Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výroční zpráva 2022
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 4.1.2023 (20:06:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Zdá se, že bez ohledu na to, jak jsou lidi stupidní, tu bude budoucí základna civilizace v Evropě.
Je tedy taková hezká idea, že by z původního národa Čechů, kteří tuto planinu obývají, mělo něco zůstat.
No ale, to se uvidí, že.
Rozhodně by Bohemie měla zůstat slovanská.

Od Atlantiku směrem k nám jsme první silný a vitální kult. Západní Evropa je kulticky mrtvá. V oblastech Belgie, Nizozemska, Německa není skoro nic, je tam velice zeslabený germánský kult, který je ale již ne-národní, tedy odpovídá pouze místnímu duchu kraje a je uzavřený, nic si nenárokuje, nemá tendence sílit, je v podstatě na nouzovém režimu, respektivě přírodním režimu, kdy pouze udržuje základní duchovnost krajiny jako takové a nemá tendence jakkoliv povzbuzovat domácí obyvatele.
Pokud něco původně bylo v Belgii, Nizozemsku a Dánsku, tak už to dávno zmizelo.
Pouze v Dánsku se udržuje jakási psychedelie, která je společná pro Pobaltí. Tam je psychedelická energie, která souvisí s Baltem a instalacemi pod tím mořem, tam v této oblasti si udělali nacisti za 3. říše docela technologickou základnu, také čím blíže v těchto oblastech k severnímu pólu, tím větší psychedelie.
Určitě je to ale plnohodnotně zaměstnává a národnostně udržuje ve stabilizovaných, či spíše lehce ztrátových silách národnostních duchů.
Francie je vzdálená, její duch sice nad svou zemí stále bdí, ale zdálky, touží po plnohodnotném ozdravení své země, což obnáší její závlahu do extrémní hloubky, tedy Francie se vzbudí a znovu ožije, až tu zemi zaleje moře, ta voda se vzákne, pak zase opadne. Pak i mezi stěnami Notre Dame vyroste obří dub a tam někde, až se tam jednou zase vrátí lidi a budou si vážit míst, kde žijí, tak teprve tam se vrátí Francie a její duch, který je charakterizován ženskou bezstarostností a svobodomyslností. Která přináleží Evropě.

Takže Německo atd nic moc, Francie zdrhla a náš kultický systém Bohemie naopak prochází hlubinnou transformací a vzbouzí se, sílí, prochází skrze něj z vesmíru až do hlubin planety a jejího srdce silný proud energií a informací.
Sílí, jeho nastavení je rytířsko-královsko-lví-přírodní-žensky civilizační-andělsky světelný.
A velice pozitivně, rodinně, komunikuje s dalšími kultickými vlivy směrem na východ, tedy polským i ruským a dále sibiřským, plus je přirozeně, skrze hlubinné vrstvy a kořenové systémy blížeji propojen s Arábií i Persií.

Používám ty dějinné názvy i kvůli zjednodušení, prostě tato místa.

No, tak teď co to udělá s Čechy, jakožto tím natvrdlým, nevzdělaným, zapomínajícím a duševně čím dál více nevolnickým národem, který se tu poflakuje.

Který minulý rok zmačkal svoji historii 250 let zpátky a stylem, jako kdyby tu bylo na každým rohu deset státovtvorců a obrozovatelů, kteří to za týden dají zpátky, jsme se rozhodli se vrátit přímo pod nadvládu Germánů, protože hajlujeme s Ukrajinou.

Neuvěřitelný.

Už mě ani nebaví tady něco vysvětlovat.
To mají lidi vědět sami, minimálně si mají uvědomovat historické základní souvislosti.

Takže. Buď ten probouzející se kultický vliv pořádně nakope Čechům prdel a ti se proberou a nebo prostě už je to marný a jednou na naše území přijdou jiní, kteří utvoří z Bohemie centrum evropské civilizace.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter