Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Nenávist se dále protáčí, lidi se dále vytáčí. Situace je komplikovaná a je jisté, že již nikdy to nebude „jako dřív“. Prostě už nikdy. Na Slovensku je prý nenávist velice vyhrocená a u nás v mediálním prostředí to stejné. Vídávám články, kde žasnu nad sprostotou autora, kupř. dnes jsem četla článek o novém filmu ČT, který se jmenuje „Svatá“, nevím proč z toho chazarští rarášci lezou po zdi, ale strašně jim ten film, režisér i herečka vadí. Autor toho článku Bohdalovou pomluvil jako prorežimní nestvůru a málem ji popřál smrt. V podtextu tam třeba bylo, že už by měla být vlastně 10 let po smrti a přesto je nestydatě naživu, když „slušná žena“ zemře v 83 letech průměrně. Ne že by to takto psal, ale v podtextu to bylo.
Člověk žasne, co se děje. Taková nehorázná sprostota, která se valí z mainstreamu, to tu nikdy nebylo. Inu, satanisti. Satanisti, kteří ovládají veškerá odvětví naší společnosti a kteří minulých 30 let nelenili a začali s naší likvidací a ovládli právě všechna společenská odvětví skrze naši naivitu a víru v „západní demokracii“, cítí svoje ohrožení a téměř jistý konec, proto nyní tak zběsile řádí a již si nedávají ani trochu pozor.
Asi si dávají pozor na hubu jenom ty špičky ve vládě atd., kteří dostávají jasné notičky od žiďáků ze CIA, jako je třeba ten Rakušan. Ti pod nimi žádné notičky nedostávají a šíří nenávist naplno.
Ti pod nimi ani nemusí být žádní satanisti, že by to jako nějak věděli, že by cokoliv dělali vědomě. Ne, to jsou prostě jenom amorální lidi a úchylové. Systémově byli podporováni. Veškeré dějiny od 1989 byly ze strany západu zločinné. Jugoslávie, Blízký východ, Afrika, Afghánistán, privatizace a rozkrádání národního majetku, dále nasouvání nelidských korporátních poměrů … vše amorální a odsouzeníhodné. Kdo se ale vymezoval, kdo věřil v nějakou čest a morálku, ten byl vystrčen ze společnosti, když se tak projevoval výrazně, jako já, že jsem aktivizovala na netu proti 5G, byl pomocí nepřiznaných technologií zešílen, nebo rovnou zabit.
Zato nejhorší hloupá a amorální svoloč, které nevadí zabíjení a ničení žádných kultur, jsou špatní, hloupí a zlí a úchylní z podstaty, ti byli nasazenými lidmi nejvíc protěžováni a těm bylo nejvíce pomoženo. Tak se dostali nahoru a dnes mají funkce, což je znát na úpadku úrovně úplně všeho a rozbujelosti sprostoty a přízemnosti úplně všude. Zkrátka, satanisti měli velice dobře vypracovaný plán na likvidaci našeho slovanského, postsovětského prostoru.

Jenže, šlápla jim do toho Galaktická federace se svoji akcí proti nim a NWO muselo všechny svoje plány urychlit, tím pádem se jim nepodařilo vše zrealizovat tak, jak chtěli. Potřebovali více času, museli se svými největšími tahy začít předčasně, proto nemají takovou úspěšnost, jakou potřebovali a navíc se hodně odhalili. V podstatě svým jednáním potvrdili všechny konspirační teorie.
Kupř. ta magnetizující vakcínka horečně násilně cpaná se všemi těmi povídačkami o tom 5G … na považ člověče :-)

No, tak oni potřebují za každou cenu dostat náš slovanský prostor na kolena. GF mě ubezpečuje, že už nemůžeme prohrát a že žádnou občanskou válku nedovolí. Já jim věřím.
Ale všelijaké amorální potvory, které nás tu serou už 30 let, nyní vnímají, že jsou v ohrožení, že proti nim vznikla dost mohutná opozice, která se tedy profiluje jako proruská a proputinovská a Putin s Lavrovem jasně mluví o boji nejen proti nacismu, ale i proti NWO, ač oni tomu nepřikládají všechny ty konspirační významy, alespoň veřejně ne, ale mluví o tom jako o globalistické převaze, kde hraje hlavní roli kolektivní západ.
Zkrátka, proti satanistům vznikla konečně i politická síla, nejen ideová. Reálná síla, která je závislá na chápání obyvatel napadených zemí ze strany USA. Já naši zemi považuju za okupovanou, odmítám být ovládaná nějakými satanistickými nacižiďáky.

Je fakt, že kdo je úplně vygumovaný a konspiračními teoriemi nepolíbený, skrze svoji nízkou spiritualitu, etiku, inteligenci a vysokou míru přizpůsobivosti se nikdy nesetkal s žádnými problémy s NWO, se satanistickými strukturami moci, ani nikdy neslyšel mind controll v hlavě, natož aby se setkal s psychotronickými útoky (to je jen pro lidi s výrazným potenciálem ohrožovat NWO) … tak ten asi nechápe nic a musí mít pocit, že tu krásně běží ta hodná demokracie a svoboda a teď se najednou vyrojili nějaký zlý konspirátoři a dezinformátoři a chtějí mu to vzít.
A tak je nenávidí.
Já si upřímně myslím, že tito lidi budou skutečně ze společnosti odstraněni, protože si dali vax a protože bude záblesk a oni na to prostě nejsou připravení.
Nicméně teď tu ještě jsou a straší tu. A připadají si nespravedlivě napadáni, ze situace tohoto světa nechápou vůbec nic. Jak moc jsou takoví schopní zradikalizovat, to vážně netuším.
Nejvíc ohrožení se cítí asi amorální tzv. „lidé“, kterým satanistický systém, co tu jel od 1989 velice vyhovoval a s těmi zřejmě nejaktivněji zachází NWO. Proto nechávají takové amorální sprosté pobudy hodně řádit, aby pěchovali nenávist a doufají, že se jim tím podaří dostat lidi do ulic a pak mezi nimi vyvolat absolutní rozvrat a chaos a následně občanskou válku.
Tím by zlomili a dobyli náš postsovětský prostor už definitivně a byli by spokojení.

No, naštěstí zdá se se přeci jen probralo do reality určité kritické procento lidí, kteří pochopili, že konspirační teorie nejsou teorie, že je to realita.
Ti jakmile chápou tuto hru, o co jde, tak už se nedají vytočit.
Je fakt, že ti, co procházeli událostmi minulých let s otevřenýma očima a snažili se spirituálně, i rozumově pracovat, tak už mají šoky za sebou. Už se nenechají vytočit natolik, aby šli do války. Už rozumí těm hrám, které se tu dějí.
Naštěstí tomu rozumí i ti konkrétní politici.
Takže ve skupině, která je dezolátská, konspirační a nevím jaká je potenciál k tomu, že se satanistům opět nic nezdaří tak, jak chtějí. A že tato skupina nezabere na jejich snahy vyvolat občanskou válku.
Žádná občanská válka nebude, ani u nás, ani na Slovensku.
Protože je tu GF, protože konspirace nejsou konspirace a bez GF by neexistovala ani žádná alternativa, protože by byli všichni mrtví, včetně mě.

Samotnou by mě zajímalo, jak se věci vyvinou, protože jednoduché to určitě není. Na Slovensku mají alespoň méně očkovaných lidí, kteří tím pádem dokonale podléhají mind controll, aniž by o tom věděli. Mají tedy méně zombies. Tím pádem mají šanci, že se na pronárodní stranu přidají další lidi a pak by byli schopni na bázi většiny udržet záchranný směr – tedy na východ a pryč od západu.
Horší je to u nás, kde je populace rozdělena přesně na třetiny, prostřední třetina je protáčecí, těm je vše jedno, půjdou tam, kde je to jednodušší. 2/3 jsou očkovány.
Žádným hurá převratem nic nejde. Věřím, že se hraje o čas. Čas, kdy mají šanci přežít pronárodní a ještě nás definitivně nezlikvidovali satanisti, je cenný, protože se ukazuje čím dál víc pravda o NWO, ukazuje se pravdivost konspiračních teorií. Taktéž narůstající agresivita režimních končících loutek je hodně vypovídající.
Změny přijdou. Ale vždy zůstane ve společnosti docela dost lidí, kteří jsou určeni k likvidaci, jsou zahrnuti v těch 80%, co GF vyhodnotila, že půjdou pryč. Asi zmizí až časem, kdy vymřou na nemoce a neplodnost a nakonec při záblesku.
Do té doby se musí společnost udržet, aby nepropukla občanská válka a aby se začalo s vysunováním USA a nacižidů z našeho postsovětského prostoru.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter