Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)

Záležitost s mimozemskými rasami v současné době prochází poměrně velkým informačním
šumem. Veřejnost, která bere tuto záležitost vážně, dejme tomu ta ufologická a esoterická,
se v mnoha ohledech na našem ČS jazykově sdíleném prostoru štěpí na mnohé postoje,
vznikají nejrůznější verze reality a vysvětlení, co se děje.

Existuje typicky „ezoterický postoj“, kterým je představitelka známých Příznaků Tranformace,
Ava Brožová, která vyjadřuje zhruba tento názor, není to doslovná citace:
„Neposlouchejme proudy alternativy, které produkují negativní, hrůzu nahánějící informace.
Ono to třeba je pravda, ale já s tím nemůžu nic dělat.“
Je to taktika pštrosa s hlavou v písku, zkrátka zavřít oči a nezajímat se o děsuplné reality globálního
řízení, o kterých informuje třeba známý V.K., vládou tolik nenáviděný a pronásledovaný
šéfredaktor alternativního aeronetu. Na jednu stranu je postoj Avy Brožové v něčem pravdivý,
ale když se vezme snaha těchto surovějších alternativních proudů šířit informace,
vypadá to z její strany jako sabotáž proti rozumu.
To je opravdu na každém, myslím si, že nechat se poněkud i strašit o potenciální ne příliš usměvavé
budoucnosti není úplně od věci. Jisté je, že tzv. „mainstream“ jisté reality cíleně opomíjí a drží
davy ve lži a mentálním otroctví.

„Hrůzič“ V.K., kterého poslouchám a před jehož sděleními se snažím nezavírat oči, měl ve svém
minulém pořadu na Svobodném Vysílači, nadále blokovaným poskytovateli internetu, zajímavou
poznámku:

https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/panvk-239:9

čas 1:27:40 – začátek dotazu posluchače a odpověď

„… Ale co se týče toho, že ve chvíli, kdy bude ukotven NWO (Nový světový řád), komise (pozn. -
300 nejmocnějších rodin) si zvolí svého prezidenta, nebo císaře, nebo generálního manažera, to je
jedno, jak ho nazvou, toho šéfa planety – takhle doslova – tak oni si dosadí nějakého kádra, který je
bude reprezentovat nějakým způsobem. Ale já si myslím, že ve chvíli, kdy by ho udělali oficiálně
prezidentem, nějakou hlavou světové globalizace, tak by se tím setřel ten hlavní status, který oni by
měli, aby nebyli příliš vidět. To znamená – já si myslím, že ten šéf, boss, šéf planety, jak si to
můžete přeložit, že nebude veřejně známý. Nebude mít veřejnou známost, bude to někdo, kdo bude
zvolený, v „komitétu“ a bude mít reprezentativní úlohu v rámci exopolitiky, v rámci syndikátu.
Bude mít reprezentaci planety. Z pozice majitelů, nově ukotvených majitelů tohoto planetárního
nosiče. Už ne správci, ale plnohodnotní právoplatní majitelé.“

„Bude mít reprezentativní úlohu v rámci exopolitiky“

Co je exopolitika podle wikipedie:
„Exopolitika je obor zabývající se zkoumáním klíčových jedinců, politických příslušníků, státních,
vojenských i soukromých institucí, které se zabývají fenoménem UFO v souvislosti
s mimozemskou hypotézou. Vychází z předpokladu, že Země byla v minulosti a je i v současnosti
neustále navštěvována různými rasami mimozemšťanů nebo mezihvězdnými sondami. „


V.K. tedy mluví o realitě, které si je vědom, o tom, že na naší planetě zasahují mimozemské
civilizace a že hrají roli ve vývoji našeho světa a že to není „blbost“. Mluví o případné globální
vládě, která by se tedy stala „ Už ne správci, ale plnohodnotnými právoplatnými majiteli planety“.
Znamenalo by to tedy nastolení zločinecké mimozemskými mocnostmi respektované vlády,
negativní budoucnost.
Proto tak nějak doufám, že ani V.K. do okultně – mimozemské vlády nad naším světem nevidí
naplno a že „majiteli planety“ se ve skutečnosti stává Galaktická federace, protože vyhrála
dimenzionální mimozemskou válku o tuto planetu a populaci, kterou chce osvobodit od područí
„původních majitelů“, správců.

V současnosti by se tedy dělo to, podle pozitivního, optimističtějšího vidění, že tajemnou
mocenskou pozici mimozemských inteligencí na pozadí dějů přebírá Galaktická federace.
Znamená to potom obrovskou změnu ve strukturách planetární moci, kdy se původní struktura musí
pomocí rafinovaných manipulací dovést k sebezničení. Tuto práci potom musí odvést Galaktická
federace, protože člověk, vzhledem ke své mentální kondici, není schopen mimozemšťany rychle
pochopit a dostatečně chápat motivy jejich jednání.
Zároveň stará globalistická struktura nasazuje všechny možné prostředky a plány v sebeobraně,
boji o život, tlakuje svoje požadavky a snaží se zavést NWO.

Potom nás čeká obrovská finanční krize a snaha globalistů dostat populaci pod plnou digitální
kontrolu, „total control“, „velký reset“
Což je zřejmě krok, který by se jim podařil bez větších problémů, pokud na tezích o pozitivních
rasách, které nás chtějí zachránit, není ani ždibec pravdy.

Já sama to vnímám tak, že v minulých letech proběhla dimenzionální válka, kterou vyhrála
Galaktická federace. Byl sveden boj „o pána planety a lidstva“, kde zvítězila Galaktická federace.
GF tedy bojovala o mocenský vliv na naši planetu, kdy sama planeta, jak jsem poznala,
tyto mimozemšťany z GF vítá a je za jejich přítomnost a zasahování do dějů ráda.
Planetární vědomí bere Galaktickou federaci jako přínos. To znamená, že kdyby se stali
„jejími majiteli“, nevadilo by jí to. Stala by se planetou spadající do sféry vlivu a území
Galaktické federace, které vnímá jako pro ni přínosné. Kdyby se stali „planetárními majiteli“ elity
NWO, vadilo by jí to. Možná, že bezprostředním majitelem, nebo nadřízeným naší planety může
být ve skutečnosti Slunce.
Další záležitostí je otázka „pánů lidstva“. Pokud je vše tak, jak to chápu, musí GF plně zastat
a ovládnout původní nefilimské a drakoniánské struktury řízení našich civilizací
a naši civilizaci naučit, jak si vládnout sami.

To vše je jistě běh na dlouhou trať. Ve skutečnosti za lidstvo vždy někdo vládnul.
Byly to satanistické struktury napojené na negativní, nepřátelské, zotročující mimozemské rasy.
Proto je nastolena tvrdá konkurence, hierarchie s pány a otroky, válečné štváčství, kult utrpení
a oběti, místo spolupráce, svobody, míru a lásky.
I kdyby během okamžiku byla nahrazena iluminátská vláda Galaktickou federací, úroveň a stav
lidstva jakkoliv nezaručuje hladký a bezproblémový průběh bezprostřední budoucnosti.
Je znatelné, že se skutečně mění mocenská struktura světa, že končí „Pax Americana“, jak říká V.K.
a před námi stojí velká krize a po ní jakési finální vyřešení celé této expolitické záležitosti
posledních let.
Pokud je GF realita, nakonec se pokusy nastolit NWO zboří, změní se mocenské struktury ve světě
a nakonec budeme civilizačně kontaktováni Galaktickou federací. Jestli se to vše stihne tento rok,
těžko říci, nakonec, vše je možné.
Pokud je GF špatně pochopená záležitost, řítíme se jaksi do nepěkné budoucnosti s mentálně
zotročeným lidstvem, jako stádem dobytka na zotročené planetě.

Doufám stále, že moje prožitky nejsou jen jakousi špatně pochopenou realitou a že fenomén
Galaktická federace je realita.

Jen pro pořádek dodávám, že se neztotožňuji s Galaktickou federací Světů, kterou na našem
ezo-exo prostoru šíří A.S. Křešová s Auroranem a ani nespoléhám na projekty Gesara, Nesara.
Mám vlastní prožitek a vidění.

Píšu tento postoj, protože poslední dobou cítím také potřebu se poněkud stáhnout a informace už
nevalit tempem, jako dřív.
Je to proto, že i GF chce, abych už tolik nepsala, dále kvůli tomu, že mi opadly iluze o schopnosti
lidí, i na alternativní scéně, chytnout exopolitiku za správný konec a také nakonec proto, že vím
moc dobře, že do věci plně nevidím.
Samotná Galaktická federace mi přiznává, že já nevím doopravdy strategické informace, že mi
zkrátka neříkají všechno a tuším, že do skutečných mocenských her nevidím.
Necítím se dostatečně jistá, abych nadále valila nějaká poselství a vidění, neboť je znát, že začíná
„přituhovat“ a jde se do jakéhosi finále, zúčtování. Proto nechci vytvářet přehnaně optimistické
vidění, zároveň ale chci vyjádřit možnost té reality, že změna globálních mocenských struktur
může být o přebírání moci Galaktickou federací a vše tedy nakonec vůbec nemusí vygradovat zlou
verzí globalistů.
Nevěřím ovšem v idylku a naprosto snadný průběh i v případě pozitivní verze s Galaktickou
federací, protože davy lidí jsou velice špatně naformátovány a naprogramovány.
A také nechci otupovat případné oprávněné obavy o to, jak věci jsou.

Proto sama dost dobře nevím, co bude a nebude a proto budu psát asi o něco méně, než dřív, protože
to beru tak, že se svým úkolem jsem „na konci“, že jsem udělala, co jsem mohla. Neznamená to,
že chci páchat sebevraždu, ani nic podobného, spíš to vidím tak, že se sama stávám již více
pozorovatelem věcí, že s mocnářskými strukturami už nehnu, že to musí GF případně sama a já jim
věřím, již více odpočívám a vracím se od mocnářských bojů více k „duchovnu“, tomu hezkému.








Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7.2022 > čtenář> 

Reakcí na záhadný anonym tentokrát vychází, že reaguju na ...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

... mě už to nebaví, na Zeanddrich E., hybridní hrozbu proti východu, nepřátele mimozemšťanů.
Něčeho, co v realitě vypadá tak, jako na té strašné fotce a to je fešák, protože v astrální realitě se to nadýmá, hnusně to funí, má to strašně moc očí a strašně moc beďarů.
Zeanddrich E.

Poskytuje to nám, lidem, zvláštní a skutečně, až na dřeň jdoucí efekt, naservírovaný na zlatém tácu:
Co s tím uděláte sráči?

Já třeba nepůjdu Zeanddricha zabít, protože když už vražda černého mága od NWO, tak tak, aby člověk nešel sedět do lochu, že jo.
Chytře a galakticky, podle smyčky kosmo zákona, jak ten nejzáludnější Drakonián za rohem rohu.
Neboť znám rejstřík možností.

Ale... co se stane, kdyžtak takto celospolečensky, když bude dav konfrontován s mnoha slušnými lidmi, Zeanddrichy a normálka jako nemají praxi v magii? Nebo si to aspoň spolehlivě nemyslí?

Nebudou to chtít řešit ryze chaoticky a hmotnými prostředky?
Budou.
A teď je věc - chytnou přitom doopravdy ty kurvy?
Vždyť i ten Zeanddrich je poslední filcka za plotnou, když takto dopadl.
Ne, nechytnou.

Zase potřebujeme Galaktickou federaci.




<reagovat 
Čtenář - 26.7.2022 > další možností je napsat anonymní reakci ...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7.2022 > čtenář> 

hezky si na ní zareagovat, když jsem to psala já a čekat, co řekne systém ....
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A systém říká Zeanddrich E.
To by si měl ten mlčenlivý idiot asi raději pořešit s tímto kreténským totemem.
Já už se mu kriplovi omlouvat nebudu - stejně je to pokrytecký hajzl s pokřivenými hodnotami.
Křesťan a udavačský žiďák, co terorizuje tichem.
Tyhle hajzlové dovedou svět do totálních sraček.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Takže od nynějška bude interní systém totemu.cz hlásit, že veškeré kanální výplody anonymních hovad jsou dílem Zeanddricha E.

Proč to spadlo zrovna na něj?
Tipuju, protože redakční hovádko od NWO potřebuje dělat zlo a i toto se dá zřejmě snadno naťukat.
Zeanddrich je v obsesivním zajetí žido-křesťanských lží, takže je naformátovaný na "slušného" mlčenlivého idiota, který to nechá být a nebude šířit světlo, nechá to v temnotě, nebude se snižovat, aby se jakkoliv ozval. Navíc vypadá příšerně, jak klasický černokněžník.
Tak proto to hodilo NWO na něj. Asi.
Tupá slepá bytost jdoucí tupě do zkázy.

Tak je to s celou společností.
Přesně toto hrozí a toho se hrozím nejvíc.
Až se konečně společnost trochu probere a pochopí, že je v ohrožení a že si s ní nějaký úchylný elity zahrály, předhodí jim debily, aby zamordovali je a elity budou někde v bezpečí.




<reagovat 
koukool (Občasný) - 26.7.2022 > JÍŽO - Jíťo tak jak to je?Máš nějaké civilní jméno?Nebo aspoň fejs?Zde píšeš dobré věci - contact zašli na phdr.lemisjurgis@aol.com
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7.2022 > koukool> 

Jsme před válkou s váma, s NWO, tou fatální, tak doufám, že jestli mezi námi dvěma bude reálný contact, tak v podobě mačety, kterou budu držet já a tvé setnuté paličky, resp. že tě uvidím umírat jiným způsobem.

Už se nedomluvíme, milánkové.
To i kdybych psala dobré věci.
Poteče krev - buď ta vaše, či ta naše.
Tudle infiltraci tady nechcem a vy nás NWOčka tady taky nechcete.
Jedině jako otroky a ono to s náma zrovínka moc nejde.
To byste nás museli zabít!



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7.2022 > koukool> 

Takovej sadistickej úchylnej zmrd, co to tady likviduje už dlouhý roky a bez okolků chce lidi dohánět k sebevraždě, je jednoznačně NWO, chce moji identitu?

Lidi mlčí, protože jsou vydudaný.

Mimozemšťani létají na nebi už desítky let.
Prostě je nastavené paradigma hihi mimozemšťani blázen.

Jak u blbejch na dvorku.
Do toho technologická převaha nějakých mocnářských sviní, kteří se tu předvádějí naplno a nikomu to nevadí.

Co je pozitivní, tak že jsme v moci již naplno, veškeré kosmické a vesmírné síly nyní soustředěně pracují, jde o vylikvidování vlivu temných sil z jakési středové osy našeho bytí.
Stěžejní je nestat se otrokem, nebýt toho schopen, odpor k otroctví, odpor k satanismu, odpor k NWO.
Láska ke svobodě a vyšším principům bytí.

Radši se nechat zabít, než stát se otrokem takových duchovně méněcenných oblud.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7.2022 >


https://aeronet.news/csrq-sm-globaliste-chystaji-desivy-financni-reset-a-kazdy-clovek-bude-mit-urcenu-kvalitu-bezne-socialni-role-v-okamziku-kdy-dojde-k-prechodu-ze-systemu-swift-na-kryptograficky-blockchain/

Toto je článek z aeronetu o globalistickém elektronickém koncentráku, který chystají.

Podle GF, jak mi to říkají, budoucnost nebude podle těchto představ globalistů a já si myslím, že to tak je. Protože ač je společnost zdecimovaná, oočkovaná, chemicky otrávená, apatická, zvrhlá, připravená se nechat zlikvidovat ... tak je tu stále dost lidí, kteří v sobě mají odpor k otroctví a jejichž spirituální a mentální a rozumové kapacity jsou již daleko za tím, aby se nechali jakkoliv dobrovolně uvěznit do takto technicistního a zvrhlého způsobu společnosti.

Jistě, že očkovaná masa ovladatelných je nebezpečná, ale myslím si, že globalistický plán zkrátka nepočítá s mnoha vlivy zvnějšku, které přichází, ač to oni nečekali.

Ač je globalistický temný plán zničené budoucnosti velice důmyslný, plánovaly ho zvrhlé bytosti, které nemají vnitřní přístup ke kosmickým zákonům a vynechávají ve svém uvažování mnoho pro ně nepředpokladatelných jevů a sil, které nezohlednili a o kterých vůbec neví, že přijdou.

I já jsem pro tyto temné globalisty nepředvídatelný jev, kdy nečekali, že to budou mít s někým v informačním poli tak těžké. Nečekali, že GF vybere všechny nástrahy, netušili, že se do věci vloží vyšší kosmická síla, netušili, že člověk dokáže pochopit základní věci, o co jde. Mimozemšťany, technologie pracující s časem a vědomím, planetární a další vyšší galaktické a vesmírné vědomí, atd.

Těch smyček v myšlení, od tzv. pokory a odpouštění, přes zprzněnost kultury, po náboženské představy a slátané hloupé filmy, které nás terorizují, je mnoho a oni si byli jistí, že toto žádný člověk nepřeleze, že se do věci nevloží žádná vyšší síla, ani Galaktická federace.

Taktéž nepočítali s tím, že se proti covidu zvedne vlna agresivního odporu a že vznikne skupina zatrvzelých. Jejich plány nevychází. Za tuto dobu chtěli dokonale zničit opozici, už chtěli mít vyčištěný mentálně zotročený dav.

Ti, kdo doposud nejsou očkovaní, mají šanci vidět úpadek ducha očkovaných v přímém přenosu. Mají čím dál víc důkazů k odporu, velice vnitřně usazenému. Taktéž díky dimenzionální a frekvenční kvalitě vesmírného a planetárního záření dochází k přibližování se mnoha lidí k prožitkům vyšších dimenzí. Kde hrají roli principy, které nedovolují roztřiďovat lidi do kast atd., nedovolují otroctví a otrokářství.

Myslím si, že se jejich plán nepodaří uskutečnit tak snadno, jak by chtěli, že k tomu potřebují podmaněné Rusko, což se jim nedaří a dále že do událostí může vždy vstoupit jakýkoliv další jev, se kterým nikdo nepočítal.

Navíc, pravděpodobnost, že Galaktická federace hlídá naši planetu a do dějů zasahuje, je vysoká.

Vzhledem k tomu, co jsem zažila, prostě neexistuje žádná motivace, za předpokladu, že existují pouze a pouze zlí mimozemšťané, proč by se mnou hráli tak šílené a dlouhé divadlo, když mě mohli oddělat hned a ne si hrát na hodný a zlý.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.7.2022 >

https://www.youtube.com/watch?v=3uHDMcCdOhg

Hrozný, Zelenka o mimozemšťanech. Klišé, hlouposti, nesmysly.

Že prý "mimozemšťani za nás nic neudělají, my musíme sami", nebo "přilítne pro nás flotila a odvezou si ty lepší a planetu nechají temným"

Proč o tom pindá, když se v tématu neorientuje?
To je o nervy. Za celou dobu dimenzionální války a snah informovat se nepodařilo prosadit základní povědomí o situaci.

Že je to technika, že je tu infilitrace, že je tu NWO, že jsou tu vysílače a složité technologické systémy, že je tu Galaktická federace jako spojenec, že tu byla široká škála nepřátel, že se svět musí osvobodit, že probíhá dimenzionální vzestup.

Ne, tyhle levný duchovní, co si pohodlně lavírují v současném moderním "povrchním" a hloupoučkém tématu s mimozemšťany, berou za to prachy, těm souvislosti a závažnost situace nikdo do palice nenastěhuje.

Ti si nejsou schopní ani domyslet, že tak, jak to prezentují z pozice autority a dehonestují tím celou tematiku, že tak to skutečně nefunguje a ani to tak není myšlené.
Bez vědomé spolupráce populace s nimi to prostě nepůjde.
Nikdo nikdy neříkal nic jiného.
Případní vůdci už dávno jsou vybraní, neboť se osvědčili v zákulisních melách vojenských a armádních a dalších přidružených mocenských kruzhů při dimenzionální válce.
Takže narozdíl od pana Zelenky vědí, co a jak se dělá a proč.

Nevím, co je tak těžkýho pochopit na tom, že mimozemská válka, mimozemské napadení, světové spiknutí, není výmysl.
Naše debilní ezoterická scéna, ve snách, spinká, pindá.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já bych zakázala mluvit veřejně o mimozemšťanech a té složité okultně-technologicko-kosmologické záležitosti minulých let a současné velice napjaté a nejasné situaci, v jakémkoliv smyslu, který se reálně dotýká exopolitiky, lidem, kteří do toho nemají jakýkoliv aktivní vhled.

Nemůžu si pomoct, ale jsem alergická na hloupé pokrytectví a to ze Zelenky jen prýští.
Vyjadřuje jakési pochybnosti nad tématy, úplně blbě vyloženými, které někde pochytal a absolutně ještě nikdy nezabrousil do vod, že to všechno je pravda a měl by to brát zodpovědně, seriozně.
Jak někdo může pořád propagovat myšlenku, že si nás tady navozí do lodí mimozemšťani a pak si nás někde nechají, zatímco planeta bude zdevastována?
Proč pořád někdo celou myšlenku mimozemské přítomnosti z pozice nám podpůrných ras bagatelizuje jako jakési naivní očekávání, že přistanou mimozemšťani a všechno udělají za nás?

Toto ve skutečnosti nikdo v reálném spojení s mimozemšťany neříká. To jsou klišé, které si vymysleli lidi, co mimozemskou otázku nikdy nebrali vážně.
Doposud ji nevzali vážně. Kdyby ji vzali vážně, budou respektovat základní sdílená fakta.

Jakože je naše společnost celá schválně nastavená do špatného zotročeného myšlení.
Že existuje celosvětové archaické globální spiknutí negativních infiltrací do lidské rasy.
Že jsou zde přítomny mimozemské rasy, které zasahují do našeho světa a snaží se nám pomoci. A jejich zájmem je zachovat planetu a my jsme v současnosti experimentální druh.

Proč Zelenka radši neřekne: hele, mě jsou mimozemšťani nesympatičtí, já tomu moc nevěřím, nikdy jsem to ještě nebral vážně a celkově se v tom tématu moc neorientuju.
Bylo by to milejší, než aby to takhle stupidně bagatelizoval a zesměšňoval.

Podle mě je to problém starší generace mystiků. Prostě se jim mimozemské civilizace nehodí do krámu, jejich myšlení to už není schopné pružně absorbovat a nutí je to přehodnocovat jejich staré postoje.
Mnozí se dokonce proti mimozemšťanům souhrnně bez vnitřního vhledu vyhranili jako vůči démonickým existencím.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Třeba Válková má aprobaci mluvit o těchto záležitostech. Aby měl člověk tuto aprobaci, musí být dostatečně napojený, tedy touto společností považován za blázna a šílence a ne jen tak ledajakého, nebo být v oboru seriozní badatel, mít přehled, mít zdroje a filtrovat informace, jako je třeba Chvátal.
Zelenka, ať se prostě na téma mimozemšťanů nevyjadřuje.
Kdyby toto jednoduché pravidlo ctili všichni, zdaleka se nikdy nestalo tolik paseky, jako se stalo, když třeba Namu zašlapala projekt GF.

https://rumble.com/v1dw7vl-aktuality-26.7.2022.html
Válková má nové video, kupodivu veřejné, říká, že po letním slunovratu opadly definitivně vlivy okultních žiďáckých skupin a vůbec že se zlé síly a zlí mimozemšťani vypakovali.
Asi jo, protože se v tomto ohledu dost nudím a přistihla jsem se, že se mi vracejí moresy, kdy si na něco jakoby jenom hraju a vůbec to ve skutečnosti není vážné. Asi jako když si kočka hraje s klubíčkem, místo toho, aby se někde do krve rvala s nějakou kunou.
Tento odchod temných sil už se děje od minulého léta, potom, co se to dělo ještě od předminulého léta.
Zní to blbě, ale je to přesně tak.
Nejhorší to bylo 2019-2020, jak jsem to zažila, 2021 už byla "pohodička" proti dřívějšku a letošek 2022 byl nejhorší na jaře, kdy jsem to prožívala, že se jde na pravěkou dřeň k nějakým pradávným démonům, byla psychedelie a všudypřítomná hnusná energie z Ukrajiny.
A pak tak nějak všechno opadlo a jak jsem byla zvyklá na válku a myslela si, že to nepřežiju, tak se teď nudím.

Čili, určitě opadly zlé energie a zdá se, že se intenzita toho hnusu již nikdy nevrátí.

Nyní prý přecházíme podle Válkové do období, kdy se budeme věnovat tomu, kteří mimozemšťani jsou dobří a kteří zlí, že se prý v tomto konečně nějak pohnou ledy.
A že se vytasí i Vatikán s mimozemšťany.
Jdeme blejt velebnosti.

Ono je to možné, že teď, po těch dekádách lží, psychiatrické decimace a vražd, se začne s úsměvem vykládat, jak jsou mimozemšťani normálka a podivejte, my tady taky jedny máme!

Opravdu doufám, že jestli toto nastane, už není možné, aby se tu prezentovaly nějaké padlé mafiánské struktury z galaxie, že už to má GF plně pod kontrolou.

Dále Válková má vizi, že dojde k velkému třesku v esoterické scéně. Už aby to bylo, jsem přesvědčená, že polovina z těch vykutálenců dělají prolhaně a s úsměvem pro NWO, docela vědomě.
Není možné, aby bylo v esoterice tolik prolhaných zaslepených blbců, co si jako "neuvědomují", že dělají sabotáže.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Válková tam taky mluví o tom, že budoucnost a komunikaci s mimozemšťany vidí v telepatickém kontaktu s nimi a že jako lidi budou cvičit telepatickou komunikaci s mimozemšťany a že ona chystá jakýsi seminář na toto téma.

To mi připadá enormně nepravděpodobné.
Že by toto měla být cesta.

Když se ukázalo, že ve veřejném prostoru selhaly všechny snahy se prosadit v autentickém podání, že se velice prosadily NWO vize typu Dr. Salla a že skuteční lidi v kontaktu s GF jsou ve veřejném prostoru nemilosrdně a promyšleně masakrováni, byl vyzkoušen ten projekt mimosmyslového experimentu s GF, což bylo toho 17.10.2021 a 28.12.2021.

Už jsem o tom projektu mnohokrát psala, hlavně jak mě výsostně nasralo, jak se k tomuto experimentu postavila alternativní veřejnost.

To bylo dobře koncipované - mělo to daný čas, mělo to danou zpětnou vazbu, diskuze mohla snadno odhalit realitu tohoto mimosmyslového přenosu.
Rozhodně nešlo o nějaký temný projekt, jak kvákaly "inteligentky", protože temní rozhodně nemají zájem na mimosmyslových důkazech a už vůbec neposkytují přesný čas svého působení a už vůbec neposkytují zpětnou vazbu.
Jejich zájmem je pracovat ve skrytu.

Takže výsledkem spousta super důležitých rádoby vědem tento projekt nesmyslně poškodilo.

U jakéhokoliv channelingu vedeného třeba Válkovou není možné ověřovat, s jakou bytostí došlo ke spojení.
Myslím si, že ani Válková, ani já nemůžeme vědět přesně, s kým komunikujeme.
Takže podrazit nohy solidnímu projektu a pak dělat školy channelingu já určitě nefunkční nápad.

Navíc si myslím, že hlavní vlna mimosmyslové komunikace s GF, případně dalšími podpůrnými skupinami mimozemských civilizací, z nadgalaktického prostoru, už je za námi. Nebyl to med, byla to válka.
Že pravděpodobnější verze je ta, že dojde k odtajnění a civilizačnímu kontaktu, než masovému telepatickému spojení s mimozemšťany.

Určitě nedojde k tomuto:
Že bude USA řídit svět.
Že si mimozemšťani odnesou hodný lidi a nechají planetu zničit.
Ani k tomu, že bude něco pohodlné, hlavně mentálně a psychicky.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.7.2022 >

Jo a rozmohl se další jev, jakési nástupnictví Q-Annon. Mluví o tom Vezuel a teď i Heclová z Peru.

https://odysee.com/@SVCS-Studio.Plzen:3/2022-07-28---J.Sochova_Vezuel_%C5%BDiv%C3%BD-%C4%8Dlov%C4%9Bk-a-p%C5%99echod-k-n%C4%9Bmu:1#1

Jde o to, že jsme prý všichni vedeni podle námořního práva, kde je uvedeno, že pokud se účastník nepřihlásí do šesti let své existence příslušnému úřadu, je veden jako mrtvý a propadá jako majetek korporátu. Neboť se prý všechny státy řídí tímto námořním právem, jsou státy korporátem, který je následně vlastníkem dané osoby.

Já bych se tomu ani nedivila, na tomto světě je šouplé kde co a tohle je třeba pravda, neboť jsme prý někde vedeni jako ČR s.r.o.
Já se v těchto věcech nevyznám a doopravdy si myslím, že to je klidně možné. Piráti zkrátka přepadli už kdeco, proč ne vrcholovou politiku.
Od kterého století toto funguje a který konrád za tím stojí, taky nevím.

Údajně je řešením nahlásit se příslušnému úřadu a prohlásit se za živého člověka, tím se člověk vyvlastní korporátu a úřady korporátu na něj už nemůžou. Musí být ale plně svobodný a samostatný. Prý to má i nějaké právnické krytí.

Je to pěkně jetý, asi jako z Stopařova průvodce, že informační ohlášení o likvidaci planety je někde na Marsu a je tvoje vina, že sis to nepřečetl.

Tak si říkám, kdyby se tedy 10 milionů obyvatel této republiky šlo přihlásit tomu úřadu, tak jak to od zítřka tedy bude fungovat?

Může živý člověk využívat korporátu? Spolupracovat s ním a jeho otroky?

Když jsem to rozebírala s GF, říkali, že je v tom přesně tento problém, že zkrátka fungujeme jako společnost v určitých vazbách a že ten případný "zákon" námořního práva je naprosto irelevantní hovadina z jakéhokoliv jejich hlediska a nakonec i našeho.
Jen to může být hrůzný souboj právníků.


Protože se k tomu přidala nadšeně Heclová, vidím v tom nástupnictví Q-Annon, ne že bych ji neměla ráda, ale ona je blázen do těchto proudů.
To jsou proudy pro lidi, co odmítají pochopit mimozemšťany s jejich požadavky, se spirituálním dimenzionálním přesahem a nemají v ně dost víry, nebo z nich mají obavy, nebo je děsí, jak obrovské pole tradiční "spirituality" ve skutečnosti v našem informačním poli zabírají. Nechtějí třeba připustit technicismus a bestialitu doby, hledají ještě jiná východiska, která neobnášejí mimozemšťany.

Tak toto je další verze téhož.
Je to zajímavé, kdyby člověka stálo vyvázat se ze systému pouze prohlášení na obskurním úřadě, měl by to udělat.
No ale jako co potom?

Pořád funguje, že když selže právo, prosadí se silnější všemi prostředky, co to jde.
Proto jsme vedení jako mrtví lidé, majetek korporátu.
Největší "kanon" tohoto nápadu jsou právní služby - ty evidentně už jednou selhaly.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Důvod, proč nutně potřebujeme pro řešení naší situace mimozemšťany je ten, že naše dosavadní vládní struktury jsou infiltrované. Je to systém satanistů, udržovaných rodů, zkorumpovaných satanismem a spoluprací s otrokářskými galaktickými mafiemi. Systém jedinců s pokřivenou genetikou, do kterých se inkarnovaly, či uměle nastřelily vědomí nelidských, mimozemských druhů, které nás chtějí dále ničit a parazitovat na nás.

Jsou to struktury, které měly k dispozici mimozemské podzemní sály, technologie, o kterých se nám ani nezdá. Taky jsou to struktury, které věděly pravdu, narozdíl od nás, minimálně byli zasvěcení do pravdy o manipulaci naším lidským druhem.

Tyto struktury jsou dodnes nebezpečné a mají k dispozici minimálně vědění, kterými nás mohou oblafnout. My lidi, nejsme schopní bez mimozemšťanů tyto struktury skutečně odhalit a odstranit.
Navíc, realita naší společnosti je zkrátka taková, že jsme byli vždy ovládáni silami z vnějšího vesmíru, mimozemci, mocnářskými strukturami, kteří si tu minimálně posledních 6 000 let hráli na božstva, despotická a krutá.
Do tohoto byly zasvěceny jen satanistické vládnoucí vrstvy.
Lidi byli ve skutečnosti vždy ovládáni a neumí si vládnout.

Musí se to naučit.

Vzhledem k realitě je z toho jediná cesta ven.

Protože mimozemskou dimenzionální válku o tento svět vyhrála Galaktická federace, staří vlastníci tohoto světa jsou poraženi a dosavadní satanistické vládnoucí mocenské vrstvy jsou v ohrožení, těsně před odhalením a zničením, které nám umožní Galaktická federace.
Proto nechtějí za každou cenu GF pustit na zem a dělají vše pro to, aby se to nemohlo stát.
Jejich síly však nejsou nekonečné a bez mimozemské podpory ze strany galaktické mafie, na kterou byli zvyklí, jsou zranitelnější a ohroženější, než kdy předtím.

Lidstvo nejdřív musí pochopit realitu a s pomocí GF odhalit a odstranit satanistické struktury.

Od té doby běží "fair play", od té doby nastává ten blažený okamžik moudra naší esoterické scény - "musíme si pomoct sami". Od té doby si budeme budovat naši lidskou společnost, kterou si budeme řídit my lidi, konečně bez vnitřní rozvracečské satanistické infiltrace.

Jakmile poznáme GF, už se jich nebudeme chtít zbavit, jsou to sympaťáci a je to naše zapomenutá galaktická rodina. Patříme mezi ně.
Proto se dá předpokládat, že se jimi a jejich radami budeme chtít inspirovat a že nezůstaneme na vše tak dokonale sami, jak chce ezo-scéna mudrlantů.
Ale tou dobou už to nikomu vadit nebude.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na druhou stranu ovšem situace nijak nenapovídá, že by se scénář našeho vývoje měl udát přesně v tom sledu, že přistanou mimozemšťani z GF, povraždíme NWO a pak se budeme dále zaobírat svým spirituálním růstem a pozvedneme civilizaci.

Asi to tak taky nebude, toto jsem si myslela a viděla jako schůdnou možnost na konci r. 2020, kdy se vše k této verzi naklánělo, protože se nám tehdy dařilo vyhrávat nad temnými nepřátelskými mimozemšťany a politika ve světě byla stabilizovaná, nehrozila válka, konflikt proti Íránu se nám podařilo odvrátit, Trump s Putinem tvořili stabilizační politiku, kde vše mělo našlápnuto k odhalení mimozemské otázky. Taky esoterická alternativa byla mnohem živější a přicházelo poměrně dost nadějných podnětů.
Navíc jsem měla daleko světlejší a pozitivnější obrázek o lidstvu.

Bohužel, rok 2021 všechno zválcoval. V USA vyhrálo NWO a dosadili Bidena, potom se lidstvo ukázalo jako neuvěřitelně slepé a nevědomé, když se nechali hromadně očkovat experimentální látkou, po které drží magnet na rameni, brzy USA vyvolalo válku na Ukrajině, protože už tam nebyl Trump, tak se vrátili na svoji SS linii čistého zla.
Také došlo k hromadné deziluzi o mimozemšťanech, protože nikdy nebyli skutečně pochopeni a následně se rozjela prudká kampaň vedená NWO na diskreditaci organizace Galaktická federace, která se jim velice dobře vydařila, protože v současnosti je Galaktická federace považovaná za zlou organizaci u většiny těch, kdo přemýšlí.

Je to bohužel dáno úrovní lidí, ničím jiným. Na dobré projekty lidi neslyší, ale na temné velice dobře reagují.

Kupř. na naší esoterické scéně, která se věnuje mimozemšťanům, je jen několik zdrojů, jak jsem vypozorovala v diskuzi na "OmForum", kde je vlákno týkající se přímo GF a dalších mimozemských ras. Tam se baví několik lidí a pořád dokolečka propírají Křešovou se Zprávami z Galaxie, dále Ebe Olie sester Podhrázských, Silvii Válkovou a dále narazili i na mě, ač se jim moc nezamlouvám. Dále vím o nějaké "Renatě", kterou probírají na exopolitika.cz, ale připadá mi, že jde o útržkovité věty a není to nijak kompaktní a přiznám se, že jsem se do toho nijak neponořila, abych to mohla skutečně hodnotit.

To je všechno. Přičemž a to je zásadní, tyto zdroje se nepodporují, ale naopak různě vylučují. Kupř. já Ebe Olie nijak neuznávám, protože ta paní Podhrázská je tetovaná, divně stylizovaná, má image "padlých", temnou a ten channeling, co provozuje, mi připadá teatrální a tím pádem nevěrohodný.
ASK, to už jsem řekla snad vše, srdce mi krvácí, když vidím, jak se NWO podařilo zdiskreditovat jméno Galaktické federace.
U Válkové si už nejsem jistá, jestli je něco z ní, nebo přečetla zase Elenu Danaan a značka "Aštar" je zkrátka pochybná záležitost. Navíc se taky nějak odklonila od GF, takže zase neshoda.
Vlastně je každý proti každému a všichni říkají něco jiného.

To je prostě málo zdrojů, kdyby se doopravdy chystal civilizační kontakt. Kdyby se k něčemu takovému nachylovalo, bude tato esoterická komunita s mimozemšťany daleko jednotnější, početnější a živější.

Navíc - z mého pohledu se na nebi mimozemšťani manifestují denně, non-stop, pořád, jen v jemnohmotnější formě, která je ale podle mě jasně rozeznatelná okem, hlavně při jejich pohybu oblohou. Dá se to vyfotit. Jsou to jejich inteligentní, myslí ovladatelné družice,
Ale zase - není zájem lidí.
Lidi se zajímají o hovadiny, toto je nechává naprosto v klidu.
Lidi nezajímá, že je kolem jejich planety nějaká mimozemská civilizace.


Takže výslednice - nic nenapovídá tomu, že by skutečně došlo k reálnému přistání mimozemšťanů, protože to lidi prostě nezajímá.
I kdyby přistáli, tak to masy lidí nezajímá.
Ty zajímá, kdy budou muset na další očkování, aby splnili svoji úchylnou "občanskou povinnost", aby zase mohli prožívat televizní dobrodrůžo.

Proto vypadá daleko pravděpodobněji jiný vývoj událostí.
Hodil by se solární záblesk a třeba to je ta skutečnost, která nastane.
Nakonec by to bylo úplně milionový.

Protože, jak to mám od GF, tak do mise za záchranu této planety se šlo, protože tu byla jistá možnost, že se může podařit zachránit planetu, aby definitivně přešla do pásma 5D i s lidstvem, či jeho částí.
Pokud by byla planeta ponechána svému osudu, jistě by spadla do temných světů, do zničení.
Proto se do mise šlo a dalo by se říci, že je naše mise úspěšná. Zdá se, že se naši planetu podaří již najisto přesunout do sfér 5D světa, do frekvenčních hodnot, kde běžně přebývá Galaktická federace, při solárním záblesku.
Což má být proud energií, které vyjdou ze Slunce, definitivně spálí vše špatné a nízké - planetu to ukotví v nových druzích energií 5D a lidstvo to, jak je vidět, z většiny zabije.

No, ale výsledek bude, že se zachránila planeta, dostala se do bezpečí 5D a taky přežila část lidstva.
Ta spirituálně vyvinutější, tedy potom již nebude problém, aby se Galaktická federace tady na planetě objevila a komunikovala s lidmi.

Bylo by to fajn, jsem fanda solárního záblesku.

Protože kdyby nebyla ani GF, ani solární záblesk, tak nás čeká nic moc budoucnost s apokalyptickým NWO a sérií katastrof.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Verze, že je solární záblesk pozitivní a zdvihá planetu v dimenzionálním prostředí, do vyšších hodnot, mi připadá docela pravděpodobná, když si vezmi intuitivně a instiktivně a zamženou dávnou zkušeností, co to je solární záblesk.
Zvláštní kosmická událost, kdy se vše v náhlém rezonančním třesku usadí ve vyšších hodnotách bytí. Prověřovací chvíle, ozdravení, udržovací čistící nápor vnějších, vyšších, kosmických sil.
Je to kumulace nových energií, poznatků, sil pozitivního evolučního charakteru, které vygradují v okamžiku, kdy se vše zvedne do vyšších dimenzí.

Myslím si, že se to děje, že neustále musíme přijímat nové a nové proudy vnějších informací, energií, podnětů, inspirací a všeobecné dimenzionální prostředí, ve kterém žijeme, prochází neustálou proměnou a jsme nuceni se přizpůsobovat novým nárokům, přijímat je i jejich náročnost a složitost a tím, jak je přirozeně přijímáme a usazujeme v našich životech, mizí temné, těžké a negativní energie plus samozřejmě je vše dáno ještě exo-politickým jednáním a ději ve vnějším galaktickém prostoru.

Takže to zkrátka vypadá dobře, že by případný solární záblesk, pokud nastane, neměl být ten apokalyptický ničivý výbuch Slunce, který sežehne veškerou zem.

Kdyby byla pravda verze s apokalyptickým výbuchem Slunce, tak by v tom případě byli židi nositeli tohoto vědění, které mají zakleté v Tóře přes nějaké číselné kombinace a cílem veškerého jejich etnika a náboženství je dokonale přenést vědění o budoucím výbuchu Slunce až do daných dob, v tom smyslu, aby se za celou historii s nikým radši pozitivně nebratříčkovali a postavili si bunkříky, kde se schovají.

Což by bylo případně i pravda a dávalo by to tak i smysl, ale je to tak krutě bezvěrecká a beznadějná verze bez kousky jakéhokoliv vyššího přesahu jakéhokoliv spiritu, že se klidně radši přidám k romantickým ne-židovským blbečkům, kteří věří, že existují i vyšší dimenze a Galaktická federace a pozitivní evoluci pohánějící solární záblesky.

Inu, uvidíme, těch verzí, co bude, je fůra.
Až Slunce vyšle ten záblesk, tak budeme buď mrtví a žiďáci s Lacertama budou velet této planetě a nebo budeme v 5D a už se nebudeme chtít hádat.

Další zajímavou verzí je možnost, že se planeta zpomaluje a že se zastaví a začne se točit opačným směrem. Někteří lidé mají takové vize a údajně na tom něco může být. Souvisí to s dny temnoty, zvláštní okamžik, taky kosmický a archetypální. Nakonec, co by na tom bylo divného, kdybych byla planeta, asi by mě taky nebavilo se pořád točit jenom jedním směrem a sklonem celou dobu své existence.



Že kolem nás něco lítá a je to s námi v telepatickém kontaktu, odmítám jakkoliv zpochybňovat.
Pravděpodobnost, že je kolem naší planety jen tajná žiďácká armáda a zlí mimozemšťani mi připadá taky ujetá, že GF, jak je znám, rozhodně nezapadají do kolonky "zlo", toho jsem si užila dost a má rozhodně jiné podoby.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 2.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Taky si myslím, že solární záblesk je nějaký normální jev, a že film který ho vykresluje právě v té ničivé síle je spíše programováním strachu lidí z té události - podobně jako přílety mimozemšťanů atd. Když si lidé podrží ve svém podvědomí strach z té události, logicky, když to nastane, ten strach jim zamezí tím projít bez sebedestrukce. Vlastně i dlouhodobě nás programují strachem ze slunečního záření - viz. "koukejte se mazat nebo umřete na rakovinu kůže"...
Jasně, slunce vyzařuje i radioaktivitu která by nás sežehla bez atmosféry, ale právě proto ji tu máme, je to obal od planety který má chránit bytosti na povrchu.
Vtipné je, že si nepamatuji, že jako dítě bych viděla tak krásné a jasné barvy v přírodě. Zeleň je nějaká sytější, šťavnatější, zářivější! Modré odstíny jsou prostě neuvěřitelné a jiné barvy také. Nejsem zase tak stará ale za pár let je prostě viditelný rozdíl v rozsahu barevné škály. To je prostě změnou frekvencí a záření - planetární i sluneční, prostě posun. Ano, někteří lidé si toho nevšímají, nevidí změnu, pro ně je svět stále trochu šedivý. to samé s chutěmi nebo citem na energie, některým lidem se to vyladilo aniž by cokoliv aktivně dělali. Zatímco jiní mají stále více a více mrtvé chuťové buňky (podobně jako mozkové) - víc solí aby měli pocit že to jídlo cítí. Jedí stále větší dávku umělých dochucovadel protože úplně ztrácí kontakt se svými smysly.
Lidi naprogramovaní těmi podprahovými strachy ze slunce, záření atd. si opravdu přivodí asi že je to sežehne, spálí, budou mít ten dojem, ale zabalí to spíše sami svou naprogramovanou myslí. Připomíná mi to člověka, který jednou omylem spadl na vedení kde mělo být strašně silné napětí, on umřel, jeho mysl věděla že v tu chvíli je ten dotyk neslučitelný se životem a vypnula - ale ten stroj nebyl zrovna v napětí, nic tam nebylo. Zabalil to sám jenom na základě přesvědčení.
Takže asi takhle to bude možná s tím zábleskem... Bude to zajímavé.

Mimochodem dneska mi někdo tvrdil, že prý v televizi říkali že máme zásoby plynu pro celou čr na celou zimu (a jo věřil tomu!). Kdybych se ho snažila přesvědčit, tak bych se ptala kde máme vůbec vystavěné takové kapacity aby se ten plyn vůbec uchovával pro všechny podniky/občany a na tak dlouhou dobu - zásoby na CELOU ZIMU jsou nepředstavitelné množství. Vím, že ten člověk má aktivní pouze jeden program - papouškovat co řekli v telce a víc kriticky nemyslet. Nemá smysl pak s někým takovým vést diskuzi. Nejsem schopná dotyčného ani přesvědčit aby měl sebeúctu sám k sobě a aby opustil pozici chudinkování a oběti. Natož mu vysvětlovat cosi o manipulacích mysli, podprahovém programování, kvantové fyzice, pokusech kdy člověk se silným přesvědčením je schopen žít prakticky i bez jídla a jiné věci ohledně tématu kdy mozek ovládá hmotu a proč by tedy logicky chtěli nám v televizi tvrdit takové nesmysly. Tihle lidé za to asi prostě ještě nemohou, mě připadá že ani na úrovni duše nejsou vybaveni některá omezení překročit (změna myšlení je pro ně v této konkrétní inkarnaci záměrně nemožná, protože duše si sem přišla prostě pro omezení a utrpení, nic víc).

Nemám jim to za zlé, jenom se nemohu zbavit cynického dojmu jak nás děsně ty jejich postoje tady zdržují. Bez lidí na téhle úrovni vědomí by ten kvantový skok už totiž určitě dávno proběhl. Oni jsou jako kotva. Připadám si jako cynik, když si říkám že bez nich bychom byli už dávno dál - však jenom a pouze pro ně se tady hraje to divadlo v televizi! Ty politické figurky a karikatury tady mají vykreslovat pouze jejich realitu, ne realitu tvůrců. A bez těchto kotev věřím že by se ke slovu už dostali normálně myslící lidé, a hlavně lidé otevření zahodit všechny staré nefunkční věci za hlavu - pak by se právě začalo víc volně diskutovat právě o možnostech sebeléčení bez bílých plášťů nebo diplomů, o volné energii a ne eko-terorismu, o kontaktech s GF a jak sakra dát planetu do pořádku (v telce teď propagují hodně myšlenku roboti na všechno, je vidět jak se už s množstvím lidí nepočítá). Tohle bychom měli už projednávat a ne hrát si na divadýlko s losováním náhodných jmen nových smrtelných pandemií a ohrané písničky o válkách tam a tam. Uznávám že je to vrchol mého cynického myšlení, ale tací ať si proboha zajdou už na čtvrtou dávku a pro sychr si daj rovnou i pátou nebo šestou do zásoby. K zadnímu vchodu očkovacího centra přistavit ty již slibované rakve a černý havrany. Planetě se uleví a rychleji přijde ten skok / záblesk.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.8.2022 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.8.2022 > Kiki_> 

Jojo, cynismus a deziluze z lidské masy ovčanů. Každý z nás se s tím musí vyrovnávat, já jsem je už v sobě nechala odumřít, už počítám s jejich koncem, jsou mi lhostejní. A to mám štěstí, že to nemám v rodině - jak jsem slyšela to nové video Válkové, tak mi docela vyrazilo dech, že se na ni celá rodina zvysoka vykašlala, má očkované i rodiče, předtím bráchu.
To ji fakt podrželi, hrozný.
Je mi jedno, jestli tihle lidi budou, nebo nebudou, oproti minulosti už si nemůžu říkat, stejně jako všichni, kdo tím trpí, "... jo, kdyby na nás přišli s tím čipováním, tak se lidi vzbouří, to bude mela..." - už si to zkrátka myslet nemůžu, protože minulý rok nám všem vzal iluze o lidech.
Do té doby jsem taky žila v takovém zvláštním přesvědčení, že všechny ty úchylácký pičoviny, co na nás celou dobu valí, jde ve skutečnosti nějak mimo lidi, že to ve skutečnosti až takový dosah nemá.

No a pak se vyvalila realita:
Jupí vakcína a fuj Rusko.

Bohužel, to, co valí mainstreamové sdělovací prostředky, je pro většinu davu naprosto formativní.
Evidentně výrazně poklesla inteligence a jakákoliv schopnost jít k jádru, udržovat historickou paměť. Navíc hřbety jsou podle mě ohnuté víc, než za socialismu. Protože tehdy to nebylo o tom, být někde zadlužený do konce života, lidi měli přece jen větší vnitřní cenu.
Je to dost v háji, co si budeme povídat. Nejvíc strašidelné je, že jsme na tom davu závislí. A dokud ten dav nebude pryč, nebude pokoj. Jsou to nebezpeční zombies.

GF může být na nebi, ale dokud nejsou v TV, tak to lidi nezajímá. Taková je realita.
Jenže, jak jsem to viděla, na tohle sere pes. To už jsou lidi tak nekvalitní a tak moc selhali ve svém určení, že na toto se nebude brát ohled.
Na nás taky nikdo nebral ohled, ta dimenzionální válka byla krutá, museli jsme projevit schopnosti.
Co předvedla masa ovčanů, je kolaborace proti jakýmkoliv lidským hodnotám.
Proto už jsem nad nimi zlomila hůl.

Jsem si dost jistá, že budoucnost zatížená takovou masou hlupáků je nepěkná.
Solární záblesk by případně očistil planetu od všech těchto těžkotonážnách hloupých bytostí - jak mi to GF vysvětlovala, tak má jít o proud energií, které neodpovídají běžnému solárnímu výbuchu, je to víc dimenzionální puls ze Slunce, které veškeré prostředí prozáří novou kvalitou a hmota a živé bytosti přijme nové frekvence.
Zároveň je to ale nebezpečné pro tvory se svobodou rozhodování, kteří se uměle příčí přirozenosti tohoto pulsu. Ti by měli v podstatě zmizet.
Tak si myslím, že se není možné na něco takového doopravdy připravit.
Pokud něco takového nastane, tak to přijde náhle a kdo přežije, přežije, kdo ne, ten ne. Bylo by milé, kdyby to nastalo, protože by to solárním pulsem vyřešilo všechny naše problémy veskrze.
Potom bychom asi nějakou dobu zrezonovaní čučeli a zvykali si na nové, ještě trochu se houpající podmínky a kdyby někdo řekl třeba "bankovní účet", "práce na směny", nebo "demokracie", blili bychom jako alíci.

Bylo by zajímavé to zažít.
GF říká, že solární záblesk přijde, resp. že tato událost převodu planety do 5D světa je myšlena naprosto vážně.
Nevím úplně přesně, jak to má vypadat, ale jsem si jistá, že něco takového existuje.
A pokud je to blížící realita, vím, že GF dokáže vypnout všechny systémy toho NWO, aby žádné technologie nemohly vyvolat reakce, které by zničily celou populaci.

Bylo by to fajn ... ideálně do zimy.
Protože tato zima s tolika idioty, kteří se poženou na tu čtvrtou dávku a věřím, že snad budou dobrovolně hladovět a mrznout a přitom doopravdy nadávat na Putina, to nebude nic hezkého.
Že by se těm vypnutým zombies ještě rozsvítilo, se nedá očekávat a bohužel, my jsme závislí na populaci, na jejích pohybech.







<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Navíc je celá naše západní, evropská společnost, kam patříme po sametové revoluci, totálně rozvoraná neoliberalismem a feminismem, jako reakcí na misogynii.

Dokud jsem nezažila dimenzionální válku a neviděla všechny souvislosti, byla jsem feministka, taky jsem přirozeně nasála tuto ideu, v té již novější, neo-liberální formě.
Misogynie v naší společnosti je všudypřítomná, nelze si ji nevšimnout a je logické z toho vinit muže, že je odporný patriarchát, který zamítá ženu jako plnohodnotnou bytost. Pak je strašně frustrující vidět, že muži tu vinu dokonale odmítají a staví se nepřátelsky vůči ženám. Ženský je z toho mdlo a začne muže nenávidět jako největší skety, které odmítají přiznat pochybení a nutnost změny.
Frustrace roste na obou stranách.
Tomu jsem taky podlehla a dokud jsem nezažila dimenzionální válku, nechápala jsem, jak věci jsou.

Že misogynie a kult zavržené bohyně je produkt Drakoniánských struktur, které jsou navázané na vesmírný vir. Je to účelové, protože NWO, v jakékoliv historické podobě, což je vždy destruktivní mimozemská organizace negativních ras zasahujících zotročujícím způsobem do naší civilizace, měla zájem na odstavení žen - duchovních. Kněžek, šamanek, vědem, léčitelek atp. Institut ženské duchovní se jim podařil zlikvidovat někdy v minulosti, dejme tomu kolem cca r. 1000.

Misogynie ve skutečnosti nikdy nebyla produkt samců naší rasy - mužů. Oni ji museli přijmout a zapsali si ji do sebe jako svoje selhání a dluh, proto se tak zuřivě brání proti osočení z misogynského patriarchátu.

Vědomá žena vědomě zacházející s planetární duší - Bohyní v čisté formě - a kosmickými silami byla vždy největším nebezpečím pro mafiánské Drako - impérium. Taková žena je strážkyně života a toku kosmických pořádků a jakmile "luskne prstem", do věci se vloží vysoké dimenze bytí a zařídí pořádek podle kosmického zákona.
Proto byl vyvíjen ze strany těchto Drakoniánských struktur takový tlak na dehonestaci, ponižování a likvidaci žen - duchovních.

Feminismus je taktéž produkt těchto Drako - struktur. Resp. zoufalý odpor žen proti těmto misogynním praktikám a strukturám myšlení vyvolal hnutí, které bylo obzvláště v nových dobách masivně zneužito k rozklížení společnosti.

Máme v sobě genetickou výbavu, která je nastavená na patriarchát a jsou v nás programy, jak od Nefilim, tak od jiných, které nás drží v tomto modelu společnosti jako v jediném stabilním.
Galaktická federace vůči naší společnosti zastává patriarchální přístup. Tzn. aplikuje ji na naši společnost a má zájem uchovat patriarchát, jako stabilizační verzi.
Sama GF nemá patriarchát, ani matriarchát, oni tyto koncepce již nepotřebují, evolučně je překonali a my se jako lidská společnost do tohoto stavu taky jednou dostaneme.

Jak je naše společnost rozklížená feminismem, je vidět na tomto velice odvážném a osvěžujícím počinu Jaroslava Grunwalda a Šumbery:

https://www.youtube.com/watch?v=fbHqYZnhuD8

Ač jsou oba upřímní a snaží se o pojetí tématu, tak mě u toho jejich povídání chytilo zoufalství, když vím souvislosti.
Jako společnost už jsme pěkně rozjebaní, v dezolátnějším stavu, než zhýralý starý Řím.




<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2022 >
03.08.2022 19:21:17 j.f.julián
KUCÍ a děvčata, kteří jste naletěli na bio zbraň, tady máte příspěvek z USA z hlavního vysílání, když nevěříte nám - antivaxerům bio zbraní! Pro debily znovu uvádím, že MY očkování zavedená, dlouhodobě zkoušená a prověřená neodmítáme!

Tak se chyťte za palici a už jim to nežerte. Až půjdou do tepláků, tak vy už nic nezmůžete!

https://fb.watch/eGpEIz_iRY/

chápu, že mě nemáte rádi, že vám říkám pravdu a vy se cítíte jako hlupáci, ale na to já kašlu, já jen nevím, jak vám jinak otevřít oči a mysl!

A jestliže mě ignorujete i nadále, taky ok, já mám svědomí čisté, jděte na posilovačku a napište závěť, toť rada NEPOKOŘENÉHO!
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.8.2022 > j.f.julian> 


Chtělo by si to posvítit i na ty zavedená a "prověřená" ....
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.8.2022 >


Křešovka má novou Elenku:
CZ titulky - Hleďte vzhůru (Elena Danaan)
https://www.youtube.com/watch?v=-fcXsPgSnA0

Prý hleďte vzhůru, ach, teď to řekla i Elenka, prý že teď, ach teď, teprve teď, je tu intergalaktická konfederace ... tak koukejte na nebe, protože to, co tam uvidíte, tak to tam před rokem určitě nebylo.

Koukej půl hodinky aspoň a určo něco uvidíš!

Jo, to je fakt vysoká pravděpodobnost. Já myslím, že koho zajímalo UFO, už se mrknul a do půl hodinky něco určitě uviděl, taky doufám, že si někdo všímá těch chytrých polohmotných družic, co jsou tu minimálně od 2020. A před tím tu bylo ještě houšť a taky kde kdo odlítnul.

Ale teď pozor - teď do toho prý důležitě přilétla intergalaktická konfederace a pochopitelně se na tom domluvila se samotným Bílým domem.
Tak čum světe na ty křiváky na nebi, čum na fanoušky Bidena.

Fakt super, Elenka.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Kdybych na sebe nakydala kilo make-upu, prošla kursem afektivního herectví a stala se youtuberkou, kde bych vykládala, že Galaktická federace se domluvila se samotnou Moskvou a Rusko bude leader světa, tak by to bylo napřesdržku, ale pořád by to byla pro 70% světa schůdnější verze.

To ale není politika GF, ti si tu planetární rovnováhu představují jinak, než že jednu ze světových mocností určí leadrem světa.

Už mám týhle drzý, vysmátý čarodějnice Eleny Danaan, která naprosto diskredituje Galaktickou federaci jako proamerický korporátní úchyly, plný zuby.

Podle mě už její drzost přesahuje všechny meze, nějak cítím, že teď už si brnkla dál, než s celým NWO může a doufám, že brzo skončí.

Protože jo, na nebi lítá GF, ale nejsou tam ani buzíci, ani matriarchát a už vůbec ne korporátní úchyláci, co zbožňují USA.
Já bych se s takovýma ksindlama taky nechtěla bavit, to bych je taky radši poslala domů.

Jenže já mám s GF bohaté zkušenosti a tak vím, že tuhle společnost není dobrý nápad odhánět.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Po ASK a Rouranovi zřejmě jde policie. ASK se od něj asi 15 minut distancuje a tvrdí, že s ním mimo vysílání nikdy neměla nic společného (přitom na FB prý psala, jak byla osobně účastna, když Rouran léčil jejího zetě...)

Radši se vrátila k Eleně o které Rouran řekl, že žádný kontakt nemá a že je zmanipulovaná ... snad i že je reptiliánka .... a ASK na to tenkrát hrozně kývala.

A hle ... šupitopresto zpět k Elence, páč kolem sekty Rourana a ASK se stahuje smyčka 🤦‍♂️
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > DELTA 2> 

Jo, a kdyby náhodou ne Elenka, tak chtěla Válkovou do vysílání, to měla na FB, ale pak to svoje vyjádření v diskuzi vymazala, tak nevím, do jak dalekých hájů ji Válková poslala.
Bych se fakt nedivila, kdyby byla i nasraná, protože to je taková devalvace a výsměch - vypadl mi Auroránek, nechceš ty?
Autentický příběh, rozmetaný život versus podvodníček, co si to vycucal ze své zhulené fantazie a nějaké PC hry.
Křešová je neuvěřitelná - to je tak tuhý, necitlivý člověk, co se vřítil do této super křehké záležitosti s mimozemšťany jak mamut a vše rozšlapal.

Já vím, v tom jejím pořadu jsem v diskuzích zahlídla, že končí s Aurím, tak jsem si pustila úvod, tak vím, co to bylo za divadýlko.
"Já mám Aurorana ráda, bude mi chybět, ale chci zdůraznit, že co se týká peněz, neměla jsem s ním nikdy nic společného."
Takže - no comment, určitě po něm jde policie.
Furt říkají, jak mu zlí zlí naházeli klacky pod nohy, ale tohle asi samo od sebe nevzniklo.

Tak je zpátky u čarodějnice Elenky. Už mě ta černá důra pije krev.

Naprosto shodila jakoukoliv věrohodnost, důstojnost a vyšší rozměr GF, když z toho udělala obyčejnou sprostou studenou válku.
Když se opovážila s tím debilním Sallou vyhlásit USA leadrem světa.
Fakt, tohle by GF prostě neudělala.



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> "Já mám Aurorana ráda, bude mi chybět, ale chci zdůraznit, že co se týká peněz, neměla jsem s ním nikdy nic společného."

Jasan ... jenom mu na sebe zřídila úcet :D
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
WOW no tedy! 😂😂😂
Já teď vůbec nevěnovala jejich skupině pozornost. Tak to je vtipný s tou Válkovou, to by mě ani ve snu nenapadlo že je Andrea takhle zoufalá po pozornosti aby jí oslovila - člověka, který se bez problémů může propagovat sám, protože to umí a ve skutečnosti měl tolik pozornosti, že si sám "vybíral" kdo ho může sledovat a kdo ne...

Andrea je prostě vtipná, čekám kdy osloví Chvátala... to by bylo srandy kopec slyšet na to jeho odpověď, i když u té Válkové by to bylo taky super. Popravdě, kdyby Andrea oslovila teď doslova KOHOKOLIV po auroranovi, kdy to tak kolosálně pod*lala s tím, jak při prvním varování útočila na vlastní fanouškovskou základnu a pak jí nechala raději rozdělit na dva znepřátelené tábory než aby vzala rozum do hrsti, každej kdo má mozek v hlavě a pohybuje se v těchto sociálních sítích, by jí musel z fleku poslat do šípku. ASK je jako Titanic, čluny už nejsou ale ona furt ještě hraje na housle a tvrdí že se nic neděje... 😂 takovýmu člověku opravdu chce každý svěřit svou reputaci a sebeprezentaci že.

Jako, chci vidět jak jí ty kecy o tom jak o ničem nevěděla někdo uvěří - hlavně u soudu, když je materiál jejích keců po celém internetu. To je pár možná desítek hodin jak mu láká ovečky, bez ní by o něm nevěděl nikdo z lidí a on by si nepřišel k takovým penězům, ona je prostě podle zákona spolupachatelka a může si tvrdit co chce, důkazy jsou a ne málo. A je jedno jestli se auroran s ní nerozdělil, ona může bručet i kdyby od něj nedostala ani kačku. Je prostě něco jako tipařka, proslavila ho, dohazovala mu klientelu kterou on obíral. Nevim ani jestli dobrej právník by jí z toho zvládl vysekat aby nemusela do tepláků - leda by zaplatila část škody kterou rouran napáchal, takže se má na co těšit frajerka... za blbost se platí.

A je tedy vidět, jak jí šlo o pozornost, ne o pravdu, když teď hledá "novou hvězdu"... Pokud jí nenajde, tipuji že se sama pokusí angažovat tím, že bude dělat meditace a to bude teprve srandy kopec. Meditace s černýma kostkama a podobnýma věcma, to si myslím že pak musí otevřít oči i poslednímu zbytku kterej jí zobe z ruky jak je ona chudák nevinná, sladká, podvedená ale veeelice světelná bytost.
Horší je že pár naivních slepiček pořádá záchrannou akci na soukromých chatech - že Andreu prý chtějí očistit od entit atd. Přitom samy tyhle slípky se probraly teprve minulý týden, takže na tom nebudou o moc lépe než ASK, ale prostě pomáhat je veeelice světelné - i těm kteří se prostě rozhodli svou duši upsat ďáblu, takže je zachráníme doslova proti jejich vůli. Sorry slípky, ale v tomhle vás nepodpoří ani vesmírný zákon, však Stvořitel bude tolerovat i rozhodnutí každého očkovaného který chce tuhletu planetu opustit a nebude ho tu držet zuby nehty proti jeho vůli. Ale jo, jsou tu ty slaaavné Kristovské energie - musíme spasit každého chudáka kterého obsadila temnota (ironie jako prase, protože o tomhle ty energie nejsou, ale církev to takhle programovala aby to lidi chápali) . Bohužel, ten kdo i přes varování doslova stovek lidí vlezl sám do oprátky, tomu pomoci není a každý kdo mu ještě bude chtít pomáhat, tak dopadne stejně. Podobně jako u očkovaných - prostě nezachraňovat někoho, kdo sám zachránit nejde a nechce! Šetřit si energii pro sebe, srovnat si věci hlavně v sobě, ne se starat o druhý kteří mají tolik másla na hlavě. Je vtipné jak tam pracují stále stejné programy společnosti i jedinců, jak se to opakuje i přestože nás už i covid fraška měla dávno naučit, že nemáme zachraňovat ty, kteří o to nestojí. Ale holt duchovní pýcha je něco extra.
... a koukám že ani NE od Válkové nezabránilo Anree aby si nepůjčila její video k obohacení jejích FB stránek o aktuality.. :D


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > DELTA 2> 

Jo, tak to ať si vyřeší s policií. Jestli bude Aurík za mřížema, tak určitě ne kvůli svému "persuánskému" původu, ale za finanční pletichy a osobní újmu kvůli manipulaci lidmi. Pokud je pravda, co se tak nějak dá různě vyčíst, že má nějakou podvodnickou pochybnou minulost, tak mohl docela normálně vsadit na kartu, že bude "na hlavičku", tím pádem nepostižitelný, že ho maximálně šoupnou do blázince.

Lidi tam psali na YT v diskuzi, že vidí, jak "je Andrejka smutná". Já nevím, kde to vidí, mě naprosto fascinuje, jak je ona otužilá a houževnatá, oražená a sebevědomě valí dál.

Teď už mi ale docela vaří s Elenkou krev, protože o tom, co lítá na nebi, si musí každý nakecat co chce? Tady si myslím už narazila kosa na kámen.
Já s těmi polohmotnými světlicemi kooperuju myslí, mám to jasně navázané na komunikaci s GF - a ti říkají, ne ne Elenka a Salla je NWO.

Už ať si ty jejich Artemidiny dohody strčí hluboko do řiti a nediskreditují GF jako fanoušky USA.



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.8.2022 > Kiki_> 


Kiki


Hele neproberou, co by je mělo probrat víc, než meditace s černejma kostkama atd 🤦‍♂️

A s tim "zachraňovánim ... nedávno jsem četl článek, kde to někdo trefně pojmenoval ... "Páchat dobro"
😅
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > Kiki_> 

Jo, to máš pravdu. Je to hodně vidět na jakémkoliv pořadu s tím Tichým a tím Šustrem, jak valí Gesaru Nesaru atp. Jakmile Křešová vytáhne Aurího, tak se ti dva odmlčí a nereagují, dále tu myšlenku nerozvíjí. Já u Křešové fakt nevím, jestli je tak neuvěřitelně blbá, že se zbláznila a s rázností starostky dělá podloží pro jakoukoliv vykloubenou hovadinu, co najde, nebo je nasazená schválně.

Nejvíc mě nasrali k příležitosti mimosmyslového projektu GF 28.12.2021, kdy to Křešová s tím Šustrem sepsuli jako projekt temných.

Bůhví, co je tohle za partu, nijak jim nevěřím.

Co se týká jejího trestního odsouzení, tam si myslím, že je bezúhonná, pokud se u ní doopravdy neprokáže trestní finanční činnost, tedy nějaké obohacování se na úkor věřícíh oveček Aurorana.
Pokud je to tak, jak tvrdí, že s financemi má ohledně Aurorana vše čisté, bych neviděla důvod ji trestně stíhat za propagaci Aurorana.
To je opravdu o tom, že ona mu jakoby věřila a tím je bezúhonná - neexistuje žádný paragraf, který by upravoval šíření ezoterních, magických, exo-politických informací, doposud na to platí kosmický zákon jako takový a světské právo tyto oblasti nijak nepostihuje, neboť to sahá do vod inkvizice.

Jinak, ať si vědmy z FB skupinek vyvádějí na Křešové, co chtějí, holt je teď lapená ve vodě nízké magie. Její prestiž na jakkoliv vážně a pravdivě pojímaném esoterním - alternativním prostoru je nyní nízká a je to tak správně, dostala se tam sama.
Jestli blbostí, nebo pro peníze netuším.

Pokud není jen nasazená zlá figura, ale skrze svoji hloupost se zapletla do exo-politické věci, které nemá šanci rozumět, protože v reálné mystice vážně tápe, tak by se měla se svým "hnutím" více usadit a zorientovat ve vodách, kterým rozumí - což je u ní evidentně spíš praktická stránka věcí, ekonomie, původně byla v Q-Annon, je pragmatičtější.
Tak pragmatická, že prostrádá jemnou etiku na jakoukoliv exopolitiku a reálnou magii.


S Válkovou - ona tam dala odkaz na její video a pod to napsala, že ji chce pozvat. pak to vyjádření, že ji chce pozvat, smazala, takže ji asi Válková odmítla.
Já nevím, já Válkový nevěřím, že má absolutně dobré kontakty, ten Aštar atd., ale co jí věřím, že má autentické vjemy, že se v tom maximálně tak třeba neorientuje, nebo věří z nějakého důvodu jakési podlé skupině, ale prostě si to nevymýšlí, jí se to děje.
A Křešová její osobou chce posvětit tu svou špínu se Zprávami z Galaxie. Je to urážlivé už z podstaty.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Občas si při hlubinných planetárních ponorech představuju, jak na světě není USA - jak by šlo všechno snadno, i to chápání, jak by všechno šlo.

Největší chudáci jsou autentičtí propojenci s GF z USA. Aspoň, že ten Corey Goode je proti Sallovi.

https://www.stream.cz/americanka-v-praze/ceske-zvyky-ktere-by-v-americe-nefungovaly-64361818

Toto je zajímavé si poslechnout - myšlení Američanky, když to člověk slyší, dochází mu, kolik Ameriky už jsme si k nám nastěhovali a kam to povede, pokud je nevykopeme.


<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No jo, ale založila mu na sebe účet, na kterej ovčáci posílali peníze.

A frajerky co s nim byly v Bosně řikaly, že mu nosily bágl, kde byl prej milion a půl cash.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Podle mě to tam až podezřele zdůrazňuje, že s nim finančně neměla nic společnýho.

Kdyby neměla, tak o tom nemluví.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No, elegance je v tom, že právník by se vůbec nemusel zaobírat nějakejma ezoterníma kecama. Jestliže ona založila účet na který tedy vybírali peníze, předala to potom jemu, a jestliže lidem doporučovala Aurorana jako všelék na každou blbost, tak dělala prostředníka, a aktivně, žádný bílý kůň. Už jenom že by byla tímhle propíraná by asi zaručilo že se svou prací starostování končí ať už je to jakákoliv prdel v prdeli světa. Pokud je někdo zapletený do podvodů lidí a jsou v tom peníze o šesti nulách, moc sympatií ani důvěry to nevzbudí. Dneska je plno lidí možná nepostihnutelných kvůli jednomu paragrafům, ale už jenom fakt že bude propíraná jí nepomůže.

dále pak, mohla založit účet (na své jméno, takže za ten účet nese zodpovědnost), ale je to pod nějakou organizací oficiální? Přiznala tam daně nebo se jedná o bezdůvodné obohacení atd? I kdyby skutečně dělali sbírku na dobrou věc a chtěli z toho stavět vesničky a jiné dobročinné účely, i tohle je (ještě stále) musí umět udělat i papírově - na úřadech přiznat ten výdělek, ne ho zatajit, i kdyby pak neměl projít zdaněním atd. Dá se pak samozřejmě napadnout i fakt, že s penězi nebylo nakládáno s účelem za jakým je lidé zasílali.
Já vím že to jsou systémové hovadiny které by tu správně neměly být, ale když si člověk naběhne na podobnýho exota, tak je pak rád za každý takový řádek v zákoníku. Je občas obtížné v ezoretní scéně ten podvod právě prokázat přes úmysl, ale pokud podvodník nezdaní příjem, vykrucuje se a mele cosi o něčem nejasném, je to kolikrát to jediné na čem se podvodník sám uvaří a čím se prokáže jeho úmysl podvodu (proto o tom vím, jak říkám, sama jsem si podobné kolečko zažila, a musela jsem se naučit i umět tyhle nástroje používat podle vesmírných zákonů - také to jde, není to lehké ale jde to, například člověk to nesmí brát jako mstu ale vyrovnávání energií, musí mu být jedno, jestli se to vrátí ty peníze, jen jsou soudy kolikrát jediný nástroj, jak lze veřejně a jasně před tím podvodníkem vyjádřit status "nejsem tvá oběť, hodlám se bránit", zkrátka vesmír nechce jenom nastavení v mozku ale i fyzické důkazy, že to myslíme vážně tu naší změnu, že si to nenecháme líbit).

Tihle esoterní podvodníci jsou často patologičtí lháři, nebo se řídí zákonem "peníze jsou zbytečné, měli by je zrušit tak je nebudu ani danit, obejdu pravidla, stejně je dělají špatní lidé". Inu, i když je systém špatný, tak vesmírné zákony platí pořád stejně - kupříkladu když si někdo půjčí peníze a řekne že to vrátí, jasně přizná před věřitelem, sám sebou i před Vesmírem, že má v úmyslu peníze vrátit, že si uvědomuje, že nejsou jeho, má je jenom dočasně. A když je pak věřitel chce vrátit a dlužník začne básnit cosi o špatné karmě, jak je věřitel zlý, jak mu tím ubližuje... tak jak na tohle pohlíží asi spravedlnost našeho skutečného Stvořitele? Peníze jsou energie stejně jako zdraví, svobodná vůle nebo emocionální energie. A člověk se může chovat paraziticky nebo nemusí. Proto ani v tomto špatném systému se podle mého nedá obejít co Křešovka udělala, ať už vědomě nebo nevědomě. Záleží pak na těch podvedených lidech, jestli to pojmou jako pomstu, nebo jako že dávají do hmotného světa podnět na vyrovnání energií. Nástroje na to mají a nemuselo by se jim tom povést jedině v tom případě, že to právě oni sami špatně pojmou po té duchovní stránce. Jo a samozřejmě že i tady Křešovku neomlouvá že co dělá Auri se jí netýkalo, protože o tom nevěděla - když ona sama Auriho nezná nebo neví o něm nic, tak ho nemá doporučovat, není to sice světský zákon ale i když neznám formulaci toho vesmírného, řekla bych že to tam někde bude, něco o čistém svědomí atd. Mě je třebas řečeno občas shůry, že nesmím někoho něco naučit, třebaže se ten dotyčný ptá a vím že to myslí dobře že se to chce naučit, ale něco mi říká že nemá zpracovaného zatím něco důležitého, a proto by to znát neměl, že to pak jde na mou hlavu když ho naučím takovou věc kterou bohužel už umí používat proti druhým lidem. Někdy jsou někteří lidé napřed ve schopnostech, ale mají co dohánět morálkou, pak je zase na zodpovědnosti učitele, jestli s čistým svědomím naučí něco, o čem ví že dotyčný by zatím mohl zneužít... Tady prostě "mě nezajímá co dělá v soukromém životě" není obhajoba, nějak tak to cítím.

Ještě taková věcička z vlastní zkušenosti - Andrea se sice na tomhle asi neuvaří, ale Auroran určitě jo, protože není lékař, nemá licenci a tedy ani právo léčit. Solventní léčitelé dneska vědí, že si musejí klientelu vybírat a pokud možno se vyhnout bláznům kteří jsou pak schopní se mstít když se zázrakem nevyléčí. Proto se i plno léčitelů učí, že se nedá spasit všechny a kolikrát je to stojí vlastní zdraví, peníze nebo i kariéru... proto tu jsou i ty lidi kteří se tzv "nechtějí vyléčit" - skrze ně jsou léčitelé prověřováni vesmírem.

Zákony od státu jsou bohužel proti veškerým léčitelským praktikám, homeopatikám a defakto všemu. Jenom tvrdit, že vás vyléčí něco přírodního co neschválila EU, na to je sazba. A světe div se, třeba takový Ondřej Brož dává svým budoucím terapeutům výklad, jak poskytovat své služby aby mohli léčit, a aby na tom nebyli pak biti - co říkat a neříkat. Auroran se tímhle absolutně nezaobíral, jeho tvrzení že zázračně všechno může vyléčit je už samo naplnění nějaké skutkové podstaty i kdyby nevztáhl ruku na jediného člověka. Ale naštěstí je svědků jeho léčitelských zázraků víc než dost... Figurovat ve sbírce peněz pro takového člověka je prostě forma spolupachatelství...



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 4.8.2022 > DELTA 2> 
Páchání dobra znám, na ten pojem si taky dávám majzla když vidím že má někdo jakékoliv trápení a vím jak by si to mohl napravit - třeba novým postojem na situaci, vyčištěním něčeho v podvědomí atd. A kolikrát si vzpomenu, že tomu člověku nabídnu pomoc, jednou, podruhé možná tak radu a potřetí když vidím že jenom pláče a hledá kde by cucal lítost a energii, tak už si nad ním myju ruce. 😂 Smiřuji se s tím, že někteří lidé si chtějí prožívat své problémy ve hmotě, ne si uvědomit a házet to pryč ze seznamu "musím prožít"...

Ale pojem Kristovských energií se tu krásně zprofanoval do podtextu "spasme je všechny!" 😂 😂 😂 skoro jak nový hit od Pokémonů...


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Ještě o té Válkové - 😂 ona je to možná škoda, že Válková odmítla. Sice je jasné proč to asi udělala, ale byla by prča kdyby na jedno vysílání zašla. Taková bořitelka Auroranových mýtů přímo ve vysílání s Křešovkou by byla bomba 👏👏
Šmarjá, jak já bych se pobavila, kdyby tam v přímém přenosu řekla Křešové na pravou míru co tam všechno Rouran plácal za hovadiny. Víte jak by i Křešovce vlítla do ega kterým Rouranovi po celou tu dobu přizvukovala? Zrovna Válková se s tím nes💩, hezky by jí pobořila tu Babylonskou věžičku 👍. Někdo zrovna s tak peprným vyjadřováním by jí tam mohl nalíst a trochu jí tam rozvířit ty hovadiny. Bylo by to zajímavý.
A zrovna Válková o sobě tvrdí že je v tomhle ledoborec, což je podle mě divné tedy že to nevzala tak trochu jako výzvu? Možná že tam je to už tak v prdeli energeticky, že si do toho netroufne ani ona? Nebo se jenom nehodlá angažovat protože si jede to svoje? Ať je to jakkoliv, tak škoda, zajímavé by to bylo.


Válková možná taky jak načítala tři prdele věcí a všechny ve své podstatě naráz, mohla se taky silně neorientovat - navíc když se napíchávala ještě na alternativní reality atd... i kdyby některé věci přehodnotila, tak není její styl pak ve vysílání odvolávat nějaké osobní omyly. Což jakoby beru, většina věcí které se takhle dějí člověku v hlavě je stejně naprosto osobních, do značné míry tam figuruje vlastní vývoj duše a minulé zkušenosti. I jen se naučit odosobnit když všechny tyto prožitky jsou vlastně určené pouze jednotlivci, tak jak je prezentovat široké veřejnosti, to taky asi chce nějaký vývoj. Věřím, že až by jí došlo co je Elen nebo Aštar, že by to asi oznámila, ale je v tom taky vidět trochu vlastního tápání... U Aurorana určitě věděla co je to za hajzla a stejně se zdráhala dlouho se k tomu vyjádřit, což mi přišlo až divný - ale pak přišel opravdu hmatatelný podnět zhora "už promluvte! řekněte co je Auroran zač!" - tenhle podnět jsem cítila taky, že situace byla neudržitelná, ale přišlo to zhora, do té doby dá se říci že každý respektoval nějak vlastní vývoj situace a byl jenom pozorovatelem celé skupiny.
Možná že za pár týdnů nebo měsíců uvidíme rozřešení, mě zaujalo v tom videu jak naznačila že se budeme učit / poznávat kteří mimozemšťané jsou pozitivní a kteří negativní, tak že tohle byla absolutní pravda - a budou se muset možná nejvíce učit právě nynější channelingové hvězdy tohleto učit přehodnocovávat, nebo umět si přiznat chyby a jít dál. A možná že to nemine ani jí, a ona to možná taky tak cítí, proto to tam řekla.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na FB Zpráv z galaxie někdo upozorňuje, že má Silvie dračí oči, je fakt, že jsem to v tom jejím posledním videu našla:



Nevím, jestli je toto přirozené, kdysi jsem se snažila tento jev v jejích videech najít a nenašla jsem to, ale tady to vidět je. Má zvláštní oči. když se dívám na sebe natočenou na video, tak jsem takový jev nenašla. Nevím, jestli je to ta příslovečná dračí blána přes rohovku, nebo lom světla.

Na Silvii je něco strašidelného, o jejích čistých úmyslech jsem ztratila iluze, když mě vyrazila z diskuze a nakonec i GF mi tehdy řekla, že ona je od dráčků.
Teď se snaží lidi namočit do channelingových pokusů...

Jo jo, těžko někomu doopravdy věřit.
Hlavní ale je, nepouštět se do žádných inkvizičních tribunálů, že někomu ve videu našli dračí škvírku v oku.
Jsem přesvědčená, že abychom chytli doopravdy škodnou, musíme jasně, ale doopravdy srozumitelně a veřejně komunikovat s GF.
Jinak hrozí jen inkviziční šílenství.

Třeba tento fenomén dračích očí je podivnost a není mi jasné, jestli to doopravdy dokáže vykouzlit sklon světla.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > DELTA 2> 

Jo, toto musí prověřit policie, jestli je to tak. Kdyby se prokázalo, že ona je podvodnice, nedivila bych se tomu. Taky je ale možná ta verze, i když, musím přiznat, velice málo pravděpodobná, že je Křešová neuvěřitelně blbá a nepřipadá ji divné, že za Aurího musí všechno dělat ona a že celkově všichni ti inženýři potřebují ke svým propagacím její osobu. Byla by opravdu až fantasticky naivní, když však člověk věcně posuzuje její vystupování, počíná si docela chladnokrevně.
Je to divný.
Kdyby byla nějaká nekalá síla, celá Křešová, od začátku nasazená, tak je pochopitelné, že si ke krytí svých rádoby dobrých inciativ vybrala zrovna Elenu Danaan, myšlenkově vrcholně zkorumpovaný směr chápání GF.

Předtím se ale angažovala v tom Q-Annon a dle svých slov byla systémem pronásledovaná.
Nevím, jestli se zapletla do podvodů na lidech, tak asi dostane nějaký rozsudek. Já jsem hlavně šťastná, že se zdiskvalifikovala sama svou neuvěřitelnou blbostí, nebo nedotaženým záměrem.
Už mi ta USA agitka fakt leze krkem.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > Kiki_> 

Jo, je to mazec, píšeš to dobře - já jsem se Křešovou a Auroranem zase tolik nezabývala, ale taky jsem zaznamenala, že vybírali peníze.

Jestli se to semlelo tak, že Křešová založila konto, jak s Auroranem udělají komunity, lidi jim tam poslali peníze a ona následně peníze převedla na Aurorana, případně je vybrala v hotovosti a dala je Auroranovi a on pak běhal po Karpatech s milionem v báglu, tak je skutečně spolupachatelka podvodu.

To jestli nakecali lidem, že chtějí dělat komunity, měla ty peníze na kontě držet, lidi informovat o výši příspěvku a dále rozvíjet tedy nějaké průhledné investice do nějakých konkrétních projektů.

Jo, je to divný a zavání to podvodem, to je pravda. Protože že by zrovna starostka neznala základní pravidla takových finančních záležitostí, mi připadá divné.

No, uvidí se.
Vůbec, celá esoterika, léčitelství, trpí nedostatkem reálných informací, poznatků.
Není možné to jakkoliv podchytit zákonem.
Připadá mi nejlepší verze "na divoko", tzn. když je člověk ochotný dát nějaké vědmě tisíce za akousi službu, která je de-facto neviditelná, je to jeho blbost.
Jediné, co by mělo asi smysl, dát nějakou finanční taxu, od které už je naakumulovaně žalovatelné, že dotyčný "duchovní" na špatném stavu pacienta parazituje.
Třeba že klient do toho nastrkal už 40 000, nic se nelepší a léčitel pořád tvrdí, plať dál, choď dál a jedno sezení stojí nekřesťanské prachy, třeba 2, 3 tisíce, i víc.

Zákony jsou proti léčitelům, pořád je chtějí nějak zkrouhnout.
Já jsem ráda, že do toho, co píšu a dělám, nijak netahám peníze. Netroufla bych si dělat léčitelku atp. Myslím si, že tato věc s mimozemšťany nespadá do kategorie peněz.
Auroran tvrdil taky, že vše dělá zadarmo, ale kolik přistálo na tom účtu, který založila Křešová, to se asi veřejně nesdělovalo.

Jo, těch podvodníků je.
Nejhorší je, že parazitují na reálné události.



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 4.8.2022 > Kiki_> 

"když ona sama Auriho nezná nebo neví o něm nic, tak ho nemá doporučovat"

Lže jak když tiskne. Na Fag Booku popisovala, jak se osobně účastnila léčby jejího zetě, jak to celý probíhalo, jak u ní doma byly producenti ohledně Rouranovejch písní ....

A teď chce tvrdit, že s nim má spooečný jen vysílání, že o něm víc neví.

Pěkně ho švihla přes palubu.

To je holt ta jejich vesmírná LÁSKA ... pevná jak ocel.

🤦‍♂️
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2022 > Kiki_> 

No, já jsem se s ní začala rozcházet v září 2021, kdy začala hrozit falešnou mimozemskou invazí a tou dobou z mého pohledu bylo toto nebezpečí bezpečně podchycené a pak došlo k definitivnímu rozvratu v říjnu, kdy se nijak nevyjádřila k mimosmyslovému projektu GF, tam už začalo být jasné, že jsme každá s jinou partou.

Ona byla tou dobou spojená s tím Aštarem, tím fenoménem. Možná, že je celé toto nějaká dračí klika inteligencí.

Já se jí nedivím, že se jí do Zpráv z Galaxie nechce, špinila by si prestiž, stejně jako ta Elena Danaan, ta se taky distancovala.

Ona má v sobě něco velice krutého, mě tenkrát vyloženě vyšokovala, když mě náhle zabanovala se slovy "slečna Anča už tušila, že ji zabanuju", něco takového. No, netušila jsem to, i když mi asi půl dne předtím došlo, že je s vysokou pravděpodobností dračí inteligence. Docela jsem čučela, muselo mi dojít, že téhle zvláštní osobě nezáleží na stejné věci, jako mě.
Zvláštně si hlídá tu prestiž a image vědmy.
Je to zlověstné.

Možné je všechno.
Ale co fakt nechci, aby se zvedla hysterie, že Válková je drak, je to možné, ale třeba je to jinak.
Bez vyšší autority a náhledu se těžko soudí.
Podle mě se Válkové nedá plnohodnotně věřit, je třeba se mít na pozoru. Taková jsou pravidla - člověk si musí dát pozor, komu věří.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Faktem je že jsem si na její oči taky musela "zvykat", poprvé jsem z nich měla fakt docela respekt. Teď už tolik ne, ale faktem je, že jsem si mezitím zažila jiné věci a už nemám pocit že by mě takový člověk ohrožoval. Teď víc pozoruji a čekám co z toho vyleze.

Tak je taky možný že je spřízněná a negativní dračí frakcí která chce tady převzít to žezlo po těch hajzlech kteří odtud musej pá pá...
Ovšem soudy bych vynášela až po osobní zkušenosti - buď hovory, setkání nebo delší osobní projednávání. Takhle přes nekvalitní kameru prostě pfff těžko.

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
no právě - jako starostka by tohle měla mít v malíku! Což je jenom přitěžující okolnost. Však on člověk silně zmanipulovaný a s růžovýma brýlema (ulítlej někam do stratosféry), si pak obhajuje že takto obchází systém který je nespravedlivý, zlý a špatný protože je tady od iluminátů, ale i poctivý člověk zvládá v tom systému fungovat, když má narovnané energie, nemá potřebu takhle šmelit. Říkat si je to pro "dobrou věc" a pak vědomě okrádat systém tím že ten výdělek nepřizná...? jo no, tohle právě nevysvětlí ani soudci, ani vesmírným zákonům, podle mě smolík tady. A krásná lekce o "hmotě a důležitosti uzemnění" 👏 a podle mě je to takhle přesně pro ní na míru, že možná to spadnutí růžových brýlí tady zapříčiní soud a ona by se konečně mohla probrat z té hypnózy. Šance to je, záleží jestli si bude dál hladit duchovní ego, které jí asi nakecá jak je chudák oběť a že se proti ní spikli protože ona šíří pravdu... pak bude kolem sebe vidět útok protože ona šíří dobro a splete si tak hlavní lekci o pokoře s něčím úplně jiným.

A to je právě ta osobní zodpovědnost, může nám tedy všem ukázat jak to má ve hmotě zmáknutý když o tom káže. Už se těším... 😂 nebude to první princezna, která před touhle zkouškou stojí.


Právě, to léčitelství nejde dát do zákonů - tedy jiných než těch které stojí nad hmotou samotnou. A však podle mě správný léčitel má taky léčit nebo pomáhat podle těchto zákonů, když ne, vesmír se o něj "postará sám" - proto netřeba pak systém trestů světských. Kdo se tohle naučí, ten ani nepotřebuje dozor nějakého úřadu. Nejhorší je tady ta přechodová fáze, kdy světské zákony ještě platí, zároveň platí ty Vesmírný zákony o nichž nás nikdo neučí, ale ty jsou naštěstí nadřazené. Je v tom bordel, ale až se budou učit ve školách vesmírné zákony (nebo se nebudou dětem vytloukat z hlavy), tak to pak pojede celé jak namazaný stroj. Podvodníci v takovém světě se nebudou moci uchytit, protože tam jim nepůjde přetvářka a manipulace, a pokud se zabalí do kokonu "já jsem ta oběť" tak zničí taky sami sebe - za předpokladu že tu nebude běhat parta bláznů "spasme je všechny" kteří budou dotovat každého s pocitem oběti svou energií že... tohle se jako společnost fakt musíme odnaučit.

Hele i s tím limitem pro léčitele "odtud je to už parazitování" - přiznám se že sama jsem si kladka otázku, jaký k tomu zaujmout postoj. Viděla jsem totiž plno lidí, kteří chodí od semináře k semináři, nebo si i platí služby léčitelů, čarodějek, střídají to, takže vlastně nechodí jenom k někomu, kdo to neumí ale i k lidem kteří umějí trochu víc, nebo i k lidem kteří vědí úplně skvěle jak to dělat. A stejně se u těch lidí situace nemění - viděla jsem několik případů, ať už jde o vztahy, zdraví, peníze nebo jenom vyléčení si té pozice oběti, vždy je to zoufalost, když vidím jak se ti lidé uvnitř sami sebe drží zuby nehty toho přesvědčení, toho programu. A viděla jsem šikovnou čarodějku, která mě mnohému naučila, ale takové ženě nedokázala pomoci s partnerstvím. Nebylo to o čarodějce, ale o tom, že já byla ochotná pustit ten program a posunout se dál, ale ta druhá žena ne. Pak jsem byla u regresní terapeutky / učitelky energií... hele ta mě naučila věcí! Doslova můj svět převalila naruby tolikrát, že jsem měla pocit že jsem v pračce puštěné na ždímání... ale vždy jsem si nechala od ní ten svět převrátit naruby a vždy jsem se těšila, kam mě to zavede. A od té samé ženy se učila i jiná, se kterou to neudělalo absolutně nic! Ta jenom chodí, tvrdí, jak jí to nejde, že nic nevidí, nic necítí, hlava jí nefunguje atd. plno keců. A nejhroší na tom je, že ona může vidět ty lidi kolem sebe, kterým bylo řečeno to samé a jim to funguje. Dokonce ona sama nám na místě negativně už podsunula pár věcí do hmoty, všichni jsme to viděli a uvědomovali si, že je to sakra její právě! že nám něco takového zvědomila, že má sakra velkou sílu pohnout hmotou! A jenom ona si to neuvědomila, že to ona přivolala. S ní prostě nejde hnout a naše učitelka jí to může vysvětlovat zprava zleva, zhora zdola, názorné ukázky, extra vysvětlování, děje se to už několik let...furt nic. To přesvědčení o vlastní bezmocnosti je tak zaklíněné a ta žena se ho tak drží, že si snad už myslíme že to dělá jedině natruc, že takhle zabedněnej nemůže být nikdo. Ona ale tvrdí, že se chce to naučit, že se chce toho zbavit! Ano ti lidé kolikrát to zkouší přímo zoufale ale neumějí to uchopit a každou práci léčitele vyloženě sabotují, protože mají právo veta - na rozdíl od toho léčitele!

No a mě celou tu dobu nešlo na mysl, jak čarodějky i léčitelé vlastně tolik riskují, že jejich klienti přitahují nebo odpuzují do života cokoliv podle svého nastavení že ten druhý člověk má vlastně do toho vstoupit z vnějšku - do situace která mu nenáleží a kterou neovládá i když mu za to někdo zaplatil. Peníze se předají z ruky do ruky lehce, ale klient má stále právo veta. Nahlas možná škemrá, jak chce z té situace ven, ale uvnitř je jeho podvědomí takovej sabotér, že mu nepomůže absolutně nic. Podle mě každý léčitel tohle musí trochu vědět a musí s tím být smířenej, nebo to musí umět poznávat, komu pomoci a komu ne. Těmto sabotérům pomoci nejde, dát jim šanci, jednu dvě...a pak jim říct "ty jsi tvůrce a odmítáš to, tobě pomoci nemohu"
Tohle podle mě taky nelze ošetřit světským zákonem, protože v tom není špatný úmysl u léčitele, neúspěch tam není ani tím že by své služby neuměl, ale protože podvědomí zákazníka je silnější. Tady to pak chce už inteligentní společnost která dozná, že zákazník si za tuhle situaci může sám. Ale inteligentní společnost už pojede jenom na těch Vesmírných zákonech, řekla bych že světských bude pak zapotřebí jen velmi málo a budou spíše přechodná.

Prča je, že tyhle věci už jsou reálně vidět kolem nás - ty situace dokonale vykreslují jak zákony vesmíru platí. V době, kdy jsem nevěděla, jak je možný že ze mě některé věci padají jako listí a ostatní se jen zasekli, tak mi nešlo do hlavy proč tam to funguje a tady ne když máme službu od stejného člověka? No, kladla jsem otázky vesmíru, chtěla jsem tomu porozumět, tak mi to dokreslil, abych to mohla vidět. Mě navíc mátlo, že vlastně všichni máme stejné šance dosáhnout stejných věcí - tedy naučit se používat mimosmyslové vnímání, vyléčit se ze smrtelných chorob atd. Nikdo není "vyvolený", každý se to může naučit. Ale ve hmotě to takhle nefunguje a to mě mátlo. No a odpověď je - lidé se drží zuby nehty svých problémů v podvědomí. Máme ty mozečky opravdu tak zakrnělé a jsme už tak zacyklení v X inkarnacích, že ani nevíme kde rozvázat uzlík abychom se odblokovali. Je to dokonalý bludiště ve kterých se mnoho lidí motá, utrácí zprava zleva a stejně jim nepomůže i kdyby se na hlavu stavěli, protože vlastní mysl je proti nim.

Proto i ten můj cynismus o lidech, kteří nás tady zdržují v těch nízkých energiích. Že si přečetli o mimozemšťanech, mají knihovnu plnou ezo knih a mají X certifikátů prostě nic neznamená. Mockrát jsem viděla že takoví lidé se stále nedokáží zbavit starých nastaveních i když o nich vědí a návody jak to udělat čtou doslova každý den. Po delší době u těchto lidí akorát naroste duchovní ego, protože příliš mnoho informací v nich vzbudí dojem že jsou experti na tématiku. A bezpečně to lze poznat podle toho když hasí víc cizí ohně než ty své.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.8.2022 > DELTA 2> 

😂 Je mi jasný že lže, lež má krátké nohy a v poslední době to ty energie zhora kosí ještě strunovou sekačkou, takže dneska lež už skoro nemá nohy, ale nějaké ucourané pahýlky...

proto jí chci fakt u toho soudu vidět, jak se s těmahle kecama hájí.

Jojo, světelné láskyplné bytosti! A je super jak mají tyhle bytosti společné to, že si neumějí vysypat popel na hlavu a přiznat si "jsem kus idiota, co jsem to sakra udělala?" 😂
Jenže to je taky ten nejbolestivější proces - přiznat si chybu, pofoukat bebíčko vlastnímu Egu a pak to ještě přiznat na veřejnosti tisícům lidem.

Jsem fakt ráda že jsem měla program stydlivosti, který mi zabránil dělat šaška před tisíci lidma když jsem byla v podobných fázích lekcí. To prostě nedokáže každý - přiznat si to sám před sebou, že je kus vola který dělá chyby, natož před fanoušky. A ti "fanoušci" jsou taky kolikrát inteligencí někde na úrovni blátivé louže v Somálsku, takže těm skládat účty vlastní blbosti je asi nějaká speciálně zlá karma určitě 😂😂😂

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2022 > Kiki_> 

No právě, píšeš to dobře - jednak kvalita toho videa je docela nic moc, takže to ve výsledku může být lomem světla, takže na tom zakládat inkviziční hnutí proti Silvii není nijak moudré a potom, ač má podivné oči a je dost možné, že to je zkrátka realita, tak bez vyšší mimozemské autority můžeme prd řešit.

Já se těch draků taky nebojím, koneckonců vedli jsme proti nim válku, naše galaxie je starobylou dračí inteligencí propletená, zrovna s drakoniánskou šlechtou se nedá nic řešit silově, dá se z nich vyvázat formou kosmického zákona a jejich pravidel.

Já bych řekla, že ona má nějakou formu dračí duše, řekla bych, že v rámci toho, co se dělo a děje, je taková umírající labuť, což by i odpovídalo dějům, kdy dračí inteligence nad námi ztrácí sílu, resp. celkově vyspělý plazí element života v tomto našem prostoru ustupuje.

Ona je záhadná.

Navíc, tento typ oka mají i kočky, že mají škvírku místo kulové zornice. Válková asi není kočičí, ale plazí inteligence, ale zdráhala bych se jí jednoznačně označovat za nějaké zlo, je to zrádné.
Ale nevěřila bych ji, abych ji posílala svoji fotku atp.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2022 > Kiki_> 

Jo, jestli si Křešovka takto zadělala s milionovými částkami, tak z toho může být ještě ezo-skandál. Jenže je otázka, čemu to pomůže. Ve výsledku ničemu, jen se ji podařilo ze začátku vykolejit a vyšokovat spoustu nevinných křehkých duší ve zmatcích, že jsou napadení Majtrami, potom je zdevalvovat a ponížit, rozeštvat banováním, mezitím poškodila jméno GF a rozšířila falešnou exo - politickou verzi pravdy, která nahrává korporátnímu USA a pak, i kdyby ji rozmázli po soudech, jediný výsledek bude chaos a pošpiněná prestiž lidí, kteří se zabývají mimozemskou otázkou a přítomnost Galaktické federace berou jako pravdu.
Tak či tak z toho nebude nic dobrého, docela si i přeju, aby Křešovku nakonec po soudech nehonili.
No ale pokud ve finančních podvodech jede, měla by dostat trest - ale prostě to poškodí celou ezo-scénu.

Jenže, celá slavná ezo-scéna se bude muset časem vážně jaksi zrušit, myslím si, že to celé parazituje na chaosu. Ve chvíli, kdy by se stal ten vysněný moment, že Gf přistane, tak to můžou zabalit. Budou se sami učit, stará mystika a staré koncepce půjdou do kopru.

Léčitelé to mají určitě těžké, já zažila jednoho léčitele, kterému jsem věřila a dejme tomu, že měl výsledky - ale bylo to o tom, že jsem mu věřila, pro mě byl autorita a on mi přiznal, že vlastně taky neví, jak to přesně funguje, že může jít i o autosugesci. Byl poměrně solidní a finanční taxu měl udělanou na pár stovek, když podvodníci brali tisíce a člověk mu třeba dal i víc.
Taky říkal, že si udělal v sobě nějaké programy, aby mu chodili jen lidi, co si to zaslouží.

Jinak jsem po léčitelkách atd. nijak neběhala, tak zkušenosti s nimi moc nemám, ale jsem přesvědčená, že je víc nekvality, než opaku.

A v tomto oboru je opravdu těžké něco podvazovat zákonem - dokonce někdo chtěl, aby vedli jakousi kartotéku pacientů s popisem jejich problému. To je šílený.

No jo, tak snad se jednou dočkáme nějakého pokroku. Já si myslím, že jsme i s tím odblokováváním dost nesvéprávní, protože ty programy, co v nás jedou, jsou kolikrát za hranicí naší imaginace, kde je toho příčina.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Mám pocit že právě s kočičími lidmi byla v minulosti spojená také. Právě podle očí na základě tvaru těžko soudit. A pocity mi zase připadají málo vypovídající protože první dojmy sice jsou vždy zatím správné, ale špatně se mi identifikují do naší řeči. Pak by byla více vypovídající ta osobní zkušenost, tam se mi vždy zatím prokázalo jak člověk ze sebe vysypal prostě "co je zač". To už nejde tak nějak skrývat při osobním setkání (pokud to není pod heslem vrána k vráně sedá - když má člověk sám ještě nevyřešených v sobě plno věcí, tam nejsou energetické rezonance vypovídající - takový člověk si klidně rezonuje i s Rouranem a lovískuje jeho úchylné písničky).

Je docela možný, že různí podvodníci brzy pohoří v oblbování lidí při přímém setkání, ale půjde to ještě oblbovat je přes kamery, protože ty zkreslují a dá se to ještě energeticky zahladit na dálku (pro ty méně zkušené).

No, právě to je divný, že sice udělala veřejné video a zároveň nevyužila příležitosti jít Andree trochu tam pocuchat po políčko co tam nasázel Auri. Pro některé "čističky" musím přiznat že by to byla neodolatelná šance i kdyby to udělali jenom jednou, ten efekt by to mělo. Podobně jako s Jardou Grűnwaldem - ten se toho nebál, protože má své strachy už pořešené, má své hranice a zároveň nenechá jiné hosty sebou cloumat. A on ani není bourač, spíše šťoural a takový badatel. Válková se ale kasá něčím naprosto jiným, proto je mi to divný. Může to být podobné odtažitost jakou udělala Elena - prostě jak se to tý negativní frakci bortí tak se asi už dělí, a kopou jenom za své domácí týmy a už nehodlají podržet žádného reptíka který se prozradil, budou kopat za své draky, šediváky a jinou negativní verbež která si možná myslí že odešla dveřmi a vrátí se oknem...


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter