Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5. > PřilítliMimozemšťani> 









Já myslím, že moje špionážní akce na vytáhnutí další taktiky chazarských šmejdů na veřejnost je úspěšná a že už to asi provozují. Že hned jak se to nepodařilo, ta prasárna, že chtěli zabít Fica, tak už lakují a dělají moudré lidumily.

Viz. Rakušan, chazarská postavička, malý podlý otrok v soukolí NWO:




Tak ten teď vypouští rádoby moudré a mírotvorné, civilizované obláčky dušoprdství, vlezlej, až je to na blití, když člověk nemá porušenou paměť:

viz. článek:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-rakusan-atmosfera-je-vyhrocena-i-u-nas-40472146#source=hp&seq_no=3&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


citace z článku:
„Jaká je vaše reakce na to, co se ve středu stalo na Slovensku?

Člověka z takového činu vždycky jímá absolutně čistá hrůza. První myšlenka samozřejmě přirozeně směřuje k tomu, aby ten, komu se tohle stane, v tomto případě premiér Robert Fico, zaprvé tu věc přežil, protože to byla opravdu střelba z bezprostřední blízkosti. A zadruhé, aby neměl žádné následky a uzdravil se.
Je to šok. A první reakce? Že násilí obecně nepatří do společnosti a ani do politiky. To je tvrdá disciplína, ale jakýkoli projev fyzického násilí je odsouzeníhodný. Je to kriminální čin, který nemá názorovou barvu, obludná věc.
Potom jenom člověka napadne, že všichni bychom si měli v reakci na takové události dát pozor na to, jak tvrdá slova vypouštíme, jak mluvíme, jestli nenadužíváme slova jako vlastizrádce, kriminalizace apod. vůči našim názorovým oponentům.“





No ale to nějak otočil, protože není to víc jak dva roky, co vytočil a názorově znásilnil českou společnost tímto příšerným počinem za 70 000,-:



… čímž jednoznačně kriminalizoval Putina a taktéž s tím automaticky všechny, kdo by se rozhodli reálně zvažovat, kde je pravda a navíc jedním dechem zavedl tvrdou cenzuru na internetu, vypínání webů a kriminalizaci osob, které nesouhlasily s ukrofašistickým banderovským „azov“ hrdinstvím a stavěly se na stranu Ruska.
Prostě škrtl část národa, cca třetinu, vyhrožoval jim a sliboval jim zlý konec a smrt.
To byl jeho reálný výkon v tehdejších dobách.
Zločinec a parchant je to. Teď bude dělat, že je jako milius a má rád lidi – evidentně dostal notičky z mého odposlechu.
Jen se asi o trochu víc snaží, aby nebylo poznat, jak lže a nedovolí si podprahové zákeřné vytáčení, jako kdysi:

viz z jiného článku:
„„Nervozita ve společnosti je obrovská, nebudu pohrdat a nálepkovat lidi, kteří se sejdou k demonstraci. Je tu Putinova drahota a válka. To považuji za zcela přirozené,“ prohlásil na Primě.“


Což je výrok na pár facek, protože je to přímý výsměch lidem, kteří byli na demonstracích PROTI vládě, ne proti Putinovi. Drahotu způsobil řízený chazarský převrat a amorální, nezodpovědné chování se této vlády, která vlezla do prdele CIA tak hluboko a pro naši národní kulturní kontinuitu nejhanebněji z celé Evropy, že inflace u nás je nejvyšší ze všech zemí EU a krev se vaří, jak nikdy.

Prý by dnes už tento blb tu vlajku s Putinem nepověsil. To je hezký, jak se ušánek učí během a jak se hezky poučil.
Jenže my jako lidi máme právo, aby se do takových funkcí dostávali lidé kompetentní, kteří se nemusí učit tím, že škodí svému národu a dělají neuvěřitelné politické a diplomatické kiksy, přešlapy a ostudy.
To je hezký, jak se ušánek pěkně učí, máme ještě spoustu času a nervů si počkat, až dospěje do stavu člověk, tovížejo.

Prostě je to úplatný parchant, chazarská loutka a hnus, kterému se nedá věřit ani debilita a přešlap. Na tomto hajzlovi se vždy pozná, co zase žiďácké příšery ze CIA nařídily.
Teď má dělat míliuse a získávat zpátky důvěru lidí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter