Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.6. > PřilítliMimozemšťani> 





Ta první „schizofrenie“, co jsem měla a která byla vesměs napadení od NWO, byla stejně postavená na moji velké iluzi, že tuto společnost bude někdy zajímat cokoliv spirituálního. Bylo to v době 2008, tehdy se naší krajinou už 4 roky plížil nacismus Evropské unie a zabíjel cokoliv duchovního, už začala fašizace společnosti, lidi zhrubli, školy se začaly reformovat na satanská hnízda nacismu, já jsem tehdy jednu takovou studovala, prostě jsem byla v šoku z toho obratu do šedi a úpadku. Po vcelku nadějných 90. letech, kdy vše vypadalo, že duchovnost bude růst a prolomí se těžké hradby demence materialismu a církve, to byla strašně studená sprcha. Já jsem se s tím strašně špatně smiřovala, takže když na mě začaly mluvit hlasy a vysvětlili se mi jako že jsou mágové a že toto je moje zasvěcení a šamanská iniciace, ač se ke mně chovali zle, což jsem tehdy nedokázala vyhodnotit, jako správná oběť těchto manipulativních úchyláren, byla jsem z toho později i nadšená. Brala jsem to jako možnost s tím neutěšeným stavem něco udělat. Myslela jsem si, že když se naučím astrálně cestovat, tak tím něco dokážu, že to bude velké a bude to nějaký důkaz pro společnost.

Všude jsem do té doby jenom narážela, se vším a non-stop, tehdy jsem ještě nerozuměla plánu NWO, fašizaci společnosti, prosazování žiďáckých hodnot (ve škole i kupř. na tomto webu byly nenáviděny a pronásledovány barvy a cokoliv pozitivního, ve škole mě odnaučovávali malovat a musela jsem se učit „estetiku“, abych byla schopná prohlásit zvratky v rohu za umění, nebo oceňovala bandu úchylů v černém, co chodí dokolečka po křižovatce – aneb rozklad a relativizace estetiky a umění žiďáky pro možnosti praní peněz přes „art“) … nerozuměla jsem tehdy vůbec světu a o NWO jsem tehdy neměla vůbec ponětí a naivně jsem si myslela, že se dál může někam pohnout spirituální revoluce, to bylo jediné, co mě zajímalo, v podstatě je to skutečně jediné, co mě zajímá celý život. Neumím si představit se byť jen jednou jedinkrát ještě narodit do tak stupidní demence a dystopie, kde jsou nejhorší idiocie vyvyšovány jako hodnota (materialismus a křesťanství a židovství) a to nejlepší je zakázané, vysmívané a v akademickém prostředí vynulované a nesmí se o tom mluvit (šamanismus, ezoterika, mystika, mimozemské civilizace).
Takže jsem věřila tomu, že když se naučím astrálně cestovat a pak to slavnostně oznámím a slavnostně se sejdu s tím „šamanem“ (což je buď on jako satanistická svině dřepící u mind contoll, nebo prostě jiná žiďácká svině dřepící u mind controll), že tím jako něco dokážu a věci se v této záležitosti začnou hýbat a bude to mít vliv na společnost.
No říkám, byla jsem blbá a naivní jak necky.
Takže jsem se pořád dokolečka snažila o vědomou astrální cestu. Jednou se mi to dokonale povedlo, vědomě jsem vystoupila ze svého těla do svého pokoje. Jenže tam nikdo nebyl. Byla jsem tam sama, což narušilo moje představy, že jakmile se mi to povede, tak logicky uvidím duchy těch, co na mě mluví, tak jsem si to představovala. Jenže to byl „mind controll“, tzn. otravování na dálku díky technologiím, takže jsem neviděla nikoho. Byla jsem tam sama, pokoj jsem viděla věrně, jen jsem tam byla sama. Tehdy jsem o těchto věcech neměla ponětí.
Jak jsem se pořád dokolečka o toto pokoušela, tak jsem se samozřejmě otevírala zbytečně ven a NWO se mi pak mohlo vrtat v mozku o to víc, ke konci jsem začala mít neurologické potíže, motala se mi hlava, začala jsem divně prostorově slyšet, začala jsem slyšet i nějaké ženské hlasy, prostě to šlo do kopru a mám štěstí, že se tato první „epizoda“ ukončila a já šla za tím exorcistou.

Jenže, ty svině hnusný odporný mi prostě nedaly pokoj a pronásledovaly mě celý život. Bylo to NWO od začátku, plně tomu věřím.
To, že se mi je s pomocí Galaktické federace a vysokokapacitního zázraku podařilo spráskat, pozabíjet a dostat do zajetí a ze všeho toho choasu a násilí v hlavě mi zbyly pouze terapeutické služby Galaktické federace, která mě psychologicky vede a energeticky a emočně hlubinně léčí, takže se harmonizuju a stabilizuju a uvědomuju si, že na mě byl spáchán zločin a že to není moje vina, to mám skutečně enormní štěstí.
Ne každý „schizofrenik“ takto dobře dopadl.
To je úžasná výhra. Většina lidí, co se jim toto stalo, je v této prolhané amorální fašistické společnosti považována za špatného, oni sami si myslí, že jsou špatní a za vše si můžou sami, NWO řádí, pekelné mocnosti se chechtají, duchovnost, čest a svědomí a pravda umírá a společnost směřuje do další světové války, hurá hurá.
(naštěstí se Fico vzmáhá, tak snad zabrání zavlečení našeho prostoru do války s Ruskem)

Tak po této gigantické válce mezi Galaktickou federací a Drakoniánskými stukturami zločinců, kdy jsme my, mágové a čarodějové s mimozemšťany porazili bezvěrecké nuly dřepící u mind controll od NWO, by se konečně měly věci začít měnit.
Když chce být tato společnost zarytě tupá, fašistická, materialistická a dovolovat pouze satanismy, bezvěrství, církev a žiďáctví, šamany chce zabíjet na psychiatrii a odmítá se byť jen malinko spirituálně pohnout k lepšímu, tak bude zničena a svržena. Ale to nemusí být jadernou válkou, ani vůbec válkou. Fandím záblesku a hlavně vymírání tupých bezvěrců na vakcínku a neschopnost se roozmnožit.
Kdepak jsou ty časy, kdy jsem byla naivní děvče a všechny ty arogantní zmrdy, co si na mě vylévají svoje jedy a ubohost, jsem duševně omlouvala a házela vinu do sebe. Kdepak, teď mám terapii. Takže jen ať jsou smeteni. Když jsou to takové těžké bezvěrecké betonové a kamenné kurvy, co tuto loďku táhnou ke dnu, tak je třeba vyklopit náklad a plout dál.

Na tomto světě už je příliš moc nebezpečných technologií a příliš moc nebezpečných amorálních bezvěrců. To dohromady nedělá dobrotu.
A dokud se na tomto světě nezlomí paradigma bezvěrství a materialismu, tak nemá smysl se na tomto světě pokoušet o jakýkoliv normální vývoj.
Já si myslím, že jsem doopravdy zvenku, z mise, z Galaktické federace. Proč by se jinak měly vyskytovat v této tupé fašistické společnosti lidi s takovým spirituálním chtěním, co předpokládají nějaké změny? To nedává smysl.
Prostě jsme mise a musíme docílit toho, aby byl fašismus, žiďáctví, církev, bezvěrství, staré tupé dementní lidstvo a celý tento zatracený starý věk svržen.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter