Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Holt to jsou nějaké super rozjeté projekty zlých sil. Hodně takových věcí se propíralo už v 90. letech, dokonce o tom USA točili „preventivní filmy“, kupř. film Spiknutí z r. 1997, kde je přiznáno MK Ultra a pokračující projekty výzkumu mysli. Jenže už se to víc jak třicet let mele dokolečka jako básnička a jako zajímavost, tím, že je to i v zábavných komerčních filmech, tak se z toho stává filmový námět a v realitě tyto projekty jedou dál. Ač je to už i ve filmu.

Bylo to nechutné obří spiknutí, to, co aplikovali na mně, to byly už nějaké zdokonalené projekty ovládání mysli a terorizování oběti na dálku.
Prostě technikou se někomu dostávali do hlavy, technická schizofrenie, doslova bychom bez Galaktické federace neměli šanci na přežití.
To, co je ukázáno ve filmech jako zábavný motiv na večer je realita a je to vše ještě horší a daleko sofistikovanější. Naštěstí je nad těmi kriply doopravdy vyšší moc, která jim dala tipec.
Jenže, jak se ukázalo, lidstvo je plošně nablblé a chová se jak stádo, obětem nevěří, protože je to za hranicí představivosti, oběti vypadají jako blázni a fantastové. Navíc kupř. já vypadám podivně, jako temná a vůbec celá divná, protože je nasazeno strašně moc falešných žvatlalů o mimozemšťanech, kteří vše vykreslují falešně a kýčovitě. A na ty nasazené se ještě přilepí reální cvoci, kteří přejmou jejich agendu, aby zapadli, nebo rovnou vychytralí podvodníci, kteří se ty kecy zdatně naučili taky.
Naštěstí se proti těmto zločincům někdo našel a tyto psychotronické útoky, co zkusili na mě a asi i na jiné lidi, byly odraženy a jsou odráženy.

Ta kasta zločinců od NWO bude odvezena z této planety. Všichni ti pohlaváři CIA a dalších tajných služeb, nechutní mocnáři, ti, co dále rozvíjeli programy ovládání mysli a plánují tu kyborgizaci … všechna tato odporná mocnářská verbež bude odvezena z této planety do nějakých speciálních zařízení. To si odvezou mimozemské civilizace.
Ve skutečnosti není důležité, aby lidstvo vědělo, kdo to byl.
Tito šmejdi si nezaslouží jméno a místo v dějinách, ani jako zločinci.
Věřím, že ani nevypadají nějak zajímavě a že je skutečně nikdo nezná. Kupř. špičky těch viditelných a na očích, jako je třeba Charles III., to jsou spíš jen zastírací figury. Toto jsou nějaký mocnáři, co mají hlavu na šišku. Prostě jsou to ve své podstatě šílenci. Které debilní hovado by napadlo, že může s nějakými technikami ovládání mysli kyborgizovat rasu a útočit na spirituálně vyspělé lidi a že jim to projde?
No málem jim to prošlo, protože měli sebou doopravdy spoustu pekelných entit, zrůd, co vylézaly z otevřených bran, pekelné eminence Drakoniány, kteří to řídili.
Nějaké mocnářské zločinecké zrůdičky, kteří by rádi drapli moc do svých rukou, no to se prostě odveze z planety. K čemu vědět, který z těch odporných chlápků v kravatě to byl? Proč si vůbec pamatovat jejich jména?
Kdyby se ukázal nějaký takový kripl veřejnosti a řeklo by se – podívejte, tenhle chcípák dál rozvíjel programy ovládání mysli a dovedl stovky lidí k sebevraždě psychoterorem na dálku, k čemu by to bylo? Když vypadá stejně jako jakákoliv jiná zkorumpovaná držka. Proč si pamatovat jejich jména a jejich podoby?
Nakonec by si lidi řekli – no jasně, to všechno tenhle chcípák. Zajímalo by mě, jestli by se někdo vůbec zajímal, kdo takové kriply porazil. A jak je možné, že jsou nyní veřejně známí a jdou k soudu.

To jsou hloupá řešení.
Já taky nepotřebuju vědět jméno a vidět identitu žádného z těch agresorů. Jen ať je odveze GF do nějaké specializovaného blázince mimo tuto planetu. Hlavně ať se sem ten vesmírný zločin už nevrací. Ať to zdechne někde daleko od nás.

Může to být nějaké zrůda v kravatě, stejně jako tupě vypadající idiot v umaštěném svetru.
Ten zločin je tak veliký, že to nepojme nějaká skupina osob.
Šlo o velký kosmologický proces proti vesmírnému viru a s tím související soustava dobrých a zlých sil a války mezi nimi.
Kupř. Drakoniáni jsou církvi velice dobře známí a ač mají být ústav proti nim, jsou jimi veskrze řízeni. Papež má na své róbě znaky mimozemšťanů.
Prostě očekávají, že by mohly přijít nějaké pekelné zrůdy, co jsou kyborg zlé mimozemské rasy, co chtějí rozjetý satanismus, aby je – církev - prohlásili za pány světa, společně se židy.
To je blblost, to už se nestane, protože tyto pekelné síly byly poraženy.

Takže tito mají smůlu, bezprostředně nyní ovládá nejvyšší mocenské možnosti nad tímto světem Galaktická federace, kterou ovšem málokdo na této planetě chápe a na ně, jako na mimozemské civilizace, je pohlíženo naprosto vadnou optikou.
Většina lidí si je představuje jako agresorské perverzní zrůdy, slizké úchylárny. Jako naše duchovní mistry a spirituální garanty vývoje, správce planety, je chápe málokdo. Prostě vyhrála média v rukách satanistů. K mimozemským civilizacím vládne extrémní nedůvěra a všichni si představují, že musí být drsní a že se pak budou objímat s nějakou nechutnou slizkou, šedivákem, nebo jakoukoliv jinou hnusnou nelidskou příšerou.
Jenže ono je to úplně jinak a na to skutečně není nikdo připraven – na lidi, resp. Lidsky vypadající mimozemšťany s drobnými odchylkami co jsou daleko krásnější, než my, jsou daleko chytřejší, než my a do toho mají mnohem lepší povahu, než my. Jsme proti nim oškliví, hloupí a zlí a je normální se při takové konfrontaci hluboce stydět. Proti tomu je objetí se slizkou obludou úlevné, že? Asi i to je důvod, proč si lidi představují mimozemšťany jako příšery, je to úlevné pro ego.

Jde o to nastolit nový věk. Nevím, jaký je přesně plán GF na nějaké to odhalení veřejnosti. Myslím si, že nejdřív musí být lidstvo skutečně zbaveno bezvěrců. Myslím si, že skutečná realita a poznání musí být lidem zprostředkováno, ale bez mimozemských a spirituálních rozměrů to nejde.
Že jako nestačí lidem ukázat nějakého banálně vypadajícího chlápka, co se minulá desetiletí hrabal v mind controll a říct – to je on!
To je jen nejmateriálnější a nejvíc civilní vrstva tohoto zločinu. Který je daleko větší.
Lidi by měli pochopit, že Drakoniáni jsou pravda atd. Zkrátka přijmout celou realitu a přijmout i spirituální zodpovědnost, že pokud se budou dál chovat jako dobytek, budou tu vytvářet takové dimenzionální podmínky, že se tyto zrůdy budou vracet.
Jak toto vysvětlit bezvěrcům, tupounům, co umanutě razí svoje bezvěrectví a bezohledně ničí všechny lidi se spirituálním rozsahem. Kteří pořád „chtějí důkaz“. Ať jdou do hajzlu, já ty lidi nenávidím, jsou prostě stupidní odpad, který brání nástupu nového věku. Nový věk by se tu dal bez těchto hajzlů materialistických naběhat do půl roku.
Stačí volná energie a duchovně vyspělí lidé. Jenže dokud tu je ta materialistická těžká chamraď bez jakékoliv etiky a dobré víry, nejde to nikdy.
Takže nejdřív musí vypadnout materialistická chamraď bezvěrců a pak tu může GF něco reálně měnit. K poučení lidstva snad budou stačit jejich tvrzení a záznamy. Musí to stačit.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter