Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dveře
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 14.9.2022 (09:44:23)
Dveře se otevírají
směrem k osudu
panty nastavují vrzáním
první náraz
křižovatka kliky pláče
nad svou bezpáteřností
plocha schytává rány sečmůže
........
otevřou se dále, nebo...?!


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 14.9.2022 > Vyrute, Vyrute, já to nemyslim špatně, ale porovnám-li tvojí "poezii??) s klasickou poezií juliána, což bys měl udělat především ty sám, tak...

OK, julián kdysi řekl, že existuje poezie pro poezii, ale že blábol poezie prostě není. Jenomže ty stejně asi netušíš, co tím chci nyní říct já, viď?
Omlouvám se, asi bych to vůbec nekomentoval, ale četl jsem obě věci hned po sobě a od tvé "básně" jsem nedostal jen facku; já dostal normálně přes držku, Vyrute! Nic osobního, mně se taky vždycky nedaří, ahoj.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 14.9.2022 > analfagot> Asi těmi dvěma věcmi myslíš básně jfj a mou - v pořadí. To je holt věc názoru. Ale i tak děkuji. Franta.
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 16.9.2022 > Především bych nejdříve osvětlil čtenářům pojmy

Třeba co u Vás (zde) znamená ,,křižovatka kliky", a co ,,plocha" (která schytává ránu), apod.
Body: 3
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 16.9.2022 > Zdravím, snažím se vysvětlit: "křižovatka kliky pláče nad svou bezpáteřností" - že ji může držet dobrý i špatný člověk a ona se nemůže bránit, dále "plocha..." - tady pojato tzv. fyzicky, může se do ní strčit, kopnout, otřít se o ni, naopak pohladit - bez obrany. Děkuji a zdravím. Franta.
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 30.9.2022 > Ja tomuto fakt nerozumiem (aj s mojimi školami)
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 1.10.2022 > Mister NS.> Zkus vysvětlení výše. Anebo to chce jenom přečíst. Zdraví Franta.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter