Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6. >









Na tadesco je nyní uveřejněný nový článek, kde je přeložený rozhovor s jakýmsi Pascalem Najadi, který je dost radikální a který tvrdí, že nějaká ta aliance, za kterou mluví, spolupracuje s Galaktickou federací.

https://tadesco.org/rad-bych-uvedl-nekolik-poznamek-ktere-lidi-uklidni/

Zde jsou některé zajímavé výroky:

„Pascal Najadi: „Bude jedna země, jedno území, jeden národ. A lidé budou svobodní od politiky a náboženství.“
„Ano, nacisté jsou pryč. Zbytky jsou pronásledovány. Dne 24. května jsme začali zatýkat a popravovat 500 000 osob, živlů, které jsou zločinné, zkorumpované, satanistické. Zabijeme a popravíme či zatkneme dalších 8 milionů, průběžně.“
„Každý lékař, který píchl člověku biologickou zbraň, bude popraven. Každá zdravotní sestra, každý lékař, který bez vědomého souhlasu vpíchl jehlu do lidské bytosti, bude popraven.“
„Nacisté jsou národní sionisté. Židé, to nejsou lidé, a budou buď vyhlazeni, nebo odstraněni z planety Země jinými prostředky.“
„Proč jsme měli tajný vesmírný program? Proč tajný? Musím to říct. Naší pozemské alianci pomáhá Galaktická federace. A o všech těchto věcech vás oficiálně informuje armáda.“


Stejně je fascinující, kam se celá tato záležitost odebrala. Q-Annon, které je myslím si zakladatelem myšlenky nějaké „Aliance“, tedy mám pocit, že to tak bylo, právě nikdy nemělo ve svých osnovách vůbec nijak Galaktickou federaci. To mě na tom právě intenzivně odradilo, že vše má dokázat jakási zvláštní aliance, s nějakou tajnou armádou od „hodných miliardářů“. Což mě znechutilo, že místo toho, aby se zvedlo hnutí jasně se odkazující na GF, se tu rozmáhá taková ptákovina.
Postupem času se ale stalo ledacos a dnes je z těch povídaček docela pořádná, až nechutná splácanina.

Toto, celý Pascal Najadi, je asi NWO, případně nějaký vychcánek, co na tom, co se děje, náležitě rejžuje.

Furt razí nechutnou globalistickou agitku, která rozemílá jedinečnost, národní identitu a kořeny, ničí rozmanitost a pořád chce všechny rozemílat na nadnárodní srajdu bez identity:
„Bude jedna země, jedno území, jeden národ. A lidé budou svobodní od politiky a náboženství.“
Nějak nechápu, jak toto může znít někomu skvěle. Co je na tom jako super? Tak si Amíci představovali globalismus, že všude bude rozemletý humus bez identity, co pije coca-colu a poslouchá nějaké kníkání emerické satanistické pop debilky.
Lidi potřebují etnické, národní a kulturní kořeny! Je potřeba rozmanitost a zároveň tolerance a schopnost jednat mezi sebou! Stejně tak potřebují nějaký druh spirituality a ty druhy taky nejsou stejné! Takže vždy je potřeba „náboženství a politika“.
Fakt mi tyto žvásty už začínají lézt na nervy.
Svobodní bez národní identity, politiky a náboženství sice jednou budeme, ale to budeme už po smrti. Dokud je člověk ve fyzické hmotné podobě, tak potřebuje identitu i řízení společnosti.


Další výrok:
„Ano, nacisté jsou pryč. Zbytky jsou pronásledovány. Dne 24. května jsme začali zatýkat a popravovat 500 000 osob, živlů, které jsou zločinné, zkorumpované, satanistické. Zabijeme a popravíme či zatkneme dalších 8 milionů, průběžně.“

Sice vnímám, z toho, co se děje, že skutečně notně odpadly nějaké skupiny zločinců, že „mind controll“ už je úplně v troskách, že to notně zesláblo. Ale tak si myslím, že těch zločinců, co se na tom reálně podíleli, je daleko méně.
Přičemž se mluví už o lidských strukturách moci, o lidech – zločincích. Mimozemské zločinné struktury jsou už vesměs pryč.
Lidské zločinné struktury jsou řešeny nyní – a skutečně jsou to asi šéfíci různých vesmírných programů, protože ten jeden blbeček, co se ještě ozývá a slyším ho v hlavě, mi vyhrožuje, že se k němu budu chovat slušně, protože je prý ředitel vesmírného programu a já ho posílám do řitě, že jestli nechce, aby mu nadávaly děti, ženy, zvířátka a rostlinky, ať se nehrabe v mind controll.
Moc zajímavé a zábavné diskuze, proč si nepopovídat, že?

Popravdě řečeno, já jsem z toho všeho už taky unavená a od GF vím, že tito výtečníci budou odvezeni ke galaktickým soudům a následně budou zřejmě zavření v nějakém speciálním zařízení. Daleko od nás.
Na této planetě neexistují žádné instituce, které by byly schopny pochopit, právně zhodnotit a jakkoliv rozsoudit rozsah zločinu těchto magorů.
Pokud vím, tak tato populace vyznává teze, že mimozemské civilizace neexistují, žádné psychotronické zločiny neexistují a žádný svatý duch a vyšší rozměry bytí neexistují. Takže můžou soudit maximálně tak daňové podvody, případně etnickou genocidu.
Ale ne to, co předvádí tito zločinci – což je kolaborace s negativními mimozemskými rasami, narušování spirituálních sfér vývoje člověka, zavádění mind controll a pokus o kyborgizaci rasy a uvržení celé planety do nebezpečí ohrožující její život.
To musí být odvezeni ke galaktickým soudům, aby byli řádně souzeni.
Lidstvo tady se zřejmě nic nedozví, protože je prostě natvrdlé, asi bude mít jiný program.
To, že nějaká Aliance někde ručně popravuje jakýchsi 500 000 osob a má v plánu dalších 8 milionů, no, to je moc hezké. Kam budou ty mrtvolky házet? A jak je zabíjí? Proudem, kyanydem, cyklonem B? Nebo kulkou u zdi?

Přitom, co vím, tak je v lidské rase až 10% infiltrace vyloženě ze zlých ras a to je cca 800 milionů. Jsem přesvědčená, že skupiny reálných zločinců z lidské rasy, kteří ví, co dělali a jaký je skutečný rozsah jejich zločinů, odveze Galaktická federace k příslušným galaktickým soudům, kde budou zhodnoceni a posláni do speciálního zařízení na vyšetření a izolaci vadných DUŠÍ, ne jen té inkarnace. Zkrátka se musí zjistit, co to je za inkarnované hovado, že se u něj rozbujela tak prudká degenerace v rase, kde by se toto nemělo stávat a případně se dále vymezí, co s tou duší jako takovou, aby se to zase někde proboha neinkarnovalo.
Některé tyto spirituálně-duchovní záležitosti se zkrátka zařizují i uměle, ač se s tím musí opatrně. Protože při umělé kumulaci něčeho se pak někde může zle ukázat „stvořitelova vůle“. To je jak s „poručíme větru dešti“ a přírodou.

A jestli je v lidské rase tolik zla, korupce, infiltrací, sadismu, demence, zkrátka takové množství negativních jevů a nízkofrekvenčních bytostí, bude to zničeno všechno hromadně zábleskem ze Slunce, nebo nějakou přírodní katastrofou, případně to vymře časem na neschopnost se množit.
A ne že to někde bude nějaká divná Aliance likvidovat za zavřenými dveřmi po milionech.
Já nepopírám, že je možné, že má Galaktická federace skutečně nějaké jednotky, které dokáží působit i v realitě, ale nevěřím prostě na tuto Q- Alianci. To jsou žvásty.








Další výrok:
„Každý lékař, který píchl člověku biologickou zbraň, bude popraven. Každá zdravotní sestra, každý lékař, který bez vědomého souhlasu vpíchl jehlu do lidské bytosti, bude popraven.“

No, tak to je dost ujeté, že?
Myslím si, že vyřešení covid zločinu už by mohlo být v lidských kompetencích, že by se to mohlo udělat, chytit strůjce této prasárny, nebo alespoň ty, co se aktivně podíleli na propagaci vakcín atd., ve velkém. Měla by se vyřešit ta gigantická korupce, ve vládách, ve vědě.
Ale měli by být stíháni doopravdy hlavní zločinci, hlavy tohoto zločinu, nebo alespoň zástupci hlav tohoto zločinu, protože chytit mimozemskou zrůdu za pařátek a dovléct ji k soudu nejde.
Ale řadové sestry a doktory? Ne, ti ukázali jen zrůdnost fašistického systému, dělali svoji práci, byl na ně nátlak.
Bylo čistě jen na jejich lidském rozhodnutí, jak se zachovají. Někteří odešli, nebo otevřeně bojovali a ti by měli být ideální budoucí lékaři a sestry, protože se jako jediní ukázali spolehliví.
Ostatní jsou tupí a zkorumpovaní, ale vztahují se na ně stejná pravidla jako na všechny ostatní lidi – pokud budou nízkofrekvenční, zemřou při záblesku, pokud se tato událost skutečně stane.




Další výrok:
„Nacisté jsou národní sionisté. Židé, to nejsou lidé, a budou buď vyhlazeni, nebo odstraněni z planety Země jinými prostředky.“

Sice je asi pravda, že nacisti a chazaři a sionisti jsou v podstatě jedna banda a že je skutečně těžké v tom nějak rozlišovat, protože se jedná o velké promyšlené dlouhodobé spiknutí, kde se věčně převlékají kabátky a kde je jádrem touha po ovládání světa, prosazování bezbožnosti, bezvěrství a do toho kolaborace se zlými mimozemskými rasami, ale takový výrok je dost děsivý.
Ač je v něčem pravda. Skutečně se plánuje, podle toho, co vím, jaksi zrušit židovství.
Možná že by se to mohlo intuitivně ukázat na obrazu, že se chystá nový věk a tam se žiďáci nehodí. Zkrátka do éry, kde prosperuje duch, dojde k obrodě spirituality a navážou se vztahy s vysoko vyspělými civilizacemi GF se prostě nehodí žiďáctví.
Jak to tak chápu, tak se ta věc vyřeší tak, že nyní probíhající válka mezi západními globalistickými židy a východními pronárodními židy, jak se to dá vůbec nějak přiblble zjednodušit, dopadla tak, že vyhráli východní pronárodní židi. Symbolizováno Putinem a BRICS. Přičemž, GF podporuje tuto kliku proti západním.
Ale, do budoucna se počítá s tím, že tyto mocenské struktury se také transformují a moc na této planetě bude překopána celá. Takže oni nyní dělají svoji práci, ale do budoucna dojde k velké přeměně struktur moci na této planetě a toto se stane minulostí.
Vzniknou i nové ideologie, nové spirituální proudy a židovství a jejich „mocenská vyvolenost“ jako taková se stane zaprášeným artefaktem minulosti. Stejně jako spousta jiných kokotin.
Takže židům něco hrozí pouze těm tajným špičkám zlých projektů a dále něco hrozí asi Izraeli jako takovému, ale nechystá se nějaká plošná genocida židů podle etnického klíče. Pokud jsou skutečně tak špatní a mají špatný zlý genom a jejich DNA je vadné, opět, zemřou při záblesku z vyšší vůle.





Další výrok:
„Proč jsme měli tajný vesmírný program? Proč tajný? Musím to říct. Naší pozemské alianci pomáhá Galaktická federace. A o všech těchto věcech vás oficiálně informuje armáda.“

To mi hlava nebere. Kde jaká armáda oficiálně informuje o spolupráci s Galaktickou federací? To mi nějak uniká. Zatím je známý výrok bývalého ředitele izraelského vesmírného programu, že GF je realita.
Z internetu:
„Spojené státy americké a Izrael jsou údajně podle bývalého šéfa ochrany izraelského vesmírného programu Haim Esheda už několik let v kontaktu s mimozemskou civilizací, která se nazývá Galaktická federace. Oba dva státy prý informace tají, aby zabránily hysterii mezi populací.8. 12. 2020“

Nějak těmto žvástům nevěřím, protože ten Haim Eshed pomlouval GF, že dělá nějaké projekty na Marsu a tam jsou podle mých zážitků jenom reptiliánské základny, tak možná měl na mysli nějaké mafiánské struktury z galaxie, nějakou galaktickou mafii.
Která může být vzhledem i technologickým vybavením od Galaktické federace skutečně těžko rozlišitelná, protože tam je rozdíl hlavně ve filosofii.

Tajné vesmírné programy JSOU ZLOČIN. Nic jiného.
Galaktická federace nepotřebuje být ukrývaná, žádní zločinci nemusí před ní chránit veřejnost. Rozhodně nespolupracuje s těmito zločinci. Zakročila proti nim, to jo.
Tajné vesmírné programy vznikly na rozvoj utajených technologií, na reverzní inženýrské vývoje, na kolaboraci se zlými mimozemskými rasami, na rozvoj galaktického zločinu.
Jestli jakékoliv lidské jednotky létaly galaxií a lidstvu se tu tvrdilo, že mimozemšťani nejsou a svědkové byli zabíjeni, tak je to zločin, nic jiného.
Nedá se to ničím omluvit a tvrdit, že tyto ilegální programy namířené proti lidem byly zařízeny a zavedeny kvůli spolupráci GF s vládami USA a Izraele je sprostá nehorázná lež.
Ten blbec, co je bezvěrec a tupec a dřepí u mind controll a bude odvezen s nejvyšší pravděpodobností ke galaktickému soudu, kterého i dnes kupř. slyším, tak se mi právě dnes naparoval, že je ředitel nějakého vesmírného programu a že jejich cílem bylo zabránit takovým, jako jsem já, aby si sem volali nějaké mimozemšťany.
No jasně, dělají zločin ve velkém, tak jim logicky vadí ženské, co si volají na podporu mimozemšťany.
Protože takoví mimozemšťani pak s nimi umí zatočit.

Spíš to vypadá, že tento zdroj, ten Pascal Najadi je nějaký rafinovaný lhář napojený na NWO, který vše vykládá obráceně a překrucuje veřejné mínění alternativců, co se o toto zajímají.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter