Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Jo a ještě jsem zapomněla Suenee Universe, ale to už je skutečně vše. Vzhledem k tomu, že je to vše a všechno to nese rysy nesourodosti a krásně si to odporuje, tak si myslím, že pravda je složitá a že všechny ty ichtyloviny z krasocukrových vod jsou čistokrevné nesmysly.
Že jestli je něco pravda určitě, tak reverzní technologie, které imitují mimozemské lodě, v podstatě tajné vojenské projekty a do toho 5G mind control. Kvůli elektrosmogu a extrémnímu nasazení psychotroniky a vakcinace došlo k masivnímu zešílení a degeneraci populace. To jsou tvrdá fakta. Jako fakta. Všechny ty oblbovačky kolem to sice lakují a popírají, ale toto se dá doopravdy považovat za reálná fakta.
Další nástavbové teorie jsou ty o spiritualitě a jejím významu, živé planetě s vlastním vědomím a přítomnosti mimozemských ras. Což je se nedá potvrdit, protože se neshodují média. Jako psychická média – zkrátka nejsou veřejná data.
A to, co je a vydává se to za channeliongy GF, musí být nějaký extrémní podvod. Kupř. už před roky jsem četla nějaké cukrové poselství od údajných Plejáďanů, kde bylo řečeno, že mimozemšťani přivezou dárečky pro naše domácí mazlíčky, což mě skutečně hluboce dojalo. Nedávno jsem ten samý blábol četla od „Aurora Ray“, prý velvyslankyně Galaktické federace. Takže jsou to debilní kecy, nic víc.
A autentické veřejné výpovědi reálně nakontaktovaných neexistují, tedy se nedá nic srovnávat.
Já už do toho taky nejdu tak čistě, jak kdysi, ač se snažím si udržovat malou míru lživosti a vysypat vše, co tak nějak můžu. Protože ta míra zločinnosti a bezohlednosti všelijakých ježibab v tomto oboru mi vyrazila dech.

Jestli jsou spirituální teze a mimozemské civilizace pravda, se myslím dozvíme už docela brzy, myslím si, že příštích 10 – 20 let definitivně rozhodně o budoucnosti této planety.
Jestli mám pravdu já, tak se vědcům nepodaří sešít Frankensteina a mluvící hlava prostě zdechne, protože jakmile nemá duchovní srdce a jiskru stvoření, je mu mozek na dvě věci.
Taky se tu zřejmě definitivně převoře struktura moci a vznikne sluneční záblesk, který sundá 5G a všechny tyto kyborg úchylárny na kolena a také zemřou primitivní bezvěrci a satanisti. Nasadí se volná energie a začne nový věk.
Čímž bude navěky pokoj od liberální progresivní „demokracie“. Demokracie je to skutečně jenom v uvozovkách. Libtardi jsou zvyklí být arogantní a na koni a chovat se paradoxně velice málo tolerantně, jsou zvyklí potírat a zahánět do kouta, arogantně přecházet a pěstovat zločin. Asi jako Amíčci si představovali „globalizaci“ jako svoji nekonečnou vládu nad světem.
Zkrátka, jestli tu jsou mimozemské civilizace a vyšší duchovní princip, který se logicky dostane k moci, tak bude tato kasta zločinců svržena.
Jako svržena, ne že se s nimi někdo bude zbytečně párat a brát na ně zbytečné ohledy.

Ideově za těmito bastardy stáli Drakoniáni, kteří měli v lidské rase nejsilněji zastoupeny ty západní žiďáky, pravověrné satanisty, Chazary, sionistické zločince, sabatiánskou satanskou globální verbež. To jsou ti, co mají padnout dle plánu a výsledku dimenzionální války.
Třeba mi hrabe, co? Žádná mimozemská a dimenzionální válka nebyla, jsem blázen a vědcům se podaří sešít Frankensteina.
Tož, čas ukáže. Zase nejsem blázen, abych si po tom všem myslela, že jsem blázen.

Zločinní žiďáci jsou dost v koncích.
Dnes jsem četla článek Petra Pitharta v tištěných novinách. Říkala jsem si, jak moc mě dědku nasereš, schválně. No podařilo se mu to víc, než jsem čekala, je fakt žiďáckej hnusodědek.

Má článek s názvem „Kdo si začal“. Přičemž rozvíjí myšlenku na příkladu školních dětí, co se poperou a kde tedy leží vina.
Má výroky, které otevírají kudlu v kapse a nakonec vyblije veškeré zlo žiďáctví a ještě se tváří, že to musí všichni tolerovat v rámci nějaké „demokracie“.
Viz:
„V den, kdy byl vyhlášen stát Izrael, 14. 5. 1948, vrhlo se na něj všech pět arabských sousedů. Začali si.“

A už se otevírá kudla v kapse, což? Co se mají co nějaký žiďáci placatit najednou zničehonic na území někoho jiného? Od svého boha mají zakázáno si brát svoji zemi zpět a v zemích, kde je přijali, se chovat slušně a nezasahovat do národní vlády. Mají splynout, nebo se chovat slušně. Kolik bylo vyhnáno a zničeno starých národů, o kterých dnes už nikdo neví?
Tak proč se zrovna kolem těchto má nějak nadstandardně tancovat?

A jede dál:
„Prastará židovská anekdota, ale spíš elementární moudrost:
„Poslyšte, pane Kohn, to mě celý život na vás dráždí: proč vy Židi na každou otázku odpovíte zase otázkou“? Po chvíli ticha: „...no, pane Roubíček, ale řekněte, proč bychom my Židi neměli odpovídat na každou otázku otázkou?“
Každé tvrzení otočme do otázky, která připouští vzít v potaz druhé a třetí tvrzení: co myslíte tím rodinným zázemím? Proč ti Arabové začali hned na stát Izrael útočit? Nezasluhoval si ten Fico nejostřejší kritiku?
Řeknete si: co nám to tu kdo káže za banality? Banalitou by to bylo, kdybychom zůstali u první otázky z jedné či druhé strany. Tázání však musí pokračovat! Tvrzení proti tvrzení jednu i druhou stranu utvrzuje v tom, že má pravdu. Otázky jako odpovědi na otázky, kdyby nic, na chvíli přeruší železnou logiku řetězu násilí. Je to málo? Obě strany si na chvíli vydychnou. A je tu naděje, třebas malá, že svoji „správnost“ uvidí obě strany v trochu jiném světle.
Myslím si, že odpověď „A proč bychom neměli odpovídat na každou otázku zase otázkou?“ umožnila Židům jako národu přežít všechnu nenávist, všechny pogromy a také šoa.“


Bleju z dědka, fuj. Taky nesnáším toto žiďácké šolíchání a relativizování, lezení na nervy a morální parazitismus, vrzání jak falešný housle, tím vyvolávání napětí, kumulace mlhy a nevyřešeností a tím následně nepokojů a výbuchů násilí.
Ono kdyby pořád někdo nedělal relativní vlny, co je slušné chování, protože ví, že se chová neslušně, byl by pokoj.

Inu, řešit to násilím a systémově nemá smysl.
Podle mé víry tyto sejme GF a Sluníčko.
Jestli je GF výmysl, tak tato hnusná sorta lidí ovládla svět a není proti nim obrana, tak proč se vůbec snažit.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter