Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Baudyš udělal nějaká Sdružení Říp z vyšinutých blbečků, co nechápou situaci a proto nemají záběr, pak zjistil, že jsou to doopravdy vyšinutý blbečkové a teď je v pohodě, je smířlivý a je si jistý, že všechno hezounky půjde dál a že i smířlivý proces má své plusy.

Já nechápu, proč jsem bojovala.
Měla jsem se nechat prostě těma pulsy zabít.
Dneska to tak skoro vidím.

Stejně mi nikdo neuvěří, že se mi stala taková příšerná věc, vzalo mi to dvacet let života, na zdraví, na všem.
Protože jsem naživu, tak určitě lžu.

Všichni tyhle odporný smířliví chlapi - tohle udělali ty svině vždycky, nechápou situaci, jdou a idealisicky zkusí pár píčovinek a pak se smíří s nejhorším zlem.

Teď už máme ty pulsy do hlavy, rovnou paprsky smrti. NWO tím chtělo nejdřív odstřílet črodějnice, aby zůstali jen idioti.

To, že žiju a dávám svědectví z tý jejich prasárny, je zázrak.

A co český chlapi?
Pochopili, kde je situace, že se musí spojit s GF a začít pro civilizační kontakt dělat cokoliv, aby se zadařilo?
Pochopili to?
Ne, ty mrzáci si myslí, že to musíme zvládnout sami a když vidí, jaký jsou sračky, že síly nemají, tak se smíří se zlem.

Tenhle rok přijde bugr, tenhle rok přijde zlom, přijde pád, aby všichni tihle smíření chcípáci dojeli.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter