Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Kdyby dostali všichni ti chytráci, jako Baudyš, co se prohlašují za mimozemšťany, do hlavy aspoň desetinu voltů, pulsů, vln a okultních útoků, co já, mluvili by kapku jinak.
Nebyli by smířliví, protože by chápali, že tomuhle se musí zamezit, ze všech sil, že tohle nesmí být. Nesmí, nesmí, za žádnou cenu se tohle nesmí dovolit. Na tom, že jako jezuita mluví proti lidu, se dá jedině souhlasit. Baudyš je divnej.

Co nám tyhlety kreténi nechápou???


Stejně jako ty vymatlaný kreténi nejsou schopný dát jasně najevo, že jsme Slovani a máme vlastní identitu, nejsme pucfleci nějakých nacistických Germánů a jiných nehorázných zločineckých skupin.

I když, on tu identitu asi nikdo nežije, všichni jsou vevnitř slouhové, buď jedněch, nebo druhých.

Ani neznají národního ducha Čechů, nikdy ho nepoznali, většina z nich neví, že máme vlastní identitu, která se nepotřebuje klanět nikam.
Protože je sama dostatečně ušlechtilá.
Váže se k ní symbol dvouocasého lva, což je evidentně pozůstatek nějakého ryze slovanského kultu, z dávné říše, kterou již nikdo nepamatuje, protože se to nehodilo náckům do výkladu dějin.


Ale v posledním tisíciletí ji nikdo nezaktivoval a nezvedl.
Tuto sílu.
A ona se teď aktivuje, tak nevím, jestli náš natvrdlý tupý národ, co opět neví, čí je a hledá páníčka a ještě na hodně blbý straně, nesetřese.

Jestli to někdo bude schopný zvednout.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter