Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 








I když by bylo nejlepší, aby se věci začaly chápat rozumem a tím by se vše vyřešilo, tak se bohužel ukázalo, že to nejde, protože v lidech není ten potenciál. Proto jakékoliv veřejné řešení mind controll, 5G a odstranění těchto satanismů ze společnosti je ještě na dlouhé lokte.

Já jsem si taky myslela, že když se lidi dozví hrůzy, co se dějí, že s tím budou něco dělat. Ale ne, ukázalo se, že ne. Že zlo je v lidech pevně a nemilosrdně zakomponováno, že člověk za věky, co byl řízen Drakoniány, nemilosrdně zparchantěl a už je z něj zrůda. Už nemá lidské vlastnosti a schopnosti, jako člověk jak má reagovat, že jakmile se dozví o perverzní bestialitě, tak proti ní půjde a bude to chtít zastavit.
Už to tak není. Naopak jsou ochotní jít proti obětem perverzní bestiality, to jo. Ale nepůjdou proti bestii. Viz. to co se tu dělo na tomto serveru. Kdy mě úchyláček z politologie udal.
Takže i obrození našeho postsovětského prostoru nebude až tak jednoduché, protože podstatná část obyvatelstva to nechce. Tedy ta, co si zvykla na západní bezvěrectví, nulového ducha a konzumerismus. Zkrátka, bezvěrci nedovolí jakékoliv zlepšení.
Takže tu bude vždycky velká část těch, co budou stát za všemi perverzními satanismy liberální „progresivní demokracie“, za západem a jeho amorální politikou. Stejně tak ale vznikla nyní již daleko více radikální skupina těch, co jim zůstaly lidské kvality a tomuto chtějí zamezit za každou cenu. Ti zradikalizovali v minulých letech, po tom, co tu předváděly chazarské zrůdičky celé roky, všechno to násilí kolem covid vakcín a ukrofašismu otevřelo oči skupině lidí, která byla do té doby balamucená, voděná za nos a systematicky odsouvaná na okraj po celou dobu od revoluce 1989.
Zkrátka slovansky smýšlející. Ti se probrali a zradikalizovali. Nyní již nebude chtít ustoupit ani jedna skupina. Jedni chtějí radikálně z EU, druzí chtějí ještě perverznější úchylárny s liberálním satanismem západu.
Vzhledem k lidské debilitě hrozí několik verzí – že bude občanská válka, že se všechno nakonec rozdrolí, všechny odpory a budou z nás roboti, že se definitivně ztratí plodnost a láska a vůbec chuť do tak perverzního a bestiálního světa přivádět děti a vymřeme a naše území nakonec obsadí muslimské kultury – zkrátka že se stejně naplní žiďácké chazarské perverzní plány.
Pokud tu je naděje a věci by měly dopadnout lépe, tak se buď začne říkat pravda, chazarští proameričtí zločinci půjdou do vězení, dojde k obrodě národního smýšlení, na veřejnosti dojde k nějakému odhalení, které zavře hubu prozápadním.
Jenže jde o to, že prozápadní jsou velice často materialističtí bezvěrci, proto jsou prozápadní. Jsou nepřátelé jakékoliv etiky, ezoteriky, duchovna, čehokoliv, co by jim bránilo zastávat tak hovadské názory, kdy fandí politice nejperverznějších a nejúchylnějších hovad, co se tu kdy proháněly. Navíc jsou naočkovaní zombies snadno ovladatelní systémy mind controll.
Takže se bojím, že i kdyby se takové kvalitě naservírovala pravda pod čumák s razítkem stoprocentního ověření, tak by to bylo houby platné. Taková kvalita bude způsobovat peklo na zemi non-stop, jestli tito budou na zemi, bude na zemi i peklo.
Proto nejvíc doufám v očistný záblesk, který z tohoto světa srazí všechnu nízkou verbež veskrze. Ten záblesk bude pro tuto planetu definitivně záchranný a zatím to vypadá, že je tu zájem hlavně tento svět dovést do času, kdy se to stane. Aby se planeta nedostala do záblesku s vyničeným povrchem po velké světové válce, bez živých bytostí atd. Ale aby tu bylo hezky živo, planeta byla celá, povrch živý a po „ozářce“ odsud zmizel odpad. A spirituálně toxické organismy.

Zatím však žijeme v dobách chazarské bestiální perverze. A nikde neexistuje žádná hmatatelná naděje pro naše území, že se něco změní. V Rusku mají Putina, ten tyto chcípácké úchylárny u nich zakázal, včetně perverze LGBT. My tu nikoho takového nemáme a máme tu jen řvoucí liberální satanisty, co se ženou do kyborgizace a co největších perverzí.
Zrůdná doba. Kupř. včera jsem četla, že vědci už by prý dokázali transplantovat hlavu. Že by jako na tělo „dárce“ (asi nějakého ukrajinského padlého vojáka) namontovali něčí hlavu. No a Frankenstein by byl na světě. No není to pěkný?
Se musím smát. Kde mají jaksi úchylní bezvěrečtí vědci jistotu, že vědomí a jeho centrum je v hlavě? Co když je mozek přeceňovaný orgán? Všechny ezoterické teze mluví o tom, že člověk má duchovní centrum v srdci. V tzv. „božské jiskře“. Transplantace srdce a jeho proveditelnost ještě nedokazuje, že to tak není, protože to centrum je vyloženě metafyzické, nehmotné. Tzn. fyzický orgán se mohl vyměnit a přesto původní jiskra zůstala a orgán se přizpůsobil původnímu organismu. A jiskra funguje dál.
Ale když se vezme již jednou mrtvé tělo, jehož jiskra už odešla a namontuje se na něj něčí hlava, která se tedy bude muset nejdřív odříznout od původního, třeba ochrnutého těla, tak ta hlava nemá v sobě „jiskru“. Takže chcípnou oba. Nebo případně vznikne doopravdy děsivé monstrum typu Frankenstein, jehož duchovní podstata bude démon. Který obsedal takovou morbiditu.
No jen ať si vědátoři hrajou, že. Evidentně žijeme v nejúchylnější době široko daleko. Kdy jindy by měli mít možnost sešít Frankensteina?


Sliz, humus, násilí, nevkus, mind controll, úchylné hrátky s lidskou myslí, ničení dětské duše odmalička, výroba otroků. To je naše doba.
Kupř. mě nedávno znechutila jakási počítačová hra „Hero wars“, podle reakcí na internetu neznechucuje jenom mě. Je plná násilí a perverze, všeho druhu. Neexistuje v tom nic dobrého, muži bojují se ženami, neexistuje tam láska, je to celé slizké a odporné od A do Z. Má to neuvěřitelnou reklamu, dávají na to reklamy všude po sociálních sítích, dokonce i jako reklamu před relaxační videa na youtube.
To znamená, že za tím stojí chazaři, obrovské korporáty, nikdo jiný si nic takového nemůže dovolit.
Myslím si, že ta hra přímo opisuje principy Mind controll od MK Ultra a podobných projektů. Že je to perverze dokonalého střihu. Tzn. brutální satanistická realita, kde se potom reálné zničení civilizace ještě prodá otrokům jako zábavný produkt. Tzn. že si to oběti ještě koupí a dají za to peníze.

Tady jsou obrázky:





Já tu hru neznám, ale jen podle těch obrázků, co jsem viděla a těch otravných videí, co jsem musela shlédnout jako reklamy na YT, je schéma té hry takové, že malý rozzuřený debílek (který je sám oběť násilí MK Ultra, stejně jako všichni ostatní „malí lidé“ v té hře má černě podlité oči, „černé slzy“, které prý mají dětské oběti mučení na adrenochrom) … běhá po jednotlivých úkolech, kde sbírá body. Ty úkoly jsou často „bohyně“. Tyto velké ženy – bohyně – jsou buď v roli oběti a jsou tyranizované a znásilňované, nebo jsou v dominantní roli a s potěšením zabíjí.

Jo, to jsem zažila. Malí ubohý červi, malí muži, debílkové, spirituální tupci byli v rámci těchto programů „mind controll“ z nějakých laborek posláni proti mně, jako Bohyni. Jsem strážce, napojená na síly planety, Drakoniáni potřebovali tyto strážkyně – bohyně – zabít, aby se dostali na planetu, aby mohli zničit spirituální ochrany a mohli zničit přirozený život podle Stvořitele a zavést kyborg dystopii. Takže jsem na spirituální úrovni skutečně velká, úplný obr, proti těm malým agresivním debílkům.
Takže ze začátku jsem byla tyranizovaná a znásilňovaná, ale pak jsem našla obranný princip, černou díru nekonečna, kdy jsem se definitivně dokázala propojit se silami kosmu, kosmického vědomí Stvořitele a se silami planety a Kálí jsem dokázala porazit a zabít kohokoliv. Takže jsem vyvraždila laborky s debílky pomocí duchovních principů a ovládnutí těch technologií. Takže jsem se stala pro debílky zlou zabijáckou bohyní.
Byla to válka, nebylo v tom místo pro lásku, soucit, klid, cokoliv přínosného. To jsme si nechávali pro sebe, pro spojence, pro planetu, ne pro debílky.
Dokud neutichly agrese do mé hlavy a pokusy o ovládnutí mé bytosti, nemilosrdně jsem zabíjela.

Super ne?
Tak kdo si chce zkusit „hrdinské hry“, tak si koupí takovouto pervezní úchyláckou hru od satanistů a hraje si jak blbeček, netušíc, co to vlastně hraje a na co se to dívá.

Dřív jsem si myslela, jako spousta dalších moudrých, normálních lidí, že by mělo pomoci šíření informací. Ale skutečně, není to tak, perverze, úchyláctví, zlo je již pevně zabudovaná součást „malého debílka“.
Tito malí debílci, myšleno muži i ženy, jsou již zmáklí systémy „mind controll“, jejich spirituální rozsah je mizivý, nedá se o nich mluvit jako o lidech a jedinou nadějí, které skutečně věřím, je to, že ve skutečnosti toto je cosi jako mýtický Armageddon, že tu probíhá odstřeďovací proces na kvalitní lidi a odpad a nakonec velký sluneční záblesk odstraní odpad.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter