Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5. > PřilítliMimozemšťani> 





Další věc, která v tom všem výrazně hraje roli, je vnitřní stav planety a funkce kultických vřídel, která je na našem území vynikající.
Vzniká velký nepoměr mezi usilováním dvou základních skupin a proudů na této planetě a oddělování těch dvou rovin, o kterých jsem psala. Jedni jsou sladění se spirituálními proudy skrze planetu a chtějí spirituální vzestup a přechod do nového věku a druzí jsou sladěni s nacismem, žiďáctvím a kyborg dystopií. A to do čím dál tím víc větší míry, tak, že se to navzájem začíná odpuzovat a vylučovat.
To, co dělá GF, kdy se odřezává od lidstva a ruší všelijaké tajné okultní přístupy k nim, jako k extraterestriální moci této planety, jakože úplně likviduje vrstvu těch, kteří zasahují mocensky do lidstva a přitom jsou v přímém kontaktu s nimi, to se fraktálně promítá i do naší civilizace.
Já to u sebe vnímám jako tiché a studené opovržení těmi druhými, kdo nechápou spiritualitu, mimozemšťany, ani planetu. Cítím k nim lhostejnost a opovržení a i když jsem tu za podivína, nehodlám na svém založení vůbec nic měnit. Zkrátka vím najisto, že jsou to nicky a chuji, že jsou ubozí a že to všechno nádherné, co znám z dimenzionální reality, je mnohem lepší a určitě o to nechci přijít, na rozdíl od nich, které budu postrádat docela dobře.

V dimenzionálním poli je to znát, co mám jako dělat. Západ je temná díra bez významu, všechny kulty tam jsou oslabené, nebo už rovnou zanikly. Vnitřní světlo tam není, pouze elektronické pípání a stroboskopická zkáza. Zato u nás pulsuje ze země silný proud vyloženě světelných sil a vnitřních hodnot, což je práce kouzelníků této země + umístění a dávné civilizačně-informační vklady, které se vzbudily. Stejně tak Slovensko je velice spirituálně zjitřelé a aktivní a hlubinně čisté a vzbouzí se tam duchovní síla a i další oblasti východní a balkánské Evropy jsou spirituálně živé.

Když se do mě pokusí udeřit dimenzionálně a psychotronicky západní elitka, je to prázdno a o ničem, ani mě nebaví se jejich debilními nároky a stupidním významným čímsi zabývat.
Jakmile se naladím na náš kult a planetu, je to, jakoby se okamžitě rozsvítilo obrovské slunce a to je určitě zajímavější a plápolavá temnota ze západu se v tom neudrží.

To je jejich problém, že je jejich území potemnělé a duchovně mrtvé. Taky, jak by asi mohli mít materialističtí bezvěrci a vykořisťovatelé schopné kouzelníky? Ti ve velkém zemřeli v dimenzionální válce, protože neměli ve svých zemích zastání a v tomto případě je dokonce neslušné, aby vůbec přežili. Protože by jako super schopní jednotlivci příliš uměle vyrovnávali špatnou karmu a špatnou úroveň plošné populace.
Už já jsem měla s touto kosmologickou motanicí a zákonem obrovský problém a tančila jsem hodně na hraně a když dnes vím, co jsou Češi za dobytek, považuju svoje přežití za čistokrevný zázrak, přičemž i GF mě tuhle strčila do kosmologické logiky s tím, že když žiju, tak to znamená, že … protože jinak by to nebylo možné.
Taky jsem jednu dobu měla pocit, že to, že žiju, je vlastně neslušné, nevýchovné a je to divné a můj mozek se s tím vyrovnával dlouho.

Vypadá to, že se čím dál víc a radikálněji oddělují dvě roviny. GF od lidského rozměru mocensky, kdy chce mocnáře a lidstvo definitivně odříznout od přímých kontaktů a spirituální lidstvo se zřejmě bude fraktálovitě oddělovat od zombies s mozkovou mlhou, běžných konzumentských bezvěrců.
A až mezi nimi zůstane dostatečné pole, kde nic není, je to zřejmě dobrá příležitost pro ten depopulační transformační záblesk, případně nějaké to fantastické rozdělení na dva světy pomocí kvantového skoku.
Co já vím, co je možné. Vím, že hlavou jsem schopná z toho, co se stalo, pochopit jen malý výsek a že skutečná realita je fantastičtější, než co si kdo kdy dovolil říci.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter