Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Jestli se všechno skutečně jednou vyjeví, bude to velký zápřah asi i pro ty, kdo o takové odhalení usilují.
Znám vlny pobouření, kdy mi něco dojde naplno, že to tak je, náhlý vztek a agresi a potřebu si to s těmi, kdo toto dělají, náležitě vyřídit. Nejhorší je ta nejistota, ta relativizace, ukrytí. Na obrazu Charlese III. jsou jasné odkazy na brutální mučení lidí v rámci satanismu. Veřejnost to má na očích. Zároveň se to popírá.
Přitom jde o děsivé násilí. Já neříkám, že jsem zažila úplně to nejhorší, naštěstí jsem se nedostala do tak zničených stavů, že bych se už nikdy nedokázala zvednout. Ale přežila jsem díky extrémnímu odhodlání – rok a půl jsem žila v přesvědčení, že musím bojovat proti NWO, ze všech sil a že stejně nakonec asi přijdu o život a umřu. Tzn. fungovala jsem stylem kamikaze za hranicí pomyslného života, kde člověk rezignuje na opatrnost, která patří k životu, pro normální život „zemře“ a stane se superhrdinou. Nebylo to normální. Po roce a půl jsme s GF docílili významných úspěchů a moje smrt už vůbec nijak nebyla nutná, nicméně mě z toho děsivého stavu vraceli zpátky na zem zhruba půl roku, než se podařilo mi v hlavě přepnout zase do normálu, že neumřu, že budu dál žít. Měla jsem syndromy jako mají veteráni, byla jsem rozběhaná do bojů, žila jsem jako bojovník, ležela, nebo běžela, v extrémních stavech, v agresivitě. Pak nepřítel odpadl a ty agresivní stavy už nebyly potřeba, ale najednou nebyl ten nepřítel a já nevěděla, co s tou agresivitou. Takže jsem ji otáčela do sebe a začala se dezintegrovat a rozpadat. GF se mnou pracovali, psychologicky, energeticky, citově, takže jsem to období překonala. A nyní už normálně uvažuju, i tak, že prostě budu žít a mám nějakou budoucnost. I se mi již vrátila energie, abych to vůbec mohla zvládat.
Ale bez pomoci GF bych se definitivně rozpadla duševně na prach, zůstala by ze mě vyhaslá bludička bez naděje, neunesla bych všechno to násilí, deptání, sexuální zneužívání, deprivaci, ponižování, děsivé zážitky, traumatická vidění, hnusné energo útoky. Kolikrát jsem měla namále, už jsem měla nahnuto k tomu se psychicky úplně zhroutit. Někdy jsem nebyla schopná žádných reakcí, jen jsem tupě čuměla, byly okamžiky, kdy za mě plnohodnotně začala jednat vyšší síla, vesmírné, kosmické vlivy, jinak bych se už nebyla schopná ani pohnout. Natož bojovat.

Takže díky tomu jsem o tyto brutality jenom škrtala, ale hrozilo i nevratné poškození. Přitom skutečné utrpení mlčí, není slyšet, ty oběti pak nejsou schopné ničeho, ani výpovědí a nejhorší ze všeho je, že dokonce působí komicky, je v tom potom divná pitoresknost a když je někdo neznalý, může se mu snadno stát, že se začne smát nejodpornějšímu a nejhroznějšímu utrpení jako komedii.
Utrpení za normálem mlčí a působí komicky.

A to je pochopitelně jen jedna klika těchto satanistických projektů – já si myslím, že jsem se stala obětí pokusů o „mind controll“, ve smyslu, že mě chtěli plně ovládnout a zmanipulovat, buď abych čarovala pro ně, nevědomě pro NWO, nebo mě prostě chtěli dotáhnout k sebevraždě. Ale zasáhla GF a já byla aktivní a bojovala jsem, takže se jim to nepovedlo.
Potom jsou ale daleko hroznější satanismy, nejhorší je to mučení dětí kvůli adrenochromu a zvířat. Všechny tyto pokusy o ovládání mysli, nebo reálné umučení … když se to povede, existuje pak tichá oběť, která může vypadat i naprosto normálně, nemusí být na ni vidět ani projevy násilí, ale skrývá v sobě děsivou zkušenost, má naprosto vydemolovanou duši, neskutečné nevyslovitelné utrpení a mlčí a v nejhorších případech může působit i komicky.
Děs.

Přitom jsou ta svinstva na očích – na obraze královské rodiny, ve videoklipech, v „umění“, v hudbě … všude, je to na očích. Ale oficiálně to neexistuje a vše je jen konspirace. NWO vyloženě hypnotizuje společnost, aby ta něco takového tolerovala. Tím vzniká nejhorší efekt, že lidi toto týrání obětí podvědomě tolerují, takže celá společnost pomyslně stojí na utýraných malých dětech, jako na rituální oběti a dělá tak vědomě, souhlasí s tím.
Je to jak divná hypnoza, která bude muset jednoho dne odpadnout.
Pak zřejmě přijde vlna extrémního hněvu a snad budou satanisté svrženi a tato nechutná praxe ukončena.

Toto „mind controll“ mučí populaci plošně, nastrkováním vlezlých perverzních vidin, vysíláním umělých myšlenek, hypnotickým podprahovým programováním, hororovým zastrašováním do podvědomí … obecně je to hnusné, perverzní, nechutné. Asi jako laborky všech těch MK Ultra, Monarch, Montauk, Darpa atd. Těch projektů je více, dodnes je nepřiznané, co za satanistické svinstvo to je, maximálně se nám to ukazuje ve filmech a v hudebních klipech a na obrazech jako „umění“.

To, co bylo dříve věc mágů, čarodějů a bohů, je dnes technická záležitost kdejakého primitivního nacisty.
Mind controll měl svoje předchůdce, rozhodně to jako myšlenka, nebo možnosti nevzniklo až ve 20. století. Ale šlo vesměs o použití mimozemského high-tech, buď ze strany GF, jako dobrých bohů, nebo Drakoniánů a galaktické mafie, jako pekelných mocností. Mělo to pohádkové rysy, protože tyto civilizace ať zlé, nebo dobré respektují kosmický zákon. Kvůli znalostem, ví, že nerespektovat kosmický zákon je nebezpečné a nevyplácí se to. Proto to bylo oproti dnešku „kouzelné“, i to negativní pekelné mělo větší „styl“, než ta černá perverze dnes.
Nebo ještě existovaly všelijaké orientální harémové praktiky na vymývání mozků a programování a hypnotizování konkubín, všechno toto jsou jakoby předchůdci MK Ultra. Ale to bylo za starých „romantických dob“, kdy toto byla výsada bohů a mágů.
Dnes se v tom hrabou omezené bezvěrecké příšery. Které spoléhají čistě na techniku. Jak jsem to zažila, tak vlastně vykradli právě nějaké staré „know how“ a zneužili mystická kouzla Galaktické federace a začali to používat jak prasata. Když se do toho vložili „bohové“ z GF, tak se jasně ukázaly rozdíly, kdo s čím jak zachází.
Je to částečně zneužitá mimozemská technika a znalosti a z větší části je to prostě jen technika, od těch šedivých potvor, tzn. bez jakékoliv romantiky a nebo to vyvinuli nacisti, reverzním inženýrstvím. Hrabou se pak v hlavě jednotlivcům, i celým skupinám a národům.
Jednou to bude muset vyjít ven. Vědomě, jasně a transparentně a obyvatelstvo se bude muset probrat z této perverzní slizké hypnozy, kdy toleruje takové zrůdnosti, ač jsou přímo na očích.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter