Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Nějak mi nikdo nevezme přesvědčení, že toto chování, které Pithart tak vychvaluje, odráží chování člověka, který hraje nečestnou hru.
Kupř. jsem našla docela dobrý příklad ze sit-comu Červený trpaslík, kde se mi podařilo i najít vystřiženou pasáž v češtině na youtube, že to dost věrně odráží přesně tuto žiďáckou taktiku. Je to situace, kdy jde o spiknutí Listera, Kocoura, Krytona a Holly proti Rimmerovi, kdy jsou všichni domluvení na rybaření na nedalekém měsíci, či planetě. Jeho ovšem nechtějí sebou, tak mu chtějí potají utéct, ale on se vzbudí.
No a co dělá Lister? Odpovídá nejdřív na jakoukoliv otázku otázkou:






Je to odlehčený případ pro zasmání, jde však o to, že je tu věrně vykreslený ten systém chování se někoho, kdo nemá čisté svědomí, nemůže si dovolit hrát čistě a tak lavíruje a mlží a prodlužuje čas a relativizuje.
A k takovému nečistému jednání patří odpovídat na otázku protiotázkou. To, co Pithart vychvaluje jako židovskou ctnost a chce ještě plošnější užívání této nečestné, pokřivené taktiky.
Přitom nejde o nic jiného, než lhaní a vykrucování se a mlžení. Takt jedná někdo, kdo ví, že si nemůže dovolit jednat čestně. Jak by asi vypadal svět, kdyby každý odpovídal na otázku protiotázkou? To by prostě nešlo. Diskuze mezi slušnými lidmi je o sdílení svých náhledů, o snaze se dobrat k jádru pravdy, tak jednají všechny slušné civilizace.
Je neuvěřitelné, jak v této rozkládající se společnosti ovládané židy, kteří na ni sprostě parazitují, se musí pracně obhajovat takové triviality.

To je pseudohumánní prolhanost, do které je zahalena tato civilizace, protože jestli bude povoleno se ptát k jádru a bude vynucována pravdivá odpověď, tak se logicky dojde k chazarskému a sionistickému spiknutí proti lidstvu.
To první je vyloženě velká pekelná hra Drakoniánů, která by jim bez zásahu GF dokonale vyšla a kde se stále čeká na finální řešení, protože 5G běží a lidská debilita s ní a celá tato na hlavu postavená a prolhaná civilizace se s úsměvem řítí do kyborgizace a nikdo to není schopný zastavit.
No a to druhé je nehoráznost.
Vznik státu Izrael stojí vyloženě na krvi a je zločinný. Kvůli Izraeli – území Palestiny v britských rukách tehdy - podrazili židi vyhnaní za bolševické revoluce Německo za 1. světové války, ač to se k nim zachovalo velice vlídně a přijalo je a tím způsobili jeho nečekanou prohru, čímž mají de facto na svědomí i vznik Hitlera a celého holocaustu, jako následek tohoto zločinu.
Následně po válce se hojně nastěhovali na území Palestiny, tak nějak divně s tím, že jako ti původní Palestinci mají odejít a nevztekat se. Dost divný. Dodneška jako doufají, že jim Arabové tuto sprostotu nějak odpustí, či co. Že jim jako ukradli zemi.
Jsou tam jak pěst na oko, vřed uprostřed muslimské, arabské oblasti, kde způsobují neustále napětí.
Jakmile se začne jednat čestně a místo relativizování a odpovídání otázkami se budou vyžadovat jasné pravdivé odpovědi, tak prostě židi vylezou ze všeho jako zločinci.

Proto je jejich jediná taktika vytáčení všeho čestného, lži, odpovídání otázkami, prodlužování času … do dalšího pogromu.
No nic, jejich taktika, jejich osud.

Je jen smutné, kolik společenských a mocenských rolí obsedají a jak se jim nečestný parazitismus na slušné společnosti podařilo normalizovat v rámci pseudohumanity jako ctnost.
To souvisí s degenerací a zkažeností celé společnosti, kde jsou skutečně již šance na jakoukoliv nápravu absolutně mizivé a dá se očekávat pouze její pád, případně silná redukce zvnějšku, jak doufám.

I bych dokázala pochopit, že se mocnářům už nelíbí bělošská rasa s přebytkem spotřeby a nároků, když je evidentně úplně hloupoučká, jak jsme viděli v minulých letech a že tedy svoje výsady požívá neoprávněně a že je potřeba tyto vysokospotřební milánky silně zredukovat.
To bych i chápala, protože ta demence, nacismus a lhostejnost, kterou pozoruju u bělochů minulé roky, předčila moje představy a je znát, že takovou míru degenerace už není možné zachraňovat a že taková kvalita skutečně nemá právo na přežití.
Tak pak by to vedlo k silné redukci bílé rasy ve prospěch barevných etnik a ke změně světa celkově.

Jenže, aby toto dávalo smysl, nesměl by tu být nad hlavami kolos 5G. Ten tu je a k tomu, aby byl odstraněn, je potřeba právě bílá rasa, která má jediná nasazenou „konspirační a dezinformační“ výzvu k řešení nebezpečnosti této technologie, kolektivní chápání a vzdělání je tu jediné tak relativně na výši a svobodné, že tu může vzniknou pochopení nebezpečí kybogizace a zrůdného plánu, který tu najíždí.
To zatím v jiných rasách není, ty jsou jak mladší sourozenci do tohoto zatažení a neuvědomují si, co to je za svinstvo.
V bílé populaci si právě taky nikdo neuvědomuje, co to je za svinstvo, nebo jen několik promile lidí a jakýkoliv odpor proti těmto zrůdnostem je marný. Já jsem si dřív zkusila aktivizovat, na netu, v diskuzích proti 5G, no tak jsem dostala rychle k Vánocům ionosféru na hraní.
Drakoniánský vojensko-zločinný kolos chazarských židů a dalších satanistů se nezastaví.
Zastavila je až Galaktická federace.

Ta ovšem o kontakt s lidskou rasou nemá zájem, protože vidí, že tady nikdo nic nechápe, že nejsou nahlíženi vůbec správně, že jako prostředníky spirituální revoluce, vzestupu a obrody je chápe pouze minimum lidí, že kdyby oficiálně přistáli a odhalili se, spustila by se plejáda děsivých reakcí a problémů … tak že už se definitivně rozhodli o řešení formou záblesku, která kyborg tendence a 5G definitivně zničí a taktéž by to mělo nalomit na smrt, usmrtit, nebo rovnou vypařit cca 2/3 obyvatelstva.
Pak zřejmě nás už budou kontaktovat, vytáhne se volná energie a prostě už začne nový věk jako takový, začne se psát nová historie.

Dost tomu věřím, protože nemyslím si, že by mi bylo pomoženo ze strany nějakých lidských mocnářů, tomu nevěřím, lidi by mě nehcali zemřít v rámci děsivých bojů o moc bych nikoho nezajímala a ani si nemyslím, že to, co se mi stalo je nějaká ryze duchovní záležitost. Technika v tom hraje roli. No a jestli byl hlavní zločin, co se tu děje, ta nelegální kyborgizace a je vyhodnoceno jako naprosto bez šancí, že by se proti tomu bylo lidstvo schopné postavit a něco s tím udělat a zároveň není možné lidstvo kontaktovat … no tak je to opravdu jediné možné řešení. Buď iniciováním Slunce k velkému výbuchu, nebo nějakou jinou technologií způsobit zničení radiotelekomunikačního škodlivého, mikrovlnného systému a celého s tím souvisejícího vojenského a výzkumného vybavení, který slouží jako pulsní zbraň a prostředek mind controll.
GF to vidí z výšky, stejně toto je celé projekt těch zlých mimozemských šedivých potvor a Drakoniánů, my jsme v pozici stáda dobytka v elektrickém ohradníku. Je fakt, že kráva v ohradníku není schopná systémově řešit ohradník.
Co se bude dít, záleží čistě na majitelích stáda a na tom, kdo jsou ti majitelé.
Situace na této planetě je zlá a dystopická a dobře a idylicky už to nedopadne, to je jisté. Jde jen o to, aby tu neskončil normální život, aby se veškeré další inkarnace a generace této rasy už automaticky neodehrávaly v mikrovlnném akvárku.
Mně přijde deprimující už to, že nikdy nezažiju přirozené jemnohmotné prostředí této planety, že jsem v mikrovlnném akvárku a nevím, jaké energie má planeta sama, co by bylo, jak bych se cítila, jak by mi bylo, kdyby tato planeta nebyla obehnaná mikrovlnnými projekty zločinců.
To jsou tupí bezvěrci.
Kdyby se tato populace zbavila bezvěrců, kteří nemají etiku, úžasně by se všem ulevilo a už by třeba nikdy nehrozily takové úchylárny, jako dnes. Kdo si váží ducha, nebude chtít být kyborg.
Tak proto dost věřím v řešení Galaktické federace a vyšších sil na redukci a spirituální pozvednutí této společnosti a na technickou změnu vývoje.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter