Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6. >






Největší záhadou, která ve všem hraje roli, je ta metafyzická sféra naší planety a vůbec všech těch jemnohmotných realit a vesmírných souvislostí.
Protože věc, která se stala, se nedá redukovat pouze na mimozemskou a světovou válku a nasazení psychotronických technologií proti obyvatelstvu. To je sice pravda, ale je to jen jedna složka reality.
Potom v tom všem hraje roli planeta a její stav.
Já tedy úplně nevěřím té teorii o vzestupu do 5D, nějak si to neumím představit, ale zase nemůžu říct, že nic z těchto ezoterických vizí není pravda, protože skutečně během dimenzionální války došlo k velké změně energií planety a skutečně tu byly vyměněny technologie a zřejmě se něco dělalo i s jádrem, i s Měsícem, zkrátka děly se tu věci.
A dnešní energie planety jsou skutečně někde úplně jinde, než před 5 lety. Dokonce mi dělají v současnosti jedinou funkční útěchu, protože jsou skutečně silné, krásné, povzbudivé. Narozdíl od fašistické společnosti je to jediný „hmatatelný“ výsledek, kterého jsme skutečně dosáhli a je to znát. Jinak je jakákoliv satisfakce za tu prožitou hrůzu v nedohlednu, jen ty energie planety jsou tu vždy k dispozici, takže kdo prošel válku jako strážce, jako ten, kdo v přímém napojení na energie planety musel odrážet příšerné útoky temných a pekelných sil, to má nyní za odměnu. Z mého pohledu a pocitů se planeta bezpečně vznáší v proudu velice silných a již neporazitelných pozitivních a světelných vlivů a její jádro je harmonické. Planeta se uzdravuje, jednoznačně a kdo jde s ní, tak se uzdravuje taky.
Jen jsou to věci, o kterých není nikde příliš informací.

Tak trochu jsem „objevila“ web aluska.org, kde se ve starších diskuzích občas objevují zajímavé postřehy. Zřejmě ze zoufalství tam dříve psali všelijací nechtění „psychopati a schizofrenici“, kterými ostatní „normální“ v diskuzi otevřeně opovrhují, nicméně to už jsem si zvykla, že tak to prostě je. Jenom tito psychopati a schizofrenici ovšem popisují realitu, vnímají kosmologii. Ostatním zabedněným pitomcům to připadá nerozumitelné, tak se těm lidem vysmívají a zahánějí je. Málokdo z nich je tak oražený, aby si troufnul produkovat nějaký obsah, který se dá veřejně najít, jako já, takže se maximálně sem tam najde nějaký canc v diskuzi.
Je to zdroj, který občas sem tam něco hodí, tyto diskuze na aluska.org

Na tadesco nyní dali odkaz na starší článek na aluska.org:
https://aluska.org/jenny-schiltz-videla-jsem-jak-se-lidstvo-tridilo-do-skupin-podle-frekvence/
(pokud je tam hláška, že jde o nebezpečný web, tak dát pokračovat na vlastní riziko, to je zase nacistické opatření proti alternativě)

Článek je o tom, že jedna paní měla vizi, kde viděla, jak vyšší bytosti třídí lidi podle frekvenční úrovně do 12 skupin a že je to příprava na přechod do jiné dimenze, kam neprojdou všichni, proto dochází k oddělování.
Těžko říci, já si myslím, že k žádnému zázračnému přechodu do jiné dimenze nedojde, ale dojde k depopulaci a definitivnímu uzdravení planety jako tělesa a plné obnově její energie, tím se zintenzivní i proudy duchovních energií na povrchu, kultické síly a jejich vliv a nakonec tedy dojde i ke kontaktu s Galaktickou federací. Pak se zavede volná energie a bude nový věk.
Nevím, možná jsem omezená, ale skutečně ty vize vzestupu a přechodu do jiné dimenze vůbec nechápu, ani těm tezím nevěřím, protože to produkují ezo weby, které definitivně ignorují to, co se děje, tzn. mimozemské civilizace a hybridní světovou válku, psychotroniku a NWO a nikdy proti tomu nevystupují a nebojují proti tomu.
Takže spíš věřím na to, že jsme vyhráli válku proti NWO a v planetě byly uskutečněny změny a staly se věci, kterým prostě úplně nerozumím, všelijaké velké dimenzionální brány a jejich deaktivace a uzavření, technologické celky, které byly odvezeny atd., následně uzdravování a sílení planety, v budoucnosti zřejmě záblesk, který zničí 5G a většinu lidstva, pak nový věk.
Tomu věřím víc, než nějakému divnému metafyzickému vzestupu do vyšších dimenzí, nějak zaživa, prostě mi to přijde jako kravina.
No nic, v diskuzi pod tím článkem se ale najdou zajímavé postřehy. Od opovrhovaných bláznů, jak jinak.

Tak kupř. diskutérka s přezdívkou „Aziza“ píše:

„ Duše Země je starší nežli duše našeho vesmíru, nespadá pod jeho správu, nýbrž je pod správou svého domácího Velkého evolučního vesmíru. Je to putovní planeta, má poslání revidovat kvalitu evolučního vývoje v jednotlivých vesmírech. A tenhle vesmír je tak zmutovaný a zavirovaný, že si zřejmě bude muset projít kompletním restartem.
…..
Vývojová cesta Země je ovšem jednoznačná: postupně se opět navrátí na své pozice všichni profesionální Ochránci života z prestižních Evolučních ras a všechno, co je tady navíc, odejde z planety pryč. Čili velké třídění tu proběhne, ale úplně jinak, než jak si to různí ezo-snílkové představují. Času je na to dosti a k tomu se samozřejmě stále zkvalitňuje dobré zázemí i příznivé pracovní podmínky pro všechny pomocníky a spolupracovníky. Naši drazí přátelé ze sousedního vesmíru Zion totiž velice dobře pochopili, jakou paseku by tady mohly nadělat různé nábožensko-technické civilizace, hlavně z Plejád. Proto umístili do Jádra Země speciální technické zařízení, které spolehlivě a hlavně s předstihem vyeliminuje všechny nežádoucí vlivy a energie ohrožující Celostní návrat Země do náruče Přírodní evoluce. Převeliké dííííky za tento skvělý počin!“

Toto mě zaujalo, protože „Aziza“ se samozřejmě dočkala pouze výsměchu a nepochopení, že je nějaká chytrá a ze slohu toho textu je znát veliká vnitřní zaujatost, zřejmě to má ze své hlavy. Tzn. nějak tu věc, co se děje, vnímá autenticky.
A její vize nejsou dokonale stejné, co jsem navnímala já, ale je to velice podobné, v něčem to opisuje stejný vzorec. Což je pro mě cennější, že se nějakému „bláznovi“ podařilo navnímat něco podobného, co já, než všechny ty rádoby normální pojednání od lidí, co o všem jen tupě žvaní a na tyto autentické se povyšují.
Já jsem taky navnímala, že naše planeta je vyššího řádu, než je standard v této galaxii. Že je na vesmírné úrovni. Což by odpovídalo vizi té Azizy, že nespadá „do našeho vesmíru“ - což by mohlo odpovídat, že nespadá do této galaxie, že má svoji vyšší správu. Já viděla naši planetu jako projekt vesmíru, kdy ji nejdříve složil jako počítač, ve kterém je kumulovaná inteligence celého vesmíru a která je přímo zaměřená proti tomu vesmírnému viru, že je to taková lapačka vesmírného viru a teprve kolem tohoto „počítače“ se následně utvořila planeta jako taková. A v nitru naší planety vnímám „dimenzionální technologie“, Aziza popisuje „speciální technické zařízení“, vše má být produkce „evolučního vesmíru“. Já ty dimenzionální technologie taky vnímám jako nástroje vesmírných sil jako takových, které mají skutečně nejvyšší moc.
O nějakém „Zionu“ nevím nic, ale souhlasím, že „nábožensko-technické civilizace, hlavně z Plejád“, tu dělaly skutečně dost paseku. A bylo zakročeno i proti nim. Protože to táhli s Drakoniány, byli od nich ovládaní, proti Drakoniánům dokážou být imunní jen velice vyspělé rasy.
Vždycky mám radost, když někde narazím na něco takového, že se to třeba aspoň zčásti kryje s tím, co jsem navnímala sama taky. Takové svědectví je skutečně cennější, než moudra těch lidí, co si do takové diskutérky milerádi kopnou. Takoví vůbec netuší, o čem ona píše a i když to vypadá třeba směšně, dokážu si představit, jak to svádí, takové lidi ponižovat, tak nízká verbež jsou posměváčci, ne ta osoba, která se podělila o svoje vědění.

Je škoda, že tito lidé nemají pochopení. Že nemají žádnou možnost se nějak vyjadřovat. Myslím si, že nejde pouze o schizofreniky, že ty zkušenosti všech těch lidí jsou příliš kompaktní, že nejde pouze o nějakou duševní nemoc.
V diskuzi je tam i nějaký chlápek, který je pravda, se vyjadřuje i poněkud arogantně a majetnicky vůči té autorce článku, což by si mohl odpustit, ale ta zlá reakce, kterou schytal, mě taky dost šokuje.
Nějak nechápu lidi, co se zabývají takovými tématy, které patří vyloženě do cvokhausu, jakože nějaké vzestupy do 5D a zároveň oddělují jakési „schizofreniky“ a ty vylučují.
Myslím si, že je to extrémní nadutost a arogance, protože tyto vjemy, pokud jsou autentické, vždy plnohodnotně spadají do „schizofrenie“. Jakýkoliv plnohodnotný mystický zážitek a realizovaná magie je dnes „schizofrenie“. Správně má být autor takového webu „schizofrenik“, jinak jenom blamcá o něčem, s čím nemá zkušenosti.

Nevím, no.
Těžko říct, kde je pravda. Přála bych autentickým „schizofrenikům“, aby dokázali svoje myšlenky a zážitky více veřejně sdílet, protože dokud toto není, nejsou data, která potom bolestně chybí.
Myslím si, že kdyby mluvili jen lidi autenticky napojení, že by se právě ukázalo spousta spojnic a potvrzených realit.
Ale proti autentickým strašně moc vystupují tyto divné „autority“, co vedou tyto weby, co vzbudí nejdřív důvěru, aby pak zle kopli do křehkého. Je chyba diskutovat pod takovými články, mělo by být více samostatných blogů, kde si můžou „schizofrenici“ plácat co chtějí. Když je to takto rozpláclé sem tam v nějakých diskuzích, kde jsou autoři těch textů ještě zesměšňovaní „těmi normálními“ a podléhají cenzuře, tak je to neefektivní a data se ztrácí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter