Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.6. > PřilítliMimozemšťani> 






Takových lidí, kteří mluví ze své zkušenosti, je vždy málo. Je škoda, že neexistuje vícero takových výpovědí, málokdo se odváží svoje poselství nějak rozpracovat.
Tito lidé, kteří jen nežvaní, ale jdou s kůží na trh, tedy mluví ze svého autentického zážitku, jsou v diskuzích často nějak odstrkováni, ignorováni a nakonec vyštípáni, zkrátka nemá smysl se snažit někde něco čeřit v diskuzích. Já jsem si toto zažila taky, dříve jsem hodně věřila v diskuze, ale ukázalo se to jako cesta zkázy, prostě to není vhodné prostředí. Je tam mnoho toxických vlivů, přičemž nejhorší jsou skryté reklamy léčitelek na svoje úchvatné služby a jejich ságy sladkobolných prolhaných keců.
Vždy jsem postrádala tyto autentické informace od „jeblých lidí“, kteří jsou nakonec vždy arogantně setřeni jako „schizofrenici“. Jenže je setřou reální blázni – ti, co věří takovým nesmyslným žvástům jako svoji víře. To mi připadá jako mega šílenství.

Myslím si, že během minulých let muselo být vícero nakontaktovaných lidí, ale bohužel ty výpovědi nejsou veřejné. Protože se vždy asi našlo jen pár lidí, co něco zkusili v nějakých diskuzích, byli nepochopeni, zahnáni, znechuceni a reálnými šílenci ocejchováni jako „schizofenici“. Ale málokdo se rozhodl něco analyzovat, sepisovat, sdílet vlastní kontakt a kosmologii, kterou nachytal.

Takže nejsou data, nejdou dělat žádné závěry.
Kdyby všichni nakontaktovaní popsali pravdivě svůj příběh, dalo by se z toho dát něco dohromady, dostat z toho výsledky a pravděpodobnou realitu.
Přitom mě pravda docela zajímá, kde je.

Je několik verzí toho, co se děje.
Jedna z nich je ta, že je to celé jen kolektivní šílenství. Že všelijací udržovači ezoterických webů plní ty stránky slátaninami, co kdy kdo komu vypadlo z palice, aniž by to mělo jakkoliv reálný základ a pouze se střídají nové a nové generace schizofreniků, kteří se do těch slátanin napojí a začnou si tím vysvětlovat to, co se jim děje.
Provozovatelé ezoterických webů nemají rádi schizofreniky, protože skrze ně je příliš vidět, jaké slátaniny píšou, zkrátka se jim nehodí do krámu.
Popravdě, když vidím, jak se absolutně nic z toho, co se údajně mělo naplnit nenaplnilo a když si odmyslím všechny ty vysvětlovačky, proč se co děje, což mám i vlastní verzi … a rozhodnu se být extrémně kritická, klidně to tak může být.
Prostě ty debility, které se hodně odvíjí od práce nějaké Dolores Cannon, jsou slátaniny a svět je prostě fašistické místo a místa pro snílky tu ubývá a žádná náprava se konat nebude.

Další verze je, že žádný vzestup, ani mimozemšťani neexistují, že je to vše pouze dokonalá povídačka, která kryje mind controll, psychotronické systémy, světovou hybridní válku, kdy jsou senzitivní a sugestibilní jedinci zneužiti, aby měli v hlavách krycí příběhy a ty šířili a díky tomu se mohla elitářská moc dostat ke svým cílům.
I to je krutá možnost.

Pak je verze, které věřím, že mimozemské civilizace v tomto všem roli skutečně hrají, ovšem v tomto období, kdy bylo kontaktováno hodně lidí, došlo k prudkému rozkolu a zneužití mnoha lidí, že se v mimozemských kontaktech nenašla žádná shoda kvůli nastolenému chaosu a potírání sdílení informací. Že zkrátka s lidmi v kontaktu bylo zle zameteno, že byli špatnými mimozemskými skupinami naváděni zle, případně byli zneužiti tajnými službami skrze pozemskou psychotroniku.
Takže proto je třeba tolik kontaktovaných nějakým „Aštarem“, což zase neuznávají jiné mimozemské skupiny, zkrátka to odráží složitou situaci i mezi mimozemskými civilizacemi a my jsme tu v dokonalém chaosu a není možné se dohmátnout jakékoliv pravdy a vize.

Další verze jsou všechny ty ezoterické šílenosti o vzestupu do 5D, zázračném přechodu do nové země, všechny ty teze podle Dolores Cannon atd. Že je to jako pravda, že tedy nakonec budeme v jiných realitách, někteří lidé zmizí, protože vzestoupí atd.
Tomu nějak nevěřím, ač tedy vnímám, že s planetou se skutečně dějí jakési pozitivní změny a že ty změny je možné prožívat skrze svoje vlastní duchovní propojení s planetou.


Zajímala by mě pravda, kde je.
Moje teorie je ta, že vzhledem ke špatné kvalitě lidstva bylo zapovězeno samotným kosmickým zákonem, aby se původní mise podařila v nějaké té ideální podobě. Proto v tom bylo tolik zla, agresivity i neporozumění, plán čistých duší měl být zmařen, proto bylo všude tolik pastí, nasazených líbivých webů, které lžou, nasazených trolů do diskuzí, kteří ponižují lidi s kontaktem a natírají je na černo jako schizofreniky, všude jen ego, ego, hádky, nenávist a neporozumění.
Navíc mezi mimozemšťany bylo nasazeno spousta infiltrátů a zrádců a ti vedli taky channelingy, takže mezi kontaktovanými nenastala žádná shoda, díky tomu se nevytvořilo dostatečně silné společenské pochopení pro tuto záležitost a proto celý ten projekt selhal.
Lidstvo je tím pádem určeno k depopulaci, povedla se pouze záchrana planety, lidstvo je vyšším zákonem určeno k většinové likvidaci a následné transformaci.

To je ovšem moje vidění, nemusí to tak vůbec být.
Doopravdy mě irituje nedostatek autentických výpovědí, ne přemoudřelých keců lidí, co nemají kontakt a kteří jsou z mého pohledu daleko šílenější, když věří takovým kokotinám bez reálného ukotvení, než ti „schizofrenici“, nad které se rádi vyvyšují.
Nevím, proč se to stalo, proč je těch výpovědí tak málo a jsou vzácnější, než šafrán.
Kdyby každý, kdo byl takto kontaktovaný a něco zažil, sepsal velice detailně a konkrétně svůj příběh, věci by šly lépe a radostněji. (viz. výrok jednoho chytrolína v té diskuzi - „Psychopati vyžadují jasně formulovaná slova, aby jim to dávalo smysl.“ - to souhlas, jako psychopat to potvrzuji, protože z nereálné nekonkrétní náznakové kašičky o ničem šílím, chci jasná data a jasná slova, jasně vyjádřené myšlenky a souvislosti)
Kdyby byl každý nakontaktovaný naprosto upřímný a pokusil se co nejautentičtěji sdělit co zažil, co mu řekly bytosti, s čím souhlasí, s čím nesouhlasí, jak co vidí, tak by se z toho dala nějak vydedukovat realita.

Zatím vše nejvíce nahrává dvěma prvním verzím.
Moje poloezo verze s mimozemšťany nějak vykládá realitu, proč se stalo to a tamto, ale taky nemám nikde oporu.
Zřejmě se nic neděje, nic dobrého a svět je prostě hnusné fašistické místo, kde neexistuje žádná naděje.
Štve mě ta nemožnost se dostat k nějakým výpovědím a tím pravděpodobné realitě. Když už někdo přežije, co se mu stalo a neskončí sebevraždou, nebo v blázinci, tak není se svoji výpovědí nijak podporován a je umlácen všelijakými falešnými umělými rozumbrady, natřen na černo jako schizofrenik a vypuzen z veřejné diskuze. A málokdo z nich má odvahu něco publikovat, zakládat nějaký blog, nebo vůbec cokoliv.
Takto se nikdo nikdy nedostane k žádnému skutečnému poznání.
Za dlouhé stovky let tu bude stejná situace.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter