Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.6. > Tommo> 






Ahoj Tommo, děkuji ti za krásná slova. Popravdě taky úplně nerozumím tomu, proč jsem tak ojedinělá, jak píšeš. Myslím si, že se mi spíš podařilo „nakopnout žílu“ určitého druhu zpovědi. Protože na tomto webu jsem se dost zle vysekala při první schizofrenii, spíš napadení od NWO a byla jsem tu dost atakovaná, takže když jsem se sem vrátila po dlouhých rocích, neměla jsem ambice začínat s čistým štítem, jaksi jsem automaticky navázala na tu svoji „poskvrněnost“. Prostě už jsem byla z minulosti oraženější, i z jiných diskuzí, než třeba jiní a neměla jsem ambice si hrát na duchovní bytost.
Spíš ten zážitek sdělit. No a jak tady publikuju a píšu, tak už jsem si rozpracovala a zavedla systém, jak o věci psát, po prohlédnutí ezo scény a zavedeného systému prolhaných klišé jsem pochopila, že se vyplatí se vůbec ničemu nepřizpůsobovat a popisovat co nejlépe, co se skutečně stalo. Zkrátka už to mám zavedené, začala jsem s tím v době, která byla otevřená a nadějná.
Proč toto nikdo jiný nerealizuje, nevím, netuším, buď jsem doopravdy jediná, kdo něco takového zažil, nebo nikdo jiný nenašel odvahu, nebo nedostal stimul, nevím.
Já si svoji těžkou jinakost vysvětluju svoji duchovní příslušností k mimozemským rasám.
Myslím si taky, že v současné době skutečně dochází i k pohybu DNA celé rasy a že tedy může skutečně vznikat i nějaký nový evoluční výhonek, který si ztěžka nerozumí s těmi původními. Třeba je vážně normální být přízemní a nic z magické reality nevnímat a my jsme ti divní, jiní, noví, kdo ví.

Máš pravdu, že jakkoliv přijmout to, co píšu, by znamenalo „zásadní všeobecný přetřes“. Jenže jsou daleko ignorováni i ti, co se pokouší být velice vlídní a úslužní dosavadním pořádkům a staví se k nim velice mírně a takříkajíc nabízejí ruku ke spolupráci. S těmi se vymetá taky a všichni je ignorují. Tak proč nebýt pořádně radikální?
Já si myslím, že jsem možná první, kdo s něčím takovým vůbec začal, že není „normální“ jakkoliv veřejně sdílet tyto zážitky, popisovat je co nejpravdivěji. Jsem znamením vodnář, ti toto dělají často, že načínají něco úplně nového. Třeba se to časem stane víc normálním a zjistí se, že takové, nebo podobné věci zažívalo spousta lidí. Fakticky netuším.
Rozhodně ale prolomení těchto záležitostí znamená stopku a zničení toho starého světa. Je to tak drastický přerod, že to bude obnášet tu depopulaci. Protože, jak to chápu, ten přerod stejně zabije většinu, která je zvyklá na staré pořádky. Hodně lidí zřejmě žije jen kvůli tomu, že nevěří na žádné vyšší duchovní světy a hodnoty a zákony. Jakmile se jim ta iluze o jejich beztrestnosti a nepostižitelnosti vezme, tak stejně zajdou. Umřou na metafyzický rozkol, dezintegrující šok.

Mí divní příznivci z minulosti jsou vážně záhadou. Jsou dvě možnosti, jak to bylo. Za prvé, byli všichni domluvení a ve skutečnosti to byla nějaká akce tajných služeb na moje odrovnání. Ale velice rafinovaně vedená, kdy se snažili nejdříve získat moji důvěru, kterou následně chtěli šokovým způsobem zneužít a zdeptat mě a odradit od dalšího publikování.
Nebo to byla souhra náhod a sešly se různé osoby, vesměs sami narušení, z minulosti, nebo s aktuálními stavy, kdy byli napojeni na celou tuto válku, ale třeba skrze špatné kultické vlivy a vlastní nezkušenost byli ovládáni mně a GF ve skutečnosti nepřátelskými silami. Kupř. kult Anubise, víra v hodné draky, víra v Gesara Nesara atd. A tou dobou, kdy na mě tak šíleně vyjeli, tady byli zrovna Reptiliáni přítomní v planetárním poli a na oběžné dráze a ti tyto „zmáčkli“, prostě jim hacknuli mozek a z nich se okamžitě stali moji nejhorší nepřátelé.
Údajným spouštěčem byly moje výroky o ADHD dětech, že mají příliš práv a že učitelé by je bez antidepresiv mlátili. Že by ADHD dítě mohlo skončit i s přeraženou čelistí v rohu, kdyby nebyly prášky a chlast. Což mi přijde dost zvláštní, protože myslím si, už jsem napsala daleko ostřejší věci.
Celý to bylo divný. Může to být obojí, obě varianty můžou být pravdivé.
Navíc, já sama právě nejsem nějaká vědma, léčitelka, co něco produkuje za peníze, nemám povinnost se chovat nějak extrémně slušně a úslužně, nikomu nic nedlužím a po nikom nic nechci a to je „formát“, který není doposud známý.


Píšeš:
„Čím víc se ohnu a budu poslušně šlapat, pomáhat, podvolovat se, odsuzovat i práskat “ministerstvu informací", kterému je povinností občana naší demokratické republiky Kongo důvěřovat a hlavně nepřipouštět si za žádnou cenu právě probíhající zvrácenou eugenickou válku, tím více musíš přeci i ty! Následuj mě!“

To máš asi pravdu, dobře to píšeš, nějaké takové procesy v populaci musí určitě běžet, dokážu si představit, že skutečně musím být pro spoustu lidí nepřítel, nebezpečná osoba, která narušuje jejich svět. Asi jako když věřícím náckům přijde utečenec z koncentráku vykládat, co jejich milovaný systém vyvádí někde na východě.
Je v tom všem bestiální násilí. Právě proto věřím v tu depopulaci jako jediné řešení. Neumím si představit transformaci těch zarytých nepřátelských davů. Myslím si, že je to skutečně tím, že na této planetě bylo velice dlouho zlé perverzní drakoniánské vedení a byl tu přítomný vesmírný vir a ten prostě lidskou rasu takto zle naformátoval a ta se nyní velice zle brání změně. A my, kdo chceme tu změnu, jsme tu v pozici vetřelců zvnějšku, což možná doopravdy jsme.

Píšeš:
„Už jsem zde v minulosti psal, že mě dost udivilo, jak moc se rozebraná NWO struktura po jedincích ve finále klepe - bojí se o svůj nízký živůtek a jak jsou zaskočeni, nechápavě otřeseni, vyděšeni a vystresováni zjištěním, že o svůj život v jistých situacích strach nemám, ba právě naopak - jeho nasazení beru jako naprosto přirozený jev. Protože, aby byl můj další čas zde hodnotný a smysluplný nemohu ustoupit. Raději se rozpadnu v prach.“

To je skvěle vyjádřeno, přesně to popisuje celý princip věci, kterým se proslavili třeba i první křesťané, kteří se raději nechali sežrat lvy, než aby ustoupili. Kdo zná duchovní svět a je si vědom věčnosti bytí, nemá strach o svůj život a svoboda a možnost rozvoje je pro něj vše, nedá se zotročit, bude bojovat. Skvěle jsi to napsal.

Tvůj zážitek z buddhistického centra je zajímavý. Ono je všelijakých těch cest buddhismu taky dost, i lektorů a guruů, já jsem se buddhismem nikdy až tak nezabývala, letmo jsem poznala pár buddhistů – jako českých buddhistů – a pochopila jsem, že nejsou moji krevní skupinou. Ani se nedivím, že třeba vůbec neznají Lobsanga Rampu, protože ten je v těchto societách popíraný. Jednak dnes už je skoro neznámý veskrze, jeho hvězda u nás zazářila v 90. letech, ale pak o něm jakýsi pisálek napsal do tehdejšího plátku Tibetské listy, že je to podvodník. A od té doby je jakoby „tabu“. Nikdy jsem nepochopila ten nezájem o takovou „bombu“. To popírání někoho, kdo toho tolik přinesl. Nerozumím této societě všelijakých meditujících čajových mudrců, českých buddhistů atd. Dělá to na mě dojem uhlazeného komerčního duchovna, žádná autenticita. Já jsem se do všeho toho dostala skrze vlastní zážitky, jinak jsem se těmto lidem zdálky vyhýbala.
Nakonec i toho Lobsanga Rampu jsem vlastně taky „zradila“, protože jak píšeš, on určitě nedoporučoval „hulit“. To mám vyloženě od GF, která mi to vzhledem k situaci doporučovala a nebránila mi, potřebovala jsem nějaký doping, byla to válka. Na běžnou meditační praxi, nebo praktikování nějakých metafyzických dovedností to ale asi ideální není. Spíš to byl doping během války, tak jako jsou vojska ve válkách většinou zfetovaná, nebo nalitá. Tak to je. Zase na druhou stranu nejsem nějaká perníkářka, ganja která je vyrostlá na Slunci a má i uklidňující látky, je ještě jakž takž „nevinná droga“ ve světě drog.
Možná jsou tato buddhistická centra atd. pro lidi, pro které to je skutečně objevné – sám píšeš „Nic co bych nevěděl mi neřekl“ - asi jsi už dál, toto všechno už máš za sebou třeba z minulých životů, tak už tě to neoslovuje, hledáš něco jiného, asi víc odvážného, experimentálního a nejistého, proto tě třeba oslovuje, co píšu já. Oni jsou ale bezpečnou ověřenou cestou, já jsem fakt experiment sám o sobě, netuším, kde je úplná pravda, co z toho vzejde.

Psilocybin v lysohlávkách jsem nikdy nezkoušela, já se paradoxně nebezpečných drog bojím, protože mám dost psycho mysl i bez těchto halucinogenních drog a vím o případech, kdy lidi po předávkování spáchali sebevraždu, nebo se zbláznili. Ale já věřím, že ta látka může být velice prospěšná, když se využije v přiměřeném množství, myslím že jsem někde i viděla článek, kde se zvažuje lékařské využití, právě pro psychiatrické poruchy. Jako je deprese atd. Takže ti věřím, že ti skutečně pomohl, jde o narušení té depresivní kontinuity, mozek se musí vyhodit z těch kolejí, aby začal fungovat jinak. Přesně jak píšeš. Asi jsi nešel hned do nějaké šílené jízdy, kdy jsi snědl X kusů bez předchozí průpravy, proto ti to pomohlo, ty nebezpečné případy vždy vyplynuly z typických klučičích experimentů, kdy se navzájem hecují a předvádí se, kdy si toho lidi prostě vzali příliš a nezvládli to.
Vůbec mi nevadí, že o tom píšeš, neboj. Určitě na tom všem něco je. Pokud se látky v houbičkách dají používat konstruktivně, je to jedině dobrá zpráva.

To 5G a všechno to záření je hnus, GF to může do určité míry blokovat, když je třeba na někoho přímo namířeno, konkrétně na osobu, nějaká zbraň, to dokážou odstínit a člověka zachránit. Nebo dokážou podpořit lidi, které potřebují, dodat jim energii, dálkově je léčit.
Ale nemůžou to odstínit úplně a plošně, protože by nám to dávalo špatný výsledek a my bychom nezačali s ničím bojovat a ani bychom si neuvědomovali, že je to špatně, že to poškozuje zdraví. Bohužel, čí senzitivnější mysl, tím to hůře schytává. Jsou lidi, kteří z toho šílí, slyší to, bzučí jim z toho v hlavě, … je to děs.
Nevím, kolik času zbývá do nějakého přerodu, zlomu, záblesku, čehokoliv, jestli to vůbec nastane, nebo se vše ztransformuje třeba během 50 let bez nějakého významného mezníku … nevím. Myslím si však, že jediným reálným řešením bude prostě být někde na venkově, že ve velkých městech se člověk tomu mikrovlnnému akváriu nevyhne. Že časem zůstanou ve městech už jenom divní polokyborg lidi a spirituálně vnímavější budou muset z města utéct. Že je to další odstřeďovací proces, který se ukončí až ukončením, nebo nahrazením té technologie 5G/6G/7G. Vzhledem k tomu, že plánují nano-bio rozhraní a není proti tomu veřejný řev a odpor, tak se s touto šíleností velice počítá a jediné, co zbude, je prchnout před tím a doufat, že tu bezbožnost časem ty vyšší síly skutečně vyřeší absolutně, surově a navždy. Nejvíc doufám v Slunce.
Takže kdyby to už fakt vůbec nešlo, asi nemá smysl bojovat s větrnými mlýny a jít bydlet blíž přírodě, jak je to jen možné.

Tak díky Tommo, žes zase napsal, měj se hezky, hodně sil přeji :-)



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter