Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Co jsem viděla na škole, kde jsem učila, tak dějepis nebylo možné učit, protože ta učitelka nebyla fašistka, tedy postrádala nacisticky direktorské jednání a tudíž ji haranti nenechali učit a to se fakt snažila.
Takže jestli z druhé světové věděli, že byl nějaký Hitler byl teda ten nacista, tak je to všechno.
Nějaká Mnichovská dohoda, pochybuju, že ten pojem vůbec mohli zaznamenat, protože debílek s ADHD přece MÁ PRÁVA.

Zato nacistická slepičí píča učitelka, co měla na starosti nějaké stupidní výchovy typu občanka, hustila celé jedno pololetí deváťákům do hlavy holocaust.
To si kreslili obrázky, hráli si na židy, koukali na filmy, slzeli no, to jo.

Takže výsledkem ta zasraná verbež z 2. světové války ví, že možná byl nějakej Hitler, ale co si určitě pamatuje, tak že chcíplo v plynových komorách 6 milionů židů, protože tak se to traduje.

Že jenom na frontě zemřelo kolem 25 milionů slovanských obyvatel, hlavně Rusů, když museli zahnat nácky zpátky do Evropy, to se těm dětičkám nezdůrazňuje.

Oni vidí jenom židy, nic jinýho, to jsou jediné oběti. Nějaké souvislosti atd.?
Ne, to není třeba aby věděli.

Tady jde o to, aby milovali židy, aby nechali žiďáky řádit proti Rusům, ty chazarský satanistický svině, ty, co jsou totožní s nacisty.
O tom to je, o ničem jiným.

Tak pořád ale existuje určité menší procento lidí, který jim to nežerou a vidí je. A taky je tady Galaktická federace. Ta tyhle žiďáky taky nemiluje.
Stejně ty zasraný svině to dělají tak, že obyčejný židy obětují, sami to udělají, sami k tomu dají rozkaz, ale pak slzíčkujou, aby se jim lépe vládlo, jak o život.
Tak, jak je to naučila Drakoniánská svině Jehova, satanistická šupinatá zrůda.

Už je toho dost.
Ono se něco stane.
Pro lidi jako jsem já je nanejvýše výhodné po dlouhodobém teroru a neshodou s touto vypatlanou dementní, otrocky formátovanou populací pochopit, o čem tenhle horor jakože je.
Je z toho cesta ven, ne že ne.
Jenom to není "humánní" a "demokratické".



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter