Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5. > PřilítliMimozemšťani> 





Určitě se seběhnou události tak, aby bylo možné přejít do nového věku. Ale skutečně se nedá jakkoliv předpovídat, co se bude dít a jak se co stane.
Jeden z efektů, který by mohl do věci vstoupit, by mohlo být nějaké násilné „odhalení“. Jako skutečné, reálné, že by se lidem říkala pravda proti jejich vůli, že by to museli přijmout.
S námi se zachází zle, nikdo naše názory a děsivé zážitky nerespektuje, my máme tolerovat všechno, ale vůči nám je tolerance nulová. O takové násilné „odhalení“, ale prolhané, se pokusila vláda s událostí, kdy Putin začal s SVO na Ukrajině. Tehdy rychle naběhala tato vláda cenzuru a zablokovala první weby, nejznámější byl aeronet a spustila děsivé vymývání mozků, kdy se snažila veškerou alternativní a konspirační scénu nalakovat na „kremelskou propagandu“, všechno všecičko, od esoteriky po boj proti 5G a NWO najednou měla být „ruská propaganda“.
A v diskuzích si začali vyskakovat sprostě nasazení idioti, kteří začali mentálně válcovat všechny, že jsou idioti, co naletěli a teď to mají potvrzené, že to všechno byla celou dobu jenom a jenom ruská kremelská propaganda.

Bylo to prolhané a směšné. Nějaké slabší kusy to asi semlelo a pokorně se vrátili na cestu „normálního člověka“ a začali opět svůj mozek přeformátovávat na mainstream.
Zbytek to výrazně zradikalizovalo a zatvrdilo.

No, ale co kdyby se náhodou stalo, že by „konspirátoři a dezinformátoři“ získali média pod kontrolu a bylo by skutečně dost neprůstřelných důkazů, že konspirace byly absolutní pravda?
Pak by se dal dělat takto intenzivní brainwashing s tupým davem, taky by se dali nádherně vyšokovat, že jejich víra, celoživotní, byla „satanistická propaganda“ a že celý život věřili sračkám a že jsou vlastně zločinci.
Ale na rozdíl od těch plácalů s kremelskou propagandou by byly důkazy a byla by to pravda.
To by bylo.
Já myslím, že by to pak způsobilo masivní vlnu úmrtí. Myslím si, že běžný debílek je naživu kvůli tomu, že já jsem pro něj blázen a nesmím být nic jiného, než blázen. Debílek musí žít v pomyslném světě, kde neexistuje mind control, NWO, psychotronické útoky, ani biologická válka, natož nějaký mimozemšťani. Já jsem blázen a žádné konspirace nejsou pravda! Já jsem zlá a perverzní a vymýšlím si strašný storky, to proto, že jsem zlá a blázen! Tak!
Jedině tak může debílek žít v pokoji a být vůbec naživu. Kdyby mu byla stržena opona a musel by se podívat zrůdnosti do tváře, musel by pochopit svět, ve kterém žije, tak by prostě brzo zašel.
No, nějakou dobu se asi ještě na blbečky bude brát ohled.

A to se všechny ty nadstavbové mocenské struktury tak snaží!
Aby přeci jen něco daly ven.
Aby to začínalo být „čím dál tím víc jasné“.

Kupř. ten odporný rudý a krvavý oficiální královský portrét Charlese III., to je tak hnusné a strašidelné na první pohled a jen jak to člověk viděl, tak ho napadlo skládat a obracet a bylo stoprocentně jisté, že se v tom najde nějaká úchylárna a znamení!
Kdekdo už si s tím pohrál, tady jsou dva nejznámější výsledky:




















Jako je fakt, že toto není náhoda. Jednak není náhoda to, jak hnusné a strašidelné to je na první pohled, ale i to, co skládáním a převracením toho obrazu vzniká.
Hlava Bafometa určitě není náhoda a ta první podoba, jak je horizontálně, mi připadá až nechutně naturální, kdy zobrazuje utrpení, vyhaslý utýraný výraz bez jakékoliv naděje, obraz maximálního výsledku mučení a navíc jsou tam jakoby z obou stran zmáčklé nosní dírky, jakoby ruce prstem tlačily na bizarní nosík. Mám podezření, že máme u nosu nějaké implantáty, asi pouze energetické, které nám brání normálně plnohdnotně dýchat. MK Ultra jak na talíři.
Prostě týrání, mučení, satanismus, ve mně to okamžitě zarezonovalo, jo, to znám. Protože nebyla jsem daleko od takového definitivního umučení a jen s GF se mi podařilo se z toho odrazit.
Je až děsivé, jak přesný ten obraz je, jak dokonale vyjadřuje takové mučení lidí. Psychické i fyzické.

No, tak dala by takovou zhovadilost namalovat britská královská rodina? Nebo dalo by se říci, že se to prostě umělci nepovedlo, když evidentně každá jeho mazanice na kraji má svůj přesný význam?
Nevím, kdo to dělá přesně, jestli NWO pod tlakem GF, nebo se jedna mocenská klika mstí a vyhrožuje druhé, ale doopravdy je zjevné, že královská britská famílie je na odpis a že se veřejnosti velice nápadnými symboly vnucuje satanismus znepokojivou formou. Tak, aby je to praštilo přes nos a museli se aspoň pozastavit.
Tady to nemůžou odbýt jako „modení umění“. Jako když je na klauzurách AVU nablito v rohu a neví se, jestli je to umění a nebo ne. Prý nějaká obtloustlá učitelka vystupovala nahá před studenty, to je prý umění. Zajímalo by mě, jestli by bylo taky umění, kdyby ji někdo fláknul.
To je typická prezentace satanismu, třeba přes to „umění“. To je normalizace hnusu, perverze a úchyláctví na veřejnosti. Já jsem počátky těchto odporností zažila před necelými 20 lety na škole. Už tehdy se prosazovali nejhorší úchylové. Nechci vědět, kde je to dnes.
Takže to je normalizace satanismu a perverze. Zničení umění, relativizace umění a hlavně jeho cen, protože je to prý výhodný způsob, jak prát peníze. A jak by asi třeba synáček Bidena mohl malovat díla za statisíce či miliony, kdyby umění zůstalo umění a on prostě malovat neumí?
Takže to je normální zacházení s „uměním“.
Ale portrét Charlese III., to je věc, která má šokovat a čeřit vody a upozorňuje na satanismus tak, aby to vyvolávalo otázky, hlavně proč zrovna Karlík, že? Královská rodina a toto?
Jak by se mohlo něco takového dít, kdyby nebylo nějak v plánu to nakonec na veřejnost vybalit.

Takže jednou to veřejnost dostane naservírováno a bude to muset zpracovat.
Myslím si, že vzhledem k tomu, že s námi se nikdo nemazal a chrání nás jenom ta GF, jinak už jsme skončili s povinným vaxem s nápisem „idiot, co věřil kremelské propagandě“ na čele … že by to pro mainstreamové milánky taky nemuselo být až tak citlivoučké.
Jenže oni nejsou my. Ti nejsou odolní. Ne, ti se rozpláčou, roztřesou a zemřou.
Ale nějak to proběhnout musí.
To je to, o čem píšu celou dobu. Do galaktické éry nemůžou jelita, co věří na pohádky typu starý svět. Nejsou rigidně náboženští, ani bezvěrci, nemají problém pochopit základní metafyziku, ani otázky psychotroniky, ani mimozemšťany … fakticky to není pro každého.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter