář> Kiki

No právě si říkám, jestli mám zapotřebí dál marnit čas jejíma matlaninama a zkrouceninama.
Zcela evidentně jsou to 2 hodiny nepochopenejch a zkroucenejch polopravd, proti kterejm ona má "radar" 🤣

Jediný co mě zajímá, jsou Járovy reakce a dotazy (jak jsou položeny )...

Ale stojí to vůbec za to 🤔?
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 >

Do diskuse zavítal i Pavel Surma ...
<reagovat 
 čtenář Kiki - 30.5.2022 > DELTA 2> 

aha ty koukáš na komenty pod videem
a někdo tam navrhl i Silvu Válkovou jako nového hosta
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 30.5.2022 > Tak jsem to tedy zkoukla, jsem docela zklamaná. Málo otázek na Andreu a zase to její papouškování. Ona nedokázala odpovědět, co pro ni znamená duchovní rozvoj, no jasně, protože žádný nemá. Její největši duchovní vývoj proběhl v roli starostky, omg. Říká, že každý guru je kravina, ale pak tam slintá při každém vysílání nad Auroranem. I mě docela štve to, jak lidi vnímají dobro a zlo. Mají představu, že dobro nesoudí, nehodnotí, že je to jen láska a nebojuje proti zlu. No pak se nedivim, že jsme tam kde jsme. Pokud touto naivitou prošly i jiné rasy na jiných planetách, tak se nedivim, že zlo mělo prostor na svůj nepřirozený rozmach. A Elon Musk, to mě nepřestane udivovat, že jsou lidé přesvědčení, že je to dobračisko. On sám kdysi upozorňoval na nebezpečí AI, ale prý ho nikdo neposlouchal a teď už je pozdě (viz přiložený link). No a poté přijde s projektem Neuralink. Lidé nechápou do důsledků napojení mozku na kvantový počítač, na AI. Tohle žít nechci, to ať si žijí technokratické bytosti beze mne.




https://www.facebook.com/jaroslav.marek.1/videos/427093298878517
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 >


Tak jsem se na to podívala, to je pořád stejná písnička, co má naučené. Alespoň se ale uvedla ve správném světle, že je překladatelka atd.
Je to ale zavádějící písnička, pořád dokolečka. Galaktická federace že je stará 300 000 let, podle mé Gf jsou to miliony let, že se v 50. letech GF infiltrovala do americké armády a dala jim technologii, to moje GF říká, že je lež a že rozhodně nikomu žádné technologie neposkytovali. Že se z toho udělala nějaká armáda, co válčila v podzemí a že z toho bylo "Solar warden", což byl projekt Deep State, moje GF se Solar warden nemá nic společného, maximálně dostali některé členy do obrazu a bezpečí.
Že se temňouši infiltrovali do naší společnosti teprve několik desetiletí dozadu, což je podle mé Gf taky jinak, temní to tu řídí už X tisíc let v pozicích infiltrací, poslední desetiletí jen graduje proces, při kterém nás při této události chtěli stáhnout do pekel.
Potom samozřejmě vykládá se samozřejmostí, jako kdyby to byla ověřená pravda všechno možné, těžko říct. Netroufla bych si toto masově cpát někde na PT lidem, u toho Grunwalda to aspoň není tak na očích.
Grunwald ji naštěstí utnul millískování a propagaci Elona Muska a zeptal se, jak je možné, že světelná dobrá strana zabíjí, což Křešovka odpověděla relativně dobře, jak bych to řekla i já - že je to jako se zahradou a zahradníkem.
Potom byla zajímavá ještě ta tematika sci-fi, kde Křešovka zastává názor, že je to příprava lidí, aby dobře chápali, já sdílím spíš i ten druhý postoj, co zmínil Grunwald, že sci-fi taky slouží k diskreditaci lidí, co jsou v teleptickém spojení, že to mají z filmů.
Mě sci-fi nikdy nebavilo a přesto jsem dostala spoustu informací, které jsou vlastně sci-fi rázu. A klasické sci-fi je NWO vidění budoucnosti.
Takže sci-fi nijak nemusím, na druhou stranu některým lidem to mohlo pomoci chápat určité principy a jevy.

Celkově je to výslednicí škodlivé, jako vždy, příliš technicistní, načtené, bez vnitřních vhledů, naštěstí je to trochu bokem.
Ono je stejně tak nějak zbytečné s Křešovkou bojovat, už zmátla a poškodila plno lidí, když od spirituálních apelů na čistotu a spojení se zemí jako s živou bytostí a očekávání čisté budoucnosti s čestným duchem vše převedla na sci-fi star-trek pohádky Dr. Sally s Elonem Muskem jako hrdinou.



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> "Galaktická federace že je stará 300 000 let, podle mé Gf jsou to miliony let, že se v 50. letech GF infiltrovala do americké armády a dala jim technologii, to moje GF říká, že je lež a že rozhodně nikomu žádné technologie neposkytovali. Že se z toho udělala nějaká armáda, co válčila v podzemí a že z toho bylo "Solar warden", což byl projekt Deep State, moje GF se Solar warden nemá nic společného, maximálně dostali některé členy do obrazu a bezpečí.
Že se temňouši infiltrovali do naší společnosti teprve několik desetiletí dozadu, což je podle mé Gf taky jinak, temní to tu řídí už X tisíc let v pozicích infiltrací, poslední desetiletí jen graduje proces, při kterém nás při této události chtěli stáhnout do pekel."

Naprosto přrsně. Ta mele takový nesmysly, že mě to skoro uráźí :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 > DELTA 2> 

Jo, celé to zfoukla na NWO slátaninu, hlavním cílem je zblbnout veřejné esoterické mínění, aby se odklonili od skutečné GF a začali vyznávat technokracii tajných vesmírných projektů, propašovat Elona Muska jako spásu, atd.
Je hlavně smutné, že to lidi nezaráží, že je někdo ochotný uvěřit v dobrotivost Elona Muska.

500.000 let je zhruba limit, jak dlouho působí GF přímo u této planety, kdy se jakási galaktická válka proti temnotě dostala do našeho galaktického sektoru.
Říkám, všechny tyto informace jsou sice hezké, ale dokud nemáme možnost se bavit s Galaktickou federací napřímo, nemá smysl se na tyto informace upínat.

Grunwald tam sdělil takové ty postoje lidí, jako když jsou tak perfektně technicky vybavení, ať zasáhnou, nebo táhnou do prdele atd.
Nevím, všichni si tu záležitost představují jako debilní technickou mlátičku, kde kosmický zákon a lidská úroveň spirituality nehraje žádnou roli.

Co já si zažila všelijakých bizarů, kdy jsem musela vědomím s nimi spolupracovat, abychom zničili všelijaké technické instalace ve sluneční soustavě, nebo na zemi, nebo aby se jim podařilo z člověka vyndat zlé okultní dimenzionální zámky.
Neustále se vylaďují nějaké časové osy, vše závisí na toku kosmického zákona.

To nikdo nechápe a nikdo to nehodlá akceptovat.
Zřejmě hodně lidí při této záležitosti zahynulo, nebo skončilo špatně, jsem jediná, kdo toto říká.



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Přesně jak říkáš ... lidi si to představují tak, že jakoby někam přijedeš, uděláš hrc prc, pošleš někam paprskek z kvantovýho děla a wuala, vše je hotovo.

Nic nemůže být dál od pravdy. Tyhle "děla" fungujou možná tak na konkrétní entity a popř. jejich zbraně/technologie. Ale ve hře jsou "věci" na uplně jinejch levlech.

Kolem Země a vůbec celá soustava je protkaná spoustou éterickejch a skalárních píčovin/"technologií", který vyřešt není jen tak.

Jenom když jsme se známou upravovali na úrovni éteru mřížku kolem země ... tvl to je uplně mimo chápání těhlech všeználků, co si myslej, že jako jen tak napohodu přiletí ňáká mateřská loď a celý to bim bam poladí. Člověk u toho používá ten "skafandr" svýho astrálního těla a "technologie" k němu navázaný. Vytvářeli jsme tam samočinný "inteligentní" mechanismy, který odváděli negaci pryč a propouštěli jen "čistý záměr". Byly to takový krychle, který jezdili po ty mřížce, kterou tu dokurvili ty Archontí a Alphadraco zkriplenci. Při dalšim zásahu jsme je ladili tak, aby se sami ladily a my do nich už nemuseli zasahovat.
Hlavně skoro každej zásah (cca čtvrt/půl roku) jsme museli vylepšovat i ty naše prostředky.

Je to práce na energetický úrovni a neni to kolikrát jednoduchý. Ale lidi v tom viděj Star Trek, že se vezme nějakej paprskomet, udělá se "bzzzz" a je to.

Pěkný lejno.

Ikdyž jsme jenom řešili reptoškou loď, kterou měli zespoda "nalepenou" na starej tanker Kotengen, tak to taky nebylo žádný "bam bam" "prásk prásk".


Ale lidi sou holt PROBUZENÝ no 🤣🤣

Nevědi NIC ... NIC!

Jdou po povrchu, přečetli si 5 odstavců o D€€P ST4T€, poslechli si pár videí o SSP a maj jasno.
Eště s tou arogancí ve který si to jedou 🤦‍♂️
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 > DELTA 2> 

Jo, přesně tak. Na celé akci se muselo vědomým psychickým přičiněním angažovat mnoho lidí a dělat jakési magické zásahy ve spolupráci s GF, protože mnoho těch technologií, které jsou dimenzionálního charakteru, jsou vázané na člověka.
Gf za nás v mnoha ohledech nic dělat nemůže. Člověk vytvářel informační cesty, řešení, způsoby, všechno toto naše snažení pak bylo Galaktickou federací a dalšími vyššími silami různě upravováno, podporováno, ale my, lidi, nebo mimozemšťani v lidských inkarnacích, jsme museli hodně práce udělat z vlastní vůle a odhodlání. Aby se věc hnula.
Jsou to takové zákonitosti, které neumíme ještě asi úplně vysvětlit, ani plně pochopit, je to zkrátka dimenzionální záležitost se specifickými okruhy problémů, ve kterých ještě pořád tápeme.
Vím, že když jsem na tom blbě a spadnu na omezenou lidskou úroveň očekávání a přístupů a přestanu být "dimenzionálně chápavá", tak není možné nic, GF má se mnou jen práci navíc a kdybych se chtěla v tom stavu držet dlouhodobě, museli bychom spolupráci ukončit.



<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 30.5.2022 > Asi si myslí, že GF se bude chovat jako Chuck Norris :D
Z druhé strany, si nemyslím, že kdo nedělá to co třeba ty, rovnou znamená neprobuzený. Každý má svoji roli a neni malých bojovníků i když každý může být na různém poli. Ani armáda bez kuchařů, léčitelů apod. neznamená nic. To zázemí i z jiných oblastí je třeba, tvoří to celek, který pak dělá armádu silnou. Třeba já tohle fakt neovládam, neumim to a nikdy nebudu. Ale i tak je za mnou vidět práce. Třeba umim "přinutit" lidi ve svém okolí přemýšlet nad věcmi jinak. Je to i tim, že ráda sbíram informace. Třeba muj šéf pár let zpátky slepě věřil všemu co se psalo nebo řikalo v TV. No a teď je to jinak, byly to někdy nervy, někdy i menší hádky, neustále debaty. Byl fakt zabejčenej. Poslouchala jsem, že jsem konspirátor atd. No a teď? Obrovský obrat v jeho myšlení. Donutila jsem ho svýma kecama nad věcmi přemýšlet. Ale stejně je to i jeho zásluha, já byla jen taková navigace, ale jestli se to cestou vydá, bylo jen na něm. Jako neni to uplně do hloubky, ale to je teď pro něj nepodstatné. To samé mý kolegové. :D Ale taky jsem je občas strašně srala :D
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 > Kikimora> 


Ale to já nechci nikoho shazovat. Naopak, každý jsme v tomto světě/vesmíru duležitý. V podstatě i ten Auroran a šmejdi jako takoví .... všechno je to součást tohoto experimentu duality jménem Země.

Já jsem se v žádnym případě nechtěl nad nikoho povyšovat .... vůbec ne!
Buď jsem se špatně vyjádřil, nebo to bylo pochopeno jinak, než bylo záměrem.

Já jsem se trošku rozčílil nad tím, že když se člověk snaží těm lidem, co zrovna rozlepujou oči ... nebo lidem všeobecně, ať už jsou v jakýkoli fázi svý cesty ... prostě když je člověk chce v dobrym nasměrovat .... říct:"hele brácho ... tudy ne, tohle neposlouchej, to je shit...", nebo je prostě jakkoli postrčit ze slepý uličky (když si je člověk opravdu jistej, že tudy cesta nevede) .... tak Tě ty lidi s výsměchem fáknou, jak se máš "probudit", jak něco "nechápeš", jak ještě nemáš "dostatečně otevřenou mysl", popřípadě si se nezbavila všech "starechjch programů" ....
Do toho blejou nesmysly typu "Solar Warden tu čistí podzemní základny temnejch" a podobný sračky .... tak se omlouvám, ale občas to nedám no.

Každý opravdu každý je důležitý a nikdo není víc, nikdo není míň .... ať to zvenčí vypadá jakkoli, kaźdý tu má svoji práci a ta je potřeba.
Když zajdeme ještě dál, tak i dark side má své "zásluhy". Ta tu pomáhala utvářet celej tenhle Projekt Země. Bez nich by neexistovala dualita a nebylo by tohoto programu "vzdělávání"/levelování duší.

Děláš skvělou práci ... každej "proplesklej" jedinec je velkej úspěch. Taky mám na pažbě páááár zářezů :)

A je to super pocit ne ... když někoho (hlavně po delší době) konečně probereš?

Pro mě je to jeden z nejlepších pocitů, který jsem tady zažil.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 30.5.2022 > Kikimora> 

Naprosto krásně napsáno - ano je to pravda, není malých bojovníků a protože je nás tu tolik, je třeba dělat i mravenčí práci a krok po kroku. Křešovka vlastně teď ukázala že taky není perfektní a dokonalá, že o tom co řekla / napsala Elen ví sice první poslední ale nemá vlastní názor. I tohle bude užitečné, protože lidi by si mohli uvědomit že za ní nemají lozit právě pro ten názor nebo duchovní radu protože o tom ví ona kulový. Jinými slovy se u ní každý člověk na chvilku zastaví, přebere si pár informací nebo se psychicky připraví na to že minulost ano byla hrozná a děly se tu fakt strašný zvěrstva a to bude důležité. Detaily jestli je GF stará / mladá organizace to stejně nebude mít na člověka asi vliv a za pár let se tu to ještě vyvrbí úplně jinak a budou třebas i dostupnější informace než od Křešovky, pružní lidé se snadno přeorientují na jiný zdroj. A jiné zdroje pomohou protože budou mít zkušenosti i pochopení.
Horší je však Auroran, kterej si lidi zavírá vyloženě "do krabice" a omezuje jim výhled. Křešovka si tohle dovolit nemůže protože vždy bude jednou nohou předstírat falešný postoj jak je velkodušná, milující bytost která nechce nikoho omezovat a žít v Jednotě... Proto je pošuk auroranova typu bohužel horší než Křešovka.



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 > Kikimora> 

A rozhodně jsem to nemyslel tak, že úroveň "probuzení" se nějak měří ... kor na základě ňákejch "zásluh".

Vůbec ne.

Hlavně ... mě to slovo pěkně sere 😇

To začla používat v Čechách, jak tomu říkáte, "ezo-scéna"

A pak přišli KřešovcoAurorancovci a jim podobní, kteří začli s tim stupňovánim, resp. hodnotit kdo je jak moc probuzenej.

Já jsem to za 21 .... vlastně tedy spíš 18 let nikdy neslyšel a už vůbec nikdy nepoužil ... to superslovíčko "probuzenej".

Do čech se to přejalo podle mě z USA, kde se to používalo předevšim v souvislosti s uvědomovánim si existence a nadvlády D€€P ST4T€, popř NWO.
Začlo se s tim slovem zacházet a plácat všude kolem předevšim v kontextu volebního podvodu v USA.

Vždy jsem přistupoval k lidem tak že buď mají info a ví, nebo neví. Každej věděl něco a lidi se doplňovali a obohacovali. Nikdy nepadalo slovo "probuzenej".

Tož tak :)
Body: 1
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 > Kikimora> 

Taky souhlasím, že každý má jiný úkol. Být v opozici v práci a být za toho konspirátora a dokázat změnit lidem úhel náhledu diskuzí, to je taky úžasná věc. Já zase nedokážu toto, nikdy jsem nikoho nepřesvědčovala, vždy jsem o věci mluvila jen s lidmi, kteří byli už nakouslí celou věcí, že měli trochu ponětí.
Každý je na něco jiného - to, co jsem řešila, jsem řešila v soukromí, bez jiných lidí, nebyla to žádná volnočasová zábava, byla jsem k tomu nucená v rámci boje o svět a taky v rámci sebeobrany. Taková svatá válka v nejryzejším slova smyslu.
Zato na přesvědčování lidí v realitě jsem se vykašlala :-)


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 30.5.2022 > DELTA 2> Já to ani tak nebrala, že jsi někoho shazoval nebo se povyšoval!!! :-) Jen jsem v tom kontextu cítila potřebu to napsat. Máme stejný pohled na věci ve více oblastech, co se tady probíraly. A já jsem ráda za lidi jako ty nebo Přilítli.., že nám dávají obraz i z jiné strany, který je pro nás skrytý.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 > čtenář> Kiki


Ale vždyť ano!

Chceme-li být uplně fér, tak Andrea i Auroran udělala velkej kus práce. Podivej se, kolik lidí má na kanále .... desítky tisíc a z nich, podle mě, se naprostá většina do této chvíle o tato témata nezajímala. Takže tu máme minimálně tisíce lidí, kteří se právě odovčují a začínají se rozhĺížet. Spousta z nich se odpíchne, přestane poslouchat sračky typu "gána", "embraha", "sepatas" a podobný píčoviny a posune se dál.

My se tu můžem vztekat nad touto retardací jak chceme, ale svůj význam to má a rozhodně ne malý.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 30.5.2022 > DELTA 2> Slovo "probuzený" mi taky vadí, nebo "vědomý", nebo jsem alergická na slovo "první linie", "demokratický volby" "jsem s vámi v lásce" atd. No jo, ale jak to nazvat :D Kdyby šlo mluvit telepaticky, tak to vylíčim i s barvami a pocity a hned bys věděl :D
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 30.5.2022 > čtenář> Já ti nevim, jestli je Auroran horší než Andrea. Společně tvoří tandem co do sebe prorostl. Možná bych řekla, že spíš ona. Ona mu ty lidi přivedla na zlatém podnose bez jakýkoliv pochybností. A to je pro mne možná horší. Někdy je to záhul, brát to jako životní cestu druhých. Ale i tak je nutné na tyhle fatální chyby upozorňovat....si myslim tedy :D Aspoň, tak to mam nastavené já.:)
<reagovat 
 čtenář Kiki - 30.5.2022 > DELTA 2> 

jo přesně - všechny cesty vedou do Říma :D

jen si bohužel vybrali tu horší cestu s nárazníkem, protože se tam dalo dojít i jinými směry. Jak jsem již psala v jednom příspěvku, tak i lidé kteří se jenom zajímají hlouběji třebas o léčitelství dříve či později narazí na vibrace a Teslu a pak na stopy vedoucí dál, to samé u lidí kteří třeba jenom odvádí duše nebo se šmrncnou o astrál. A v poslední době jak se mění vibrace země tak musím říci že ani obyčejní meditující nejsou ušetřeni :D - s pár lidmi jsme si hodili meditace na vcelku obyčejné věci a nechtěně jsme zabrouzdali přímo někam mezi bitvu u Marsu, došlo nám to až po návratu že to nebylo úplně normální a že si to více musíme hlídat kam se vrhnem. Jednomu se v obyčejných meditacích otevírají úplně jiné životy jako kdyby dělal rovnou regresi, kde po něm docela solidně šli, popisoval nám galaktický lodě, bitvy, šediváky, a tohle fakt nikdo nečekal. Šamani z pralesa taky běžně vědí co je na odvrácené straně měsíce.
Takže tohle všechno je informační jáma do které se spadne tak či onak, není vyhnutí :D - pakticky všechen duchovní rozvoj vede mimo naší oběžnou dráhu a dál za hranice viditelného. Je pak jen na každém člověku jak to uchopí a jestli se z toho zcvokne nebo si ucvrnkne či to ustojí.
A ono to fakt není pro každého tyhle srandy, podle mě ani nemá být nebo nebude v blízkých stoletích. Takže i ti, co si tu chtějí zažít svůj kolosální omyl a pak frnknout (zabalit to), no budem to muset respektovat, zřejmě pro to mají ty duše důvody.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.5.2022 > DELTA 2> 

Tak si říkám, když se člověk začne zabývat mimozemskými civilizacemi přes Aurorana, dostane tak špatné základy, že mu spíš nebude pomoci. Snad takových nepolíbených informacemi tolik není, rozhodně nezávidím nikomu, kdo mu bez jakékoliv předchozí průpravy bezvýhradně věří.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.5.2022 > Kikimora> 

:D

Na telepatii časem dojde, tak mi to pak vylíčíš i ve všech barvách duhy ;)
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 31.5.2022 > DELTA 2> Hele, postřehli jste někdo, co na sebe Andrea prozradila? Ona už stejný problém s guru zažila!! Že prý vždycky,. když nějakého potkala, tak si říkala, ať mě ma rád, ať vidí, že jsem výjimečná, a oni jí nesnášeli. A když tlumočila nějakého indiana, tak pak všichni ti lidi k ní začali chodít, že ji brali jako guru. Podle mne je to nejzásadnější informace, co o sobě řekla. To pak vysvětluje více její přístup. Čas 1h10min.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 31.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


No jak říkáš .... taky jim to nezávidím, ale je to jejich cesta. Každá duše si vybíra svou cestu vpodstatě dopředu a má pro to své důvody (jak říká i Kiki).

Holt můžeme se uvzteknout, ale s počínáním ostatních nehnem a ani nemůžeme/nesmíme, není-li to v souladu s cestou jejich duše.
Těm, kterým máme pomoct, těm pomůžeme a se zbytkem máme holt smůlu. Také jsou různé časové rámce, ve kterých je každý schopen dosáhnout konkrétních "úrovní". Můžete roky do někoho hučet a bude to k ničemu, akorát to třeba rozpoutá nepěkné věci. A pak, jednou ... řeknete to samé a ten člověk to najednou "pochopí"/přijme ... protože zrovna "přišel jeho čas"
Ty spirity si to moc dobře hlídaj ... kdy už je "ten správný čas" .... jako třeba v případě Kikimory a jejího šéfa.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 31.5.2022 > Kikimora> 

Aha!!! Tak to je vcelku zásadní info ... a vysvětluje víc, než hodiny jinejch plků. Si děláš ... srandu ne??

Já to vzdal ve 25. minutě.

Ale tohle je opravdu zásadní ... no ne?!

Zaprvý se "historie" opakuje .... tíhne k ňákýmu "guruovi" ... to zaprvý, zadruhý evidentně touží po tom, aby někdo docenil jí a její výjimečnost ... to konečně zažívá s Rouranem, ten jí leze do prdele, páč on jako "guru" začíná a ona dělá práci za něj ... nahání mu ovce a on si jen na pohodu sedí v autě a mele sračky :D

Takže co dodat? Asi nic ... "Případ" A.S.K. + Rouran vyřešen .... Dík za čas, mrknu na to.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 31.5.2022 > Kikimora> 

jo to jsem zaznamanala. Něco to říká o jejím Egu a potřebě být středem pozornosti a cítit se výjimečná. auroran jí řekl že byla tohleto a támhleto takže ten jí to dal no. A tím že si ho nepojmenovala "guru" ale jenom nějakým támtleto z té a té galaxie...poslem nebo jak se nazval, tak mu na to skočila.

Nedostatek pozornosti bývá z program z traumatu z dětství - když rodiče nejevili zájem nebo byli workoholici nebo nebyli vůbec přítomní. Člověk pak dělá doslova cokoliv aby se zavděčil, hraje si na hodného. Však auroran nebude asi o moc jinej - taky lační po pozornosti a sytí se z ní, je to vidět na tom jak se vytahovali kolik jim píše lidí, kdekdo by byl třeba náhle v háji z takové pozornosti - introverti by zalezli už po prvním vysílání a dělali že neexistují protože tihle lidé většinou ten nápor cítí.
smutné na tom je, že je to vidět na ní i na jejích gestech, kdyby sama uměla ocenit vlastní výjimečnost, nehledala by tohle ocenění u jiných.

A celkově vždyť jsem říkala že to vysílání bude zajímavé, :D u Jaroslava to probíhá prostě jinak ta vysílání. Šlo jenom o to prolomit tu její papouškovací bulibnu aby konečně začala říkat i věci které předtím nikdy neřekla. Však ono je to trochu divné že ona prakticky mluví jenom o své práci a fakt o ničem jiným ze svého soukromí. Nemyslím si že by to bylo z důvodu ochrany soukromí, ale protože se za něj trochu stydí - sice si hraje na otevřenou a přátelskou ale zároveň nechce aby lidi o ní cokoliv věděli, takže tam budou asi zajímavé věci. A evidentně na nich moc nevyrostla v tom poznání o čem to celé je, když se topí v týhle pasti.

Znala jsem dost podobnou persónu jako je ona - bohužel jsou si i fyzicky trochu podobné. Ta osoba měla v soukromém životě akorát nevyvážený guláš / bordel, v hlavě ještě větší a o manažerských záležitostech neexistuje dost atomový výraz aby tu katastrofu vůbec vystihl. A její sen? chce dělat lidem terapeutku a "pomáhat jim se životem"... jenže umí předávat jenom to, co sama umí. Ale hlavně že si žije svůj sen, že ničí lidi okolo je taky zkouška o trpělivosti a nezasahování všech co tohleto vidí a vědí. Její práce terapeutky je vlastně docela forma úniku od toho než by si sama vyrovnala vlastní život - je jednodušší říkat ostatním lidem co mají dělat, jak to mají dělat či nedělat a proč, než sama sobě. S Andreou to může být podobný, říká lidem v co věřit, nevěřit, doslova jim to leje metodou norimberských trychtýřů a pro ní to může být jenom forma úniku. Jarda se víceméně na tohle taky ptal, a všimla jsem si, že to hned zaplácla těma kecama o vesmírných programech ale nakonec úplně nakonec skoro nepostřehnutelně přiznala že ano, lidi se mohou zbláznit - jenže člověk který mezitím zapomněl, na co se Jarda ptal, tomu by nedošlo že vlastně přiznala něco sama o sobě. (otázka položena v čase 1 h 18 min)

Tipuji že Jarda s ní už vysílat nebude.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2022 > DELTA 2> 

Je fajn, když někdo přijme racionální argumenty, protože mu už nastal čas, já jsem toto opravdu nikdy nezkoušela, protože jsem se bála konfliktů - když vidím, co to dělá na webu, že to vyvolává útoky NWO a ticho, až teď jste se tedy chytli vy, tak jsem docela ráda, že jsem nezkoušela někoho přesvědčovat.
Stejně jsem ale o některých věcech přesvědčená, že to jsou racionální argumenty - kupř. myslím si, že možnost přenosu myšlenky z mozku do mozku už je FAKT. Pro většinovou společnost je to ale pořád mystérium, o kterém je možno polemizovat. To stejné s mimozemšťany a objekty UFO, UAP - to jsou problematiky, které mají být už dávno na ploše veřejné debaty a ne, že teprve opatrně chodíme kolem horké kaše.
To nahrává MK Ultra a podobným organizacím - mají k dispozici technický arsenál, který jim umožňuje dělat všechny ty jejich zrůdnosti, aniž by oběť museli jakkoliv fyzicky unášet - to jsem přesvědčená, se stalo mě. jenom nepočítali tito chytráci s tím, že když používají elektro-magnetické technologie ovlivňující informační a energetické pole člověka, že je možné si zavolat veškeré ty kosmické síly, které jim pomocí těch stejných zbraní vysmaží mozek. Při propojení s dimenzionálními vesmírnými technologiemi se jim v bunkru realizovaly moje fantazie, které byly většinou o jejich kruté smrti a konci v nekonečnu, věčnosti a bytí. Velice zvláštní válka, ale evidentně to zabralo.

Tak si myslím, že některé argumenty by už neměly čekat, až nastane čas pro spoustu natvrdlých, do materialismu a úpadku zabejčených lidí. Asi proto jsem je ani nepřesvědčovala, nemám v ně víru!


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2022 > Kikimora> 

Když si představuju Křešovku a guru, tak bych řekla, že jsou vzájemně elixír, jak se vyléčit :-)


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 31.5.2022 > No bylo to celé hodně o nervy to posluchat, protože Andrea byla nezadržitelná a pojala to jakou stejnou akcičku co má na PT. Škoda, že jí nedával otázky častěji. Já jí po tomhle vysílání vnímam jako jednodušší osobu. V 1:18 její odpověď na Jardu, byla totálně mimo mísu. Na dotaz, jak najít balanc a nepropadnout informačnímu toku a nezbláznit se z toho všeho, řekne já nevim, já čerpam z knih a začne mávat před kamerou knihou Tajné projekty UFO. V tu chvíli mi přišla jak retard z jinýho světa. Prostě jako kdyby ta otázka pro ní byla až příliš složitá, nebo jako kdyby byla naprogramovaná jako nějaký robot.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2022 > Kikimora> 

Ona není právě vůbec žádná esoterička, nebo vědma, jak o sobě vyprávěla, tak se začala vymezovat proti systému s tím, že překládala věci z USA, o Trumpovi atd. Takže velice snadno přistoupila na technicistní pojetí mimozemské otázky Eleny Danaan. Jenže kdo k tomu čuchnul doopravdy, tak většinou uznává, že spiritualita je v celé mimozemské otázce velice důležitá. Že planeta, hvězdy jsou živé bytosti, že rozhoduje kosmické vědomí atp. To jde mimo Křešovou, ta je v tomto skutečně docela jednoduchá, vlastně poslední, čemu asi rozuměla, bylo Q-Annon, jakýkoliv cit pro celou dimenzionální záležitost naprosto postrádá. Ale nechybí ji chuť to nadšeně šířit, to je na ní nebezpečné. Takže z Gf, co hájí planetu a povídá si s hvězdičkami, je GFS, co milískuje Elona Muska. To by se jeden po....
Ten blbej Auroran už jí snad zastavit musí.


<reagovat 
 čtenář Kiki - 31.5.2022 > Kikimora> 

tohle její poslední vysílání u Jardy má už 15 tisíc zhlédnutí, tak snad si toho hodně lidí všimne. Není to úplně Jardův rekord tam, má ještě u Heleny Heclové až 21 tisíc... a Ledvinka ještě víc.

Hej ty výrazy mě pobavily retard a naprogramovaná mě pobavily 🤣 jo přesně, taky nevím která verze z toho je pravděpodobná ale možná že oboje najednou - ono se to vzájemně nevylučuje... naprogramovaný retard - ale tak tohle jsme už odhadovali pár dní zpátky, nic nového. Jenom je to potvrzené.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 31.5.2022 > Kikimora> 

LOL, Andrea sama nechala pod videem komentář...

"Také děkuji Jardovi Grünwaldovi za krásný rozhovor a velice dobré otázky cílené na porozumění i pro posluchače, kteří dané téma slyší poprvé 👍 jednička s hvězdičkou moderátorovi 👍❤️"


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 31.5.2022 > čtenář> No tak jasně, že tam nechala koment. Chce si nahrabat další ovečky. Ale myslim si, že ti co poslouchají Jardu pravidelně, se zlákat nenechají. Taky jsem tam něčim přispěla 😉😅
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 31.5.2022 > čtenář> Helenu Heclovou můžu, ale Ledvinku nedávám. Pro mě je to další podvodníček. Viděla jsi jeho stránky? Jak vlastně funguje? Pod videem s Duškem a ještě jedním pánem, psala nějaká paní že dělal řidiče jenomu léčiteli. Napsala tam o něm toho docela dost a me to i zapadalo do toho, jak fungují jeho "služby" Igoru Chaunovi nabizela po telefonu jeho asistentka 15 minut mlčení s Ledvinkou🤣🤣 Tohle napsal do komentářů pod jedno video s Duškem.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 31.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> To jsi popsala úplně přesně!😉
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 31.5.2022 > Kikimora> 


Hezký příspěvek 🙂
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2022 > Kikimora> 

Mám toto hodně podobné. Heclovou považuju z upřímnou duši. Ona se snaží a nelže. Ledvinku jsem viděla jednou asi půl hodiny, než mě začal nudit. Celkově na mě působí jako někdo, kdo cosi objevil, ale nechápe závažnost situace. Dušek se nabízí po každém ezo-videu jako automatika, tak ho z principu vypínám a vlastně jeho moudra neznám. Jako komika ho respektuju, jako mystik je zaprodanec na první čuch. Igora Chauna vnímám jako pozitivní bytost, ač jsem od Gosha TV viděla asi jedno video a strašně mi připomíná toho moderátora Aleše Hámu.
Tož, táhnu z VSSČ, Vrchního sněmu slovanských čarodějů, kde je jasně ujednáno, že má-li být úroda, patří Lvov Polsku a Kyjev Rusku.
Jak to ladí s realitou, což? :-D


<reagovat 
 čtenář Kiki - 1.6.2022 > Kikimora> 

Jednou jsem si ze zvědavosti u Ledvinky objednala tu jeho online akci na které měl asi 120 lidí... vydělává pěkný prachy za to že jen sedí a čučí do obrazovky. Takhle si on vydělá statisíce za jedno vysílání a nikomu se neobtěžuje individuálně věnovat. Tvrdí že v jeho přítomnosti se budou lidem léčit, otevírat a odblokovávat věci...no blablabla... netvrdím že jsem byla v tu dobu mistr světa, ale tehdy mě to nikam neposunulo, nic jsem necítila (jenom tu hysterii těch fanoušků zase "zachraň mě"), a přitom možná z jeho úhlu pohledu primitivnější metody mě posunuly v tu samou dobu tedy o šílené skoky. Je to prostě podvodník, který tady předstírá něco jako Daršany že dává, ale je to blbost. Sice netvrdí že se to takhle jmenuje - ctitelé Matky Miry by ho ukamenovali, ale v podstatě se "vozí" na tomhle principu ta jeho "mlčení"... ovšem v Matce Miře a Bhakti Marga v sobě něco opravdu mají a umějí to předávat dál. Ledvinka ne. Matka Mira dělá Daršany osobně a vždy se zaměří na jednoho konkrétního člověka, ne že vybere prachy a pak čau. Prostě asi duchovní ego - má pocit že má přístup, ale neumí to předávat dál, takže je to asi jenom něco co si namlouvá, kdyby k tomu přístup měl, uměl by to předávat. Od té doby jeho vysílání taky neposlouchám, nic to člověku nedá kromě iluzí a falešné naděje.
<reagovat 
 čtenář Kiki - 1.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No Duška jsem jednou potkala osobně, zkoušela ho nabalit na ten svůj podvod ta velkopodvodnice. Přišel, pokecal s námi, hezky jsme si filozoficky pokecali a pak zdvořile odmítl protože to nejspíše prokoukl hned na místě. On se nezdá ale určitě viděl i toho reptíka který se tam k té podvodnici přibalil. Každopádně je vidět že podvodníci ho mámí na kdejaký výnosný kšefty a posílá je do kopru. Když něco dělá / nějakou akci, je to z jeho vlastního přesvědčení.

Taky nám řekl pár věcí které online prostě neřekne, je fakt že má tendenci si kolem sebe budovat jistou fasádu ale v té nevinné formě - nechce lidi zklamat, chce je inspirovat a zároveň ale odmítá aby se na něj lidi lepili podobně jako na Ledvinku a Křešovku s tím podtextem "spas nás". V soukromí si na sebe tyhle lidi nenechá nalepit, drží di odstup. Nechce jim ale brát iluze že on něco sám nezvládl když ví že někteří lidé dosahují úspěchů díky tomu že si řeknou "když to zvládl tenhle páprda, tak to dám taky". A to je prostě problém těch lidí že si daj tuhle motivaci nebo podmínku, ne jeho, takže ho chápu. On lidem nelže, jenom jim nebere iluze, protože chce inspirovat.

On je fakt dobrej na předávání nějakých názorů nebo praktik od indiánů, bude se to hodit aby lidi takto vychovávali své děti ne že ne, jeho kniha první dotek je vážně výborná v oblasti dětské výchovy, on se zaměřuje prostě na tohle. A jakoukoliv knihu od něj si klidně zase přečtu, není to tak že by neměl co předat dál, jeho diskuze jsou zajímavý. Jen se zaměřuje na tu lidskou stránku, lidskou psychiku a naše návyky. Je takovej dobrej přechodovej můstek od hmotňáků po zájem o jemnohmotné věci a jako jeden z mála déle působících se ještě nevysekal v tom že by ulítl, což je obdivuhodné když víte kolik let to dělá.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 1.6.2022 > čtenář> Mě vyloženě odpudil svojí řečí těla, neumí se dívat do očí, věčně zakloněnou hlavu nahoru a těká očima. Je to podvodníček, co moudrá slova okoukal od léčitele, kterýmu dělal šoféra. Přísaham, že mě fakt tvl vytáčí, když tyhlety hajzlíky slyšim řikat, že se lidé můžou vymanit ze systému, a říkají...koukněte na mě, že to jde, dělam práci co mě baví...no jo, ale dělají to tak, že lidi podvodně obírají o peníze. Přesně lidi tipu Ledvinka, který v povídaní říkal, že on rukama nikdy dělat nebude, že by musel být blázen. Prý skončil v práci a byl dlouho bez práce a přemýšlel, co bude dělat dál a pak začal dělat tohle...to jsou jeho slova. Tak to vypovídá za vše. Fakt nechápu, jak mu někdo může skočit na špek. Stačí pár duchovních keců a už ho ezo komunita bere za mudrce a mistra. Boha jeho, jsem se rozčílila u toho 😂
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 1.6.2022 >
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 1.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já mam Helenu Heclovou opravdu ráda. Velmi mi sedí a připomíná mi myšlením moji dceru. Ony koukají na svět uplně jinou optikou a mě to prostě vždycky obohatí.

Mě nevadí ani Igor Chaun, je svůj no, je vidět kdy má dobré dny a kdy špatné. Je na mě poznat, že upřímně miluje život a vše živé. U Igora Chauna jsem právě kdysi natrefila na Libora Smetanu a regrese a jsem za to moc ráda. Měl tam třeba i Sueneého a jiné zajímavé hosty. Ale poslouchat ho pravidelně nemůžu, on lítá kdesi a já zase jinde😅
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 1.6.2022 > čtenář> Mě Dušek taky nevadí, já z něho cítim, že to co říká navenek, tak to má i uvnitř. Někdy až moc přemýšlí a překombinovává, někdy klade příliš velký důraz na věci, které jsou přirozené a to může působit na lidi všelijak. Ohledně jeho pojetí výchovy, knihu jsem žádnou nečetla, jen mám informace z nějakých jeho debat a musím říct, že s nim nemohu v některých věcech souhlasit. Ale jeho pojetí 4 dohod je fakt legendární, to jsem viděla snad už 10x

Ale nějak se nepochopila tvuj příběh té podvodnice,přijdu si zmatená jak Andrea😂
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.6.2022 > čtenář> 

Já znám Duška jako komika - viděla jsem nějaké jeho představení a vážně jsem se nasmála. Jeho duchovní aktivity nijak nesleduju, je mi divné, jak ho youtube všude servíruje, ale třeba mu křivdím. Zase nemůžu říct ani á ani bé, odpuzuje mě trochu tou "image", vlasatý bosý muž, co nejí a chodí po uhlíkách, já mám z těchto lidí poněkud fobii :-) Ale určitě je to výrazná osobnost, jen si myslím, že jako komik je lepší. Z těchto lidových mudrců, co se upínají k cizokrajným kultům, mám dost osypky, nějak z nich cítím mnoho zla.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.6.2022 > Kikimora> 

Z těchto duchovních pořadů si pustím jen občas něco, co si budeme povídat, většinou jsou to naducané kecy o ničom, ono o čem taky pořád žvanit, v duchovní oblasti je všechno pořád dost stejné, maximálně se dějí nějaké změny ve frekvencích planety, případně odpadávají zlé vlivy vlivem mimozemských válek, či přibývají, podle toho, kdo vyhrává.

Ten Ledvinka na mě působil jako takový ducánek, taky nechápu, jak z něj někdo může být unešený.


<reagovat 
čtenář Kiki - 1.6.2022 >


Helenu mám taky ráda, umí číst mezi řádky, je střízlivá badatelka v textech, ale někdy je to na mě dlouhý to povídání, ona právě většinou dělá rozbory, spíše se těším pokud by upustila od účetnictví a co s ní bude dál, jestli pak taky něco sama povede. S Duškem je to podobný - spíše ho považuji za moderátora a filozofa než někoho "praktikujícího". On si žije podle něčeho sám a jenom si o tom povídá, taky když bych chtěla návod, radu nebo "recept" jak něco udělat tak to z něj nevydoluješ :D , on nemůže dělat léčitele protože by každému jenom řekl "ty sám se nejlépe umíš vyléčit". Řekla bych že on není úplně typický guru i když ho lidi za něj rádi považují. On sice klade důraz na věci, ale bohužel ony nejsou samozřejmé všem, já taky vždycky myslela že empatie je něco co musí mít každý, až nedávno mi došlo že jiní lidé nemusejí cítit stejnou bolest když ji vidí u někoho jiného. Je fajn když někdo uvede že jiné lidé to takhle nemají.

Příběh té podvodnice? Nestojí to za to vypisování :D prostě si hrál na léčitelku někdo, kdo jednou přečetl Lao-c´, viděl 4 dohody a matrix a už si myslí že může lidem vykládat karty, je velekněžkou, léčitelkou a světelnou bytostí. 😂 Andrea jí je opravdu strašně vizuálně podobná. Ta paní chtěla založit školu kde by se učily tajné nauky a chtěla tam mít vícero lektorů, proto oslovila i Duška, ale když se jí zeptal na rovinu kolik si za tu školu chce účtovat (30 tisíc), tak jí řekl že k tomuhle se nikdy nepropůjčí a šel.

Hele Dušek a uhlíky a půsty...no ono je to trochu jinak ale nebudu to rozšiřovat, 😂 jak říkám, on nechce brát lidem naději a inspiraci, sám si rád věci zkouší ale uvědomuje si že jeho tělo má limity. Nikdy nelže, takže si dobře poslechněte jeho formulace - říká že něco zkouší nebo zkoušel, ale ne vždy přeci vysloveně potvrdí že to zvládl až do úplného dokonaní. Kromě toho že vážně chodí bos ho akorát předchází spíše jeho pověst - lidé si rádi udělají závěr z jemného náznaku. A klidně mu to nechte, nedělá nic špatného, herectvím to na uživení není, neprodává krystalovou vodu jako jiní géniové nebo neprodává svou hodinu mlčení před kamerou, na to jsou tu jiní experti. 🤣 Takže jediné co on jakoby má, je to co se mu rozjelo od těch 4 dohod v divadle Kampa. On vlastně duchovní aktivity sám nemá kromě soukromého meditování, neposkytuje služby. Bylo by lepší ho brát jako konzultanta než "praktikujícího".

A když už je řeč o expertech před kamerou, nechci být kdovíjak zlá, ale nedá se odolat zase rýpnutí - Ava se nám už chystá "překmitnout do 5D" 😂
co jen si bez ní počneme? Kdo bude vysílat na youtube? ona nám asi zmizí... Vibrace sice sílej, taky cítím najednou více energie konečně, ale sakra, říct nahlas že se chystá "překmitnout" je opravdu veeelmi odvážné, nebo dost neuvážené 😅. Myslím že znám lidi s daleko vyšší frekvencí v těle a ti se rozhodně nechystaj zmizet ze scény... takže LOL


https://www.facebook.com/avachrtkovazpevackamoderatorka/




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 2.6.2022 > čtenář> Ava a jejích 1000 profilů ma FB😅🙈 Když vidim co všechno je, zpěvačka, moderátorka apod. Tak si hned vzpomenu na GOT a Daenerys Matka draků, rozbijecka okovů atd😅. Než vyjmenovali všechno co je, tak byla půl hodina pryč😅 Určitě se na to podívám, to je to 20 minutové video s rozmazanou rtěnkou?🤣 Asi budu zase ošklivá, ale... jeji písně a zpěv, jakobych slyšela Aurího.🙈


Mě Dušek fakt nevadí, a jako guru ho neberu, ani on sebe tak nevnímá ani se tak neprezentuje (z mého pohledu). Jak si psala, že je spíš fylozof, tak to s tebou úplně souhlasim.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.6.2022 > čtenář> 


Mě Dušek vždycky přišel, že se s tím duchovnem snaží být zajímavý - ale říkám, třeba mu křivdím, nemůžu říct, že ho vnimám nějak nesympaticky, jenom mi jednu dobu připadalo, že je všude a neprávem, jenže to dělal asi youtube, když po každém videu, co jsem shlédla, vyskočilo Duše K. Asi jsem fakt hnusná, ale vždycky jsem ho vypnula a nedala mu šanci. Chudák Dušek :-)

To je úchvatené video, od Avy - ona si myslí, že přestane všechny ty dementy vidět. Že převibrujeme a budeme mít od sebe navzájem pokoj. Zlatý oči.
Že jako lektor marketingového kurzu (o trhačství a žiďáctví) nepochopil její kvantovou krystalovou pyramidu ... ty jo, já jsem v šoku, nevím co říct. Tohle se jí stalo? No to snad ne, v jakém světě to proboha žijeme?
:-)


Ta baba musela být pěkný éro, podobná Křešovce, jen jestli nejsou holky ještě příbuzné, přes nějaké rodové větve. Duchovní škola za 30 000, hezky. Stejně tak školy šamanismu atp., bože to jsou takové nesmysly. V dnešní době tento obor nemá ani funkční teorii, natož praxi. To se člověku prostě stává. Dokud nám budou vládnout jezuiti, chazarský židi a nacisti a podobná hrůzná verbež, nebude to jiné.



<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 18.7.2022 >

.. .


Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter