Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Naštěstí tito ohlašovači už zmizeli, co neustále říkali, že jsem žena a ženy nemají mít práva, kdežto oni jsou muži, což říkali s přiblblým dementním ceremoniálním taktem a bylo to skutečně téměř celé jejich sdělení a další myšlenky už nerozváděli. Vůbec nevím, co to bylo, protože to klidně mohl být nějaký psychotronický program.
To jsem si jednu dobu myslela. Klidně to tak mohlo být.
Ale měla jsem to svázané s žiďáky, co odtáhli nedávno – což musela být nějaká extrémně vypatlaná skupina nějakých pitoreskně duševně zmasakrovaných židů, co naplňovali zvrhlý plán svých předků, kteří byl zřejmě tisíciletý a táhne se to od porážky Chazarské říše. Mám z toho pocit, že dlouho ceremoniálně furt urputně opakovali to stejné a to byla jejich taktika, že z toho se rozskočí hlava a zblázní se kdokoliv.
Je fakt, že to bylo k zešílení. Nejvíc jsem schytávala tyto demence v létě 2019, kdy jsem ještě nepřišla na „kouzlo“ černé díry nekonečna, kdy jsem sebe, svou existenci vystavila této síle a stojíc v jejím středu jsem dala sebe a nepřátele ke zničení, ať rozhodne nejvyšší zákon kosmu Stvořitele. Což skutečně tedy zabralo, jakmile jsem začala zacházet s nejvyššími silami, po kterých už nic většího není, tak toto na ně skutečně začalo zabírat a ty nepřátelské síly se pod tímto kouzlem začaly rozpadat. To jsem vyvinula ze zoufalství až někdy v září, nebo říjnu toho roku, což mě zachránilo. Byla to první věc, která mi proti nim zabrala, že začali skučet a řvát, to se jim nelíbilo, do té doby byli na koni, byli rozjívení a jebali do mě. Taky jsem tou dobou nebyla schopná žádných „světelných“ postupů, prostě to byla násilná doba a na žádnou lásku a rozhled, nahled nebyl prostor.
Tak přes léto 2019, kdy jsem teprve sháněla vesmírné síly atd. a všechno bylo pořád málo a tyto příšery od NWO mě likvidovaly, jsem si vyslechla ceremoniálního opakování „jsi žena“, „jsi žena a ty nemají mít práva“, „jsi žena“, „my jsme muži“ a tak pořád dokola, doopravdy strašně moc. Protože jsem tehdy dostával nakládačku a trpěla a ztrácela sílu, tak po dvou měsících této deprivace jsem byla úplně vyřízená a byla jsem alergická na hlásku „ž“. Prostě jsem ji nemohla slyšet, tu hlásku. Tehdy mě duševně zachraňoval mimozemšťan, který mi začal říkat „samice hrabáče“, což bylo v tu dobu velice laskavé a úlevné.
Tehdy jsem byla v nejhorších stavech, kdy jsem se ještě plácala v těch kosmologiích a teprve hledala velké síly, které se mi nakonec podařilo skutečně zaktivovat, asi o ten měsíc později.
Rozhodně však, jakkoliv to vypadá banálně, tak jakmile taková demence non-stop člověku zvoní do hlavy a do toho prochází deprivačními energetickými, i sexuálními útoky, tak stačí 2 – 3 měsíce, aby se člověk úplně složil a já jsem to přežila jen díky tomu, že jsem měla spojence od GF a taky jsem aktivně hledala síly k boji a byla jsem odhodlaná tyto zrůdy rozsekat na fašírku.

Jakmile jsem vynalezla to kouzlo černé díry nekonečna, kdy jsem konečně sehnala velkou kosmickou matku ve zlé agresivní podobě, Kálí, které se tato cháska šíleně bála a která později skutečně měla schopnost potřít i Šivu, jak je to v indické mytologii, tak už bylo lépe. Začala jsem sílit, dosáhla jsem konečně bezpečného nulového bodu, ve kterém můžu být, zatímco vše, co na mě útočilo, pod touto silou umíralo, bylo ničeno a mizelo.
Jakmile jsem to kouzlo objevila, byla jsem z toho nadšená a vzala jsem si tehdy dovolenou v práci. Což jsem si do té doby nemohla dovolit, protože jsem byla v pozici, kdy za mě nikdo nic neudělal a když jsem chtěla dovolenou, musela jsem si práci udělat dopředu a to šlo maximálně na týden … takže jsem celé léto byla bez dovolené, protože jakmile na mě toto padlo, tak mi spadl standardní výkon někam k polovině a já naopak musela dělat třeba i přesčasy, abych to zvládala. Ale jakmile jsem vyvinula to kouzlo a NWO začalo řvát a odpadávat, tak jsem nakumulovala síly a konečně si dokázala pracovní záležitosti zařídit tak, že jsem si mohla vzít týden dovolené. Ten týden jsem strávila v černé díře nekonečna, doslova jsem v ní duševně pobývala celý ten týden, ohromně mi to pomohlo.

Tak jsem začala sílit a stala se děsem, kterého se tyto šmejdi báli. Sice to byly jenom začátky, čekalo na mě ještě spousta nepříjemností, podrazů, zlých překvapení a krutých bojů, i v tom dimenzionálním poli se časem staly velké změny a i toto moje spásné kouzlo je svým způsobem už překonané, už jsem taky mnohem víc přešla na světelné taktiky. Jenže aby člověk mohl přejít na světelné taktiky, tak musí být v pořádku, nesmí být tak strašně ohrožovaný.
Celkově, o těchto věcech by neměli mluvit lidi, co tyto problémy viděli jen z rychlíku a obecně o tom vědí hovno. Což je 90% ezo scény. Ti jsou ještě nabubřelí a myslí si, že to, že se jim toto nestalo a ani nechápou, o čem to je, že to je známka jejich duchovní vyzrálosti. Pak plácají kýčovité nefunkční debility. Myslím si, že jsem tehdy měla zbytečný pocit „hereze“, nebo zkrátka pocit, že skončím zle a vše dělám špatně a po smrti úplně zaniknu, kvůli těmto připitomělým žvanilům.
No, naštěstí jsem to zvládla i přes tyto klacky pod nohy.

Rozhodně, jak jsem zesílila, tak pro změnu tato kasta divných žiďáků, co mě ceremoniálně do té doby duševně non-stop mlátili dolů, začali obracet a začali se ke mně úchylně lísat a nazývali mě „královnou“.
Doopravdy to nějak odráží satanismus jako takový, prostě to je satanismus. V satanismu jsou taky jen dva druhy žen – buď rituální oběť, nebo sadistická dominantní, okultní bestie, čarodějnice. Nic mezi tím, žádná normální ženská tam neexistuje. Pouze tyto nemocné formy.
Nevím, co přesně se mnou chtěli dokázat, ale buď mě ponižovali a kopali dolů, nebo se naopak snažili o trapné ponížené lísání a moje nesmyslné vyvyšování.
Prostě úchyláčtí satanisti.
Naštěstí už jsou vypráskaní, jak to vnímám. Prostě už tyto bastardy neslyším.
Sami od sebe by toho nikdy nenechali, takže je to jasná známka výhry světelných sil.

Ještě jednou zajímavostí, která se váže k tomuto gender teroru na rozložení přirozené pohlavní identity, je fakt, že jsem slyšela hlasy z nebe. To slyším dodneška, individuálně to vypadá, jako když se linou hlasy z nebes. Slyším tak i sebe, tzn. jsem schopná zesílit svůj signál tak, abych zněla jakoby z nebe. Jenže – většinu dimenzionální války jsem neslyšela z nebe ženský hlas, to bylo úplně zapovězeno. I sebe jsem slyšela jako mužského, byla jsem sympaťák, což o to, ale je to hrozně deprivující. Mělo to odrážet nekonečnou mužskou dominanci a nemožnost žen jakkoliv narušit toto mocenské pole. Fakt magorie. To musel být nějaký psycho program. Samo o sobě je to deprimující.
Toto se mi podařilo prolomit až někdy v létě 2021, to se mi začalo poprvé dařit dostat na nebe ženský hlas. V současné době už to jde bez problémů, můžu si s tím hrát, můžu mluvit z nebe jako muž, i jako žena, přičemž ženský hlas mě nestojí už úsilí, jako dřív.
Zkrátka je znát, že úporné zlo a násilí polevilo na všech frontách.

Jsou v tom ještě daleko větší bizáry, pochroumanosti a nechutnosti, mnohým vykotlaným dějům, o kterých se i dost těžko mluví, protože jsou skutečně neuvěřitelně vyšinuté, jsem asi ani pořádně nerozuměla. Nevím, co přesně na mě mluvilo. Bylo toho hodně, od Drakoniánů, Reptiliánů, špičky všelijakých okultních loží, po tyto satanistické duševně nemocné žiďáky …. nebo případně nějaké ty psychotronické programy. Divné panoptikum divných příšer.
Hlavně, že to ustalo a to, co ještě neustalo úplně, ustává. Myslím si, že to není pouze můj osobní vývoj, že to přeci jen odráží celoplanetární pole a plošné uvolnění od zatížení.
Individuálně mám dojem, že všeobecné jemnohmotné prostředí je skutečně už daleko víc světelné, že roky zejména od 2004, vstupu do EU, do r. cca 2017, byly daleko hnusnější, temnější, zatíženější. Temná depresivní perverze doslova visela ve vzduchu, děly se divné věci na obloze, všelijaké záblesky, neobvyklé meteorologické jevy, konspirace byly ještě úplný underground a skutečně byla nebezpečná doba. Dnes už je vše daleko lepší.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter