Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.6. > PřilítliMimozemšťani> 







Já jsem se třeba dostala do stavu, kdy už pro mě nefunguje žádná duchovní autorita. Zkrátka si myslím, že kdyby v této společnosti skutečně něco fungovalo, jako že by to byla reálná a funkční hodnota v oboru duchovna, tak už by to bylo dávno vidět.
Nic takového není.
Nabízelo by se – hledej šmudlo. Nikdo není povinný jakémukoliv bláznovi něco servírovat po čumák, jen ať hledá. Tak jo, mohla bych se vydat po tůře po všelijakých arogantních namyšlených blbech, co ovládají nějakou meditační techniku. Případně pochybných léčitelích, kteří údajně někam vidí. Případně bych si mohla vyposlechnout nesmyslné litanie nějakých církevních pablbů a jejich ichtylní texty, co si kdysi vyškrábal z paty jeblý předek (možná hůř jeblý, než já).
Aby mi někdo mohl dát rozhřešení, musel by to být člověk jasnovidný, jasnoslyšný, který umí vědomě astrálně cestovat. Takoví jsou většinou usměvaví, laskaví, někde zalezlí, aby je nikdo neotravoval a ve skutečnosti ani není jisté, jestli tito nejsou sami o sobě mýtus.

Hlavně si říkám, když jsem tedy jeblá, blázen, mám nějaké zakázané kontakty na mimozemské rasy, což tato společnost odsuzuje a hlavním motivem celé této záležitosti je válka proti mind controll od NWO … tak jestli já jsem ta vadná, porouchaná a nemocná, tak proč jako ti úžasní zdravoušci s tím vynikajícím duchovním rozhledem, jak se jim nikdy nic takového nestalo a to má být důkaz jejich vynikající spirituální kondice … proč tito nezasahují proti mind controll? Proč jsou v klidu a usmívají se jak měsíček na hnoji? Buď v tom jedou, nebo jsou vážně tak stupidní, že netuší nebezpečí?

Zkrátka nemám důvod si myslet něco jiného, než že jsou to prostě vyšinutí idioti a já nejsem blázen.

Uznávám, že co se týká mimosmyslových dovedností, zdaleka nedokážu vše, že musí existovat jiní, co mají daleko větší rozhledy. Jenže ti nikde nejsou slyšet. Tak k čemu jako jsou, jestli jsou?
Z toho, co je veřejně k dispozici, se dá udělat závěr, že nikdo nic neví a žádná reálná kvalita neexistuje a tudíž ani nemá smysl doufat, že někde existuje něco kvalitního, utajeného.
K dispozici je jen to, co je, nic víc.
Náboženské ideologie jsou pohádky pro malé děti a pro současné potřeby prostě nestačí. Materialismus je vyloženě debilní omezená ideologie, která je současné „náboženství“, bezvěrství je nejvíc akceptovaná náboženská ideologie, nejvíc protěžovaná, většina jejich omezených vyznavačů si ani neuvědomuje, že vyznává tupou primitivní a nelogickou ideologii, naopak mají pocit, že vyznávají „vědeckou pravdu“. Jsou předurčeni ke zkopnutí z pedestalu, protože jestli se to neudělá, zavlečou rasu do kyborg zkázy, prasata.
Dále tu jsou všelijaké experimentální formy esoteriky, metafyziky, napůl vědecké, napůl pohádkové, kterých se věda štítí a odmítá s nimi spolupracovat.

Neřešitelné.
Kde není žádná dobrá vůle, tam to prostě nejde.
Jedna z nejnovějších nadějí je to telepatické propojení s mimozemskými rasami a příslib budoucí civilizační spolupráce a vyjasnění spirituálních záležitostí, ale to zatím intenzivně vázne.
Jistě že NWO, Drakoniáni, byli extrémně připraveni na jakékoliv autentické kontaktéry, takže se připravili prolhanými weby, nasazenými nepřátelskými figurami, co do tohoto tématu intenzivně kecají a udávají takt, potom samozřejmě otrávením, zastrašením, vystrnaděním reálných kontaktérů z veřejného prostoru (stačí blbeček, co deptá kontaktéra v diskuzi, že je blázen, protože tito lidí skutečně nikde nemají oporu, to, co říkají oni, nikde není a většinou mají za sebou šokující zážitek) … zkrátka toto se možná ukáže jednou jako pravda, ale až po depopulaci lidstva.
Už to nepovažuju za důležité, protože už to jednou nevyšlo a nemyslím si, že by byla plánovaná další velká vlna kontaktů, to bylo prostě přes dimenzionální válku a dopadlo to, jak to dopadlo. Do ztracena, do nikam, nenašlo se nic, na čem by bylo možné cokoliv stavět.

Tyto duchovní krize jsou vskutku nepříjemné.
Myslím si, že tato civilizace byla nahnána do obludné debility a že uzdravovací proces bude obnášet obludnou depopulaci, aby skutečně zůstali jen ti spirituálně vyspělí a otevření další transformaci.
Jediná reálná duchovnost je vlastně šamanismus, to co bylo stejné už v pravěku a co je stejné i dnes. Určité procento populace je otevřené do jiných světů a komunikuje s nimi. V pravěku byli asi cennějšími členy společnosti, dnes jsou nežádoucí.
Zbytek realizuje pouze mentální cvičení a mlátí hubou a plácá kraviny a nesmysly a píše stohy knih a filosofuje – ale na jiné reality si nesáhne.
V současnosti se tato pravda myslím si začíná dost bolestivě ukazovat, kdy je čím dál víc jasné, že ve společnosti chybí reálná duchovnost.
Dědek, co si myslí, že je duchovně moudrý, protože má nižší temperament a je celkově suchý jak treska, tak není moudrý, jestli nechává běžet zrůdnosti typu mind controll, ani o nich neví a jestli o nich ví, tak si pomyslí něco o úmyslech pánbíčka. Takových by byla fůra.
Jenže realita je asi taková, pánbíček je vymyšlená entita a jediný, kdo nám může reálně zachránit civilizaci, jsou mimozemšťani. Kteří se tu musí kontaktovat telepaticky, protože stupidní zabedněné vlády odmítají spolupracovat, protože jsou nástroje Drakoniánů.
Je to celé těžce na hlavu.
Útěšné na tom je, že se realita budoucnosti skoulí podle toho, co je reálná pravda a že tato duchovní krize bude budoucností vyřešena. Pokud je pravda, že materialisti, bezvěrecká prasata, by skrze svoji arogantní omezenost chtěli zavést kyborgizaci a ohrožovat všechny živé tvory v přirozeném spirituálním plánu vývoje a to vyšší moc nedovolí, tak budou brzy svrženi z pozice vůdců společnosti a z pozice filosofické pravdy, či jak to říct.
Pokud ne, no tak si prasácky zavedou svoji dystopii a navěky ustanou všechny ezoterické a duchovní proudy, protože se ukázaly jako výmysl a zbytečnost.
Lidé, u kterých se budou opakovaně probouzet kontakty do jiných světů, budou okamžitě vymazáni na psychiatrii.
Chci, aby se tento konflikt vyřešil, už toho mám dost.
Podle mé víry budou definitivně zničeni materialisti, tupá duchovně zaostalá prasata a teror arogantní bezvěrecké společnosti, vědy a církve bude navěky ukončen.
Rozhodně žádná tolerance tu nefunguje, toho už bylo až až a celé to stojí hlavně na jednostranné toleranci lidí duchovních vůči nevychovanému bezvěreckému odpadu a zločinnosti církve a dalších vládnoucích mocenských struktur.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter