Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5. >







Naštěstí to vypadá, že kolektivní západ začíná slábnout a ztrácí svoji suverenitu a arogantní nadvládu, kterou nás tady decimovali minulých 35 let.
Na Netanjahu bude vydán mezinárodní zatykač, což by se dřív určitě nestalo a genocida Gazy by byla prohlášena za demokracii. Úředníci soudu v Haagu dokonce upozornili na americké nátlaky na jejich organizaci, s tím, že jim prý někdo říkal, že tento soud byl vytvořen pro africké diktátory, nebo Putina, ne na ně. To píšou na aeronetu. Když se toto veřejně propírá, tak je znát, že doby, kdy mohlo globální NWO řádit zločinecky, jak je napadne, končí.
Ostatně, už je načase. Jak jsem to pobrala, tak Galaktická federace s pomocí kosmických sil porazila Drakoniány, Rohaté, vůdce zla, již v r. 2020 a od té doby se NWO rozpadá. Násilně se zkusili bez vrchního vedení prodrat ke své dystopii covidem, očkováním, těžkým nasazením vlnových technologií, pak poštváním proti Rusku a rozbitím postsovětského prostoru, ale nepodařilo se jim to. Nyní začínají padat a jejich moc končí.
Je to vidět jako znamení třeba na tom portrétu Charlese III. Už neslyším žiďáka, o kterém jsem psala, který naplňoval vyšinutý 1000 letý chazarský plán jeho vykotlaných předků, snad už si ho odvezli do nějakého vesmírného lapáku a blázince a bude od něj navěky pokoj.

Zdá se, že arogantní zločinná globální nadvláda USA a Izraele končí. Ti, co vyhráli, tedy ten zbytek všelijakých globálních vůdců, Rusko, Čína, Írán, Indie atp. usilují o rozdělenou, regionální vládu, kde se navzájem respektují. Globalismus jako takový s nějakou globální vládou končí. Podle politiky minulé éry a i podle trapných výroků amerických mocipánů vůči haagskému soudu je znát, že všechny ty „globální“ organizace byly vždy pojímány pouze jako arogantní nadvláda západu, kde ti ostatní byli jen na to, aby drželi hubu a krok.
Jakmile se začne za zločin označovat popravdě vše, co je zločin, tak USA, VB a Izrael skutečně nemilosrdně končí, protože ti stojí na zločinu a aroganci, jako na svém suverénním základu jednání.

To, co jsem v minulých týdnech zaznamenala v hlavě, skutečně odpovídá tomu, že nejzločinnější struktury NWO – tedy Deep State, Chazaři a tato hrůza – je definitivně poražená. GF pracuje se zbylými mocnáři a zdá se, že je schopná je podchytit a zařídit s nimi na zemi nějakou nápravu. Ti zdá se nejsou tak blbí, že by chtěli útočit na mimozemšťany a jsou schopni je respektovat i jako partnery i autoritu.
Satanistické struktury končí, mocenské struktury pokračují, tak nějak.
Kupř. tím, že padnou satanisti, ještě není zdaleka vše vyřešeno. Vyřešeno bude, až budou lidi chápat zlo, nebezpečí kyborgizace, dojde k obrodě vědy, k potření všeobecné korupce, ke zvýšení spirituality a skutečné svobody a diskuze ve společnosti atd.
Nyní je zdá se vše v okamžiku nějakého poločasu rozpadu nejhoršího zla, kdy skončí zločinná nadvláda západu a nejhorší satanistické struktury. Nyní je období, kdy se křečovitě ze všech sil bránili svému pádu a pokusili se poškodit co nejvíc protistranu, proto všelijak vyskákaly incidenty a atentáty proti jim nepohodlným politikům.

Ač se toto děje „ve velkém světě“, v mocenském prostředí, tak u nás média pořád jedou dementní chazarskou písničku, jak jsou zvyklí. Člověk fakt neví, jestli je za to pořád ještě někdo platí, nebo už jsou všelijaké ty „intelektuální gigantické kapacity“ tak zdegenerované, že tomu jako doopravdy věří.

Nyní jsem natrefila na článek na seznamu:
Komentář: Slovenská krize nebude krátká
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-komentar-slovenska-krize-nebude-kratka-252319#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Autor článku, nějaký analytik a sociolog Ivan Gabal dál jede linku nenávisti a radikalizace oponentů, kdy s neuvěřitelnou arogancí vytáčí skoro v každé větě, otevírá kudlu v kapse a vyvolává čím dál horší nenávistný odpal vůči jejich zločinecké partě. Fiala možná skončí u soudu taky, protože s Černochovou podporovali dodávkami vojenského materiálu genocidu v Gaze. Kéž by, už je jich šmejdů a jejich redaktorských krys, co vytáčí obyvatelstvo, dost a dost a kéžby je už někdo zavřel.
Zpátky k sociologovi a analytikovi, co vyvolává nenávist. Už jsme zvyklí, nás už to do ulic nenažene, občanská válka nebude. Věřím, že se podaří tyto kreatury vyprovodit civilizovanější a elegantnější cestou.

Píše o Slovensku. Z naducánkovského, arogantního pohledu prozápadního šmejda, který se rozhodl kriminalizovat a dělat debily z cca 44% lidí na Slovensku, kteří dali hlas stranám, které nyní vládnou, přičemž nejvýznamnější z toho je strana Fica.
Výroky tohoto podivného analytika skutečně zvedají tlak:

„Slovenská společnost je konstitutivně prostoupená apriorní nedůvěrou, nikoli důvěrou. Je vyděšená nedalekou válkou, manipulovaná dezinformacemi ruské provenience i vlastních proruských hráčů. V době, kdy se Západ integruje a neutrální země vstupují do NATO, mnoho Slováků tíhne k neutralitě nebo k usmiřování Ruska, ale při zachování západní spotřeby a výhod. Pocit ohrožení zbavuje větší část slovenské společnosti ochoty nést rizika a spoluodpovědnost, zatímco „ti druzí“ musí konat odvážně proti většině, aby dokázali, že Slovensko není černý pasažér a proruská gesta jeho vlády nejsou reprezentativním názorem společnosti.“

Jo, přesně, to úplně vystihnul. Slováci jsou jeden z národů, který NWO těžce leze na mozek a nesnáší je. Jsou hrdí, mají zdravou odbojnou duši, nežerou sračky jako náš národ, nikdo je neutáhne na vařené nudli, i přes agresivní nátlaky a teror, jaký nebyl ani u nás, se jich očkovalo pouze asi polovina a nikoliv 2/3, jako u nás. Z celé Evropy jsou prý největší fandové konspiračních teorií. Prostě jim to myslí, mají menší mozkovou mlhu a jsou celkově duševně zdravější.
Pokud je jich alespoň polovina relativně duševně zdravá, tak ten eurojupí odpor a lezení do prdele západu tam asi nebude tak přesně na polovinu, spíš budou prozápadní ve skutečnosti v menšině a prosazují se zločinně a nedemokraticky na úkor většiny. Zřejmě je to uřvaná maximálně pětina lidí, kdo to vidí tak proamericky a „demokraticky“.
Tak jako u nás je zřejmě i na Slovensku nějaké protáčecí nevyhraněné procento, kteří se přizpůsobí čemukoliv.
Takže jakým právem tu mluví jakýsi panáček „svrchovaně“ za celý národ a jeho vizi, notabene ještě Slováky?
No prostě drzoun na přesdržku.
A toto jako není vyvolávání nenávisti?

Prostě chazarská sprostá písnička, kterou už jsme slyšeli 100x a už doufejme nemá šanci mít takovou sílu, aby vyvolala občanskou válku.
Však ona se na ty svině voda dovaří. Fiala nakonec půjde třeba i za mříže, maximálně příští rok bude od těchto parchantů pokoj. Západ nenávratně padá a ztrácí moc.
Satanisti se nakonec začnou přetřásat i na veřejnosti a věřím, že začne i nějaká forma „odhalení“, že se zkrátka bude muset veřejně přiznat realita. Zatím jen do určité míry.
Až se bude veřejně přetřásat ilegální kyborgizace skrze zločinné magnetické očkování a rizika mind controll, tak už bude vyhráno, ale to je asi ještě někde před námi a bůhvíjak daleko. To je zatím utopie.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter