Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přepracovaná Propast
Autor: Little (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
jelen (Občasný) - 2.5.2003 >

Obávám se, že to není lepší. Akorát jsi to naředila dalšíma frázema, dojem zůstává stejnej a to zhruba takovej, že kdyby se ještě naposledy pomodlil, zvolili by tě asi čestnou šéfredaktorkou Strážný věže. Máš tam neotřepaný momenty, například fakt, že se jí bál oslovit, ač byla imobilní a taky způsob, jak se vysekali na té dálnici. Máš tam neotřepaný momenty, tak je nezazdívej otřepanejma frázema. Přepracovat znamená taky něco vyházet, na tvym místě bych začal větama typu: "Snad ho držela nad vodou jen jeho neuvěřitelná životní síla." Nebo: " Chystal se skočit................" To už tady bylo a krom toho, právě takový výkřiky posouvaj tvuj, já věřim, že spontání příspěvek do roviny různej obskurních periodik typu již výše zmíněný Strážný věže, vypočítanejch na sentimentální city osamělejch stařenek. Vím, že je to surové, tobě je nějakejch šestnáct a dáváš sem něco, o čem jsi přesvědčena, že je dobrý a reprezantativní v poměru ke tvejm ostatním výtvorům a najednou bác, zprcá ti to tolik lidí, že si ani nemůžeš říct, že si na tebe někdo nepochopitelně zased. Je možný, že máš fůru různejch kamarádů, který ti to pochválí, ale sama uznáš, že takto je to objektivnější. Můžeš se buď nasrat a šprajcnout se a nebo se namotivovat, zapracovat a zkusit dokázat těm, co se ti posmívali, že na to máš. Já si myslim, že na to máš, máš to docela souvislý a jak jsem ti napsal pod první pokus, chyba neni až zas v tom, jak je to napsaný, ale spíš v tom, že to jsou kecy, bez urážky samozřejmě. Já nejsem natolik kritik, abych si troufnul hodnotit něco, co se mi nelíbí, takže ti to neoznámkuju. Tohle ti píšu proto, že mam asi dost podobnou zkušenost ad. komentář č.1, tak se nenaser a zkus to uplně od začátku. 

P.S.: Zkus se podívat na příspěvky Večernice, pak pochopíš, proč se ti posmíval Igráček. 


<reagovat 
čtenář hynekolog - 2.5.2003 > receno a dokola omylano toho zde byo jiz dost, proto pridu s necim naprosto jinym. strasne mi na tom vadi styl popisovani, mam na mysly: "stal na okraji propasti a premyslel..." proc mi nedas meno? je to pravdivy pribeh, timto bys jen priblizila opravdovost. nebo proc rovnou nezacnes tim ze ti to rikal kamos? a nenapises to tak, jako by ti to vypravel? treba ruzny odkaslani, nebo pohled v ocich toho kamose kdyz to vypravel - dyt by to byo mnohem zajimavejsi a pravdivejsi...
ps: na oplatku muzes zkritizovat majne povidku "Pohreb neznameho pritele"...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 2.5.2003 > vždyť je to naemlich to samé! snad jen delší, ale kýčovité je to úplně stejně...sentiment je opium lidstva, ať žije Trockij...
<reagovat 
MZF (Občasný) - 3.5.2003 > Zkus psát kratší věty, než zbytečně dlouhá souvětí, v kterých se pak ztrácí, co jsi chtěla říct. Taky se snaž používat odstavec ne jen podle chuti, ale na to, aby jsi oddělila od sebe kontext textu. Opakuje se ti slovo čas v prvním odstavci. "Chvilka jeho nepozornosti stála život jeho nejdražších" zkus nahradit jeho alespoň jednou nějakým jiným slovem. Ale vážně text vyznívá hrozně kýčovitě. Trocha zlepšení tam je, ale spíš to je novota. Smaž to celé a začni od začátku. Možná by nebylo od věci, trochu načíst nějakou knihu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter