Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CENZORE!
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.6.2022 > správně, taky to monitoruju co tu maže fašoun👎
<reagovat 
Palach (Občasný) - 12.6.2022 > Brífing mluvčí ministerstva zahraničí Marie Zakharové, Moskva, 8. června 2022
— Aktualizace Ukrajiny [celý text podsekce]:
Speciální vojenská operace na demilitarizaci a denacifikaci Ukrajiny, stejně jako osvobození Donbassu a odstranění hrozby pro Rusko z ukrajinského území pokračuje. Mír se vrací do dalších měst a vesnic, které byly osvobozeny od ukrajinských neonacistů a zahraničních žoldáků.
Operace každý den pomáhá odhalit nové důkazy o válečných zločinech spáchaných ukrajinskými ozbrojenými skupinami. Během několika posledních dní si ostřelování ukrajinskými ozbrojenými silami vyústilo v více než tucet mrtvých a několik desítek lidí zranilo v Donbassu. V Doněcku byla poškozena školka a školní budova, stejně jako sportovní škola, školka a kostel v Gorlovce. Makeyevka a Yasinovataya také utrpěli dělostřeleckou palbou. Ukrajinské ozbrojené síly zapálily dřevěný kostel Všech svatých a ostřelovaly okolní pozemky, aby zabránily mnichům uhasit požár.
Ukrajinští nacionalisté pokračují v nastavení svých palebných pozic v obytných bud Tohle je jejich styl. Stejný osud sestoupili do vzdělávacích ústavů, hudebních škol a škol v mnoha komunitách, aby používali civilisty jako lidské štíty. Investigativní agentury jak z Ruska, tak z republik Donbass hlásí všechny tyto válečné zločiny a nahrávají je. Budou vyšetřováni, aby pachatelé hnali k zodpovědnosti.
Kyjevský režim pokračuje v náboru zahraničních žoldáků, zatímco ukrajinské ozbrojené síly ztrácejí bojovníky. Podle ruského ministerstva obrany naverbovali více než 6 500 „vojáků jmění“ ze Spojených států, Velké Británie, Izraele, Polska, Kanady a České republiky. Mezi těmito rekruty jsou dokonce brazilští a jihokorejští státní příslušníci. Začátkem června došlo k dvojnásobnému poklesu počtu zahraničních žoldáků. Někteří z nich byli zabiti, zatímco jiní změnili názor a vrátili se domů, nebo byli zajati.
Stále stále pokračují snahy o nábor žoldáků a „dobrovolníků“, většinou se zaměřují na afghánské uprchlíky, což je také docela výpovědné, a to, co zbylo z bojovníků ISIS v Tito lidé pravděpodobně našli novou a úrodnou půdu pro svou nenávistnou ideologii; tentokrát je to Ukrajina, kde se všechny radikální živly ze západních zemí sbližují, aby znemožnily Soukromí vojenští dodavatelé ze Spojených států a Velké Británie pomáhali vybrat tyto bojovníky a poslat je na Ukrajinu. Nehovořilo se však o tom, že by je jakýmkoliv způsobem sankcionovali, uvalili omezení nebo vyjádření pochybností o tom, co dělají, nebo prohlášeních, že jejich činnost je v rozporu s mezinárodním právem. OBSE, Rada Evropy a evropské parlamentní shromáždění všeho druhu o této problematice mlčely. NATO také mlčelo, a vlastně z toho má radost. Proč se trápit, když jde vše podle plánu. Věří, že válka na Ukrajině musí pokračovat. Pokud jde o zločiny proti lidskosti nebo humanitární právo, západ nemá co do úst. Ale tohle není celý příběh. Nenechte se mýlit, tyto činy budou zkoumány objektivem mezinárodního práva. Západ má dvojí program: pomoci Vladimíru Zelenskému a zároveň se zbavit vlastních extremistů a radikálů. Jaká chybná logika. Tito bojovníci se vrátí domů s rozsáhlými bojovými zkušenostmi. To povede k ještě větší radikalizaci v západních zemích. Už tam byli, ale zdá se, že se nepoučili a chtějí dvakrát vkročit do stejné řeky, jak se říká. Jaká zvláštní věc, ale zdá se, že se jim to líbí.
Zajímavé je, že Západ se řídí stejnou logikou s dodávkami zbraní. Věří, že je to jednosměrná jízdenka. Právě naopak. Zbavují se zastaralých zbraní tím, že je posílají na Ukrajinu nebo do třetích zemí a nutí ty, aby odevzdali zbraně, které jsou ještě starší kyjevskému režimu.
Zdá se, že při tom zapomínají, že dodávky zbraní na Ukrajinu vytvářejí černý trh s těmito zbraněmi, a to i v západní Evropě. Vlády v dárcovských zemích se zatím vyhýbaly prolomení mlčení na toto téma, zatímco nezávislí odborníci a specializované agentury jako Interpol už začali bit na poplach. Chápou, k čemu to povede. Podle zpráv médií již nadnárodní zločinecké skupiny vypracovaly plány na přepravu těchto zbraní z Ukrajiny, včetně těžkého dělostřelectva. Některé z těchto zbraní si již našly cestu do Bosny, Albánie a Kosova. Připomínám, že Západ, Spojené státy a NATO obecně ukazují, jak jim skutečně záleží na budoucnosti Balkánu. Umíme si představit, jakou budoucnost bude mít Balkán pod patronátem NATO se všemi těmito „vylepšeními zbraní“ z černého trhu. Ti, kteří dnes dodávají tyto zbraně Kyjevu, ohrožují bezpečnost svých vlastních lidí, protože tyto zbraně končí v rukou zločinců a teroristů. Nejde ani o právní odpovědnost, ale o to, že se to zapíše do dějin jako odpovědnost zemí zaměřených na NATO. Z toho se nedá utéct. Tyto důkazy se objeví při vyšetřování vražd, loupeží a útoků.
Kyjevské úřady a jejich západní sponzoři mezitím pokračují ve vymýšlení a šíření falešných zpráv o speciální vojenské operaci, jako jsou údajné plány ruských sil zaměřit se na ukrajinská chemická zařízení. Tyto titulky se objevily už před třemi měsíci. Existují však důkazy o opaku. Ruská armáda téměř pravidelně odhaluje vymyšlené zprávy.
Pojďme se podívat na skutečné plány. Ukrajinští nacionalisté připravují provokaci: těží barely s toxickými látkami v továrně Azotu v Severodonecku v Luganské lidové republice a pravděpodobně drží přes tisíc pracovníků továrny a místních obyvatel v pla nt katakomby. Výbuch skladovacích tanků s více než 100 000 tunami saltpetru a kyseliny dusičné podle Kyjeva zpomalí postup ruských a Donbassových sil. Stejně jako to vždy dělá, Kyjev plánuje vinit z katastrofy a ztráty na životech Rusko. Je tragické, že kyjevský režim obětuje životy ukrajinských civilistů, aby zinscenoval tyto falešné útoky. Viděli jsme, co udělali v Bucha a Kramatorsku. Čekáme na faktickou „zprávu“ od „kolektivního Západu“, který tyto zločiny přímo i nepřímo podněcuje a který je proto spolupachatelem zločinů spáchaných kyjevským režimem.
Máme vážné obavy z prohlášení ukrajinského ministra spravedlnosti Denise Malyusky o vytvoření speciálního tábora pro ruské válečné zajatce, kteří „nepravděpodobně“ budou vyměněni za ukrajinské zajatce.
Nechápu, jak široce různé myšlenky mohou koexistovat v mozcích některých lidí. Na jedné straně tvrdí, že na Ukrajině neexistuje žádná neonacistická nebo lidi nenávidící ideologie. Na druhé straně uvažují o specializovaných táborech pro zajatce, které neplánují vyměnit. Už jste to někdy viděli? Máme, a přesně o tomhle se roky bavíme. Kyjevský režim a ti, kteří za ním stojí, získávají své nápady ze světových dějin, z první třetiny 20. století: Evropa, nacismus a fašismus. To je nové slovo v rozdělení a segregaci lidí.
Už jsme viděli mnoho věcí, které se na Ukrajině děly. A teď plánují rozdělit zajatce na "dobré" a "špatné," na ty, kteří jsou vhodní k výměně a ty, kteří nejsou. Co je tohle? Kde jsou ochránci lidských práv a ti, kteří sledují dodržování takových prohlášení s humanitárním právem? Pořád se žvýkají nad Buchou?
Kyjevské úřady tvrdí, že podmínky zadržení splňují mezinárodní standardy, ale nemáme o tom žádný důkaz. Mezinárodní výbor Červeného kříže nereagoval na naši žádost, aby nám pomohl navštívit ruské zajatce na Ukrajině, zatímco zástupci ICRC a poslanci Verkhovny Rady mohli navštívit ukrajinské zajatce na předsoudním procesu Jelenovka středisko v Doněcké lidové republice. Rádi bychom doufali v reciprocitu a konstruktivní spolupráci s ICRC.
Válečné zločiny a zvěrstva páchaná ukrajinskými radikálními nacionalisty, nespoutaná militarizace kyjevského režimu a další fakta, která jsme odhalili během speciální vojenské operace, dokazují, že ochrana Doněckého a Le's republiky a demilitarizace a denacifikace Ukrajiny jsou nezbytnými cíli a úkoly.
Věci, které kyjevský režim a mezinárodní společenství před dvěma měsíci popřeli, se ukázaly jako skutečné, což každý vidí. Patří mezi ně dělení lidí, segregace, zneužívání, znesvěcení a mučení páchané pod nacionalistickými transparenty těmi, jejichž ruce nejsou pouze pokryté krví, ale také nacistickými tetováním,
Cílů formulovaných ruským vedením bude dosaženo, jak jsme při mnoha příležitostech upozorňovali. To nakonec pomůže nastolit trvalý a spravedlivý mír a stabilitu v regionu i v Evropě jako celku.
Domnívám se, že evropské země, které se postavily na špatnou stranu dějin, z řady důvodů, postupně zjišťují, ačkoli se to neděje všude, co pomohly na svém kontinentu dosáhnout.

https://mid.ru/en/foreign_policy/news/1816777/
#Russia #Ukraine #NATO #USproxyWars #AmericanEmpire
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 12.6.2022 > krásnej příspěvek, poučnej, ale otázka je, jestli je cenzor poučitelnej, pochybuju, tyhle lidi poučí je TREST!
bodovat to nebudu, ale D dám, protože by to měli číst všichni!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2022 > je šokující co je tu mazáno a naopak, co si tu lidi vůči autorům dovolí bez povšimnutí redaktora nebo kdo tu má hájit tvůrce! Tohle by se jinde stát nemohlo! Já v tom vidím záměr, připadá mi jako by Totemu velel Válek s Rakušanem☠️
<reagovat 
Čtenář - 13.6.2022 > Há!!!! Takže tá tunajšia stvora je nielen proti kresťanom a Židom, ale aj proti Ukrajincom!!!!!!!!! A či potom vie, že jeden tunajší klient si o nej vedie archív jej zločinov a prehreškov, a že už to možno čoskoro bude aj na niekoľko rokov do teplákov???????!!!!!!!???? ???!!!!!!!!?????????????????
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6.2022 >

Totem je černoprdelnická proglobalistická NWO stránka. Jak jsem vypozorovala, Zeanddrich to valí s KDU_ČSL a Martin "z názorové podstaty" je na této straně.
Takže jakkoliv se ti z toho pozastavuje rozum, tato "kultivovaná kulturní" societa dokáže dělat to, co dělá, tzn. chazarský žid na kokainu Bohuňa mohl a doposud, když se mu chce, řádit může a když se maže, tak všechno, co neladí s kulturní kultivovanou proNWO societou.
A to máš politický názor a u toho básničku, přesto jsi "dezinformátor". A s nablble uvědomělým úsměvem cenzora letíš.




<reagovat 
 Čtenář - 13.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Há!!!! Takže tá tunajšia stvora je nielen proti kresťanom a Židom, ale aj proti Ukrajincom!!!!!!!!! A či potom vie, že jeden tunajší klient si o nej vedie archív jej zločinov a prehreškov, a že už to možno čoskoro bude aj na niekoľko rokov do teplákov???????!!!!!!!???? ???!!!!!!!!?????????????????
<reagovat 
 Čtenář - 13.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Há!!!! Takže tá tunajšia stvora je nielen proti kresťanom a Židom, ale aj proti Ukrajincom!!!!!!!!! A či potom vie, že jeden tunajší klient si o nej vedie archív jej zločinov a prehreškov, a že už to možno čoskoro bude aj na niekoľko rokov do teplákov???????!!!!!!!???? ???!!!!!!!!?????????????????
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6.2022 > čtenář> 

Mně baví, když feťák na perníku ze Slovenska z Liptovského vtáka, bývalý diakon jejich vyšahané církve, dostane záchvat.

Proti křesťanům, židům a Ukrajincům?
Mně se ta válka a její podpora ze západu nikdy nelíbila, já mám Ukrajince ráda. Buď jsou Poláci, nebo Rusové, nebo tatři. To NWO, chazarská židovská mafie jsou sráči, vtáku, proto teče krev Rusů a Ukrajinců.
To stejné, jako s Blízkým východem.

Úplně se obávám, jak si na mě zápisníček pošušňá.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6.2022 > čtenář> 

Bych řekla, že když mě NWO nesejmulo dosud, už se vám to vtáku nepodaří. Chuj s chazarskou židovskou mafií.


<reagovat 
Palach (Občasný) - 13.6.2022 > Chuji, Zelenáč je žid a nemá ani UA občanství!

NEINFORMOVANOST NEOMLOUVÁ, blbe!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6.2022 > Palach> 

Slovák, Bohuňa jsou feťáci. Už toho mám taky docela plný zuby, že se tu po nás na tomto serveru neustále vozí nějaká satanistická cháska. Církevní úchylové, politologové, židovský feťáci.
Jednou nadejde čas, kdy přistane GF a na tomto světě bude dokonale zakázaný satanismus.
Pak poteče jejich krev a ne že my budeme někde trčet v base, protože tady veličenstvu NWO se nelíbí diverzita názorů a zdravý vývoj.


<reagovat 
Čtenář - 14.6.2022 > zas ta hovada. fuj totem, fuj!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter