Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 27.6.
Ladislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K současné napjaté době a o roli hlouposti lidí ve vývoji
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.10.2022 (14:19:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tihle kreténi mají dokonce už i nějaký scénář, že Trump prý zastaví válku na Ukrajině a dostane Nobelovu cenu míru, že to už je jasný.

A máme prý čekat "3 dny temnoty", za což tito idioti nepovažují doopravdy 3 dny temnoty, ale že nepůjde internet...
Dále že může být až deset dnů výpadek internetu a pojede nějaké "nouzové vysílání" - v USA to mají fakt blbý, tam kdyby byl problém a měli rozsekané satelity a datové sítě, tak to dělají mimozemšťani zázrak nad USA, jakýkoliv blackout je požehnání.

Chvála debilitě, chvála.

Galaktická federace naštěstí nepojede podle žádného takto idiotského scénáře, všechno jsou to bláhový sliby a vyjebávky řízené CIA, tyhle Q-Annon sračky a Bílé klobouky.

To je prostě tahle špinavá klika, jak jsou povzneseni nad "hatery".

Rozdíl mezi jejich hatery a klasickými hatery je ten, že NWO terorizovalo šikanou, přiváděním k sebevraždě atd., tedy "haterovstvím" ty autentické šiřiče informací a kontaktéry atd.

Teď NWO nasadili falešnou podvodnou kliku, kterou upřímně a přirozeně nenávidí ti původní kontaktéři a šiřitelé informací, protože je poznají jako podvodníky a ti je teď "hatují", pronásledují a upozorňují na ně. Tak jako já musela zvládat nelidskou šikanu a sama nikoho neterorizovala, ale když jsem poznala ASK, nenávidím ji a poprvé zjišťuju, že taky umím někomu konkrétnímu šlapat po držce, kor když je to porno čubka.

Holt, SS jednání vesmírného viru, tahle CIA klika šmejdů od NWO.

Galaktická federace nebude skákat, jak tihle parchanti pískají.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter