Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Asi to nějak tak bude, že prostě GF s námi nemá v plánu kontakt nějak za každou cenu, natož tak, aby na to jakkoliv dopláceli.

Říkám, to co se děje o mimozemšťanech na alternativě, je divný. Ve skutečnosti to nemá žádný velký smysl, ty dřívější vlny kolem r. 2012, které šly dokonale mimo mě, jsou dost o těch dimenzionálních vzestupech, kvantových skocích atd.
Dnes už je to dost omletá písnička, která nikoho až tak nezajímá a doopravdy těžko říci, kdo to přitáhl a proč.
Možná že nějak nejsrozumitelněji a nejrozpracovaněji je to vyjádřeno v Poselství Amenti.
Nevím, nebudu to hodnotit, já popravdě nic takového nevnímám, myslím si, že je možná celý vzestup do 5D nerealistická halucinace a utkvělá falešná myšlenka.
Jestli se něco děje, tak osvobozování planety od zlých technologických instalací, odvážení zlých technologií, uzdravování a vyživování planety z vnějšího prostoru. Takže planeta má lepší energie, než dříve a skokově se to jeví jako nějaký vzestup do 5D. Asi.

Válka proti NWO se daří, jak to nyní chápu, tak tedy byly dokonale zlikvidovány zločinné psychotronické programy nácků a žiďáků, kdy k napadání obětí používali nějaké nacistické laborky, případně reptiliánská doupata.
To už je vyřazené, proto mě nic nenapadá a neslyším žádné útoky.
Útoky do hlavy, ty drnčivé, zřejmě mají na svědomí reptiliáni jako takoví, tedy tyto tvrdé útoky jsou čistě mimozemského původu a na zemi se za to nedá nikdo trestat a obviňovat, zřejmě.
A moje současná komunikace běží přes technologické zázemí Galaktické federace.

Celá mimozemská otázka je jeden velký nepřehledný binec, kdy o tom kafrá mnoho lidí, kteří nemají žádný kontakt a svoje přání vydávají za pravdu. V lepším případě, v tom horšímm jsou schválně nasazeni jako dezinformátoři v této oblasti.
Toto je velice zrádné, potom člověk s reálným kontaktem je těmito velice znejistěný a není to sranda, způsobili mi docela peklo, protože jsem byla skutečně v krutých schizofrenních stavech a nevěděla jsem, jestli jsem, nebo nejsem šílená.
On totiž nikdo, kdo není schizofrenik, není v kontaktu, to dá rozum, prostě mít kontakt znamená mít schizofrenii.
Všichni ti prolhanci, co to valí s tím, že jsou léčitelé a serou lásku, kudy jdou, jsou podvodníci a bezohledné svině.

Nakonec mě tedy zachránil vlastní rozum a hlavně fakt, že jsem vyfotila ty éterické objekty. Někdo mi tady psal, že to vidí taky.
Takže to je objektivní realita, takže mám větší šanci, že skutečně mluvím s mimozemšťany, s těmi, za které se vydávají, s Galaktickou federací.

No a to jsou reální mimozemšťani, ne nějaké halucinační plejádské světelné bytosti, takže myslí taky realisticky a nemají v hlavě cukrovou vatu.

Proto se do kontaktu až tak nehrnou. Už to, že vše zůstalo zaseklé v tomto bodě, že jsou maximálně nějaké fotky a sporadicky sem tam nějaký autentický kontakt, vypovídá o tom, že se žádná velká kontaktní událost nechystá.

Jenže, je to pochopitelné, při tom extrémním množství kreténů, jak je vidět na tom mainstreamu, se nelze divit. Já jsem tady v r. 2021 na začátku roku bájila, jak tu přistane GF a spojí se s námi. Jenže tehdy jsem skutečně a upřímně neměla ponětí o úrovni obyvatelstva. Psala jsem třeba i o tom slovanství, jaký má náš národ v tomto význam, doopravdy jsem netušila, že to nadpolovina našich obyvatel vidí úplně jinak, že mají pouze materiální a západní hodnoty, že se v západu doopravdy shlíží, že jim nestačily ty NATO prasárny. Pro mě to je prostě hrozný šok, ty minulé dva roky. Kdybych věděla o stavu obyvatel, nikdy bych si netroufla tvrdit, že do tohoto hnoje přistane Galaktická federace.

Kontakt s Galaktickou federací je posvátná a úchvatná záležitost. Sama mám z jejich zamítnutí vyloženě trauma, silnější, než co si myslím, měla jsem možnost to zjistit, jak se mnou zrovna tento fakt hrozně háže, jak jsem z toho šílená, jak bych se zbláznila, kdyby se doopravdy zvedli a odlétli. Protože jsou to božstva, naši ochránci, naše nadstavba civilizace, těžko se to vysvětluje a popisuje, ale kdo je pozná, už je nechce pustit.
A tady byli zamítnuti hloupou nacistickou populací. Samozřejmě ne, že natvrdo, kdyby je ta většinová populace viděla a pochopila, kdo oni jsou, rvali by si vlasy, co provedli.

Jenže, to je právě ono.
Ta Galaktická federace podle mě nemá hned tak zájem přetrhnout tu kontinuitu, že o nich jakože nevíme a sice stupidně, ale v něčem pro nás přínosně si myslíme, že jsme ve vesmíru sami.
Protože jakmile se odhalí a vstoupí mezi nás, okamžitě se tato výhoda bortí a přichází nová velká série problémů. Ve stavu, jako jsme na tom teď, tedy nacistický hnůj a širokospektrální ostuda, přetechnizování, DNA degenerace atd. je vyloženě hazardní nás konfrontovat s jejich úrovní.

Musíme se z toho dostat sami.
Přičemž to právě není až tak nemožné a nemusí to být ani nějak na dlouhá staletí.
To se může všechno semlít během 30 let.

Pokud jsou skutečně Drakoniáni a s nimi žiďácké NWO a nacistické NWO struktury vyřízeni, logicky se s vymíráním skutečně začne rozpadat ta přetechnizovaná struktura světa, prostě nebude internet atd., ten mikrovlnný kyber teror se celý rozpadne, protože to je uměle vyhnané a drakoniánské inteligence už to nemůžou podporovat.
Věřím, že naše skutečná úroveň může být někde na začátku 20. století. Tam podle mě byly ještě technologie, kterým člověk skutečně rozuměl. Jestli se propadneme časem někam na tuto technickou úroveň, začneme se zase zvedat.
Dojde k obrození věd, skutečně věřím, že se brzy objeví volná energie, tak jak ji znali již na začátku 20. století, dojde k renesanci éterové fyziky, "vytáhne" se Tesla atd.

A tam budeme jednak už méně početní, budeme zbaveni idiotů a zároveň už budeme stát na vlastní cestě vývoje, bez Drakoniánských tlaků.
To je mnohem lepší prostředí pro kontakt s Galaktickou federací, tam už to může proběhnout bez traumatu a zlých následků.

Teď to nejde - stačí si rozkliknout jakoukoliv mainstreamovou diskuzi. Lidi jsou prostě odpad, musí dojít k čistce, aby lidstvo celkově získalo vyšší úroveň.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter