Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MARTIN-největší ksindl na totemu, srab a škůdce!
Autor: love (Pravidelný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2022 >


Oni totiž podle těch slušných lidí lidi s mimosmyslovými vjemy nemají práva a můžeš s nimi zacházet jako s dobytkem.

Takže teď tenhle webík poslouží jako můj blog, něco mi dlužej ty špinavý svině.


<reagovat 
love (Pravidelný) - 10.11.2022 > bohuno, tomu co jsi opět předved se říká HNIDOPICH, idiote! TY neumíš nic, ani se přihlásit, neumíš česky, slovensky ani maďarsky a přitom jsi tam odtud, tak TY drž píču a vyjeď, kundo zvadlá s kulema!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2022 >


Jo, kdyby Martin už dávno zasáhnul proti anonymu kokainovi, nikdy by se nedočkal tak divokých kousků tady na tomto webu.

Ten, kdo tady rozhoupal lodičku ad absurdum, až k divokým kouskům, je jednoznačně kokain.

Dlouhodobě tady slouží NWOčku, už v r. 2010 mu sloužili.
Tenkrát mě tu zabanovali, beze slova, bez vysvětlení, bez banu. Bez důvodu.

Ten důvod byl jejich zasraná žiďácká omezenost.

Jsou tu odporný svině.
Maj co zplácet.
Ať platí tenhle web a drží hubu.
Kolaboranti.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tenkrát to bylo kvůli Sklenářovi.
Že jsme jako málo povinně slzeli nad tou krysou.


<reagovat 
 Čtenář - 10.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Zplácet :D jula + ýťa by mohli společně doučovat češtinu. Konečně by tu zas byla nějaká prdel.
<reagovat 
 Čtenář - 10.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Há!!!!!! Hrľaš, hrleš!!!!!!§§!!!!! Tá protikresťanská, a protidemokratická a protižidovská stvora je zase tu!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 10.11.2022 > čtenář> Dá sa to s ňou vôbec ešte vydržať????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?? ????????
<reagovat 
 Čtenář - 10.11.2022 > čtenář> Dá sa to s ňou vôbec ešte vydržať????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?? ????????
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Pravidelný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter